KLUCZYK BMW E46 OKAZJA (6541691472)

zakończona
35,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa 10,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 15,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 20,00 zł
  • lokalizacja: Ostrówek
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • producent części: bMW (oryginalne OEM)
Dane kontaktowe
  • Telefon: 798 143 143
  • Telefon 2: 695 472 848
  • Telefon 3: 601 424 697
  • Email: megacar123@wp.pl
  • Godziny pracy:
  • PON - SOB, 8.00 - 20.00
Adres siedziby firmy

Gwizdałki 15a (stacja LPG przy trasie Wieluń - Sieradz)

Formy płatności
  • Płatność z góry przelewem
  • numer konta RBS LUTUTÓW
  • 20 9256 0004 0716 6136 2000 0010
  • PAYU
  • za pobraniem
Formy dostawy
  • Poczta Polska
  • Kurier DPD
  • Kurier DHL
  • ceny za przesyłki gabarytowe
  • ustalane są indywidualnie
  • odbiór osobisty


SPRZEDAM KLUCZYK DO SAMOCHODÓW BMW 3 E46 COMPACT.



DOKŁADNIEJSZYCH INFORMACJI UDZIELAMY TELEFONICZNIE.

KUPUJĄC NA NASZYCH AUKCJACH AKCEPTUJESZ NASZ REGULAMIN - INFORMACJE O MNIE.

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
KOSZTY PRZESYŁKI ZALEŻĄ OD JEJ WIELKOŚCI I SPOSOBU REALIZACJI ( POCZTA LUB FIRMA KURIERSKA)
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 798 143 143
    Dział sprzedaży części. Godziny pracy: od poniedziałku do soboty 8:00 - 20:00.
  • 695 472 848
    Dział sprzedaży części. Godziny pracy: od poniedziałku do soboty 8:00 - 20:00.
  • 601 424 697
    Dział sprzedaży części. Godziny pracy: od poniedziałku do soboty 8:00 - 20:00.
  • 695 641 785
    Dział reklamacji. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku 8:00 - 15:00.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
PHU "PROFIT" Przemysław Grzybowski
Gwizdałki 15A
98-311 Ostrówek
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, Kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli Sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Zwrot środków przez Sprzedającego następuję w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenie. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący (przesyłka w obie strony), Sprzedający nie odbiera przesyłek za pobraniem. Sprzedający nie przyjmuję zwrotu towarów uszkodzonych, proszę zapoznać się z procedurą reklamacji.

reklamacje

Towar jaki wysyłamy jest zgodny z opisem aukcji, a uszkodzenia widoczne są na zdjęciach, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny przed zakupem towaru. Jeżeli towar po odebraniu i rozpakowaniu przy kurierze jest uszkodzony należy spisać protokół szkody. Natomiast jeśli szkodę Kupujący zauważy, gdy kuriera już nie ma, należy udać się na oddział poczty, bądź na oddział danego doręczyciela (np. DHL, DPD) i tam spisać protokół. Na spisanie takiego protokołu kupujący ma 7 dni. Nie uznajemy reklamacji które nie zawierają protokołu szkody, gdyż wysyłamy towar zgodny z opisem i starannie go pakujemy. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z działem reklamacji.

pozostałe informacje

Na części używane elektroniczne nie udzielamy gwarancji. Jako sprzedawca nie mamy pewności, że towar nie był podłączony i wyniku tego uszkodzony.