Klotz AY10200 - kabel insertowy TRS / 2xTS 2m (6482392326)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
35,00 zł
z 3 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • List polecony priorytetowy 9,00 zł
  • lokalizacja: Będzin
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości skontaktuj się z nami:

Numery telefonów:
  • 531 76 16 16
  • 531 96 16 16

E-mail:


Wszystkie towary wysyłamy za pośrednictwem poczty polskiej
i firmy kurierskiej DPD.

W przypadku zakupu większej ilości produktów istnieje możliwość obniżenia kosztów wysyłki - skontaktuj się z nami w celu ustalenia kosztów dostawy.

Wysyłane przez nas towary są odpowiednio zabezpieczone oraz ubezpieczone.

Przelew bankowy

BRE Bank S.A.
INTERNET BANKING
98 1140 2004 0000 3302 7026 2083


Płatności allegro
PayU
Wszystkie oferowane produkty są nowe i objęte pełną gwarancją producenta / dystrybutora.

Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT lub paragon.

W przypadku sprzedaży towarów poekspozycyjnych zamieszczamy stosowną informację w opisie aukcji takiego przedmiotu.
Klotz AY10200 - kabel insertowy TRS / 2xTS 2m



Opis produktu:

Klotz to niemiecki producent jednych z najlepszych na świecie przewodów instrumentalnych, audio, głośnikowych i innych. Jakość marki docenili profesjonalni muzycy, akustycy i realizatorzy dźwięku.

Wszystkie produkty Klotz wykonywane są z najwyższej jakości komponentów, co gwarantuje minimalny poziom szumów, doskonała jakość dźwięku i niezawodność.

Dane techniczne:

• Kabel insertowy
• Złącza TRS / 2xTS
• Długość: 2m



NAJTANIEJ NA ALLEGRO

U NAS KUPISZ RÓWNIEŻ NA RATY !
FAKTURA VAT

NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA - TOWAR DOSTĘPNY "OD RĘKI"



Zobacz także...
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 98 1140 2004 0000 3302 7026 2083
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony ekonomiczny 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka pocztowa ekonomiczna 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie wręczonego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakter, cechy i funkcjonowanie Produktu. 4. Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 5. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 6. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt. 1, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy. 7. Termin czternastodniowym, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia w którym Konsument objął Produkt w posiadanie. 8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 9. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi (Konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym Przydatny link do wzoru formularza odstąpienia od umowy: http://www.lightingcenter.pl/dokumenty/Druk%20odstapienia%20od%20umowy%20%28zwrot%29.pdf

reklamacje

TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO 1. Reklamacje z tytułu rękojmi: 1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) 1.2. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@lightingcenter.pl, telefonicznie pod numerem: 801 007 516 lub 32 729 97 17, lub pisemnie na adres: ul. Pokoju 91, 42-504 Będzin. 1.3. W powyższej wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. 1.4. Gdy jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Pokoju 91, 42-504 Będzin. 1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób. 1.6. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.W związku z reklamacją Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad. 2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę: 2.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@lightingcenter.pl 2.2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. 2.3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 2.4.Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób. Przydatny link do wzoru formularza reklamacyjnego: http://www.lightingcenter.pl/dokumenty/Druk%20Reklamacji.pdf

pozostałe informacje

UWAGA! W związku ze Światowymi Dniami Młodzieży mogą wystąpić ograniczenia w dostawie przesyłek na terenie Krakowa i okolic.W dniach 23.07-01.08.2016 terminy dostarczenia przesyłek przez firmy kurierskie mogą być wydłużone.