KOCYK MASKOTKA DLA DZIECKA SMERFY (7112944600)

6 dni do końca
cena kup teraz
15,38 zł
z 13 sztuk
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 12,30 zł
Zakupy od 500 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Waleńczów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • bohater: smerfy
  • płeć: chłopcy, dziewczynki

opis

  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 12.00 do 20.00
email
avocado-kids@o2.pl
adres

AVOCADO - Karolina Kałuża

ul. Jesionowa 3

42-151 Waleńczów

Paczka jest wysyłana do klienta bezpośrednio z magazynu dystrybutora. Wysyłka odbywa się najczęściej w ciągu 24h po otrzymaniu wpłaty.

Dane do przelewu:

AVOCADO - Karolina Kałuża
ul. Jesionowa 3
42-151 Waleńczów

Nr konta: 75 1020 1664 0000 3202 0564 6833

Prosimy o podanie nicku allegro i numeru aukcji w tytule przelewu!

Obsługujemy również płatności:

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę "O sprzedającym" i zapoznaj się z regulaminem. Dokonanie zakupu na aukcji jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

Możliwość zwrotu lub wymiany towaru do 14dni (nie dotyczy licytacji).Przesyłka GRATIS od 500zł!

Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!

Witamy na naszej aukcji!

Przedmiotem sprzedaży jest:


Kocyk Smerfy

Producent:
Play by Play


Na naszych aukcjach oferujemy jedynie oryginalne przedmioty wysokiej jakości. Pamiętaj, że kupując na kilku naszych aukcjach za przesyłkę zapłacisz tylko raz!

8425611360220

Przypominamy, że są to jedynie zdjęcia poglądowe. Przedmiot może minimalnie odbiegać od tego co widać na zdjęciu np. pod względem intensywności kolorów


Wystawiono z oprogramowania
Dostawa i płatność
od 12,30 zł

Lokalizacja: Waleńczów, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Avocado-Kids za co najmniej 500.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
12,30 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

productenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Centrum Handlu Hurtowego SCC Poland, Box H5
ul. Wygoda 82
43-608 Jaworzno
Dodatkowe informacje

1. Klient ma pełne prawo do złożenia reklamacji w momencie, gdy po otrzymaniu zakupionego towaru dostrzeże na nim wady fabryczne.

2. Klient może składać Sprzedającemu reklamacje dotyczące zawartej Umowy Sprzedaży na adres e-mail: avocado.kaluza@gmail.com. Poprawnie złożona reklamacja powinno zawierać co najmniej imię, nazwisko, nick z allegro, adres, adres e-mail kupującego oraz datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji. Odpowiedź na reklamację będzie wysłana na podany przez Kupującego adres e-mail.

3. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania, bądź zużycia przedmiotu.

4. Reklamacje zostaną uwzględnione w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia. Towary uszkodzone zostają wymienione na nowe, pełnowartościowe. Jeżeli wymiana towaru nie będzie możliwa ze względu na wyczerpanie zapasów magazynowych, Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość kwoty za jaką został zakupiony przedmiot lub zaoferuje inny towar dostępny w hurtowni.

5. Klient zwraca towar na adres podany przez Sprzedającego w odpowiedzi na reklamację. Najczęściej będzie to adres dystrybutora, z którym firma współpracuje:

Gatito-dystrybutor odzieży i akcesoriów licencyjnych Centrum Handlu Hurtowego SCC Poland box H5 ul. Wygoda 82, 43-608 Jaworzno.

6. Klient odsyła reklamowany przedmiot na własny koszt. Oznacza to, że przesyłki pobraniowe nie będą przyjmowane i zostaną odesłane do nadawcy. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, Klientowi zostanie zwrócony koszt zakupu wraz z kosztem wysyłki.

7. Klient przy odbiorze przesyłki powinien zwrócić uwagę czy paczka jest oryginalnie zapakowana i nie zniszczona. Jeżeli klient znajdzie ślady uszkodzeń paczki lub próby jej otwarcia należy paczkę otworzyć w obecności kuriera. Pozwoli to sporządzić protokół i dochodzić odszkodowania od firmy kurierskiej w przypadku uszkodzeń lub braków w towarze.

8. Do momentu rozstrzygnięcia procesu reklamacyjnego Sprzedający prosi Klienta o powstrzymanie się od wystawiania komentarzy.


Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

AVOCADO - Karolina Kałuża
Jesionowa 3
42-151 Waleńczów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z art.27 ustawy z 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, (tekst jedn. Dz.U. 2017.683 z późn. zmianami) Klient ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionych przedmiotów bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu otrzymania towaru. 

W celu dokonania zwrotu Sprzedający prosi o kontakt na adres avocado.kaluza@gmail.com. Zwrot jest możliwy tylko pod warunkiem, że zwracany towar nie będzie nosił śladów użytkowania i będzie posiadał oryginalne nienaruszone oznaczenia producenta. 

W przypadku zwrotu towaru koszty przesyłki pokrywa Klient. Przesyłki pobraniowe nie będą przyjmowane. 

Zwrot pieniędzy za zakupiony przedmiot zostanie wykonany na podane przez Klienta konto za pomocą przelewu internetowego. 


W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy regulaminu serwisu Allegro.pl oraz przepisy kodeksu cywilnego i ustawy o prawach konsumenta.


O sprzedającym
Avocado-Kids
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

46

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

"AVOCADO" Karolina Kałuża

 ul. Jesionowa 3

 42-151 Waleńczów

 NIP: 5742063599

 REGON: 368792065


Każdy z nas kiedyś był dzieckiem i wiemy jak dużo radości sprawia otrzymanie nowej zabawki. Dzięki nam bez wychodzenia z domu możesz sprawić ogromny uśmiech na twarzy swojej pociechy. Na aukcjach znajdziesz maskotki, zabawki i wiele więcej.


 ZAWARCIE  UMOWY SPRZEDAŻY

 Umowa sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą zostaje zawarta po wcześniejszym złożeniu zamówienia przez Klienta za pomocą portalu Allegro. Klient w momencie składania zamówienia jest informowany o łącznej cenie produktu będącego przedmiotem zamówienia, oraz o kosztach wysyłki. Cena produktu jak i usług kurierskich podana jest w PLN i jest kwotą, jaką zapłaci Klient. 

Po złożeniu zamówienia Sprzedawca potwierdza Klientowi jego otrzymanie i przyjęcie do realizacji, wysyłając wiadomość w formie elektronicznej na adres e-mail Klienta podany przy składaniu zamówienia, lub adres e-mail przypisany do konta Allegro Klienta. W chwili otrzymania przez Klienta wiadomości o przyjęciu zamówienia i przekazaniu do realizacji zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.  

Wszystkie oferowane przedmioty pochodzą bezpośrednio od dystrybutora artykułów licencjonowanych. Działamy na zasadach dropshipping'u. Towary wysyłane są prosto z magazynów dystrybutora. Dokonując zakupu zgadzasz się na przekazanie dystrybutorowi niezbędnych danych do realizacji zamówienia i wysyłki przedmiotu. 


KOSZTY, SPOSÓB I TERMIN DOSTAWY

 Sprzedający deklaruje możliwość wysyłki przedmiotów jedynie na terenie Polski.  Dostawa zakupionych produktów jest odpłatna, a koszty dostawy są udostępnione Klientowi na stronie aukcji w zakładce "Dostawa i płatność", oraz podczas procesu składania zamówienia przez Klienta. 

 Nasza firma współpracuje z hurtowniami i dystrybutorami na zasadach dropshipping'u. Zamówione Produkty dostarczane są do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej bezpośrednio z magazynów hurtowni lub dystrybutora.  

Termin realizacji zamówienia i dostawy produktu do Klienta wynosi do 7 dni roboczych, chyba że informacje na aukcji przedmiotu stanowią inaczej. Na termin otrzymania przesyłki przez Klienta składa się czas realizacji zamówienia i czas dostawy. Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu otrzymania zapłaty. 

 Staramy się jednak, aby czas oczekiwania na przesyłkę był jak najkrótszy i zazwyczaj przesyłka jest wysyłana w następnym dniu roboczym.  

Nasza firma nie jest czynnym podatnikiem VAT (jest podmiotowo zwolniona z VAT).

 Z tytułu zakupu towaru Klientowi zostanie wystawiona i przesłana faktura w formie elektronicznej.  

Faktura w formie elektronicznej (plik PDF) zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta w momencie składania zamówienia, lub na adres e-mail powiązany z kontem Allegro Klienta.


 REKLAMACJE PRODUKTÓW 

1. Klient ma pełne prawo do złożenia reklamacji w momencie, gdy po otrzymaniu zakupionego towaru dostrzeże na nim wady fabryczne. 

2. Klient może składać Sprzedającemu reklamacje dotyczące zawartej Umowy Sprzedaży na adres e-mail: avocado.kaluza@gmail.com. Poprawnie złożona reklamacja powinno zawierać co najmniej imię, nazwisko, nick z allegro, adres, adres e-mail kupującego oraz datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji. Odpowiedź na reklamację będzie wysłana na podany przez Kupującego adres e-mail.

 3. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania, bądź zużycia przedmiotu. 

4. Reklamacje zostaną uwzględnione w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia. Towary uszkodzone zostają wymienione na nowe, pełnowartościowe. Jeżeli wymiana towaru nie będzie możliwa ze względu na wyczerpanie zapasów magazynowych, Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość kwoty za jaką został zakupiony przedmiot lub zaoferuje inny towar dostępny w hurtowni. 

5. Klient zwraca towar na adres podany przez Sprzedającego w odpowiedzi na reklamację. Najczęściej będzie to adres dystrybutora, z którym firma współpracuje: Gatito-dystrybutor odzieży i akcesoriów licencyjnych Centrum Handlu Hurtowego SCC Poland box H5 ul. Wygoda 82, 43-608 Jaworzno. 

6. Klient odsyła reklamowany przedmiot na własny koszt. Oznacza to, że przesyłki pobraniowe nie będą przyjmowane i zostaną odesłane do nadawcy. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, Klientowi zostanie zwrócony koszt zakupu wraz z kosztem wysyłki. 

7. Klient przy odbiorze przesyłki powinien zwrócić uwagę czy paczka jest oryginalnie zapakowana i nie zniszczona. Jeżeli klient znajdzie ślady uszkodzeń paczki lub próby jej otwarcia należy paczkę otworzyć w obecności kuriera. Pozwoli to sporządzić protokół i dochodzić odszkodowania od firmy kurierskiej w przypadku uszkodzeń lub braków w towarze. 

8. Do momentu rozstrzygnięcia procesu reklamacyjnego Sprzedający prosi Klienta o powstrzymanie się od wystawiania komentarzy. 


ZWROTY 

Zgodnie z art.27 ustawy z 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, (tekst jedn. Dz.U. 2017.683 z późn. zmianami) Klient ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionych przedmiotów bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu otrzymania towaru.  

W celu dokonania zwrotu Sprzedający prosi o kontakt na adres avocado.kaluza@gmail.com. Zwrot jest możliwy tylko pod warunkiem, że zwracany towar nie będzie nosił śladów użytkowania i będzie posiadał oryginalne nienaruszone oznaczenia producenta.  W przypadku zwrotu towaru koszty przesyłki pokrywa Klient. Przesyłki pobraniowe nie będą przyjmowane.  

Zwrot pieniędzy za zakupiony przedmiot zostanie wykonany na podane przez Klienta konto za pomocą przelewu internetowego.


  W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy regulaminu serwisu Allegro.pl oraz przepisy kodeksu cywilnego i ustawy o prawach konsumenta. 

Pozostałe informacje

email: avocado-kids@o2.pl
telefon: 787698235
Numer oferty:7112944600
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii