Kolczyki naturalne GRANAT 1.8ct Srebro 925 (7061030166)

do wyczerpania przedmiotów

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • rodzaj: klasyczne
  • rodzaj bigla: sztyft
  • materiał: srebro
  • płeć: produkt damski
  • kolor dominujący: czerwony
  • waga (g): 1.1
  • próba srebra: 925
  • cechy: nie zawiera niklu
  • kamień : granat

opis

KOLCZYKI NATURALNE Z KAMIENIA SZLACHETNEGO GRANATU 1.8ct

Produkt: KOLCZYKI

Typ kamienia szlachetnego: GRANAT

Waga i rozmiar kamienia: 1.8ct (7mm*5mm)

Liczba kamieni: 2

Klasa czystości: VVS

Kolor: CZERWONY

Szlif/kształt: ŁEZKA

Metoda tworzenia kamienia: NATURALNY

Metoda obróbki kamienia: -

Metal: SREBRO pr. 925

Waga: 1.1 g

Pochodzenie kamienia: MOZAMBIK

Informacje dodatkowe

  • Zapięcie: SZTYFT
  • Długość kolczyka: 7mm

Produkt wysyłany spoza terenu Unii Europejskiej. Cło i VAT wliczone są w cenę produktu. Kupujący nie ponosi dodatkowych kosztów. Sprzedający pokrywa koszty opłat celnych. Prosimy o zapoznanie się z warunkami dostawy. Pałac Srebra zapewnia bezpieczeństwo wykonania srebra. Wszystkie produkty na naszych aukcjach są wykonane ze Srebra o próbie 925 (wygrawerowany znak), w standardach Unii Europejskiej. Nie zawierają niklu oraz innych szkodliwych substancji.

Każdy produkt na stronie sklepu Pałac Srebra zaprojektowany jest przez sławnych projektantów biżuterii. Ma swój własny, wyróżniający się styl, co sprawi, że poczujesz się wyjątkowo.

KUP TERAZ I CIESZ SIĘ UROKIEM BŁYSZCZĄCYCH KAMIENI SZLACHETNYCH

Dostawa i płatność
od 179,00 zł

Lokalizacja: Kraków, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
179,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze
Dodatkowe informacje

Paczka pocztowa ekonomiczna - czas realizacji 21-45 dni. Paczka pocztowa priorytetowa - czas realizacji 10-20 dni. Przesyłka kurierska - 7-15 dni. Paczki ubezpieczone do 60 dni. Towar wysyłany spoza terenu Unii Europejskiej. W cenę produktu wliczone jest cło oraz VAT. Kupujący nie ponosi dodatkowych kosztów. Przesyłka wysyłana do Krakowa gdzie następuje odprawa celna, a następnie wysyłana do Kupującego Pocztą lub Kurierem na adres zamówienia. Więcej informacji na stronie informacyjnej Sklepu.

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a w szczególności, gdy towar nie ma właściwości, które powinien posiadać lub o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, czy też nie nadaje się do celu, o którym kupujący został poinformowany. Ponadto z wadą fizyczną mamy do czynienia, gdy rzecz została kupującemu wydana w stanie niezupełnym lub w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia przez sprzedawcę lub przez kupującego, który postąpił według instrukcji otrzymanej od sprzedawcy. 


Gwarancja 24 miesiące realizowana w Krakowie ul. Orlińskiego 6/233 31-625 Kraków. Gwarancją nie objęte są uszkodzenia mechaniczne oraz wady powstałe w wyniku złego użytkowania towaru oraz braku konserwacji biżuterii.


PODSTAWOWA INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA BIŻUTERII 

Jest wiele czynności w naszym codziennym życiu, których odpowiednia modyfikacja wpływa na przedłużenie ładnego wyglądu naszej biżuterii.
Na przykład, unikanie styczności z substancjami chemicznymi takich jak proszki do prania, płyny, pasty, proszki do mycia powierzchni oraz naczyń.
Niektóre kombinacje środków chemicznych codziennego użytku mogą mieć negatywny wpływ na złoto i srebro.
Dlatego też zawsze dobrym sposobem ochrony naszej biżuterii jest ściągnięcie jej za każdym razem, kiedy bierzemy prysznic, sprzatamy, używamy kosmetyków lub perfum.
Najlepiej zdjąć ją podczas przebierania lub snu, biżuteria bowiem może łatwo zaczepić się o tkaninę, połamać lub rozerwać się.


KONSERWACJA BIŻUTERII ZŁOTEJ I SREBRNEJ

Z uwagi na fakt, że każde dobrej jakości srebro posiada tendencje do matowienia, należy zapewnić naszej biżuterii odpowiednią konserwację:
Zalecamy regularne usuwanie odcisków palców lub niewielkich oznak matowienia czystą szmatką.
W celu usunięcia większych zabrudzeń proszę dodać niewielką ilość łagodnego mydła w płynie do pół filiżanki ciepłej wody, zamoczyć biżuterię w takim roztworze na 2-3 minuty, przepłukać czystą wodą i całkowicie wysuszyć.
W przypadku, kiedy srebro zmatowieje, ważne jest, aby wyczyścić je odpowiednim środkiem do czyszczenia srebra.
Najlepiej wybrać produkty czyszczące do tego przeznaczone, tym samym unikając ryzyka spowodowania zarysowań przez stosowanie nieprofesjonalnych środków.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Sławomir Kobiałka
ul. Orlińskiego 6/233
31-878 Kraków
Dodatkowe informacje

REKLAMACJA PRODUKTU


Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego). Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji.


 

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

  • pisemnie na adres: ul. Orlińskiego 6/233, 31-878 Kraków;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: palacsrebra@wp.pl


Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. 


Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy drogą pocztową na adres: ul. Orlińskiego 6/233, 31-878 Kraków. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Sławomir Kobiałka
ul. Orlińskiego 6/233
31-878 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.


Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać w formie elektronicznej na adres palacsrebra@wp.pl lub w formie pisemnej na adres ul. Orlińskiego 6/233, 31-878 Kraków. 


Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. 


Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego.  Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

(1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
PalacSrebra
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

14

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,1

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,8

Kontakt

  • 794223637
poniedziałek - sobota
09:00 - 17:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Witamy na stronie sklepu Pałac Srebra. Już dziś możecie Państwo kupować piękną, elegancką, zaprojektowaną przez sławnych producentów, a przede wszystkim jedyną w swoim rodzaju biżuterię srebrną z KAMIENIAMI SZLACHETNYMI

W razie jakichkolwiek pytań prosimy kontaktować się pod numerem telefonu 794 223 637 lub e-mail: palacsrebra@wp.pl

Wkrótce na naszych aukcjach pojawią się piękne pierścionki, bransoletki oraz całe zestawy biżuterii!

Wszystkie zdjęcia na stronie sklepu Pałac Srebra chronione są prawem autorskim. Wszelkie pliki graficzne korzystają z ochrony prawnej przewidzianej w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. – Prawo autorskie i prawa pokrewne. Tym samym wykorzystanie zdjęć bez zgody autora jest naruszeniem powyższego aktu prawnego, z którym wiąże się określona sankcja prawna. 



OSTATNIE DNI MEGA PROMOCJI !!! 


Informujemy, że od dnia 11.12.2017 wszystkie zamówienia w naszym sklepie (zarówno paczka ekonomiczna jak i priorytetowa) zostaną dostarczone po świętach. Przesyłka zagraniczna trwa min. 8 dni. W okresie świątecznym może wystąpić wydłużony czas dostawy. Prosimy o wyrozumiałość


AKTUALIZACJA STRONY 30.12.2017 "Drodzy klienci. Informujemy, żę czas realizacji na aukcjach portalu allegro.pl jest dodawany automatycznie do czasu wysyłki (+3 dni w przypadku paczki ekonomicznej, + 1 dzień w przypadku paczki priorytetowej) przez portal Allegro. Kontaktowaliśmy się również z grupą Allegro w tej sprawie czy jest możliwość zmiany aby nie było to automatycznie dodawane jednak jest to szablon, który mimo naszej woli samoczynnie dodaje ilość dni. Nie mamy na to wpływu dlatego informujemy podwójnie na każdej aukcji aby się zapoznać z warunkami dostawy, a informacja o tym, że przesyłka wysyłana jest spoza terenu UE znajduje się w 4-ch miejscach. Wszystkie nasze aukcje wystawiane są zgodnie z nowymi zasadami Allegro dostępnymi na stronie: https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/nowe-zasady-dla-ofert-4GXBA9By8U3 " 

KONIEC ATUALIZACJI Z DNIA 30.12.2017

Zapraszamy do zakupów! Prosimy o przemyślane zakupy. Przesyłka zagraniczna. Warunki dostawy oraz czas realizacji poniżej!


Pozostałe informacje

Regulamin sklepu allegro PalacSrebra.

Warunki dostawy oraz czas realizacji:

Wysyłka towaru zazwyczaj zajmuje do 3-5 dni roboczych.

Przesyłka rejestrowana z możliwością śledzenia na stronie internetowej! 

Paczka pocztowa ekonomiczna - przewidywany czas realizacji 21-45 dni. 

Paczka pocztowa priorytetowa - przewidywany czas realizacji 10-20 dni.  

Przesyłka kurierska DHL - przewidywany czas realizacji 7-16 dni.

Paczki ubezpieczone do 60 dni. 

Towar wysyłany spoza terenu Unii Europejskiej. W cenę produktu wliczone jest cło oraz VAT. Kupujący nie ponosi dodatkowych kosztów. Przesyłka wysyłana do Krakowa gdzie następuje odprawa celna, a następnie wysyłana do Kupującego Pocztą lub Kurierem na adres zamówienia. 


Umowa sprzedaży 

Zawarta w dniu .............................................. r.  przez portal Allegro.pl pomiędzy:                                   Sławomir Kobiałka, os. Piastów 49/36, 31-625 Kraków prowadzący sklep PalacSrebra na portalu Allegro.pl,  zwanym dalej Sprzedawcą, a Użytkownikiem portalu Allegro.pl ....................................................,  zwanym dalej Kupującym. 

§ 1 

1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć od Partnera handlowego do Kupującego przedmiot sprzedaży aukcji Allegro: ............................................................................... (dalej „towar”). 

2. Kupujący zapłacił cenę w wysokości ........... zł (cena towaru) + ..... zł (koszt przesyłki) = .......... zł (słownie: .........................., 00/100 groszy)    

§ 2 

1. Płatność nastąpiła w dniu zawarcia umowy przez portal Allegro.pl w przypadku płatności przez PayU oraz Przelewy24. W przypadku płatności przelewem jest to dzień zaksięgowania płatności na koncie Sprzedającego. 

2. Realizacja sprzedaży następuje w dzień zakupu przez Kupującego (PayU, Przelewy24) lub w dzień zaksięgowania pieniędzy na koncie Sprzedającego. Sprzedawca poinformuje Kupującego o rozpoczęciu realizacji sprzedaży drogą mailową.  

3. W momencie rozpoczęcia realizacji sprzedaży do momentu odbioru towaru przez Kupującego, Sprzedawca zastrzega sobie brak możliwości wycofania zamówienia oraz odstąpienia od umowy. Wyjątek stanowi przypadek zagubienia przesyłki przez firmę pocztową. 

§ 3 

1. Sprzedawca oświadcza, iż Towar spełnia wszelkie wymagania pod względem jakości oraz bezpieczeństwa.  

2. Towar jest oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. 

§ 4 

1. Towar wysyłany z zagranicy w ciągu 3-5 dni roboczych drogą pocztową bezpośrednio od Partnera handlowego. Sprzedawca pokrywa koszty opłat celnych w tym VAT oraz cło. 

2. Towar po odprawie celnej jest dostarczony do Krakowa, następnie przesłany drogą pocztową na adres zamówienia Kupującego zgodnie z warunkami dostawy oraz czasem realizacji dostępnymi w zakładce Informacja o Sprzedającym.

3. Sprzedający poinformuje drogą mailową Kupującego o wysłaniu towaru na adres zamówienia Kupującego wraz z numerem przesyłki.  

4. Wraz z towarem Sprzedawca wyda Kupującemu jego specyfikację.  

5. Paczka ekonomiczna jest ubezpieczona do 60 dni. W przypadku zaginięcia przesyłki Sprzedawca zwraca Kupującemu kwotę zakupu towaru oraz koszt przesyłki w 61 dzień od dnia zakupu towaru.  

6. Paczka priorytetowa jest ubezpieczona do 39 dni. W przypadku zaginięcia przesyłki Sprzedawca zwraca Kupującemu kwotę zakupu towaru oraz koszt przesyłki w 40 dzień od dnia zakupu towaru.

7. Paczka kurierska jest ubezpieczona do 29 dni. W przypadku zaginięcia przesyłki Sprzedawca zwraca Kupującemu kwotę zakupu towaru oraz koszt przesyłki w 30 dzień od dnia zakupu towaru.

§ 5 

1. Kupujący zobowiązany jest odebrać towar w ciągu 14 dni od otrzymania zawiadomienia, o którym mowa w § 4 ust. 3.  

§ 6 

1. Kupujący dokona zbadania towaru w ciągu 14 dni od jego odebrania. Zgodnie z obowiązującymi przepisami ma prawo do odstąpienia od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego.  Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

2. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

3. Jeżeli Kupujący stwierdzi istnienie wad w towarze będącym przedmiotem sprzedaży, zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym Sprzedawcę składając pisemną reklamację na adres mailowy palacsrebra@wp.pl lub drogą pocztową na adres ul. Orlińskiego 6/233, 31-878 Kraków. Informacje są dostepne w zakładce Warunki reklamacji. 

4. Towar wraz pisemną reklamacją należy wysłać drogą pocztową na adres podany w § 6 ust. 3.  

5. Do reklamacji należy dołączyć specyfikację (jeśli Kupujący posiada) oraz dokument sprzedaży.  

6. Sprzedawca rozpatrzy reklamację i ustosunkuje się do niej w terminie 14 dni od daty jej złożenia pod rygorem uznania reklamacji za uzasadnioną. 

7. Gwarancja na towar: 24 m-ce od dnia dostarczenia przesyłki. Gwarancją nie objęte są uszkodzenia mechaniczne oraz wady powstałe w wyniku złego użytkowania towaru oraz braku konserwacji biżuterii. Warunki gwarancji dostępne są w zakładce Informacje o gwarancji. 

§ 7 Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.  

§ 8 W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.  

§ 9 Umowę sporządzono w dwóch egzemplarzach oraz dołączono ją do przesyłki. Potwierdzeniem zawarcia umowy dla Sprzedającego jest transakcja w dniu sprzedaży na portalu Allegro.pl 

Numer oferty:7061030166
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii