KOŁO DWUMASOWE SPRZEGŁO OPEL INSIGNIA 2.0 CDTI 110 (6541595962)

zakończona
2 400,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 11,00 zł
  • Pocztex Kurier48 13,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 17,00 zł
Zakupy powyżej 2 000 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowe
  • producent części: sachs
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: opel
  • waga (z opakowaniem): 20.00 [kg]
Wszystkie aukcje | Komentarze | Strona "O mnie" | Zadaj pytanie | Dodaj do ulubionych

ORYGINALNE CZĘŚCI

DO TWOJEGO AUTA

Gwarancja jakości i solidności

Witam na mojej aukcji.

Proponuje Państwu:

KOŁO DWUMASOWE

WRAZ Z KOMPLETNYM SPRZĘGŁEM

I WYSPRZEGLIKIEM CENTRALNYM

RENOMOWANEJ NIEMIECKIEJ FIRMY

"SACHS"

DO:

Model

Model

Rodzaj

Prod. od - do

KW

KM

Kod silnika

Karoseria

OPEL

INSIGNIA

2.0 CDTI

07-2008 -

81

110

A 20 DTC, A 20 DTL

hatchback

OPEL

INSIGNIA

2.0 CDTI

07-2008 -

96

131

A 20 DTJ, A 20 DT

hatchback

OPEL

INSIGNIA sedan

2.0 CDTI

07-2008 -

81

110

A 20 DTC, A 20 DTL

sedan

OPEL

INSIGNIA sedan

2.0 CDTI

07-2008 -

96

131

A 20 DTJ, A 20 DT

sedan

OPEL

INSIGNIA Sports Tourer

2.0 CDTI

07-2008 -

96

131

A 20 DTJ, A 20 DT

kombi

OPEL

INSIGNIA Sports Tourer

2.0 CDTI

07-2008 -

81

110

A 20 DTC, A 20 DTL

kombi

2294001000 3000970055 510017810

DO MODELI 2.0 CDTI -160 KM

POSIADAMY KOMPLETNY ZESTAW SACHS

W CENIE 2400 ZŁ

NA INNEJ NASZEJ AUKCJI

SZUKASZ INNYCH CZĘŚCI DO OPLA - KLIKNIJ TUTAJ

Towar nowy, najwyższej jakości.

Stosowany podczas pierwszego montażu w Państwa aucie w fabryce. Całość w jednym oryginalnie zapakowanym opakowaniu

Na zakupione towary wystawiam zawsze paragon lub na życzenie Klienta fakturę VAT.

W przypadku wystawienia faktury. Proszę o przesłanie danych, jeśli nie są zamieszczone w danych kupującego.

Wszystkie towary posiadają gwarancję producenta 24miesiące.

Warunki zwrotu:

Zakupiony, nie montowany towar można zwrócić w ciągu 14 dni roboczych wraz z dokumentem zakupu, w oryginalnym opakowaniu poprzez odesłanie go na adres naszego sklepu. Do zwracanego towaru należy dołączyć numer konta na które mają być zwrócone środki oraz dane do przelewu.

Każdy towar jest fabrycznie nowy i na gwarancji.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji. Napisz na nasz adres.

Podając VIN Swojego auta.

Poniżej przedstawiamy realne foto przedmiotu.

Kontakt

PHU "POLPOWER"
94-131 Łódź ul. Kolarska 125

Tel.

606 98 98 07

42 6613870

E-mail: polpower@op.pl

Pracujemy od poniedziałku do soboty w godz. 8:00 do 18:00

Wysyłka

WYSYŁKA TOWARU W 24 GODZIN OD ZAKUPU W DNI ROBOCZE

ZAKUPY DOSTARCZA:

POCZTA POLSKA

Cennik dostawy określony w aukcji.

Możliwość dowozu zakupionego towaru na terenie Łodzi w kwocie

15 zł.

Płatności

Wpłaty można dokonywać poprzez:

1.Payu

2. Konto bankowe nr

PL 13 1240 3028 1111 0000 2838 2397

3.Odbiór osobisty

Regulamin aukcji na stronie

"O mnie"

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Fux-agd za co najmniej 2 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 13 1240 3028 1111 0000 2838 2397
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa ekonomiczna 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Pocztex Kurier48 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru. Prawo do zwrotu przysługuje tylko klientom indywidualnym. Prawo do zwrotu nie dotyczy zakupu na Fakturę VAT przez firmy. W terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że towar nie jest uszkodzony i nie nosi śladów montażu i uszkodzeń. Towar dostarcza Klient, a termin 14 dni liczony jest od daty odbioru towaru przez Klienta, na swój koszt. Zwrot towaru tylko w oryginalnym opakowaniu i zabezpieczeniu przedmiotu na czas transportu - prosimy nie oklejać opakowań taśmą klejącą. W przypadku skorzystania z prawa zwrotu Sprzedający nie zwraca kosztów przesyłki własnej i kupującego. Wypłata należności klientowi nastąpi w terminie do 3 dni roboczych od daty odebrania towaru przez firmę PHU POLPOWER po wywiązania się Kupującego z procedury zwrotu oraz po potwierdzeniu przez Allegro- zwrotu prowizji. Należność wpłacona będzie na wskazany przez Kupującego numer konta bankowego. Kupujący potwierdza (zatwierdza e-maila otrzymanego od Allegro) dotyczącego zwrotu prowizji od sprzedanego-zwróconego przedmiotu z firmy Allegro dla Sprzedającego oraz wystawia pozytywny komentarz, jeśli wcześniej nie został wystawiony o treści: "Przesyłka dotarła. Z przyczyn obiektywnych nastąpił zwrot towaru. Oczekuję na zwrot środków (wpłaty) w wyznaczonym terminie" W przypadku nie podjęcia przesyłki (brak adresata, odmowa przyjęcia, nie podjecie w terminie) przesyłki przez Kupującego. Zwrot środków pomniejszony jest kosztami przesyłki i robocizny Sprzedającego w wysokości zgodnej z wyborem dokonanym przy wyborze sposobu dostawy przez Kupującego oraz kosztami przesyłki zwrotnej, opakowania wysyłki oraz kosztów dowozu do placówki nadawczej przez Sprzedającego w wysokości 100 zł. W przypadku innego powodu unieważnienia transakcji (zagubienie przesyłki, braki magazynowe - obowiązuje taka sama procedura zwrotu wpłaconych środków.

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem: polpower@op.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.Potwierdzenie montażu zakupionej części zamiennej przez uprawniony warsztat mechaniczny, poprzez dołączenie kserokopii paragonu lub FV i potwierdzenie na protokóle reklamacyjnym, WYMAGANE JEST SPORZĄDZENIE PROTOKÓŁU REKLAMACYJNEGO Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie ustawowym. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Każda reklamacja rozpatrywana jest przez nas po uzyskaniu opinii dystrybutora lub dostawcy danego produktu. Z tego też względu rozpatrzenie reklamacji waha się w przedziale czasowym 2- 5 tygodni. O czasie rozpatrzenia reklamacji zawsze informujemy klienta poprzez adres podany w protokole reklamacyjnym. UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.

pozostałe informacje

WARUNKI SPRZEDAŻY- WYSYŁKI 1.W każdym przypadku na zakupione towary wystawiony jest paragon lub na życzenie klienta - FV. Dokumenty te umieszczone są w folii adresowej aby nie uległy zniszczeniu wewnątrz opakowania zakupionych przedmiotów. 2. Firma PHU POLPOWER zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży. 3.Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych oraz ilościowych powstałych podczas transportu muszą być składane do nas i będą rozpatrywane na podstawie protokółu uszkodzenia sporządzonego podczas odbioru towaru, na podstawie protokołu reklamacyjnego. W przypadku uszkodzenia lub braków przesyłki prosimy o wypełnienie protokołu reklamacyjnego z dostarczycielem paczki (kurierem, listonoszem) a następnie przesłanie oryginału tego dokumentu do nas.W przypadku braku sporządzonego w chwili odbioru protokółu uszkodzenia lub braku ilościowego - nie odpowiadamy za powyższe uszkodzenia i braki. 4.Wymiana towaru na nowy, który pierwotnie został uszkodzony podczas transportu będzie możliwy tylko przy poprawnym zachowaniu w/w procedury. Uszkodzenie transportowe nie może skutkować żądaniem Klienta do wypłaty kompensaty materialnej za ewentualne poniesione straty na rzecz osób trzecich. W przypadku braku danego towaru na magazynie, który został uszkodzony podczas transportu, Klient zostanie o tym fakcie poinformowany i zaproponowana zostanie alternatywny produkt lub zwrot ewentualnych należności, które wpłacone zostały przez Klienta na konto bankowe firmy PHU POLPOWER. 5.Zamówiony towar wysyłamy pocztą. Termin wysyłki oraz doręczenia określony na każdej aukcji. Za nie terminowe doręczenie sprzedający nie ponosi odpowiedzialności. Takową odpowiedzialność ponosi Poczta Polska, zgodnie z jej wewnętrznym regulaminem. 6.W przypadku skorzystania z prawa zwrotu Sprzedający nie zwraca kosztów przesyłki własnej i kupującego. 7. W przypadku wystąpienia reklamacji oraz nie właściwego dopasowania części nie zwracamy kosztu postoju samochodu, kosztu wynajmu samochodu zastępczego, nie dostarczamy części zastępczej. 8. W przypadku uznania reklamacji, przysługuje zwrot kosztu montażu w cenie netto jeśli kupujący wystąpił z takim roszczeniem w protokole reklamacyjnym i dostarczył dowód poniesienia kosztów (paragon, FV) 9. Wszystkie przedmioty będące w naszej ofercie przeznaczone są do montażu w zarejestrowanych zakładach mechaniki pojazdowej i montaż ten musi być potwierdzony Fakturą VAT lub Rachunkiem. Są to dokumenty niezbędne do zgłaszania reklamacji. Montaż we własnym zakresie lub przez osoby niewykwalifikowane może skutkować uszkodzeniem pojazdu czy wypadkiem a co za tym idzie utratą zdrowia lub życia. W przypadku jakichkolwiek niejasności i zapytań prosimy o kontakt pocztą elektroniczną na adres: polpower@op.pl