Kolano miedziane 90 FI 22 dwukielichowe (6483139831)

zakończona
2,39 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.07 [kg]

Gwarancja jakości

Skuteczny kontakt

(62) 591 55 60
kom. 721 264 149
lukasz@zis-salon.pl
tomasz@zis-salon.pl

Kontakt

  • Tel.: 062 591 55 60
  • Kom.: 721 264 149
  • E-mail: sklep@zis-salon.pl
  • "ZIS" M.D. Świątek SP.J. Topola Mała, ul. Odolanowska 47
    63-400 Ostrów Wielkopolski

Płatności

"ZIS" M.D. Świątek SP.J. Topola Mała, ul. Odolanowska 47
63-400 Ostrów Wielkopolski

Nr konta:
45 1050 1201 1000 0090 6372 6567

Wysyłka



Mozliwa wysyłka za pomocą:
- Poczty Polskiej
- InPost
- UPS

Przedmiot aukcji

Kolano miedziane 90° FI 22 dwukielichowe

2.39


Dane techniczne:

Opis Szczegółowy produktu

Kolano miedziane 90° FI 22 dwukielichowe

galeria

Regulamin aukcji

  • Biorąc ludział w transakcjach, zgadzasz się przestrzegać ninijszy regulamin.
  • Wszystkie produkty oferowane na naszych aukcjach sa fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych
  • Wszystkie ceny sa cenami burtto (zawierają podatek VAT)
  • Na wszystkie sprzedawane przez nas towary wystawiamy paragon, lub faktury VAT wg życzenia klienta, należy wtedy zaznaczyć odpowiednie pole w formularzu zakupu i podać wszystkie wymagane dane do jej wystawienia.
  • Prosimy o rozważną licytację, ponieważ nie odwołujemy ofert.
  • Paczkę wysyłamy w ciągu 24 dni roboczych od otrzymania wpłaty.
  • Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, InPost, Poczta Polska.
Zapraszamy do zakupów!
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 062 591 55 50
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 7:00 - 17:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Nie przyjmujemy przesyłek "za pobraniem". W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

reklamacje

Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Klient może także przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego. Reklamacje należy składać drogą mailową na adres: sklep@zis-salon.pl lub listownie na adres: "ZIS" Mieczysław Świątek, Dominik Świątek SPÓŁKA JAWNAul. Odolanowska 47 Topola Mała, 63-400 Ostrów Wielkopolski Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności. (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego). Klient traci uprawnienia określone w pkt. 4 niniejszego paragrafu, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.