Klucze wyjmaki do demontażu radia Opel 2DIN 238 (6542015565)

zakończona
7,98 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • List polecony ekonomiczny 6,50 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: do 5 dni
  • stan: nowy

Prosimy przed zakupem zapoznać się ze stroną o mnie. Są tam ważne informacje dot. wysyłki, zwrotów, reklamacji, numer konta, adres i dane firmy i inne.

Sprzedajemy różne akcesoria car-audio. Można je kupić na naszym koncie na różnych aukcjach. Koszt wysyłki będzie zawsze jeden. Warto sprawdzić. Proszę kliknąć myszką na obrazkach - pojawią się nasze oferty.

Do wyjęcia fabrycznego radia w wybranych samochodach marki Opel potrzebne są klucze. Radio ma z boku specjalne zatrzaski, które trzymają fabryczne radio w półkieszeni. Żeby wyjąć radio trzeba wsunąć klucze w otwory aż zatrzaski puszczą i wtedy radio swobodnie wysunie się z kieszeni.

Sprzedajemy na ten aukcji klucze dobrej jakości, które się nie powyginają przy pierwszej próbie. Zakończone są specjalnym zaczepem, który przytrzymuje radio przy wyciąganiu z półkieszeni.

Wykaz modeli samochodów do których potrzebne są oferowane klucze:

OPEL Agila 5/00 ->

OPEL Astra G 3/5 drzwi 1/01 ->

OPEL Astra G 3/5 drzwi 3/98 - 12/00

OPEL Astra G Berlina 4 drzwi 1/01 ->

OPEL Astra G Berlina 4 drzwi 8/98 - 12/00

OPEL Astra G Cabrio 01 ->

OPEL Astra G Coupé 01 ->

OPEL Astra G Kombi 01 ->

OPEL Astra G Kombi 3/98 - 12/00

OPEL Astra H 3/5 drzwi 04/04 ->

OPEL Astra H Berlina 4 Türer 04/04 ->

OPEL Astra H Kombi 04/04 ->

OPEL Corsa C 3 drzwi 07/04 ->

OPEL Corsa C 3 drzwi 9/00 - 6/04

OPEL Corsa C 5 drzwi 07/04 ->

OPEL Corsa C 5 drzwi 9/00 - 6/04

OPEL Meriva 07/04 ->

OPEL Meriva 09/03 - 06/04

OPEL Movano (Bus) 00 ->

OPEL Omega B 4 drzwi 7/00 ->

OPEL Omega B Kombi 7/00 ->

OPEL Tigra Coupé 1/95 - 12/00

OPEL Vectra B 3/5 drzwi 7/00 ->

OPEL Vectra B Kombi 7/00 - 06/02

OPEL Vectra B Limousine 7/00 - 06/02

OPEL Vectra C Kombi 04/04 ->

OPEL Vectra C Kombi 07/02 - 03/04

OPEL Vectra C Limousine 04/04 ->

OPEL Vectra C Limousine 07/02 - 03/04

OPEL Vivaro 02 ->

OPEL Zafira 3/99 ->

i wszystkie inne nie wymienione modele gdzie zamontowane jest radio o wymiarze 1,5DIN

Do wyjęcia radia w niektorych modelach może być potrzebny dodatkowo mały torx, którym trzeba wykręcić 4 małe śrubki w otworach na klucze.

Wykaz radioodtwarzaczy fabrycznych montowanych w samochodach OPEL do których pasują klucze:

OPEL BLAUPUNKT CAR 2003

OPEL BLAUPUNKT CAR 2004

OPEL VDO CRD 2005

OPEL DELCO CDR 2005

OPEL PHILIPS CCRT 2008

OPEL SIEMENS NCDR 2011

OPEL SIEMENS NCDC 2013

OPEL SIEMENS NCDR 2015

OPEL CC20

OPEL BLAUPUNKT CD30

OPEL BLAUPUNKT CD30 MP3

OPEL BLAUPUNKT CDC40 OPERA

OPEL BLAUPUNKT CD50

OPEL BLAUPUNKT CD50 PHONE

OPEL BLAUPUNKT CD60 NAVI

OPEL BLAUPUNKT CD70 NAVI

OPEL BLAUPUNKT CD80 NAVI

OPEL BLAUPUNKT DVD90 NAVI

Zdjęcia przykładowych radioodbiorników:

Kilka przykładów demontażu radioodtwarzaczy w wybranych modelach marki OPEL/Vauxhall:

Oferowane klucze ( sprzedajemy w cenie kup teraz 1komplet = 2 klucze):

Zapraszamy do zakupu:

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 8 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Przesyłka kurierska 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 6 dni
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 6 dni
List polecony ekonomiczny 6,50 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 8 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 6 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 8 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
klucze 65.238 1komplet
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 42 7121915
    Telefon stacjonarny do działu sprzedaży czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Prawo odstąpienia od umowy W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć firmie Perfect stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: HURTOWNIA.AUDIO.LODZ@GMAIL.COM Kupujący może skorzystać ze wzoru formularza znajdującego się pod adresem: http://audiocar.home.pl/FOTO/sklep/Formularz.pdf (powyższy adres należy skopiować i wkleić w miejsce adresu w przeglądarce) lub skopiuj poniższy tekst i uzupełnij dane: Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) iż transakcja nie doszła do skutku i w związku z tym odstępuję od umowy zawartej za pomocą portalu Allegro) . Nr aukcji: Adres email: Dane kupującego: Data zakupu: Przesyłkę należy nadać na adres: PERFECT 91-174 Łódź ul. Romanowska 55F lokal nr 10 W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Odesłany przedmiot musi być kompletny, w fabrycznym nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów montażu i używania. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Zwrot środków przez Sprzedającego powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania oświadczenia. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył kupujący, a jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 2. Brak możliwości odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli firma Perfect wykonała w pełni usługę za wyraźną zgodą klienta; 2) w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi firma Perfect nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji klienta lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb klienta; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi nie firma Perfect nie ma kontroli; 8) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 9) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą klienta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 3. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad Wszystkie produkty dostępne w firmie Perfect są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 4. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez firmę Perfect. będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodzi. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. 5 UWAGA-WAŻNE Wskazane w ustawie prawo dotyczy tylko sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zakupy dokonane w naszym sklepie na fakturę VAT w celu dalszej odsprzedaży lub odliczenia podatku Vat nie są sprzedażą konsumencką. Dla przedmiotów zakupionych na FAKTURĘ VAT - NIE MA ZWROTÓW KONSUMENCKICH i korekt faktur sprzedaży. zmień

reklamacje

Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów i tam klient powinien kierować reklamowany produkt. W przypadku kiedy sprzedający nie otrzymał pisemnej gwarancji, gwarancja realizowana jest przez firmę Perfect na podstawie paragonu. W przypadku kiedy gwarantem jest firma Perfect kupujący winien odesłać reklamowany produkt na adres sklepu lub dostarczyć go osobiście Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt firmy Perfect. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady produktu. Firma Perfect odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa ( gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne, powstałe podczas nieumiejętnego montażu lub niewłaściwego użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem produktu). W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, za pomocą Formularza Zgłoszenie reklamacyjne, lub w formie pisemnej na adres Perfect. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że firma Perfect niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez firmę Perfect albo firma Perfect nie wymieniła produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęła. Firma Perfect rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni firma Perfect nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu (kiedy reklamacja została uznana za zasadną), koszty dostawy ponosi firma Perfect. W celu odesłania zakupionego produktu Klient powinien wpisać na liście przewozowym, w polu zadeklarowana wartość (bądź równoznacznym), cenę zakupu odsyłanego produktu. Kwota ta stanowi deklarację wartości ubezpieczenia. Adres do reklamacji Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. W przypadku gdy gwarantem jest firma Perfect (brak innej gwarancji), produkt należy odesłać na adres sklepu Perfect: PERFECT 91-174 Łódź, ul. Romanowska 55F lokal nr 10

pozostałe informacje

Poza obowiązującymi przepisami wynikającymi z Ustaw i różnych przepisów itd. najważniejszą dla nas zasadą jest dobro klienta oraz zdrowy rozsądek. Dlatego jeżeli coś pójdzie nie tak zawsze lepiej się dogadać niż się pokłócić. Prosimy o tym pamiętać i kontaktować się z nami zarówno przed zakupem jak i po zakupie.