KOC PIKNIKOWY PLAŻOWY Z IZOLACJĄ 210x180CM (6860495230)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
39,00 zł
z 975 sztuk

kolor/wzór:

Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 6,80 zł
  • Pocztex Kurier48 9,00 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • lokalizacja: Wschowa, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: kobieta, mężczyzna, dziewczynka, chłopiec

  • 65 547 60 21 topprodukt@op.pl Zamówienia złożone do godz. 11:00 z płatnością payu lub za pobraniem wysyłane są jeszcze tego samego dnia.

Campela
KOC PIKNIKOWY
WODOODPORNY

numer katalogowy: CA0017
dostępne kolory:
CA0017BLU, CA0017GRN.


    • DUŻY KOC 210 x 180 cm
    • PIANKA IZOLUJĄCA
    • MIĘKKI POLAR
    • ALUMINIOWA FOLIA WODOSZCZELNA
    • ZAPIĘCIE NA RZEP
    • MATERIAŁ 100% polar fleece
    • GRAMATURA 180 g/m2

/Pełna specyfikacja


GWARANCJA 2 LATA
CERTYFIKAT CE

Opis

Koc Piknikowy Campela o wymiarach 210 × 180 cm zapewni Twojemu dziecku i Tobie izolację od podłoża w czasie letnim i jesiennym. Dzięki zastosowaniu podbicia z folii termicznej nasz koc zapewnia nie tylko doskonałą izolację termiczną, ale także wodoodporność (koc można rozłożyć na mokrym podłożu bez ryzyka, że nasiąknie wilgocią).


Specyfikacja

Marka Campela
Numer katalogowy CA0017
Wymiary 210 x 180 cm
Wymiary po złożeniu 29 x 39 x 19 cm
Materiał 100% polar fleece
Gramatura 180 g/m
Dolna warstwa 2 mm pianka PVC + folia aluminiowa
Informacja dodatkowa lekki i wytrzymały, zapięcie na rzep, miękki polar
Waga 1 050 g
Stan Nowy
Gwarancja 24 miesiące

Galeria




Przedmiot oryginalnie zapakowany fabrycznie i dostępny od ręki. Do każdego zakupu jest wystawiany paragon (wysyłany e-mailem). Faktura VAT na życzenie.

Sprawdź nasze inne aukcje

Dla Dzieci

Dom i Ogród

Sport i Turystyka

Biuro


Dlaczego MY?

Doskonała obsługa

Terminowa wysyłka

Gwarancja udanej transakcji

DLACZEGO WARTO KUPIĆ NA NASZEJ AUKCJI?
- Produkt dostarczymy dobrze zabezpieczony i odpowiednio zapakowany,
- Paczka jest ubezpieczona na czas transportu,
- Produkt pochodzi z legalnej, polskiej dystrybucji oraz import własny,
- W przypadku reklamacji produktu, na pewno znajdziesz nas na allegro.
- Kupuj od sprawdzonych sprzedawców. Paragon zakupu otrzymasz na e-mail do 3 dni po zakupie.

Gwarancja

Wszystkim klientom gwarantujemy 100% satysfakcji z zakupów zrobionych na naszych aukcjach. Każdy klient ma również możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Towary które sprzedajemy na naszych aukcjach są fabrycznie nowe i objęte są gwarancją producenta. Do każdej transakcji wystawiamy klientom paragon imienny, który wysyłamy na wskazany adres mailowy. Jeśli potrzebujesz faktury VAT, zgłoś to w formularzu zakupu.

Płatności

PayU

Płać przez Allegro. Bezpieczne płatności z Twojego banku.

Pobranie

Zapłać kurierowi przy odbiorze.

Przelej środki samodzielnie

Zrób przelew w banku lub w placówce pocztowej.

Konto bankowe:
ALIOR BANK: 16 2490 0005 0000 4530 7480 8425
A&S Sp. z o.o., ul. Niepodległości 38, 67-400 Wschowa.

W celu realizacji zamówienia prosimy wpisać wyłącznie nick z Allegro w tytule przelewu. W przypadku nie prawidłowo wypełnionego tytułu przelewu czas realizacji zamówienie może zostać wydłużony aż do powiązania wpłaty z transakcją.

Kontakt

Telefon: 65 547 60 21
E-mail: topprodukt@op.pl
PN - PT: 8:00 – 15:00

Adres do zwrotu:
A&S Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 1 (magazyn)
67-400 Wschowa


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 16 2490 0005 0000 4530 7480 8425
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 6,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Odbiór osobisty - Brak.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

A&S Sp. z o. o.
Niepodległości 38
67-400 Wschowa
NIP: 497-007-07-01
REGON: 080387614
KRS: 0000342246

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 15:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

1. Wysyłka towaru: 

Towar zawsze i bez wyjątku staramy się wysłać jak najszybciej!  Zamówienia z wybranym sposobem wysyłki Pocztex48 / E-przesyłka / Przesyłka kurierska złożone i opłacone do godziny 11:00 zrealizowane zostaną jeszcze tego samego dnia!  Zamówienia z wybranym sposobem wysyłki Przesyłka kurierska pobraniowa złożone do godziny 11:00 zrealizowane zostaną jeszcze tego samego dnia! 

Uwaga: W okresie przedświątecznym muszą się Państwo liczyć się z możliwym jednodniowym opóźnieniem wysyłki spowodowanym olbrzymią ilością zamówień. Czasy doręczeń deklarowane przez przewoźników: Poczta Polska: E-przesyłka - do 3 dni roboczych. Poczta Polska: Kurier48 - do 2 dni roboczych. Dla pozostałych przesyłek kurierskich: 1 dzień roboczy. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia z winy przewoźnika.  

Numery infolinii: Poczta Polska tel. stacjonarne: 801 811 812; Poczta Polska(+48) tel komórkowe oraz zagraniczna: 438 888 438 Fedex: 801 002 800 (koszt połączenia jak za połączenie lokalne wg stawek operatora)  22 211 80 00 (dla połączeń z telefonów komórkowych, koszt wg stawki operatora)     

Uwaga!!! W przypadku zmiany adresu na inny niż podany do allegro użytkownik  jest zobowiązany do wypełnienia formularza po zakupowego (link zmiany adresu). W przypadku jego braku paczka jest nadana na adres użytkownika. Pole "informacja dla sprzedającego" służy wyłącznie do wskazania opcji towaru (kolor, typ) nie zmiany adresu. Zamówienia nie opłacone/bez wypełnionego formularza w ciągu 7-14 dni roboczych zostaną anulowane.   

Uwagi. a) Prosimy pamiętać że wszystkie terminy wysyłek dotyczą dni roboczych!  b) Zabawki w zależności od opakowania pakowane mogą być w czarną nieprzezroczystą folię stretch, karton, lub koperty bąbelkowe. c) Pamiętaj że dane do realizacji zamówienia pobierane są z prawidłowo wypełnionego formularza. Brak wypełnionego formularza lub podanie niepełnych danych może skutkować niepełną lub błędną realizacją zamówienia. d)  Nie mamy możliwości narzucenia kurierowi godziny doręczenia przesyłki! Oznacza to że próba doręczenia może zostać dokonana w ciągu całego dnia roboczego. Planowane godziny doręczenia można podejrzeć po wysyłce na stronie do monitorowania przesyłki. Kurier będzie miał podany numer telefonu, jednak nie ma obowiązku dzwonić przed dostawą.  

2. Płatności:  

Konto bankowe: ALIOR BANK: 16 2490 0005 0000 4530 7480 8425 A&S Sp. z o.o., ul. Niepodległości 38, 67-400 Wschowa. W celu realizacji zamówienia prosimy wpisać wyłącznie nick z Allegro w tytule przelewu. W przypadku nie prawidłowo wypełnionego tytułu przelewu czas realizacji zamówienie może zostać wydłużony aż do powiązania wpłaty z transakcją.  

3. Gwarancja: 

Wszystkie sprzedawane przez nas towary są fabrycznie nowe i posiadają dwuletnią gwarancję, wyjątkiem są aukcje wyprzedażowe na których dodana jest dodatkowa informacja o produkcie wyprzedażowym. Dowód zakupu wysyłany jest na adres e-mail przypisany do konta allegro. Dokument wysyłany jest w ciągu 2-3 dni od wysyłki towaru. W przypadku braku wiadomości z załączonym dokumentem prosimy o sprawdzenie folderu spam.   Każdy klient dokonując zakupu oferowanych produktów akceptuje wystawienie i wysłanie paragonów w formie elektronicznej. 

4. Odstąpienie od umowy:  

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.  Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.   Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy o kontakt mailowy topprodukt@op.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Jeżeli skorzystali Państwo z formy płatności po przez PayU, prosimy również o podanie numeru konta do zwrotu podniesionych kosztów.  W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia przesłania towaru do nas z powrotem. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.  Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, które należy przesłać na poniższy adres: A&S Sp. Z o.o , ul. Kazimierza Wielkiego 29C, 67-400 Wschowa  5. Procedura reklamacji Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem mailowym: reklamacjesystem@linkbaby.pl,  lub w formie pisemnej na adres: ul. Kazimierza Wielkiego 29C, 67-400 Wschowa.   Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:   - nick allegro, - imię, nazwisko,  - adres, adres e-mail Kupującego,  - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,  - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,  - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.   Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji. Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
A&S Sp. z o.o.
ul. Kazimierza Wielkiego 29C (magazyn)
67-400 Wschowa
PL
Dodatkowe informacje

  

Prawo odstąpienia od umowy 

1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.


2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. 


3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy o kontakt mailowy topprodukt@op.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Jeżeli skorzystali Państwo z formy płatności po przez PayU, prosimy również o podanie numeru konta do zwrotu podniesionych kosztów.


4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia przesłania towaru do nas z powrotem.


5. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. 


6. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, które należy przesłać na poniższy adres: A&S Sp. Z o.o , ul. Kazimierza Wielkiego 29C, 67-400 Wschowa.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
A&S Sp. z o.o.
Kazimierza Wielkiego 29c
67-400 Wschowa
PL
Dodatkowe informacje

Procedura reklamacji: 


Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej 

Umowy pod adresem reklamacjesystem@linkbaby.pl lub w formie pisemnej na adres ul. Kazimierza Wielkiego 29C, 67-400 Wschowa. 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

- NICK allegro, - imię, nazwisko, - adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji. Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 24 miesiące

Dodatkowe informacje

Wszystkie sprzedawane przez nas towary są fabrycznie nowe i posiadają dwuletnią gwarancję, wyjątkiem są aukcje wyprzedażowe na których dodana jest dodatkowa informacja o produkcie wyprzedażowym. Dowód zakupu wysyłany jest na adres e-mail przypisany do konta allegro. Dokument wysyłany jest w ciągu 2-3 dni od wysyłki towaru. W przypadku braku wiadomości z załączonym dokumentem prosimy

o sprawdzenie folderu spam.  

Każdy klient dokonując zakupu oferowanych produktów akceptuje wystawienie i wysłanie paragonów w formie elektronicznej.