[KO] Herbata zielona THAI 200g WIETNAMSKA (6999478234)

4 dni do końca
cena kup teraz
19,50 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
  • lokalizacja: Rzgów k/Łodzi, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

opis

ARTYKUŁY SPOŻYWCZE:
Produkty do sushi
Sosy
Octy
Owoce i warzywa
Grzyby
Ryż
Makaron
Mąka i chleb
Przyprawy
Cukier
Oleje i tłuszcze
Słodycze i przekąski
Herbata
Napoje
Produkty wegetarianskie
Dania gotowe
Inne produkty spożywcze

PRZYBORY KUCHENNE:
Woki i patelnie
Noże i tasaki
Naczynia i ceramika
Inne przybory kuchenne

KSIĄŻKI:
Książki kucharskie orientalne

Herbata zielona THAI 200g WIETNAMSKA

SUPER JAKOŚĆ! SUPER CENA!


Tradycyjna zielona herbata, smaczna i zdrowa.
Duża paczka 200g w bardzo dobrej cenie. Skład: 100% herbata zielona. Produkcja: Wietnam.

WAGA PRZEDMIOTU:
220g


UWAGA! Po zakupie koniecznie wybierz formę dostawy i płatności! Następnie dokonaj płatności (chyba, że wybrałeś "Płatność przy odbiorze"). Pozwoli nam to szybko i sprawnie przygotować i wysłać do ciebie twoje zakupy.

ANULOWANIE ZAMÓWIENIA Jeżeli w ciągu 7 dni od zamówienia nie wybierzesz formy dostawy i płatności oraz w ciągu 14 dni od zamówienia nie dokonasz płatności umożliwiającej nam zrealizowanie wysyłki, twoje zamówienie zostanie anulowane i zgłoszone do Allegro w celu zwrotu prowizji od sprzedaży.

Zobacz inne nasze aukcje

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
13,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące (12 miesięcy)

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

GREENET Przemysław Przesmycki
ul. Pabianicka 68D
95-030 Rzgów
Dodatkowe informacje

REKLAMACJA PRODUKTU


1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta,  jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są  określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w  Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).  Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i  zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą  fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością  zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową  Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w  szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach  sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr  141, poz. 1176 ze zm.). 


1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.  Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu  wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu  Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji. 


1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 


  • pisemnie na adres: ul. Pabianicka 68D, 95-030 Rzgów; 
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: radek@kuchnieorientu.pl; 

1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:  (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w  szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu  doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o  obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych  kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy  rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu  poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność  reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 


1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie,  nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.  Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że  Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 


1.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi,  jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na  adres: ul. Pabianicka 68D, 95-030 Rzgów. Jeżeli ze względu na rodzaj  Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez  Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić  Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 


2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR


2.1 Szczegółowe informacje  dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń  oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na  stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów,  organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona  konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod  następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i  Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;  http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz  http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 


2.2. Klient będący konsumentem  posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych  sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 


  • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu  konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.  o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o  rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin  organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa  rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w  sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych  polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). 
  • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora  Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o  Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o  wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia  sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu  procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji  Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych  poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. 
  • Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu  między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy  powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji  społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów  (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).  Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 889 866. 

2.3. Pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego  systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami  na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i  wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla  konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia  sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy  sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

GREENET Przemysław Przesmycki
ul. Pabianicka 68D
95-030 Rzgów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU) 


1.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość,  może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania  przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w  pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie  oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy  może zostać złożone na przykład: 


  • 1.51. pisemnie na adres: ul. Pabianicka 68D, 95-030 Rzgów; 
  • 1.52. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: radek@kuchnieorientu.pl; 

1.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy  zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz  dodatkowo dostępny jest w pkt. 11 Regulaminu oraz na stronie Sklepu  Internetowego w zakładce dotyczącej odstąpienia od umowy. Konsument może  skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. 


1.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 


  • 1.53.  dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc  zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od  objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego  osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1)  obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w  częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub  części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas  oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; 
  • 1.54. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 

1.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 


1.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie,  nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania  oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi  wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu  (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta  sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w  Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu  takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że  konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże  się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że  sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem  płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z  powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w  zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 


1.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie,  nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym  odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie  upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca  zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy  odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na  adres: ul. Pabianicka 68D, 95-030 Rzgów. 


1.7. Konsument ponosi odpowiedzialność  za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w  sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania Produktu. 


1.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 


  • Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy  zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie  jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego  dodatkowych kosztów. 
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 
  • W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie – na wyraźne  żądanie konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia  od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po  zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia  spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się  proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem  uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub  wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość  rynkowa spełnionego świadczenia. 

8.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 


  • (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za  wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem  świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo  odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od  wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli,  i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;  (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany,  wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia  jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin  przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest  Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu  opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze  względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po  dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie  połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są  napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy  Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30  dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca  nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca  do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji;  jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których  wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części  zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo  odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do  dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są  nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w  zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z  wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji  publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych  niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów,  gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi,  sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres  świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są  zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia  rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do  odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie  prawa odstąpienia od umowy.