KOCH CHEMIE Heavy Cut 250ml Mocno Ścierna Pasta (6911133367)

2 monety
1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
49,00 zł
z 9 sztuk
Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 7,19 zł
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy od 250 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Ostrołęka, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.3 [kg]
  • marka: Inny
tel. 884 741 643
czynne: Pon.-Sb. godz. 8:00 - 20:00
Oferujemy Państwu na tej aukcji
KOCH CHEMIE Heavy Cut 8.02 250ml
Koch Chemie
Cechy produktu:
  • mocno ścierna pasta
  • przeznaczona do mocno zniszczonych lakierów i głębokich zarysowań
  • usuwa ślady po papierze ściernym o gradacji 1500
  • przeznaczona do wszystkich rodzajów lakierów
opis produktu

Koch Chemie Heavy Cut 8.02 250ml - innowacyjna politura maszynowa przeznaczona do szybkiego polerowania mocno zniszczonych lakierów, wyeliminowania głębszych zarysowań, skutecznego usuwania nalotu po lakierowaniu i śladów ściernych po papierze ściernym o gradacji 1500.

Heavy Cut 8.02 z jej bardzo jednorodnymi ziarnami ściernymi osiąga bardzo wysoki poziom szlifowania z doskonałym połyskiem. Może być polerowana przez długi czas bez przywierania i formowania się pyłków. Doskonale nadaje się do wszystkich rodzajów lakierów (zarówno miękkich jak również odpornych na zarysowania).

Sposób użycia:

Polerować za pomocą polerki rotacyjnej w połączeniu z futrem polerskim z wełny owczej (przy usuwaniu zmatowień po papierze o ziarnistości 1500-2500) lub gąbki polerskiej (przy usuwaniu zmatowień po papierze o ziarnistości 2500-5000). Pastę nanosić ze średnią prędkością obrotową wywierając średni nacisk.

W celu uzyskania idealnej powierzchni zalecamy dodatkowe wypolerowanie pastą antyhologramową o nadającą wysoki (Hochglanz-Antihologr­amm-Politur).

Pojemność: 250ml

UWAGA!

DOKONUJĄC ZAKUPÓW NA NASZYCH AUKCJACH ALLEGRO OTRZYMASZ 5% RABATU NA NASTĘPNE ZAKUPY W NASZYM SKLEPIE!

Dlaczego warto kupować w detailbox
Formy dostawy Sposoby płatności
Paczki wysyłamy

Kurierem DPD

Paczkomatami
InPost

PayU

Przelew bankowy - Idea Bank 25 1950 0001 2006 3193 7831 0001

Dane kontaktowe Adres firmy
tel. 884 741 643
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u detailbox za co najmniej 250 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 25195000012006319378310001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Allegro Kurier InPost 11,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska 13,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
PACZKA W RUCHu 7,19 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Allegro Kurier InPost 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Classickbox Mateusz Kowalczyk
Juliusza Konstantego Ordona 15
07-410 Ostrołęka
NIP: 7582318895
REGON: 363048787

kontakt

  • 884 741 643
    Infolinia czynna od poniedziałku do soboty 8:00 - 20:00.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Classickbox Mateusz Kowalczyk
Płatnerska 71/2
04-493 Warszawa
Polska
 
ODSTĄPIENIE OD UMOWY 1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. 2. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór dostarcza Sprzedawca, jednak nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia na Adres korespondencyjny Sprzedawcy przed jego upływem. 3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. 4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. 5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 6. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 7. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 9. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W przypadku gdy ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą, wówczas ponoszony przez Konsumenta koszt zwrotu rzeczy jest równy kosztowi dostawy tej rzeczy do Konsumenta. 10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 11. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: a) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; e) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; f) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; g) w której Konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niżczęści zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; h) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; i) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; j) zawartej w drodze aukcji publicznej; k) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

REKLAMACJE 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 2. W przypadku stwierdzenia wady, Zamawiający może skorzystać z rękojmi i złożyć reklamację lub skorzystać z gwarancji zgodnie z umową gwarancyjną. 3. Reklamacja powinna być złożona na piśmie na Adres korespondencyjny Sprzedawcy i powinna zawierać co najmniej oznaczenie Zamawiającego, w tym jego imię i nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail, numer telefoniczny, a w przypadku osób prawnych nazwę, adres siedziby oraz dane kontaktowe osoby upoważnionej do załatwiania spraw związanych ze złożoną reklamacją oraz opis wady będącej podstawą złożenia reklamacji. 4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie jednak nie później niż w terminie do 14 dni od jej otrzymania i o rezultacie rozpatrzenia reklamacji zawiadomi składającego reklamację pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w reklamacji. 5. Zamawiający, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na Adres korespondencyjny Sprzedawcy.

pozostałe informacje

Odbiór osobisty możliwy w Ostrołęce i Warszawie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Zamówienia: 1. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe. 2. Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Dodatkowe opcje wysyłki za pośrednictwem: Paczkomaty InPost. Nie ponosimy odpowiedzialności za czas dostarczenia przesyłki przez spedycję. Pełny cennik dostępny w każdej aukcji. 3. Do każdego zamówienia dodajemy gratisy w postaci naklejek, ulotek, mikrofibr, testerów, itp. Zwrot: 1. Kupujący, ma prawo do odstąpienia od umowy kupna bez podania przyczyny oraz złożenia reklamacji, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni. 2. Kupujący zobowiązany jest także do zwrotu otrzymanego dokumentu fiskalnego. 3. Chęć zwrotu towaru należy zgłosić na adres sklep@detailbox.pl. Po otrzymaniu wiadomości informacyjnej niezwłocznie nastąpi kontakt z naszej strony. 4. Koszt zwrotu towaru pokrywa klient (nie dotyczy opcji darmowy zwrot z Paczkomatem). 5. Sklep Detailbox.pl niezwłocznie rozpocznie weryfikację zwrotu towaru. Reklamacje: 1. W przypadku widocznych śladów uszkodzenia paczki, prosimy o sprawdzenie zawartości w obecności kuriera. W razie uszkodzenia należy spisać protokół szkody wraz z kurierem oraz niezwłocznie poinformować Sprzedającego. 2. Ze względu na oferowane produkty, wszystkie paczki są starannie pakowane tak aby nie uległy uszkodzeniu.Towar pakowany w kartony i odpowiednio zabezpieczany folią pakową. 3. Przesyłki Allegro Polecony InPost oraz Allegro Paczkomaty InPost są przesyłkami NIEUBEZPIECZONYMI. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie, braki bądź zagubienie wysłanej paczki. Klient świadomie i dobrowolnie podejmuje decyzję dotyczącą wyboru sposobu dostawy. 4. Przesyłki Allegro Kurier InPost, Przesyłka kurierska oraz PACZKA W RUCHu są paczkami UBEZPIECZONYMI.