KOCH CHEMIE Heavy Cut 250ml Mocno Ścierna Pasta (6911133367)

zakończona
49,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 7,19 zł
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy od 250 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Ostrołęka, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.3 [kg]
  • marka: Inny

opis

tel. 884 741 643
czynne: Pon.-Sb. godz. 8:00 - 20:00
Oferujemy Państwu na tej aukcji
KOCH CHEMIE Heavy Cut 8.02 250ml
Koch Chemie
Cechy produktu:
  • mocno ścierna pasta
  • przeznaczona do mocno zniszczonych lakierów i głębokich zarysowań
  • usuwa ślady po papierze ściernym o gradacji 1500
  • przeznaczona do wszystkich rodzajów lakierów
opis produktu

Koch Chemie Heavy Cut 8.02 250ml - innowacyjna politura maszynowa przeznaczona do szybkiego polerowania mocno zniszczonych lakierów, wyeliminowania głębszych zarysowań, skutecznego usuwania nalotu po lakierowaniu i śladów ściernych po papierze ściernym o gradacji 1500.

Heavy Cut 8.02 z jej bardzo jednorodnymi ziarnami ściernymi osiąga bardzo wysoki poziom szlifowania z doskonałym połyskiem. Może być polerowana przez długi czas bez przywierania i formowania się pyłków. Doskonale nadaje się do wszystkich rodzajów lakierów (zarówno miękkich jak również odpornych na zarysowania).

Sposób użycia:

Polerować za pomocą polerki rotacyjnej w połączeniu z futrem polerskim z wełny owczej (przy usuwaniu zmatowień po papierze o ziarnistości 1500-2500) lub gąbki polerskiej (przy usuwaniu zmatowień po papierze o ziarnistości 2500-5000). Pastę nanosić ze średnią prędkością obrotową wywierając średni nacisk.

W celu uzyskania idealnej powierzchni zalecamy dodatkowe wypolerowanie pastą antyhologramową o nadającą wysoki (Hochglanz-Antihologr­amm-Politur).

Pojemność: 250ml

UWAGA!

DOKONUJĄC ZAKUPÓW NA NASZYCH AUKCJACH ALLEGRO OTRZYMASZ 5% RABATU NA NASTĘPNE ZAKUPY W NASZYM SKLEPIE!

Dlaczego warto kupować w detailbox
Formy dostawy Sposoby płatności
Paczki wysyłamy

Kurierem DPD

Paczkomatami
InPost

PayU

Przelew bankowy - Idea Bank 25 1950 0001 2006 3193 7831 0001

Dane kontaktowe Adres firmy
tel. 884 741 643
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u detailbox za co najmniej 250 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost
pierwsza sztuka:
7,20 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
50
przybliżony czas realizacji:
1-2 dni robocze
Allegro Kurier InPost
pierwsza sztuka:
11,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
13,20 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka:
7,19 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
12,10 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
50
przybliżony czas realizacji:
1-2 dni robocze
Allegro Kurier InPost
pierwsza sztuka:
13,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
15,80 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Classickbox Mateusz Kowalczyk
Płatnerska 71/2
04-493 Warszawa
Dodatkowe informacje

REKLAMACJE 

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 

2. W przypadku stwierdzenia wady, Zamawiający może skorzystać z rękojmi i złożyć reklamację lub skorzystać z gwarancji zgodnie z umową gwarancyjną. 

3. Reklamacja powinna być złożona na piśmie na Adres korespondencyjny Sprzedawcy i powinna zawierać co najmniej oznaczenie Zamawiającego, w tym jego imię i nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail, numer telefoniczny, a w przypadku osób prawnych nazwę, adres siedziby oraz dane kontaktowe osoby upoważnionej do załatwiania spraw związanych ze złożoną reklamacją oraz opis wady będącej podstawą złożenia reklamacji. 

4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie jednak nie później niż w terminie do 14 dni od jej otrzymania i o rezultacie rozpatrzenia reklamacji zawiadomi składającego reklamację pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w reklamacji. 

5. Zamawiający, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na Adres korespondencyjny Sprzedawcy.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Classickbox Mateusz Kowalczyk
Płatnerska 71/2
04-493 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY 

1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. 

2. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór dostarcza Sprzedawca, jednak nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia na Adres korespondencyjny Sprzedawcy przed jego upływem. 

3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. 

4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. 

5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

6. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

7. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

8. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 

9. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W przypadku gdy ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą, wówczas ponoszony przez Konsumenta koszt zwrotu rzeczy jest równy kosztowi dostawy tej rzeczy do Konsumenta. 

10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

11. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: 

a) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

e) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

f) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 

g) w której Konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niżczęści zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 

h) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

i) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

j) zawartej w drodze aukcji publicznej; 

k) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

detailbox
99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

1142

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 884 741 643
poniedziałek - piątek
08:00 - 20:00

Informacje o sprzedającym

Classickbox Mateusz Kowalczyk 

ul. Juliusza Konstantego Ordona 15 

07-410 Ostrołęka 

REGON: 363048787 

NIP: 7582318895

Pozostałe informacje

Odbiór osobisty możliwy w Ostrołęce i Warszawie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

Zamówienia:

1. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe.

2. Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Dodatkowe opcje wysyłki za pośrednictwem: Paczkomaty InPost. Nie ponosimy odpowiedzialności za czas dostarczenia przesyłki przez spedycję. Pełny cennik dostępny w każdej aukcji.

3. Do każdego zamówienia  dodajemy gratisy w postaci naklejek, ulotek, mikrofibr, testerów, itp.

Zwrot:

1. Kupujący, ma prawo do odstąpienia  od umowy kupna bez podania przyczyny oraz złożenia reklamacji, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni.

2. Kupujący zobowiązany jest także do zwrotu otrzymanego dokumentu fiskalnego.

3. Chęć zwrotu towaru należy zgłosić na  adres sklep@detailbox.pl. Po otrzymaniu wiadomości informacyjnej niezwłocznie nastąpi kontakt z naszej strony.

4. Koszt zwrotu towaru pokrywa klient (nie dotyczy opcji darmowy zwrot z Paczkomatem).

5. Sklep Detailbox.pl niezwłocznie rozpocznie weryfikację zwrotu towaru.  

Reklamacje:

1. W przypadku widocznych śladów uszkodzenia paczki, prosimy o sprawdzenie zawartości w obecności kuriera. W razie uszkodzenia należy spisać protokół szkody wraz z kurierem oraz niezwłocznie poinformować Sprzedającego.

2. Ze względu na oferowane produkty, wszystkie paczki są starannie pakowane tak aby nie uległy uszkodzeniu.Towar pakowany w kartony i odpowiednio zabezpieczany folią pakową.

3. Przesyłki Allegro Polecony InPost oraz Allegro Paczkomaty InPost są przesyłkami NIEUBEZPIECZONYMI. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie, braki bądź zagubienie wysłanej paczki. Klient świadomie i dobrowolnie podejmuje decyzję dotyczącą wyboru sposobu dostawy.

4. Przesyłki Allegro Kurier InPost, Przesyłka kurierska oraz PACZKA W RUCHu są paczkami UBEZPIECZONYMI.