Kolczyki Łapacze Snów z RUBINAMI Srebrne Srebro (6851700878)

Od 29-07-2017 do 05-08-2017 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
zakończona
99,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,50 zł
  • List polecony ekonomiczny 9,80 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Bydgoszcz
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • materiał: srebro
  • kamień : rubin
  • rodzaj bigla: sztyft
  • płeć: produkt damski
  • dostawa z Polski: tak
  • długość całkowita (cm): 5.5 [см]
  • typ: klasyczne, wyrób jubilerski

RUBINOWE ŁAPACZE SNÓW

Projekt autorski

Kolczyki wykonane są ze srebra 925, które zostało zaoksydowane (przyciemnione) i lekko wypolerowane.

W każdym kolczyku znajduje się fasetowana kula naturalnego kamienia szlachetnego – RUBINU.

Kule mają średnicę ok. 6mm.

Rubiny te mają chłodny odcień ciemnej czerwieni, z domieszką różu.

Mniejsze kamienie to jadeity o gładkiej powierzchni w kolorze bordowym wielkości ok.4mm.

Kolczyki mają sztyfty z zatyczkami.

Długość kolczyka - ok. 5,5 cm

Średnica rozety - ok. 1,4 cm

Długość piórka - ok. 1,5 cm

Kolczyki są lekkie i mają przyciągającą wzrok formę.

Zostaną bezpiecznie zapakowane w ozdobne pudełko Agnaart i wysłane w kartoniku.

Informacja na temat pielęgnacji:

Elementów ze srebra oksydowanego nie należy czyścić ściereczkami do polerowania srebra lub chemicznymi środkami.

Agnaart Biżuteria Autorska
Chłodzińskiego 1/20
85-796 Bydgoszcz
NIP: 9532453149

mail: agnaartfirma@gmail.c­om

tel. 506 068 510

(w godz. 10:00-18:00)

Formy dostawy:

- list polecony ekonomiczny

- list polecony priorytetowy
- paczka pocztowa ekonomiczna

- paczka pocztowa priorytetowa

- Paczka24

- Paczka48

- Allegro MiniPaczka InPost

- Allegro Paczkomaty InPost

- Paczkomaty 24/7

Możliwy odbiór osobisty w siedzibie firmy.

Zakupiony towar można opłacić przelewem na nasze konto:

mBank 13 1140 2004 0000 3102 4289 3512
Istnieje również możliwość płatności przy odbiorze przesyłki w siedzibie firmy.



wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Agnaart za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 13 1140 2004 0000 3102 4289 3512
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
Allegro Paczkomaty InPost 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
List polecony ekonomiczny 9,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
Paczka24 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Paczka48 15,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Paczkomaty 24/7 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Agnaart Biżuteria Autorska
Chłodzińskiego 1/20
85-796 Bydgoszcz
NIP: 9532453149
REGON: 365285439

O AGNAART 

Firma Agnaart Biżuteria Autorska zajmuje się wykonywaniem i sprzedażą ręcznie robionej biżuterii według własnego projektu, najczęściej w pojedynczych lub kilku egzemplarzach. Realizuje również indywidualne zamówienia klientów z wybranych przez nich materiałów, w formie jak najlepiej spełniającej ich oczekiwania. 

Prace wykonywane są w różnorodnych technikach, tradycyjnych i artystycznych, a biżuteria Agnaart zdążyła już dotrzeć w wiele zakątków świata, gdyż sprzedaż prowadzona jest także na rynku ogólnoświatowym

Projekty Agnaart były nagradzane w konkursach biżuterii artystycznej (m.in. wyróżnienie w konkursie biżuterii artystycznej pod patronatem Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, udział w wystawie w Muzeum Niepodległości w Warszawie) oraz wyróżnione publikacjami w tematycznych czasopismach (np. „Beading” w Polsce, „Artisan Jewelry Times” w USA). 


BIŻUTERIA GOTOWA W OFERCIE AGNAART: 

- biżuteria klasyczna ze srebra 925, również oksydowanego lub pozłacanego, z kamieniami naturalnymi, kryształami firmy Swarovski, bursztynem, perłami hodowlanymi; 

- biżuteria autorska wykonywana technikami haftu koralikowego (bead embroidery) i oplatania koralikami (bead weaving); 

- biżuteria autorska wykonywana technikami metaloplastycznymi w stylu steampunk z częściami starych zegarków

- biżuteria autorska z żywicy jubilerskiej, w której zatopione są np. rośliny;- biżuteria personalizowana z zawieszkami, na których grawerowany jest tekst wg życzenia klienta. 

Ponadto w biżuterii Agnaart spotkać można materiały takie jak szkło lampwork i tzw. szkło weneckie, ceramika, len, jedwab sari, skóra naturalna. 


NA ZAMÓWIENIE: 

- Modyfikacja obecnej w ofercie Sklepu Agnaart biżuterii przed wysłaniem do klienta, np. zmiana rozmiaru, dodanie grawerowanej zawieszki, wymiana jednego z elementów na podobny z innego materiału etc; 

- Wykonanie biżuterii od podstaw - zrealizowanie projektu z oferty Sklepu z wybranych przez klienta materiałów, w określonej przez niego kolorystyce, odpowiednim rozmiarze itp;

- Zaprojektowanie biżuterii według pomysłu klienta i jej wykonanie; 

- Pakowanie biżuterii na prezent, dołączenie ozdobnej kartki z wiadomością od kupującego i wysyłka na adres osoby obdarowywanej.

Aby dokonać któregoś z powyższych zamówień, należy skontaktować się z Agnaart poprzez formularz kontaktu ze Sprzedającym lub wysłać wiadomość na adres agnaartfirma@gmail.com - warunki, koszt i termin realizacji ustalany jest indywidualnie dla każdego zamówienia. 


Sklep Agnaart przestrzega praw Kupującego wynikających z Ustawy o prawach konsumenta z 30.05.2014 r., takich jak prawo do zwrotu czy reklamacji - zasady dokonywania zwrotów i składania reklamacji są opisane w odpowiednich zakładkach.

kontakt

  • poniedziałek - niedziela 10:00 - 18:00

pozostałe informacje

FORMY PŁATNOŚCI

Płatności dokonać można poprzez PayU oraz bezpośrednio przelewem na konto bankowe nr 13114020040000310242893512 (mBank).


WYSYŁKA

Przesyłki przedmiotów gotowych wysyłane są w ciągu 2 dni roboczych od informacji o wpłacie poprzez PayU lub zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

W przypadku przedmiotów na zamówienie ilość dni od wpłaty do wysyłki podana jest w opisie przedmiotu lub ustalana indywidualnie z Kupującym, w zależności od rodzaju zamówienia.

Dostępne formy wysyłki oraz ich koszt podane są przy każdej ofercie Sklepu.


STANDARDOWE PAKOWANIE

Bez względu na wybraną formę wysyłki przedmioty są zawsze starannie zabezpieczone przed uszkodzeniem (m.in. folią bąbelkową) i wysyłane w kartoniku.


PAKOWANIE NA PREZENT

Biżuteria może zostać ozdobnie opakowana przed wysyłką, możliwe jest również dołączenie kartki z wiadomością, życzeniami etc - koszt i wszelkie szczegóły takiej usługi ustalane są indywidualnie z Kupującym (w tym celu prosimy o kontakt z Agnaart przed dokonaniem zakupu).


DOWÓD ZAKUPU

Do przesyłki dołączony jest paragon fiskalny lub - na życzenie - faktura VAT.

W przypadku chęci otrzymania faktury należy poinformować o tym Agnaart bezpośrednio po zakupie, np. w wiadomości mailowej lub formularzu zakupu.


INFORMACJE NA TEMAT PIELĘGNACJI BIŻUTERII

- Aby zapewnić każdej biżuterii jak największą trwałość, warto unikać kładzenia na niej ciężkich przedmiotów oraz zrzucania z dużej wysokości na twardą powierzchnię.

- Produkty z niebarwionego srebra 925 w przypadku zciemnienia, zabrudzenia itd. można czyścić specjalnymi ściereczkami do biżuterii ze srebra lub chemicznymi płynami (do kupienia u jubilera lub w internecie).

- Nie należy tego robić z elementami ze srebra oksydowanego (przyciemnionego) oraz metali patynowanych (czyścić je można za pomocą miękkiej, lekko wilgotnej ściereczki).

- Biżuterię z naturalnymi perłami, wypolerowanymi kamieniami, koralikami oraz bursztynem warto przechowywać oddzielnie, aby np. metalowe elementy innej biżuterii nie uszkodziły ich powierzchni.


PRAWA KONSUMENTA

Sklep Agnaart przestrzega praw Kupującego wynikających z Ustawy o prawach konsumenta z 30.05.2014 r., takich jak prawo do zwrotu czy reklamacji - zasady dokonywania zwrotów i składania reklamacji są opisane w odpowiednich zakładkach.


Produkty realizowane na zamówienie klienta lub modyfikowane na życzenie klienta według obowiązującej ustawy o prawach konsumenta nie mogą być zwracane w ramach 14-dniowego okresu prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Oczywiście w przypadku wady produktu mogą być reklamowane na podstawie rękojmi lub gwarancji.


Zgodnie z przepisami UE konsument ma prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/ podając przy tym adres poczty elektronicznej firmy agnaartfirma@gmail.com

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Agnaart Biżuteria Autorska Agnieszka Szukalska
Chłodzińskiego 1/20
85-796 Bydgoszcz
PL
Dodatkowe informacje

Sklep Agnaart na Allegro przestrzega praw konsumenta wynikających z ustawy z dn. 30.05.2014 r.


Według powyższych przepisów kupując towar od przedsiębiorstwa na odległość możesz odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przedmiotu, chodź są tu wyjątki.


Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w przeciągu 14 dni nie obowiązuje w przypadku przedmiotów wykonanych według specyfikacji konsumenta, personalizowane lub wykonywane na jego zamówienie. Tak jest np. w przypadku biżuterii z zawieszkami, na których wykonywany jest grawerunek według złożonego przez Kupującego zamówienia. Produkty takie są oczywiście objęte prawem do reklamacji na podstawie rękojmi.


W tym czasie konsument ma obowiązek poinformować Sprzedającego o odstąpieniu od umowy.

Aby to zrobić, należy przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość na adres email: agnaartfirma@gmail.com


W oświadczeniu o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość powinny znaleźć się następujące informacje:

- dane Kupującego (imię, nazwisko, adres);

- nazwy zwracanych produktów (tytuły aukcji/numery aukcji), ilość - jeśli zwracasz jedynie część z zakupionych sztuk produktu o tej samej nazwie/numerze aukcji ;

- data zakupu;

- data odbioru towaru;

- numer konta bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot pieniędzy.


UWAGA: Kupujący, którzy wybrali opcję dostawy AllegroInPost (np. Allegro MiniPaczka InPost, Allegro Paczkomaty InPost) oprócz wysłania tego oświadczenia na podany adres mailowy Sprzedającego, zobowiązani są w menu swojego konta na Allegro wejść w zakładkę "Przesyłki" i kliknąć "zwrot przedmiotu" przy przedmiocie, który chcą oddać -dalszy sposób postępowania w celu zwrotu opisany jest na podstronie allegro:

http://faq.allegro.pl/artykul/37271/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpost


W ciągu 14 dni kalendarzowych od wysłania tego oświadczenia na podany wyżej adres emailowy  Kupujący ma obowiązek wysłać zwracane produkty na adres:

Agnaart Biżuteria Autorska Agnieszka Szukalska

ul. Chłodzińskiego 1/20, 85-796 Bydgoszcz


Koszty wysyłki zwracanych przedmiotów do Sprzedającego ponosi Kupujący - nie zostaną one zwrócone przez Sprzedającego.

  

Kupujący zobowiązany jest tak zapakować przedmiot przed odesłaniem do Sprzedającego, aby nie uległ on uszkodzeniu lub zniszczeniu w trakcie transportu (nie musi to być to samo opakowanie, w którym przedmiot otrzymał). 


Nie ma ustawowego obowiązku odsyłania paragonu, jednak jeśli jest to możliwe, Sklep Agnaart prosi o jego dołączenie do zwracanego towaru, gdyż ułatwia to udokumentowanie zwrotu. 


Towar należy odesłać przesyłką rejestrowaną (np. listem poleconym lub paczką poleconą) i zachować dowód wysyłki. Sklep Agnaart prosi o przesłanie numeru przesyłki / paczki rejestrowanej na adres email Sklepu.


W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy Sprzedający zwróci na podany w oświadczeniu numer konta wartość zwracanego towaru oraz koszt jego wysyłki do Kupującego. Koszt zwrotu towaru do Sprzedającego ponosi Kupujący i nie zostanie zwrócony.


Koszt wysyłki do Kupującego, który zostanie zwrócony, będzie równy najtańszej opcji dostawy przesyłki / paczki rejestrowanej, jaką oferuje Sprzedający.


W myśl obowiązujących przepisów Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do momentu otrzymania przesyłki/paczki ze zwracanym towarem. 

Dlatego też Sklep Agnaart zastrzega sobie możliwość do dokonania zwrotu środków w dniu otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem, jeśli w określonym wyżej 14-dniowym czasie od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy nie zostanie mu doręczona przesyłka ze zwracanym towarem.


reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
Agnaart Biżuteria Autorska Agnieszka Szukalska
Chłodzińskiego 1/20
85-796 Bydgoszcz
PL
Dodatkowe informacje

 Sklep Agnaart na Allegro przestrzega praw konsumenta wynikających z ustawy z dn. 30.05.2014 r., w tym praw dotyczących składania reklamacji na podstawie rękojmi.


W przypadku stwierdzenia wady przedmiotu w czasie 2 lat od jego dostarczenia, Kupujący może złożyć reklamację.


Podstawą do reklamacji nie mogą być wady, które opisane zostały w ofercie przedmiotu.


O wadzie należy poinformować Sprzedającego maksymalnie w ciągu 1 roku od jej stwierdzenia, wysyłając wiadomość dotyczącą przedmiotu i przyczyny reklamacji na adres email Sprzedającego: agnaartfirma@gmail.com


Wiadomość o składanej reklamacji można napisać według poniższego wzoru lub zredagować według własnego uznania, zawierając w wiadomości swoje dane oraz informacje o dacie zakupu, czasie stwierdzenia wady, rodzaju wady oraz rodzaju roszczenia:

WZÓR

„Data złożenia reklamacji: ……….

Od: (imię, nazwisko, adres Kupującego) ………

Do: (nazwa firmy i jej adres) …………

Reklamacja towaru 

Zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… towar jest wadliwy. Wada polega na ………………… Wada została stwierdzona w dniu ……………………… Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta żądam:

- wymiany towaru na nowy*

- nieodpłatną naprawę towaru* 

- obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł; proszę o zwrot podanej kwoty na konto nr …………..* 

- odstąpienia od umowy oraz zwrotu ceny towaru i kosztu wysyłki na konto nr ………….* 

(* niepotrzebne pominąć w treści reklamacji)

Podpis (imię i nazwisko Kupującego) ………………

  

Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania dotyczącej jej wiadomości mailowej.


 W przypadku gdy reklamacja zostanie uznana, jednak Sprzedający nie może spełnić roszczenia w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy (np. wymienić towaru na identyczny w przypadku biżuterii realizowanej w pojedynczych egzemplarzach, z unikatowych materiałów etc), zaproponuje on inne możliwe rozwiązania do rozpatrzenia przez Kupującego. 


Kupujący zobowiązany jest tak zapakować przedmiot przed odesłaniem do Sprzedającego, aby nie uległ on uszkodzeniu lub zniszczeniu w trakcie transportu (nie musi to być to samo opakowanie, w którym przedmiot otrzymał). 


Towar należy odesłać przesyłką rejestrowaną (np. listem poleconym lub paczką poleconą) i zachować dowód wysyłki.


W przypadku uznania reklamacji Sprzedający poniesie koszty związane z wysyłką przedmiotu. 


Warunkiem uzyskania zwrotu poniesionych przez Kupującego kosztów odesłania wadliwego przedmiotu jest przedstawienie Sprzedającemu dowodu wysyłki (np. numer przesyłki poleconej lub paczki poleconej).


W kwestiach związanych z reklamacją a nieuszczegółowionych w powyższej procedurze Sprzedający będzie postępował respektując odpowiednie przepisy opisane w ustawie z dn. 30.05.2014 r. 

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta

Okres gwarancji: 24 miesiące

Dodatkowe informacje

Dane gwaranta: 

Agnaart Biżuteria Autorska Agnieszka Szukalska

Chłodzińskiego 1/20

85-796 Bydgoszcz

NIP firmy:  953-245-31-49 

adres email: agnaartfirma@gmail.com


Sklep Agnaart na Allegro udziela 2-letniej gwarancji na zakupioną w nim biżuterię i półfabrykaty, których jest producentem. 

2-letni termin gwarancji rozpoczyna się w dniu otrzymania przedmiotu przez Kupującego. Gwarancja obowiązuje na terytorium Polski.


W przypadku stwierdzenia wady produktu w okresie obowiązywania gwarancji Kupujący ma prawo poinformować o niej gwaranta w wiadomości mailowej wysłanej na adres agnaartfirma@gmail.com i w ramach udzielonej gwarancji domagać się spełnienia jednego z następujących roszczeń:

- wymiany towaru na nowy

- nieodpłatną naprawę towaru

- obniżenia ceny towaru i zwrotu różnicy między ceną pierwotną a obniżoną;

- odstąpienia od umowy oraz zwrotu ceny towaru i kosztu wysyłki. 


Gwarant ustosunkuje się do powyższej wiadomości w ciągu 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania.


W przypadku gdy reklamacja z tytułu gwarancji zostanie uznana, jednak gwarant nie może spełnić  roszczenia w powyższej wiadomości (np. wymienić towaru na identyczny w przypadku biżuterii realizowanej w pojedynczych egzemplarzach, z unikatowych materiałów etc), gwarant zaproponuje inne możliwe rozwiązania, w tym zwrot ceny wadliwego towaru oraz kosztów wysyłki.


W przypadku gdy reklamacja z tytułu gwarancji zostanie uznana, gwarant poniesie koszty związane z wysyłką. 


Warunkiem uzyskania zwrotu poniesionych przez Kupującego kosztów odesłania wadliwego przedmiotu jest przedstawienie gwarantowi dowodu wysyłki (np. numer przesyłki rejestrowanej).


Kupujący zobowiązany jest tak zapakować przedmiot przed odesłaniem do gwaranta, aby nie uległ on uszkodzeniu lub zniszczeniu w trakcie transportu (nie musi to być to samo opakowanie, w którym przedmiot otrzymał). 


Towar należy odesłać przesyłką rejestrowaną (np. listem poleconym lub paczką poleconą) i zachować dowód wysyłki.


W przypadku gdy w ramach gwarancji będzie miała miejsce naprawa produktu, gwarant zobowiązuje się dokonać naprawy w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu wadliwego produktu.

Naprawiony przedmiot zostanie wysłany przesyłką/paczką rejestrowaną do Kupującego na koszt gwaranta.

 

W przypadku ponownego wystąpienia wady gwarant zwróci Kupującemu cenę przedmiotu i koszt wysyłki.


W przypadku gdy reklamacja z tytułu gwarancji zostanie uznana, a przedmiot zostanie wymieniony na nowy lub naprawiony przez gwaranta, 2-letni okres gwarancji biegnie od nowa od momentu dostarczenia klientowi wymienionej lub naprawionej rzeczy. 


W innych przypadkach (np. reklamacja w zakresie wymiany lub naprawy nie została uznana przez gwaranta), okres trwania gwarancji wydłuża się o czas, przez który konsument nie mógł korzystać z towaru w związku ze złożoną reklamacją.


Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.