KOLCZYKI SREBRNE Z CYRKONIĄ, SREBRO 925 (7016170438)

zakończona
45,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
Zakupy od 500 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Leszno, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj: wyrób jubilerski
  • rodzaj bigla: zamknięty
  • materiał: srebro
  • kamień : cyrkonia
  • płeć: produkt damski
  • dostawa z Polski: tak
  • cechy: występuje w komplecie
  • próba srebra: 925

opis

669 918 153 | gg:46334286 | modelisa@wp.pl

Wysyłka

List polecony priorytetowy: 10 zł

Wysyłka kurierska: 15 zł

Wysyłka kurierska pobraniowa: 18 zł

List polecony priorytetowy

zagraniczny(Europa) - 20 zł




Przesyłki są pakowane w koperty bąbelkowe.
Niezależnie od ilości zakupionych rzeczy na naszych aukcjach za przesyłkę płacisz tylko jeden raz


Opakowanie gratis

Biżuterii zakupiona na naszych aukcjach zapakowana jest w ozdobne opakowanie.


Płatność


Bank:BZWBK

Nr. konta: 23 1090 2125 0000 0001 0393 0739


Na wpłatę czekamy do 7 dni, potem występujemy do allegro o zwrot prowizji i wystawiamy przedmiot ponownie.

Regulamin

Proszę o rozważne i przemyślane zakupy.
Kupując na naszych aukcjach jednocześnie akceptujesz nasz regulamin
Do każdego zamówienia dołączamy paragon fiskalny.
Na życzenie wystawiamy faktury vat.


KOLCZYKI SREBRNE Z CYRKONIĄ, SREBRO 925

Przepiękne kolczyki srebrne na biglu w całości wykonane ze srebra próby 925.

Kolczyki w środku ozdobione cyrkonią.

Kruszec: srebro 925

Szerokość kolczyków: 1,1 cm

Wysokość kolczyków: 2,8 cm

Waga: 3,0-3,1 grama

Rodzaj zapięcia: bigiel

Kamień: cyrkonia


Produkty posiadają cechy probiercze obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej zatwierdzone przez główny
urząd miar (Dz.U. nr 55/1993r, poz.249-Prawo Probiercze) i Unii Europejskiej.

ZDJĘCIA PRZEDMIOTU


ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ NA INNE NASZE AUKCJE:

PaneleAllegro.pl

Dostawa i płatność
od 7,20 zł

Lokalizacja: Leszno, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Modelisa za co najmniej 500,00 zł.

Wysyłka

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
5 dni roboczych
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Czechy
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Irlandia
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Rosja
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Słowacja
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Szwecja
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Holandia
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Litwa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Białoruś
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Norwegia
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Ukraina
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Włochy
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Francja
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Belgia
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Dania
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Hiszpania
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Austria
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

  1. Sprzedawca odpowiada za dostarczenie Towaru w należytym stanie, nieuszkodzonego, bez wad.
  2. Sprzedawca  odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne na  zasadach określonych w art. 556-576 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.  Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2014 poz. 121 z późn. zm.).
  3. Sprzedawcy  odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które zostaną stwierdzone  przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi przez  Sprzedającego.
  4. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z Umową. Rzecz sprzedana jest niezgodna z Umową jeżeli:

a)      nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć, ze względu  na cel w Umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub  przeznaczenia;

b)     nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

c)      nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedawcę przy  zawarciu Umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej  przeznaczenia;

d)     została Kupującemu wydana w stanie niezupełnym

  1. W przypadku ujawnienia się wady produktu Klient ma prawo:

a)     odstąpić od umowy

b)     złożyć oświadczenie o obniżenie ceny produktu, określając kwotę o ile dana rzecz ma zostać obniżona

c)     żądać wymiany produktu na wolny od wad

d)     żądać usunięcia wady

  1. Sprzedawca  może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do  zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez  Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem  doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych  kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
  2. Zgłoszenie  o wadach można skierować do Sprzedającego pisemnie na adres jego  siedziby ul. Henryka Dembińskiego 75, 64-100 Leszno, lub drogą  elektroniczną modelisa@wp.pl , z uwzględnieniem terminu, o którym mowa w pkt. 3.
  3. Klient  składając reklamację może posłużyć się formularzem reklamacyjnym  Sprzedawcy. Skorzystanie przez Klienta z formularza reklamacyjnego  opracowanego przez Sprzedawcę nie jest obowiązkowe.
  4. Reklamacja powinna zawierać następujące informacje:

a)     dane Klienta: imię, nazwisko, adres zamieszkania, telefon kontaktowy, adres e-mail

b)     opis wady produktu,

c)     informacje dotyczące czasu wykrycia wady,

d)     żądanie Klienta dotyczące usunięcia wady

10.  Klient, który korzysta z uprawnień z tytułu rękojmi, proszony jest o  dostarczenie Produktu wadliwego, na adres siedziby Sprzedawcy: ul.  Henryka Dembińskiego 75 , 64-100 Leszno

11. Dostawa Towaru w ramach realizacji uprawnień wynikających z rękojmi za wady realizowana jest na koszt Sprzedawcy.

12. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odbioru przez nas przesyłki.

13. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Modelisa Mateusz Majek
H. Dembińskiego 75
64-100 Leszno
Dodatkowe informacje

 

  1. Sprzedawca odpowiada za dostarczenie Towaru w należytym stanie, nieuszkodzonego, bez wad.
  2. Sprzedawca  odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne na  zasadach określonych w art. 556-576 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.  Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2014 poz. 121 z późn. zm.).
  3. Sprzedawcy  odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które zostaną stwierdzone  przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi przez  Sprzedającego.
  4. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z Umową. Rzecz sprzedana jest niezgodna z Umową jeżeli:

a)      nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć, ze względu  na cel w Umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub  przeznaczenia;

b)     nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

c)      nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedawcę przy  zawarciu Umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej  przeznaczenia;

d)     została Kupującemu wydana w stanie niezupełnym

  1. W przypadku ujawnienia się wady produktu Klient ma prawo:

a)     odstąpić od umowy

b)     złożyć oświadczenie o obniżenie ceny produktu, określając kwotę o ile dana rzecz ma zostać obniżona

c)     żądać wymiany produktu na wolny od wad

d)     żądać usunięcia wady

  1. Sprzedawca  może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do  zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez  Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem  doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych  kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
  2. Zgłoszenie  o wadach można skierować do Sprzedającego pisemnie na adres jego  siedziby ul. Henryka Dembińskiego 75, 64-100 Leszno, lub drogą  elektroniczną modelisa@wp.pl , z uwzględnieniem terminu, o którym mowa w pkt. 3.
  3. Klient  składając reklamację może posłużyć się formularzem reklamacyjnym  Sprzedawcy. Skorzystanie przez Klienta z formularza reklamacyjnego  opracowanego przez Sprzedawcę nie jest obowiązkowe.
  4. Reklamacja powinna zawierać następujące informacje:

a)     dane Klienta: imię, nazwisko, adres zamieszkania, telefon kontaktowy, adres e-mail

b)     opis wady produktu,

c)     informacje dotyczące czasu wykrycia wady,

d)     żądanie Klienta dotyczące usunięcia wady

10.  Klient, który korzysta z uprawnień z tytułu rękojmi, proszony jest o  dostarczenie Produktu wadliwego, na adres siedziby Sprzedawcy: ul.  Henryka Dembińskiego 75 , 64-100 Leszno

11. Dostawa Towaru w ramach realizacji uprawnień wynikających z rękojmi za wady realizowana jest na koszt Sprzedawcy.

12. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odbioru przez nas przesyłki.

13. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI

Dane Klienta

Imię i nazwisko................................................

Adres...............................................................

E-mail..............................................................

Telefon.............................................................

Informacje o przedmiocie reklamacji

Towar(nazwa, opis produktu)..............................................................................................

Data   zakupu........................................................................................................................

Wada polega na..................................................................................................................

............................................................................................................................................

............................................................................................................................................

............................................................................................................................................

............................................................................................................................................

Kiedy stwierdzono wadę.....................................................................................................

Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:

☐wymiany towaru na nowy

☐nieodpłatną naprawę towaru

☐obniżenia ceny towaru o kwotę ........... (słownie: ...................................................) zł, 

Proszę o zwrot podanej kwoty na konto ...........................................................................

☐odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto

............................................

(Podpis klienta)

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Modelisa Mateusz Majek
H. Dembińskiego 75
64-100 Leszno

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni kalendarzowych od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. 

2. W przypadku rezygnacji z zakupu, Klient zobowiązany jest poinformować sprzedawcę oraz wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go w formie pisemnej lub e-mailowo  nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres: modelisa@wp.pl bądź też listownie na adres: F.P.H.U ModeLisa Mateusz Majek, Ul. H. Dembińskiego 75, 64-100 Leszno

3. Oświadczenie może zostać złożone na formularzu, który stanowi Załącznik do niniejszego Regulaminu. Formularz odstąpienia od umowy można pobrać klikając tutaj: formularz odstąpienia od umowy. 

4. Klienta prosi się również o przesłanie paragonu oraz informacji o aktualnym numerze konta, na który należy dokonać zwrotu należności.

5. W przypadku, gdy Klient odstępuje od Umowy zobowiązany jest do zwrotu Sprzedawcy zakupionego Towaru, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

6. W razie odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą

7. Pieniądze zostaną zwrócone na konto podane w oświadczeniu w terminie do 14 dni kalendarzowych od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

8. Sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania zwracanego towaru.

9. W przypadku zwrotu towaru przez Klienta sprzedawca jest zobowiązany zwrócić Klientowi wartość zakupionego towaru a także poniesione przez Klienta koszty przesyłki do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu. 

10. Koszty odesłania towaru do Sprzedawcy ponosi Kupujący.

11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu lub produktów będących przedmiotem Umowy, następujące po korzystaniu z produktu lub produktów w sposób wykraczający poza zwykły zarząd produktem, w celu stwierdzenia cech, funkcjonalności oraz charakteru towaru.

12. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach towarów o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.

O sprzedającym
Modelisa
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

688

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 669-918-153
  • 669-918-153
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sklep jubilerski Modelisa zajmuje się sprzedażą najwyższej jakości wyrobów jubilerskich wykonanych ze złota próby 585 oraz srebra próby 925. Każdego dnia staramy sie powiększać nasz asortyment o nowe wzory, zgodnie z najnowszymi trendami mody.

Większość naszych wyrobów pochodzi od polskich i włoskich producentów.

Pozostałe informacje

Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa "Modelisa" Mateusz Majek Ul. H. Dembińskiego 75 64-100 Leszno Nip. 6972136486 Regon 302424060   e-mail: modelisa@wp.pl Tel: 669-918-153