Koc termiczny/ Folia NRC (6541414005)

zakończona
4,21 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: Zielona Góra

  • Masz pytania?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 8.30 do 15.30
telefon
510 813 916
email
handlowy@abbimed.pl
godziny otwarcia
Pon - Pt 8.30 - 15.30
adres

ABBIMED Sp. z o.o.
Ul. Zacisze 16
65-775 Zielona Góra

Przedmioty wysyłamy do 36 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy
  • Przelew - 14 zł
  • Pobranie - 17 zł

Przyjmujemy płatności

42 1940 1076 3167 3815 0000 0000

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Możliwość zwrotu lub wymiany towaru do 14 dni (nie dotyczy licytacji).

Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!

Koc termiczny/ Folia NRC, srebrno-złoty wymiar: 210 x 160 cm Niezbędny przy wypadkach drogowych, narciarskich, pomocny na wakacjach, w turystyce górskiej, w sporcie. KOC RATUNKOWY chroni przed groźną dla życia utratą ciepła, przed niekorzystnym wpływem warunków atmosferycznych (deszczem, wilgocią)j.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u ABBIMED za co najmniej 500 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Produkujemy, dostarczamy oraz pomagamy w doborze najwyższej jakości sprzętu i wyrobów medycznych. Poprzez swoje doświadczenia w branży medycznej przez wiele lat konsekwentnie budowaliśmy pozycję na rynku, stale wzbogacając ofertę o nowe produkty. Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas sprawą najważniejszą, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane błyskawicznie, a oferowany towar był najwyższej jakości. Dzięki zaangażowaniu naszych fachowców, którzy chętnie udzielają porad, zakupy w naszym sklepie internetowym stają się czystą przyjemnością.

kontakt

  • handlowy@abbimed.pl
    Na wiadomości otrzymane po godzinie 15.30 odpowiadamy w następnym dniu robocznym.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności w Kodeksie Cywilnym.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:pisemnie na adres: ABBIMED Sp. z o.o. ul. Zacisze 16, 65-775 Zielona Góra w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: handlowy@abbimed.pl 4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres Sklepu. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

pozostałe informacje

Wysyłka 1. Zamówienia realizujemy od poniedziałku- piątku w godzinach 8.30 - 15.30. 2. Paczki wysyłamy od 1-7 dni roboczych. Jednak najczęściej są to 2-3 dni. Okres realizacji zamówienia może się nieco wydłużyć do 7 dni, w przypadku nieoczekiwanego braku towaru w magazynie. 3. W razie zmiany adresu prosimy korzystać z opcji formularza dostawy. Wiadomości zmiany adresu wysyłane na maila sklepu nie zawsze odczytywane są na czas, co może być powodem wysyłki na zły adres. 4. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i wolne od wad. 5. Do zakupów dołączamy fakturę VAT. 6. Realizujemy zamówienia tylko na terenie Polski.