Kolczyki koła- złoto 585 !! (6541256945)

zakończona
99,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
Zakupy powyżej 499 zł
  • lokalizacja: Poznań
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowe
  • materiał: złoto
  • kamień : bez kamienia
  • rodzaj bigla: zamknięty
  • dostawa z Polski: tak
  • typ: rękodzieło, wyrób jubilerski
Wszystkie aukcje | Komentarze | Strona "O mnie" | Wyślij wiadomość | Dodaj do ulubionych

HIT!

Kolczyki koła- złoto 585 !!!!

Kontakt

• E-mail: corn@corn.net.pl

• Tel: 0 608-381-125

• Skype: dawskor
Wysyłka


Kurier Pocztex 17,00zł

Kurier Pocztex pobraniowa 25,00 zł
Numer konta:
ING Bank Śląski

77 1050 1520 1000 0092 0209 1360

Płatności

Dokładne dane do przelewu otrzymacie państwo w e-mailu od Allegro zaraz po dokonaniu zakupu.
Kolczyki koła małe
- złoto 585 !!!!

Próba : 0,585

Waga : ok. 0,45g

Witam wszystkich na mojej nowej stronie allegro stworzonej specjalnie dla wszystkich kochających piękna cenną biżuterię. Sprzedawana przeze mnie biżuteria jest nowa i wykonywana na zamówienie, co oznacza, iż każdy prezentowany wyrób może być dostosowany do indywidualnych potrzeb kupującego.

Zakupy na naszych aukcjach są dla Ciebie bezpieczne ponieważ jesteśmy profesjonalną firmą, a biżuteria jaką proponujemy objęta jest roczną gwarancją. Do każdego zakupu dołączamy paragon lub na życzenie fakturę VAT. Wszystkie wyroby sprzedawane w sklepie są cechowane przez Państwowy Urząd Probierczy



Kolor pudełka może różnić się kolorystycznie w zależności od dostępności na magazynie !!!

MOJE INNE AUKCJE


Gwarantowana jakość wykonania i dostawy

Nie licytuj jeżeli nie jesteś pewien !!! zadzwoń w razie wątpliwości :-)


Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, opisu i zdjęć zabronione!


wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u dawskor za co najmniej 499 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 608-381-125
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 r. – podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego wobec Kupującego będącego osobą fizyczną, który nabywa Towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Towaru z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). Dla umów sprzedaży zawartych od dnia 25 grudnia 2014 r. – podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego względem Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Towaru z umową sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży) może zostać złożona przez Kupującego na przykład: - pisemnie na adres: Corn,os.Wichrowe Wzgórze 18, 61-677 Poznań; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: corn@corn.net.pl; Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności (wady); (2) żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedającego w powyższym terminie oznacza, że Sprzedający uznał reklamację za uzasadnioną. W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedającego do reklamacji Kupującego lub do wykonania uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności Towaru z umową sprzedaży (rękojmi) niezbędne będzie dostarczenie Towaru do Sprzedającego, Kupujący zostanie poproszony przez Sprzedającego o dostarczenie Towaru na koszt Sprzedającego na adres Corn ,os.Wichrowe Wzgórze 18, 61-677 Poznań. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj niezgodności, rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie Towaru przez Kupującego byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest, po uprzednim uzgodnieniu terminu, udostępnić Towar Sprzedającemu w miejscu, w którym Towar się znajduje.