Kółko gumowe fi 30 obrotowe kółka meblowe skrętne (6910679052)

80 osób kupiło 581 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
2,75 zł
z 8822 sztuk

kolor/wzór:

Dostawa
  • List ekonomiczny 4,50 zł
  • List polecony ekonomiczny 5,00 zł
  • Pocztex Kurier48 10,95 zł
Zakupy od 999 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: tarnów, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • waga (z opakowaniem): 0.05 [kg]

opis

elmeblo@gmail.com

tel: 533-353-595, 668-357-622

Przedmioty wysyłane są w ciągu 24-48 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie PayU, lub na rachunku:

Idea Bank: F.H.U. Elmeblo

56 1950 0001 2006 0704 3538 0002

Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami aukcji oraz regulaminem dostępnym na stronie " o mnie "

Model fi 30 z gumą

2,75

Przedmiotem aukcji jest solidne łożyskowane kółko meblowe z gumą fi 30
Udźwig : 20 kg

Średnica : 30 mm
Wysokość 39 mm
Wymiar płytki montażowej:
48 mm x 34 mm

Do aukcji wystawiam paragon - na życzenie FV

OFERTA SPECJALNA, PRZY ZAKUPIE MINIMUM 19 KÓŁEK JEDNĄ SZTUKĘ DOKŁADAMY GRATIS - np.
przy zakupie 38 sztuk otrzymają Państwo 40 kółek


Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 4,50 zł

Lokalizacja: tarnów, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u elmeblopl za co najmniej 999,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
10,95 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
200
czas realizacji
3 dni robocze
List ekonomiczny
pierwsza sztuka
4,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
5 dni roboczych
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
5,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
8
czas realizacji
5 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
200
czas realizacji
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

F.H.U. Elmeblo Krzysztof Nakończy
Okrężna 22a
33-100 Tarnów
Dodatkowe informacje

 

§ 3 Reklamacje

3.1. Reklamacje dotyczące zakupionego towaru:

3.1.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta na zasadach określonych w ustawie kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz w innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa.

3.1.2. Gdy zakupiony przez Klienta towar jest niezgodny z umową lub posiada wady należy o tym fakcie zawiadomić Sprzedawcę oraz w razie potrzeby dostarczyć reklamowany towar do Sprzedawcy na adres:

F.H.U. ELMEBLO

ul. Okrężna 22A, 33-100 Tarnów

3.1.3. Zaleca się złożenie reklamacji pisemnie lub za pomocą wiadomości e-mail na adres elmeblo@gmail.com. W celu przyspieszenia i ułatwienia procesu rozpatrzenia reklamacji zaleca się przesłanie wraz z reklamacją wszelkich dodatkowych informacji takich jak takich jak numer zamówienia, data sprzedaży etc.

3.1.3.1 Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni.

3.1.3.2. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny wskazany przez Klienta sposób.

3.1.3.3. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy w zakresie określonym ustawą kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.)

3.1.4. W celu ułatwienia procedury reklamacji towaru Konsument może skorzystać z formularza reklamacyjnego udostępnianego przez Sprzedawcę. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

F.H.U. Elmeblo Krzysztof Nakończy
okrężna 22a
33-100 Tarnów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

§ 4 Odstąpienie od umowy

4.1. Klient będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego  z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu (14) dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać na następujący adres:

F.H.U. ELMEBLO

ul. Okrężna 22A, 33-100 Tarnów

bądź też mailowo na adres: elmeblo@gmail.com

4.2. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi drogą elektroniczną, liczy się od dnia wydania Produktu w przypadku Umowy sprzedaży, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi drogą elektroniczną- od dnia jej zawarcia.

4.3. Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy przesyła Konsumentowi wiadomością mailową potwierdzenie otrzymania ww. oświadczenia.

4.4. W razie odstąpienia od umowy - Umowa sprzedaży lub umowa o świadczenie Usługi drogą elektroniczną jest uważana za niezawartą. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, bądź też ma zastosowanie § 4.7. Regulaminu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.

4.5. Sprzedawca dokona zwrotu otrzymanych od Konsumenta płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 4.6. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sprzedawcy.

4.7. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów

4.8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

4.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:

4.9.1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

4.9.2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

4.9.3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

4.9.4 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

4.9.5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

4.9.6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

4.9.7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 

4.9.8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 

4.9.9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

4.9.10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

4.9.11  zawartej w drodze aukcji publicznej; 

4.9.12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

4.9.13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

4.10. Najpóźniej w chwili dostarczenia rzeczy Sprzedawca przekazuje Konsumentowi na trwałym nośniku pouczenie o odstąpieniu od umowy. 

O sprzedającym
elmeblopl
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

5276

 

8

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 533 353 595
  • 668357622
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Szanowni Państwo,

Firma F.h.u. Elmeblo Krzysztof Nakończy z siedzibą w Tarnowie ( 33-100 ) na ul. Okrężnej 22a , legitymizująca się nr NIP: 873-309-35-91 zajmuje się handlem internetowym akcesoriami meblowymi oraz oświetleniowymi. Oferowane akcesoria pochodzą od najwiarygodniejszych producentów i importerów na rynku krajowym i mają na celu spełnienie oczekiwań klientów oraz długoletnie działanie. Oferta  produktów dostępnych na allegro będzie sukcesywnie powiększana w miarę upływu czasu. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości , pytań zachęcam w pierwszej kolejności do kontaktu mailowego, jest to najlepsza droga do uzyskania możliwie szybkiej oraz wyczerpujacej informacji na nurtujące kwesie.


Pozostałe informacje

( sekcja warunki zwrotów oraz warunki reklamacji zawiera postanowienia odnoszące się do tych dwóch kwestii, niestety ograniczenia serwisu allegro nie umożliwiają umieszczenia pełnego reulaminu w jednym miejscu ) REGULAMIN ZAKUPÓW NA NASZYCH AUKCJACH  Spis treści § 1 Postanowienia Ogólne  § 2 Odbiór, dostawa, płatność § 3 Reklamacje  § 4 Odstąpienia od umowy § 5 Informacje dodatkowe § 1 Postanowienia ogólne Sklep internetowy oferujący akcesoria meblowe będący zarejestrowanym uczestnikiem w Allegro, dalej: „Sklep internetowy”) prowadzony jest przez F.H.U. ELMEBLO KRZYSZTOF NAKOŃCZY, ul. Okrężna 22A, 33-100 Tarnów, firma wpisana do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, Numer NIP 8733093591, adres poczty elektronicznej: elmeblo@gmail.com, numer telefonu kontaktowego: 533-353-595 (opłata standardowa wg właściwego operatora). Słowniczek: Sprzedawca- F.H.U. ELMEBLO KRZYSZTOF NAKOŃCZY, ul. Okrężna 22A, 33-100 Tarnów, firma wpisana do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, Numer NIP 8733093591, adres poczty elektronicznej: elmeblo@gmail.com, numer telefonu kontaktowego: 533-353-595 (opłata standardowa wg właściwego operatora). Klient –  Usługobiorca, Użytkownik, który chce zawrzeć lub zawarł umowę sprzedaży ze Sprzedawcą, Zamówienie – jednostronne oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności: rodzaj i liczbę towaru. Zawarcie umowy pomiędzy Sprzedającym a zwycięzcą licytacji następuje z chwilą przybicia, natomiast umowy pomiędzy Sprzedającym a Kupującym, korzystającym z opcji Kup Teraz, następuje z chwilą potwierdzenia przez Kupującego skorzystania z tej opcji, o czym Sprzedający jest automatycznie powiadamiany. Po zawarciu umowy dalszy tok postępowania kontrahentów wynika z obowiązujących przepisów prawa.   § 2 Odbiór, Dostawa, Płatność Klient może wybrać następujący sposób odbioru lub dostawy towaru: Kurier Siódemka Kurier DPD Poczta Polska Ewentualne koszty dostawy zostaną wskazane w trakcie składania Zamówienia. Są one uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy. W przypadku zakupu przedmiotów na kilku aukcjach mają państwo do dyspozycji 30 kg w jednej przesyłce kurierskiej (jeżeli nie mają Państwo pewności czy limit zostanie przekroczony - proszę o kontakt w celu uzyskania stosownej informacji).  Na czas oczekiwania Klienta na przesyłkę składają się: czas kompletowania zamówienia i czas dostawy przesyłki. Czas kompletowania zamówienia wynosi do 3 dni roboczych. Czas ten należy liczyć w następujący sposób: od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy do chwili skompletowania i wysłania zamówionych towarów. Jeżeli z jakichś powodów produkt kupiony przez Państwo będzie wymagał dłuższego terminu realizacji - zostaną Państwo o tym poinformowani. Czas dostawy uzależniony jest od sposobu odbioru/dostawy towaru wybranego przez Klienta: Paczki kurierskie dostarczane są w ciągu deklarowanych 3 dni roboczych Paczki pocztowe dostarczane są w ciągu deklarowanych 5 dni roboczych 4. Ceny wszystkich towarów uwidocznionych na stronie Sklepu internetowego wyrażone są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne daniny publiczne. Cena nie zawiera jednak kosztów przesyłki, które są wskazywane w trakcie składania zamówienia.  5. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych towarów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.  6. Klient dokonuje płatności w następującej formie: płatność poprzez system PayU płatność przelewem na rachunek Sprzedawcy: Idea Bank: 56 1950 0001 2006 0704 3538 0002 7. Do każdej transakcji wystawiany jest paragon - na życzenie wystawiamy FV ( proszę zaznaczyć taką adnotację w informacji dla sprzedającego po dokonaniu zakupu)    § 5 Informacje dodatkowe Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z polskim prawem i w języku polskim. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie ma zastosowanie regulamin allegro dostępny pod adresem http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php a także przepisy: Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego. Zmiany w regulaminie: Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego regulaminu Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez Użytkowników korzystających ze Sklepu internetowego przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności nie będą miały wpływu na złożone i/lub realizowane zamówienia. W takim przypadku zamówienia te będą realizowane na zasadach dotychczasowych. Rozstrzyganie sporów: Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem będącym jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego  z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz.U. Nr 43, poz. 296 ze zm.). Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego  z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. Klient będący Konsumentem w przypadku sporu ze Sprzedawcą ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument może m.in.: a) zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. b) zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. c) uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).  d) złożyć skargę poprzez formularz dostępny pod adresem internetowym https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL. Jest to unijna  platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami. Platforma ta działa we wszystkich językach Unii Europejskiej i mogą Państwo z  niej skorzystać po wykorzystaniu procedury reklamacyjnej u Sprzedawcy.