KOLIA DAMSKA PIECES KOLOROWA NASZYJNIK YELLOW (6950723620)

zakończona
39,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Paczka48 12,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 20,00 zł
  • lokalizacja: Łódź, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • długość całkowita (cm): 48 [см]
  • materiał: mosiądz
  • płeć: produkt damski
  • dostawa z Polski: tak
  • rodzaj: klasyczne, orientalne, wyrób jubilerski
  • kamień : kryształ, inny kamień

opis

509 50 60 40 biuro@outletforyou.p­l

KOLIA DAMSKA PIECES KOLOROWA NASZYJNIK YELLOW

Elegancki naszyjnik damski typu kolia, zaprojektowany przez markę PIECES. Biżuteria wykonana została z doskonałej jakości materiałów. Naszyjnik ozdobiony jest pięknymi kamieniami oraz kryształami, których kolorystyka jest niezwykle modna i szykowna!!! Produkt jest nowy.

Metal – mosiądz;

Kamień – żywica; kryształ;

Zapięcie – karabińczyk;

Długość rozpiętego naszyjnika – 48 cm.



Do każdego zakupu paragon lub faktura VAT
KONTAKT

509 50 60 40

biuro@outletforyou.p­l


Odbiór osobisty zakupionego towaru w godzinach: pon. - pt. 9-17, sob. 9-13


Sklep stacjonarny "OutletForYou"

Piotr Fijałkowski

Brukowa 8, 91-341 Łódź

PŁATNOŚCI

Polecamy płatność przez system PayU. Pozwala to na wysyłkę nawet tego samego dnia! Najszybciej!

Lub bezpośrednio na konto firmy w
BZWBK


12 1090 2590 0000 0001 2422 2443
Tytułem: (imię nazwisko kupującego/nick allegro ewentualnie nr aukcji) Kwota: koszt zakupu zegarka

WYSYŁKA I ZWROTY

Wszystkie przesyłki wysyłane są priorytetową paczką (Paczka 48).

Kupując kilka przedmiotów płacisz za przesyłkę tylko raz!


Każdy zakupiony przedmiot mogą Państwo zwrócić w ciągu 14 dni! Podstawą do zwrotu towaru jest wypełnienie formularza i odesłanie przedmiotu wraz z dowodem zakupu w stanie nienaruszonym.


Formularz zwrotu
Formularz wymiany
Regulamin sklepu
NAJWYŻSZA JAKOŚĆ

Jesteśmy legalnie działającą firmą! Na każdy zakupiony przedmiot wystawiamy paragon lub na życzenie Fakturę VAT.



Spełniamy wymagania Standardu Allegro. Najwyższa jakość obsługi to nasz standard!

Generated by Allegro module - Copyright © 2014 by addonsPresta.com
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA.


  1. SPRZEDAWCA jest zobowiązany dostarczyć PRODUKT będący przedmiotem umowy - bez wad.
     
  2. SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne,  które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub  wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili -  przez okres 2 lat ( z wyłączeniem zegarków używanych oraz powystawowych, na które sprzedawca udziela 30-dniowej gwarancji lub 12-miesiecznej co jest zaznaczone każdorazowo na danej aukcji )
    2. a) Gwarancja nie obejmuje :
    - zużycia baterii
    - zużycia paska, elementów ścieralnych
    - uszkodzeń mechanicznych
    - skaz oraz ubytków wskazanych w treści ogłoszenia.
     
  3. SPRZEDAWCA jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli KONSUMENT wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
     
  4. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego PRODUKTU  z umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
     
  5. W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby KONSUMENT wypełnił  protokół reklamacyjny (DrukReklamacyjny.doc), lub w innej formie opisał  podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłał  zgłoszenie drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą na adres do  korespondencji SPRZEDAWCY podany w nagłówku. Zgłoszenia można też  dokonać telefonicznie lub ustnie.
     
  6. Wadliwy PRODUKT - w uzgodnieniu ze SPRZEDAWCĄ - jeżeli będzie to  możliwe i celowe - KONSUMENT, który wykonuje uprawnienia z tytułu  rękojmi, będzie zobowiązany na koszt SPRZEDAWCY dostarczyć rzecz do  miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie  określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana  KONSUMENTOWI. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej  zamontowania dostarczenie rzeczy przez KLIENTA byłoby nadmiernie  utrudnione, KLIENT obowiązany jest udostępnić rzecz SPRZEDAWCY w  miejscu, w którym rzecz się znajduje.
     
  7. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KLIENT może złożyć oświadczenie z  wnioskiem o odstąpieniu od umowy, chyba że SPRZEDAWCA niezwłocznie i bez  nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną  od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli  rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez SPRZEDAWCĘ albo  SPRZEDAWCA nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad  lub usunięcia wady.
     
  8. Jeżeli KUPUJĄCYM jest KONSUMENT, może zamiast zaproponowanego przez  sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo  zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie  rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest  niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem  proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów  uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie  stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie  narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
     
  9. KUPUJĄCY nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
     
  10. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KUPUJĄCY może żądać wymiany rzeczy na  wolną od wad albo usunięcia wady. SPRZEDAWCA jest obowiązany wymienić  rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez  nadmiernych niedogodności dla kupującego. SPRZEDAWCA może odmówić  zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z  umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe  albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności  z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli KUPUJĄCYM jest  przedsiębiorca,SPRZEDAWCA może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad  lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu  obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.
     
  11. SPRZEDAWCA rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w  ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji i  poinformuje w tym czasie drogą pisemną lub elektroniczną KONSUMENTA o  stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez  odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
     
  12. Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KONSUMENTOWI koszty  związane z reklamacją a poniesione przez KONSUMENTA. SPRZEDAWCA przekaże  należną kwotę KONSUMENTOWI na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym.
     
  13. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - SPRZEDAWCA odeśle produkt KONSUMENTOWI na własny koszt.
     

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

OUTLET FOR YOU
BRUKOWA 8
91-341 ŁÓDŹ
Dodatkowe informacje

 

Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA.


  1. SPRZEDAWCA jest zobowiązany dostarczyć PRODUKT będący przedmiotem umowy - bez wad.
     
  2. SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne,  które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub  wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili -  przez okres 2 lat ( z wyłączeniem zegarków używanych oraz powystawowych, na które sprzedawca udziela 30-dniowej gwarancji )
    2. a) Gwarancja nie obejmuje :
    - zużycia baterii
    - zużycia paska, elementów ścieralnych
    - uszkodzeń mechanicznych
    - skaz oraz ubytków wskazanych w treści ogłoszenia.
     
  3. SPRZEDAWCA jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli KONSUMENT wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
     
  4. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego PRODUKTU  z umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
     
  5. W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby KONSUMENT wypełnił  protokół reklamacyjny (DrukReklamacyjny.doc), lub w innej formie opisał  podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłał  zgłoszenie drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą na adres do  korespondencji SPRZEDAWCY podany w nagłówku. Zgłoszenia można też  dokonać telefonicznie lub ustnie.
     
  6. Wadliwy PRODUKT - w uzgodnieniu ze SPRZEDAWCĄ - jeżeli będzie to  możliwe i celowe - KONSUMENT, który wykonuje uprawnienia z tytułu  rękojmi, będzie zobowiązany na koszt SPRZEDAWCY dostarczyć rzecz do  miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie  określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana  KONSUMENTOWI. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej  zamontowania dostarczenie rzeczy przez KLIENTA byłoby nadmiernie  utrudnione, KLIENT obowiązany jest udostępnić rzecz SPRZEDAWCY w  miejscu, w którym rzecz się znajduje.
     
  7. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KLIENT może złożyć oświadczenie z  wnioskiem o odstąpieniu od umowy, chyba że SPRZEDAWCA niezwłocznie i bez  nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną  od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli  rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez SPRZEDAWCĘ albo  SPRZEDAWCA nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad  lub usunięcia wady.
     
  8. Jeżeli KUPUJĄCYM jest KONSUMENT, może zamiast zaproponowanego przez  sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo  zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie  rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest  niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem  proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów  uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie  stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie  narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
     
  9. KUPUJĄCY nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
     
  10. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KUPUJĄCY może żądać wymiany rzeczy na  wolną od wad albo usunięcia wady. SPRZEDAWCA jest obowiązany wymienić  rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez  nadmiernych niedogodności dla kupującego. SPRZEDAWCA może odmówić  zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z  umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe  albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności  z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli KUPUJĄCYM jest  przedsiębiorca,SPRZEDAWCA może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad  lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu  obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.
     
  11. SPRZEDAWCA rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w  ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji i  poinformuje w tym czasie drogą pisemną lub elektroniczną KONSUMENTA o  stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez  odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
     
  12. Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KONSUMENTOWI koszty  związane z reklamacją a poniesione przez KONSUMENTA. SPRZEDAWCA przekaże  należną kwotę KONSUMENTOWI na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym.
     
  13. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - SPRZEDAWCA odeśle produkt KONSUMENTOWI na własny koszt.
     

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

OUTLET FOR YOU
BRUKOWA 8
91-341 ŁÓDŹ

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
outletforyou_pl

Dane firmy

Kontakt

  • 505464627
  • 501063691
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Towary zamówione można również odebrać w sklepie stacjonarnym mieszczącym się pod adresem u.Brukowa 8 w Łodzi, sklep czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16

Pozostałe informacje

email: biuro@outletforyou.pl
telefon: 505464627
telefon: 501063691