KOJEC ŁÓŻECZKO MIRAGE DELUXE 2016 BIAŁO-NIEBIESKI (7210392158)

zakończona
375,70 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • bohater: inny
  • płeć: chłopcy, dziewczynki

Opis

KOJEC ŁÓŻECZKO MIRAGE DELUXE 2016 BIAŁO-NIEBIESKI #B1

375,70

MIRAGE DELUXE 2016 ŁÓŻECZKO

Łóżeczko dwupoziomowe, posiada solidną konstrukcję.

2 boki wykonane są z przezroczystej siatki.

Usztywniany materac zapewnia komfort dziecku, natomiast składana konstrukcja umożliwia wygodny transport.

Dno łóżeczka oparte jest na stabilnej krzyżakowej konstrukcji.

Idealnie spełnia funkcje kojca, przenośnego jak i domowego łóżeczka oraz kołyski.

Charakterystyka:

* torba na zabawki

* kieszeń wisząca

* druga warstwa

* przewijak

* pałąk z zabawkami

* system składania i otwierania

* plastikowe narożniki

* otwierany bok

* torba do transportu

* solidne podparcie spodu

* materacyk

* moskitiera

* kółka wyposażone w hamulce

* płozy

* moduł świecąco-grająco-wibrujący

WIEK:

Od urodzenia do 3 lat

WYMIARY:

łóżeczko złożone: 22 cm x 21 cm x 79 cm

łóżeczko rozłożone: 120 cm x 60 cm

wysokość: 76 cm

głębokość: 62 cm

OSTRZEŻENIE!

Bądź świadom ryzyka, jakie stanowi otwarty ogień oraz inne silne źródła ciepła, takie jak promienniki elektryczne lub gazowe itp. umieszczone w pobliżu kojca/łóżeczka . Nie używać kojca, jeżeli jakikolwiek jego element jest uszkodzony, rozdarty lub brakuje elementu, używać tylko elementów dopuszczonych przez producenta. Nie pozostawiać w kojcu czegokolwiek ani nie ustawiać kojca w pobliżu innego sprzętu, który mógłby stanowić podparcie dla stopy lub spowodować niebezpieczeństwo uduszenia lub powieszenia dziecka, np. żaluzji. Nie używaj kojca bez podstawy. Nie używać w kojcu więcej niż jednego materaca. Maksymalne dopuszczalne obciążenie wynosi 15 kg.

MILLY-MALLY

Dziecięcy Świat

Mbank

59114020040000350277310707

Dostawa i płatność
od 20,00 zł

Lokalizacja: Kielce, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
35,00 zł
maksymalnie w paczce
5

Punkty odbioru

Grzegorz Kaczorowski
Mirocice 73A
26-006 Nowa Słupia
woj. świętokrzyskie
email: gkaczorowski@o2.pl
tel.: 505183836

  • poniedziałek - sobota 09:00 - 17:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 7 dni roboczych
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

Reklamacja i gwarancja


  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.


  1. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.


  1. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient  ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie  cywilnym.


  1. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.


  1. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady,  okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego  reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.


  1. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie,  nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym  terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.


  1. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.


  1. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o  niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.
  2. W  przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję  dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na  rachunek bankowy przypisany do
    karty płatniczej Zamawiającego

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Grzegorz Kaczorowski
Mirocice 73A
26-006 Nowa Słupia
Dodatkowe informacje

 

  

1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona. 

2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na Grzegorz Kaczorowski Mirocice 73A, 26-006 Nowa Słupia. 

3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej. 

4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.

6. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży,

b. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,

c. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email:porady@dlakonsumentow.pl,

d. może złożyć za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Grzegorz Kaczorowski
Mirocice 73A
26-006 Nowa Słupia

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Prawo odstąpienia od umowy


  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia  Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż  przewoźnik.
  3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są  dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1  biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
  4. W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów  przez czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od  objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
  5. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o  odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy  wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego  terminu.


  1. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, faxem  bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail  Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej  Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3.  Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi  załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia  30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.


  1. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą  elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany  przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o  odstąpieniu od Umowy.
  2. Skutki odstąpienia od Umowy:
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi  niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania  oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez  niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem  dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu  dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany  przez Sprzedawcę.
  5. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod  płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji,  chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie  będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
  6. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu  otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego  odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w  niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w  którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie  zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
  8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty  zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł  zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
  9. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu  wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  10. W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać  odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach  zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
  11. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
  12. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb,
  13. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w  zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można  zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  14. w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  15. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za  wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem  świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo  odstąpienia od Umowy,
  16. w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym,  nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić  przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
  17. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu,  ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi  rzeczami,
  18. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena  została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie  może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od  wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
  19. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne  albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  20. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
  21. o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną  zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po  poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy,

O sprzedającym
DzieciecySwia85
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

20

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Grzegorz Kaczorowski
Grzegorz Kaczorowski
Zaciszna 38
27-440 Ćmielów
NIP: 6612179625

Kontakt

  • 505****** (pokaż)
poniedziałek - sobota
09:00 - 17:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Sprzedawcą jest GRZEGORZ KACZOROWSKI wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju pod adresem ul. Zaciszna 38, 27-440 Ćmielów NIP: 6612179625, REGON:260447774, zwany dalej Sprzedawcą. 

Sprzedawca poniżej wskazuje dodatkowe informacje dla Klienta

 1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest dokonywana na adres wskazany przez Klienta. 

 2. Koszty i formy dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.

 3. Sprzedawca w opisie Towaru informuje o terminie dostawy i realizacji zamówienia, który liczony jest w dniach roboczych zgodnie z  pkt. 5. 

4. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. 

5. Klient może wybrać następujące metody płatności:

 a. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia);

 b. gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia); 

c. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia), 

d. płatność w systemie ratalnym ( w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, jego skompletowaniu oraz po otrzymaniu od PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, płatności za zamówiony Towar), 

e. gotówką przy odbiorze osobistym - płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy).

  6. Sprzedawca w opisie Towaru informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

 7. Klient będący konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

  8. Administratorem Danych Osobowych Klientów jest Sprzedawca. 

 9. Dane osobowe zbierane w Sklepie są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. 

10. Sprzedawca dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności i informacji przekazanych mu, a dotyczących Klientów Sklepu. Sprzedawca z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne zabezpieczające dane osobowe.

 11. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, a także może zwrócić się do Sprzedawcy  z pisemnym żądaniem usunięcia podanych wcześniej danych osobowych ze zbioru danych prowadzonego przez Sprzedawcę. 

12. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. W pozostałych przypadkach rozstrzyganie ewentualnych sporów zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. 

13. W sprawach dotyczących sprzedaży nieuregulowanych w informacjach podawanych przez Sprzedającego oraz regulaminach serwisu www.allegro.pl mają zastosowanie przepisy prawa polskiego. 

14. Klient zobowiązany jest w szczególności do niedostarczanie treści bezprawnych. 

Wyświetlenia:1
Numer oferty:7210392158
Zgłoś naruszenie zasad

Szukana oferta jest nieaktualna - może podobny przedmiot?

Do góry

Na czasie