KOŁO 28 PRZÓD MTB WZMACNIANE NOVATEC D521 TARCZA (6482326131)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
189,99 zł
z 7 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 13,90 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 15,50 zł
  • Paczka48 16,99 zł
  • lokalizacja: Starachowice
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • ilość szprych: 36
  • rodzaj piasty: łożyskowa
  • kaseta/ Wolnobieg: nie dotyczy
  • rodzaj hamulca: tarczowy i v-brake
  • przeznaczenie: przód
  • rozmiar (cale): 28.00 [in]
  • waga (gramy): 1035 [g]
  • dedykowany/a do: kolarstwo górskie, downhill, enduro, kolarstwo przełajowe, street/ ulica, trial, pozostałe
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 8.00 do 16.00
telefon:
795-932-362 604-198-496
email:

vitabike89@gmail.com bartekbike85@gmail.c­om

adres:

27-200 Starachowice ul. Kościelna 38

Przedmioty wysyłamy do 48 h w dni robocze od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy:

Przyjmujemy płatności

96 1140 2004 0000 3402 3331 2927

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Możliwość zwrotu lub wymiany towaru do 14 dni.

Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!

KOŁO 28" PRZÓD MTB SWIFT STOŻEK + NOVATEC GCC D521 TARCZA CZARNE SZPRYCHY

• koło MTB pod hamulce v-brake lub tarczowy, standard 6 śrub

• obręcz aluminiowa SWIFT stożek czarna, trzykomorowa

• piasta aluminiowa Novatec D521GCC, czarna z szybkozamykaczem uszczelnione łożyska kulkowe

• szprychy czarne, nierdzewne 36 szt.

• nyple srebrne, mosiężne, waga: 1035 g.

PONIŻEJ REAL ZDJĘCIA
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka24 17,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Paczka48 16,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 15,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 21,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 17,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

NIE WYSYŁAMY PACZEK ZA POBRANIEM UŻYTKOWNIKOM NIEZAREJESTROWANYM ORAZ UŻYTKOWNIKOM ALLEGRO POSIADAJĄCYM MNIEJ NIŻ 10 GWIAZDEK.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Klient, zawierając „umowę kupna-sprzedaży na odległość”, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien być zwrócony w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (paragonem lub faktur) , z kserokopią dowodu zapłaty (w przypadku przesyłki płatnej przy odbiorze), instrukcją i gwarancją(jeżeli taka jest). (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.). W przypadku ewentualnych reklamacji, prosimy o dogodny kontakt elektroniczny bądź telefoniczny. Konieczne jest- dostarczenie uszkodzonego produktu wysłanie produktu na adres firmy, wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu i kartą gwarancyjną (jeżeli taka była). Opis procedury reklamacji : Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail podanych w §1 niniejszego Regulaminu lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie, wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego(patrz §5 Regulaminu) Zobowiązujemy się do usunięcia powstałej usterki w terminie 30 dni od daty dostarczenia towaru do firmy. Zastrzegamy sobie również prawo do wydłużenia terminu reklamacji, w przypadku konieczności sprowadzenia odpowiednich części z zagranicy. Jeżeli dostarczony przez klienta towar w celu reklamacji okaże się sprawny technicznie, to zostanie odesłany na koszt Kupującego. W przypadku potwierdzenia usterki zgłaszanej przez Klienta, naprawiony lub wymieniony towar jest odsyłany na nasz koszt. Wszelkie zwroty i przesyłki nie ustalone wcześniej wysyłane na nasz koszt nie będą obierane. W przypadku zaginięcia przesyłki (szczególnie dostarczanej przez Pocztę Polską), po upływie 14 dni składamy wniosek o Postępowanie Reklamacyjne w Placówce Pocztowej Poczty Polskiej S.A. . Po otrzymaniu potwierdzenia od w/w urzędu o zaginięciu przesyłki, towar do kupującego jest wysyłany ponownie. Jednakże, w takim przypadku kupujący ma prawo do rezygnacji z zawartej umowy. Koszty przesyłki przy zwrotach towaru. W przypadku, kiedy do Kupującego zostanie dostarczony uszkodzony towar, a na okoliczność tego zdarzenia zostanie sporządzony protokół reklamacji (potwierdzony przez dostawcę), to zobowiązujemy się wówczas zwrócić wszystkie koszty, Kupującemu, związane ze zwrotem towaru. Jeżeli Kupujący nie będzie posiadał protokołu reklamacji, potwierdzonego przez doręczyciela, to w takim przypadku naprawa i przesyłka sprzętu jest na koszt Kupującego. W przypadku, kiedy towar wybrany przez Kupującego i dostarczony do niego, okaże się w złym rozmiarze lub o nie odpowiednich wymiarach, wówczas na żądanie kupującego jest możliwość wymiany towaru, ale wszelkie koszty przesyłki ponosi sam Kupujący. Jeżeli, po otrzymaniu zamówionego towaru, kupujący postanowi zwrócić towar z godnie z kodeksem cywilnym . do 10 dnia, towar taki jest przyjęty, a pieniądze zwrócone na podane konto, lecz kwota jest pomniejszona o koszty związane z tą transakcją (koszty przesyłki towaru i pieniędzy na konto kupującego).Pieniądze zwracamy w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru do nas. Jeżeli towar został zakupiony w ofercie z gratisową przesyłką po otrzymaniu której Klient zdecyduje się na zwrot takiego przedmiotu, pieniądze są zwracane na jego konto, jednak po odliczeniu kosztów poniesionych przez firmę w związku z tą transakcją (kosztów przesyłki i przesłania pieniędzy). Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek przez wybranego przez Klienta dostawcę oraz za niedostarczenie przesyłki, z powodu błędnie podanego adresu. W takim przypadku, Kupujący zobowiązany jest do ponownego uiszczenia opłaty za przesyłkę. W przypadku odmowy, uważa się umowę za nieważną, (jeżeli kupujący dokonał przedpłaty na konto firmy, pieniądze są zwracane na podane przez niego konto, jednak pomniejszone o koszty związane z przesyłką i zwrotem towaru).

pozostałe informacje

NIE WYSYŁAMY PACZEK ZA POBRANIEM UŻYTKOWNIKOM NIEZAREJESTROWANYM ORAZ UŻYTKOWNIKOM ALLEGRO POSIADAJĄCYM MNIEJ NIŻ 10 GWIAZDEK.