KLUCZ TASIEMKOWY OPASKOWY DO FILTRA OLEJU (6482605628)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
15,99 zł
z 1000 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
Zakupy powyżej 1 000 zł
  • lokalizacja: Białystok, ul.Elewatorska 29
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • producent: Inny

KLUCZ TAŚMOWY OPASKOWY DO
FILTRÓW OLEJU


CHARAKTERYSTYKA:

Klucz przeznaczony jest do montażu standardowych filtrów oleju stosowanych w silnikach pojazdów mechanicznych. Opaskę klucza należy założyć na obudowę filtra, a następnie korzystając z pokrętła umieszczonego w rękojeści klucza zacisnąć ją na obudowie filtra z taką siłą aby opaska nie ślizgała się i odkręcić filtr. Po odkręceniu zluzować naciąg taśmy za pomocą pokrętła i zdjąć klucz z obudowy filtra.

KLIKNIJ NA ZDJĘCIE ABY POWIĘKSZYĆ

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Wysylka-dzis za co najmniej 1 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 04109025900000000123983773
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Niemcy 99,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-5 dni
Wielka Brytania 110,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Czechy 99,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Irlandia 140,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Słowacja 99,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Szwecja 130,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Holandia 110,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Litwa 99,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-5 dni
Włochy 130,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Francja 99,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Belgia 99,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Dania 99,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Hiszpania 140,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Austria 99,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
KUPUJĄC KILKA PRZEDMIOTÓW NA NASZYCH AUKCJACH ZA PRZESYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ !!!
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 570043583
    Reklamacje i sprawy techniczne 9:00-16:00
  • 537183861
    Wysyłka i zamówienia 8:00-16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklepwertis@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Prosimy o kontakt mailowy w celu przesłania wzoru protokółu reklamacji. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię i nazwisko, - adres, - adres e-mail Kupującego, - nick Allegro - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

GWARANCJA 12 miesięcy na narzędzia firmy SILVER, GEKO, (z uwzględnieniem warunków specjalnych zawartych w instrukcji obsługi lub karcie gwarancyjnej), pozostałe narzędzia na naszych aukcjach objęte są gwarancją producenta i jest ona opisana na poszczególnych aukcjach lub w instrukcji obsługi. Gwarancją nie są objęte towary: - które były użytkowane niewłaściwie lub niezgodnie z ich przeznaczeniem, - których zużycie wskazuje na ich używanie niezgodnie z załączoną instrukcją - które nie posiadają dowodu zakupu (paragon, faktura) - które zostały uszkodzone w trakcie montażu, lub noszą ślady nieautoryzowanych napraw czy przeróbek, a także uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem siły zewnętrznej, bądź zaniechaniem działania ze strony klienta - których uszkodzenia powstały w wyniku nieprawidłowego przechowywania lub eksploatacji - których uszkodzenia i problemy powstały w wyniku zabrudzenia sprzętu, dostania się do produktu ciał obcych np. kurzu, pyłu, niepożądanych elementów itp. Utrata gwarancji może nastąpić w przypadku naruszenia plomby, numeru seryjnego, próby dokonania naprawy i przeróbek bez zgody producenta. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Użytkownika do domagania się od firmy WERTIS zwrotu korzyści utraconych w związku z nieprawidłowym działaniem urządzenia zakupionego w WERTIS. Firma WERTIS nie bierze odpowiedzialności za wszelkie szkody wynikające z użytkowania lub niemożności użytkowania urządzenia, w tym za szkody wynikłe z jego wad. Zastrzegamy sobie, że nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe z winy Poczty Polskiej lub firmy Kurierskiej. Zawartość paczki należy sprawdzić w obecności kuriera lub listonosza. W razie ewentualnego uszkodzenia towaru lub niezgodności zawartości paczki z zamówieniem należy spisać protokół szkody w dniu odbioru paczki. W innym przypadku reklamacja nie będzie uwzględniona.