KOC DZIECIĘCY PIERRE CARDIN 110X140 EUROFIRANY (6541187044)

cena kup teraz
245,70 zł
z 12 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 13,00 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Żywiec, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • wymiary: inny wymiar
  • materiał wykonania: akryl
  • kolor: kremowy, odcienie różowego
Niecodzienne aranżacje
w codzienności
OFERTA
SPECJALNIE DLA CIEBIE
lampy ceramika koce
ręczniki inne...
KOLEKCJA TRENDY

OPIS PRODUKTU
KOC DZIECIĘCY PIERRE CARDIN 110X140 EUROFIRANY

OPIS PRODUKTU SZCZEGÓŁY

Oryginalny kocyk dziecięcy z kolekcji PIERRE CARDIN zdobiony aplikacją z uroczym misiem, który przypadnie do gustu każdemu maluszkowi. Wykonany z niezmiernie przyjemnego w dotyku materiału. Znakomicie sprawdzi się w roli okrycia podczas codziennych drzemek i spacerów.
Kocyk pakowany w elegancki karton będzie idealnym pomysłem na prezent.


Dane techniczne:

długość: 110 cm

szerokość: 140 cm

skład: 85% akryl, 15% poliester
kolor: kremowy/różowy


ZAPYTAJ O PRODUKT

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SMA-Eurofirany za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 06114010490000215192001008
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Eurofirany B.B. Choczyńscy Sp. J.
Sienkiewicza 81
34-300 Żywiec
NIP: 5532336625
REGON: 240238276
KRS: 0000246287

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
„EUROFIRANY” B.B. Choczyńscy Spółka Jawna
Sienkiewicza 81
34-300 Żywiec
PL
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą z dn. 30 maja 2014r. klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru zakupionego na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14-dni od daty odebrania przesyłki. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem w/w terminu. W przypadku odstąpienia od umowy, koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi klient.


Jeżeli to możliwe, prosimy zwrócić towar w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu wraz z dowodem jego zakupu.


 Zwrot towaru do Sprzedawcy nie może być dokonany w formie przesyłki za pobraniem.


 Adres na jaki należy odesłać towar:
„EUROFIRANY” B.B. Choczyńscy
Spółka Jawna z siedzibą w Żywcu
34-300 Żywiec, ul. Sienkiewicza 81 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
„EUROFIRANY” B.B. Choczyńscy Spółka Jawna
Ul. Sienkiewicza 81
34-300 Żywiec
PL
Dodatkowe informacje


Następującym wyrazom i wyrażeniom używanym w zakładce reklamację nadaje się poniższe znaczenie :


- Sprzedawca  - „EUROFIRANY” B.B. Choczyńscy Spółka Jawna z siedzibą w Żywcu  /34 – 300/ przy ul. Sienkiewicza 81, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego w Rejestrze Przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000246287, NIP: 553-23-36-625, REGON: 240238276.


- Kupujący – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadającą osobowości prawnej, nabywająca towary od Sprzedawcy za pośrednictwem Serwisu Allegro.


- Konsument – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupu w celu nie związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą bądź zawodową.


- Towar – produkty oferowane przez Sprzedawcę w Serwisie Allegro. Każdy produkt jest pełnowartościowy i nowy.


- Cena – cena towaru wraz z obowiązującym podatkiem VAT. Cena nie uwzględnia kosztów dostawy zamówionego towaru do miejsca wskazanego przez Kupującego.


- Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, za pośrednictwem Serwisu Allegro.


- Koszt dostawy – ponoszony przez Kupującego koszt związany z dostarczeniem zakupionych towarów do miejsca wskazanego przez Kupującego.


- Dzień roboczy – Za dzień roboczy przyjmuje się dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy.





1. Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia zakupionych towarów w stanie wolnym od wad. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy (towarów) na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności Kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi.



2. Reklamacja powinna być zgłoszona na adres: „EUROFIRANY” B.B. Choczyńscy Spółka Jawna, 34-300 Żywiec, Ul. Sienkiewicza 81.


3. Prosimy aby zgłoszenie reklamacyjne zawierało:


a) dane klienta (imię i nazwisko Kupującego, dane kontaktowe, tj. nr telefonu lub / oraz adres e-mail),

b) dane dotyczące reklamowanego towaru (tj. nazwę, kod towaru, ilość, rodzaj wad (opis przyczyny reklamacji), datę stwierdzenia wady, numer zamówienia,

c) określenia sposobu załatwienia reklamacji (żądania sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży).


4. Do zgłoszenia reklamacyjnego zaleca się dodanie zdjęcia uszkodzonego towaru oraz (jeżeli to możliwe) dołączenie dowodu zakupu towaru (nie jest to warunek rozpatrywania reklamacji).


5. W razie dostrzeżenia zewnętrznych i widocznych uszkodzeń mechanicznych opakowania powinien zostać sporządzony w obecności kuriera doręczającego protokół szkody. Jeśli spisanie protokołu szkody nie było możliwe w przypadku doręczenia paczki należy wezwać kuriera ponownie w celu sporządzenia protokołu szkody. Dopuszcza się nawiązanie kontaktu ze Sprzedawcą, który w imieniu Klienta, wzywa kuriera w celu spisania protokołu szkody. Nie jest to jednak warunek rozpatrywania reklamacji.


6. W  razie zwrotu uszkodzonego towaru lub konieczności doręczenia towaru do Sprzedawcy w celu prawidłowego rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca zleca firmie kurierskiej odbiór uszkodzonego towaru od Klienta i instruuje Klienta co do wydania towaru.


7. Zwrot reklamowanego towaru do Sprzedawcy nie może być dokonany w formie przesyłki za pobraniem.


8. Sprzedawca rozpatrzy każdą reklamację złożoną przez Kupującego, zobowiązując się do rzetelnego zbadania zgłoszenia reklamacyjnego i ustosunkowania się do żądania Kupującego w terminie czternastu dni.


9. Sprzedawca nie odpowiadają za różnice pomiędzy towarem w rzeczywistości a na zdjęciu, które wynikają z indywidualnych ustawień komputera Kupującego. Mowa tutaj o różnicach kolorów, proporcji, saturacji i innych podobnych parametrów, które mają wpływ na błędne postrzeganie oferowanego towaru przez Kupującego

zmień