KOŁO WAŁKA ROZRZĄDU GÓRNE VOLVO V40 S40 1,9TD 90KM (6910671103)

zakończona
100,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
Zakupy od 1 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: 666300927, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny
  • typ samochodu: samochody osobowe

opis

DYSTRYBUTOR CZĘŚCI MOTORYZACYJNYCH
multiline
MOTORPARTS
Witam, oferujemy koło pasowe wałka rozrządu górne (40zębów)
PRODUCENT ORYGINAŁU
takie same kupujesz w ASO
'
WERSJA Z KLINEM W KOLE NA STAŁE
30864045
'
do modeli
MITSUBISHI CARISMA 1,9 TD
F8Q 90KM (1996-2000)
VOLVO S40 V40 1,9 TD 1,9 TDI
D4192T F8Q 90 KM (1996-1999)
D41192T2 F8Q 95 KM (1999~2000)
KOŁA POSIADAJĄ ZASTOSOWANIE DO WSZYSTKICH WERSJI Z KLIMATYZACJĄ I BEZ
FABRYCZNY ORYGINAŁ

24 miesięcy gwarancji


KONTAKT:
Bez znaczenia na pore polecam korzystać z poczty e-mail:


tel: 668722878
066 630 09 27

Na innych moich aukcjach znajdziesz inne części do modeli Mitsubishi Carisma Space Star Volvo V40 s40 rozrządy, elementy zawieszenia P=T tuleje gumowo-metalowe silenblock łączniki, gumki łączników tył, sworznie, gumy, poduszki stabilizatora przód

NA INNYCH AUKCJACH DOSTĘPNE KOŁA ZAMIENNIKI


MITSUBISHI CARISMA SPACE STAR CZĘŚCI TYŁ ZAWIESZENIE SWORZEŃ SWORZNIE PRZEGUBY PRZEGUB ZAWIESZESZENIA TULEJE TULEJA TULEJKI GUMY GUMKI PODUSZKI SILENBLOK SILENBOCK 3343894 30864045

UWAGA !!!

PO ZAKUPIE KONIECZNIE PODAJ PARAMETRY POJAZDU ROK PROD. MODEL TYP SILNIKA NUMER SILNIKA

DO KTÓREGO BĘDZIE MONTOWANE KOŁO WAŁKA ROZRZĄDU

WYSTAWIAM FAKTURY VAT

MITSUBISHI CARISMA SPACE STAR CZĘŚCI ZAWIESZENIE ZAWIESZENIA TULEJE TULEJA WACHACZA DRĄŻKA GUMY GUMKI STABILIZATORA STABILIZATOR

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u multiline1000 za co najmniej 1 000 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
13,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

MULTILINE
OŚ. WYZWOLENIA UL. STASZICA 57
41-940 PIEKARY ŚLĄSKIE
email: multiline1000@gmail.com
tel.: 887-622-622

  • Poniedziałek - Piątek 15:00 - 20:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Do odbioru w 1 dzień roboczy
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

MULTILINE
Staszica 57
41-940 Piekary Śl.
Dodatkowe informacje


Opis procedury reklamacji:


Jeżeli kupiony towar ( części ) ma wadę , NIE ZWIĄZANĄ Z ZŁYM MONTAŻEM BĄDŹ NIE PRAWIDŁOWYM  UŻYTKOWANIEM , USZKODZENIEM  PRZEZ UŻYTKOWNIKA, konsument może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy). Jej podstawą może być rękojmia (zawsze) albo gwarancja (o ile została udzielona w określonym terminie dla osób fizycznych 24 m-ce bądż firm prowdzących działalnośc gospodarczą 12-cy ).


 

Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie na formularzu firmowym producenta części lub dystrybutora. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach gwarancji / rękojmi. W przypadku montażu części w warsztacie należy dołaczyć opis wady stwierdzony przez mechanika. 

Pismo reklamacyjne konsument może przekazać sprzedawcy bezpośrednio (za potwierdzeniem na osobnej kopii) , elektronicznie emailowo lub wysyłać  listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.


Ważne!

Paragon fiskalny nie jest konieczny do zareklamowania produktu. Niemniej trzeba pamiętać, że znacznie ułatwia złożenie reklamacji. Paragon to jeden z wielu dowodów nabycia rzeczy w danym sklepie i w danej cenie. Inne akceptowane to: , wydruki z karty płatniczej czy kredytowej, potwierdzenie przelewu , korespondecja e-mailowa. 


Podstawa prawna: art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego


W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy  wcześniej o kontakt @ lub telefoniczny.



 Termin rozpatrzenia reklamacji


Jeżeli żądanie złożone przez konsumenta przy reklamacji dotyczy:

  • naprawy towaru,
  • wymiany towaru na nowy,
  • obniżenia ceny towaru,

to obowiązek rozpatrzenia reklamacji zostanie rozpatrzony w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia lub otrzymania .  W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna. 


Użytkownik może złożyć reklamacje drogą pocztową na adres siedziby Sprzedającego lub drogą elektroniczną na adres @ e-mailowy: multiline1000@gmail.com

 lub telefonicznie pod nr 887-622-622.



Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

MULTILINE
Staszica 57
41-940 Piekary Śląskie

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

ZWROTY 

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, Kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną na adres emailowy:


 multiline1000@gmail.com 


lub też pisemnie na adres: Multiline Justyna Flak ul. Staszica 57 41-940 Piekary Śląskie. 


Zwrot towaru dotyczy wyłącznie rzeczy nieużywanych, w oryginalnym opakowaniu. 


Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży powinno zawierać dane kupującego / imię i nazwisko, adres, numer telefonu, datę złożenia oświadczenia, datę zakupu i numer aukcji, nazwę użytkownika z Allegro oraz numer konta bankowego oraz podpis. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Kupujący ma kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru wraz z dowodem zakupu. Kupujący ponosi koszty zwrotu towaru. Sprzedawca w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. 


Informujemy, iż SPRZEDAJĄCY NIE ODBIERA PACZEK ZWROTNYCH ZA POBRANIEM. 

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


WYMIANY Jeśli uznają Państwo,że odebrany towar został źle zamówiony istnieje możliwość jego wymiany. Proszę kontaktować się w tej sprawie za pośrednictwem poczty elektronicznej multiline100@gmail.com lub pod numerem telefonu 668722878. 


Wymieniany towar wraz z dowodem zakupu należy odesłać na adres firmy: 

Multiline ul. Staszica 57 41-940 Piekary Śląskie, paczką pocztową , listem poleconym lub kurierem ( na koszt kupujacego )


Koszty wysyłki ponosi kupujący. Nie odbieramy paczek za pobraniem.

O sprzedającym

multiline1000
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

443

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 887-622-622
  • 666-300-927 668-722-878

Informacje o sprzedającym

MULTILINE 

UL. STASZICA 57 

41-940 PIEKARY ŚLĄSKIE

TEL: 887-622-622

Pozostałe informacje

Wszelkie zamówione przez Państwa produkty zostaną dostarczone firmą kurierską POCZTEX EKSPRESS 24. Realizacja przesyłek odbywa się w tym samym dniu jeśli zakup nastąpił do godz. 13:30, po tej godz. w przypadku nagłych wysyłek należy indywidualnie kontaktować się telefonicznie z pracownikiem obsługującym  i potwierdzać ewentualną wysyłkę W przypadku odbioru osobistego należy uprzednio skontaktować się telefonicznie w celu ustalenia godziny odbioru zakupionych przedmiotów.

Nie wysyłam paczek pobraniowych za granice , wyłącznie przedpłata za całość towaru i koszty wysyłki , które są indywidualnie ustalane wg wagi i kraju wysyłki.

W przypadku braku wystarczającej ilości towaru na magazynie czas realizacji może wydłużyć się , a klient zostaje o tym niezwłocznie poinformowany. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikłe z działań firm kurierskich i spedycyjnych ( brak realizacji dodatkowych usług m.in. dzwonienie przed dostawą bądź wyznaczanie dostawy paczki na daną godzinę odbioru )

Brak możliwości wybory innego dostawcy paczek niz wskazany w informacji 

( POCZTEX24 ) Paczki moga być dostarczane przez Pocztę Polską za pośrednictwem listonoszy. 

Czas realizacji zamówienia liczony jest od daty zaksięgowania należności za towar.

Kupując na naszych aukcjach wyrażają państwo zgodę na przesłanie dowodu zakupu docelowo w postaci paragonu a na indywidualne życzenie fakturę VAT.