Klocki Mechanical CZOŁG PILOT Zdalnie sterowane (6950750424)

8 monet
zakończona
119,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 9,50 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
  • Pocztex Kurier48 10,00 zł
  • lokalizacja: Gdynia , Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • wiek dziecka: 6 lat +
  • certyfikaty, opinie, atesty: CE
  • bohater: inny
  • marka: inna
  • rodzaj: kompletny zestaw
  • waga (z opakowaniem): 1.0 [kg]
  • materiał: karton, plastik
  • płeć: chłopcy, dziewczynki

opis

Klocki Mechanical CZOŁG PILOT Zdalnie sterowane


Produkt nowy, oryginalny. Gotowy prezent.

Klocki RC Mechanical Master CZOŁG Zdalnie sterowane

KOMPATYBILNE Z LEGO!

MODEL NR 8012

457 ELEMENTÓW!


Klocki Mechanical Master to połączenie wspaniałej zabawy oraz nauki. Ta niesamowita seria klocków łączy w sobie rozwój pasji małego konstruktora, kierowcy oraz jest wyśmienitym pomysłem na spędzanie wolnego czasu z dzieckiem. Zabawa zaangażuje zarówno dzieci jak i dorosłych!

Jest to zabawa, która nigdy się nie nudzi!


Klocki Mechanical Master rozwijają:
- kreatywność i zdolności manualne
- zdolność łączenia ze sobą odpowiednich elementów
- zmysł małego konstruktora
- umiejętności kierowania oraz sterowania pojazdem

KLOCKI ZAPAKOWANE SĄ W ELEGANCKIE PUDEŁKO Z RĄCZKĄ -

IDEALNE NA PREZENT!


Czołg, który powstaje po złożeniu jest zdalnie sterowana dzięki pilotowi RC 2,4 GHz. Gąsienice pozwalają na sterowanie typowe dla prawdziwego czołgu i łatwość poruszania się po każdej powierzchni. Dodatkowo do zestawu dołączona jest obrazkowa instrukcja, która ułatwi złożenie pojazdu. Pojazd posiada obracaną wieżyczkę i radar oraz ruchome lufy!

Zapraszamy do zapoznania się z filmem przedstawiającym pojazd z serii "mechanical masters".

Zestaw zawiera:

  • Klocki Mechanical Master 457szt.
  • Kontroler 2.4GHz
  • Kabel USB
  • Akumulator 7.2V 300mAh
  • Kolorową instrukcję

Specyfikacja techniczna:

  • Materiał: tworzywo sztuczne (ABS)
  • Bateria: 7.2V, 300mAh (ładowana przez USB)
  • Bateria pilota: AA 1,5 V x 2
  • Prędkość: 2,5 km/h
  • Zasięg: do 25 metrów
  • Czas zabawy: 10-15 min
  • Ilość części: 457 elementów
  • Wielkość opakowania (cm): 53 x 37 x 6,5 cm
  • Kolor: Brązowy
  • PRODUKT PRZEZNACZONY DLA DZIECI POWYŻEJ 6 LAT!


Zdjęcia przedmiotu:


Dostawa i płatność
od 9,50 zł

Lokalizacja: Gdynia , Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
9,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
1 dzień roboczy
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka48
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
1 dzień roboczy
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

Odbiór osobisty
Chwaszczyńska 170C pokój nr.4
81-571 Gdynia
woj. pomorskie
tel.: 58 690-71-77

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 15:30

płatność tylko gotówką
kontakt nie jest wymagany

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacji towaru w naszym sklepie internetowym:

    1. Pobierz i wypełnij drukowanymi literami Formularz Reklamacyjny:

       http://celman.vxm.pl/pdf/Reklamacja.pdf

    2. Towar odeślij na własny koszt na adres: CELMAN A.K.C.K. MANULIK S.C. ul. Chwaszczyńska 170C 81-571 Gdynia.

    3. Do przesyłki dołącz oryginalny dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT oraz wypełniony formularz reklamacyjny.

    4. Koszty przesłania reklamowanego produktu do sklepu ponosi kupujący.

    5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z produktem.

    6. Reklamacji podlegają wady ukryte produktu wynikające z błędów materiałowych lub procesu produkcyjnego.

    7. Odesłać do reklamacji można towary podlegające wyłącznie wadom ukrytym powstałym z winy producenta.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

CELMAN A.K.C.K. MANULIK S.C.
Chwasszczyńska 170C
81-571 Gdynia
Dodatkowe informacje

Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacji towaru w naszym sklepie internetowym:

    1. Pobierz i wypełnij drukowanymi literami Formularz Reklamacyjny:

       http://celman.vxm.pl/pdf/Reklamacja.pdf

    2. Towar odeślij na własny koszt na adres: CELMAN A.K.C.K. MANULIK S.C. ul. Chwaszczyńska 170C 81-571 Gdynia.

    3. Do przesyłki dołącz oryginalny dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT oraz wypełniony formularz reklamacyjny.

    4. Koszty przesłania reklamowanego produktu do sklepu ponosi kupujący.

    5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z produktem.

    6. Reklamacji podlegają wady ukryte produktu wynikające z błędów materiałowych lub procesu produkcyjnego.

    7. Odesłać do reklamacji można towary podlegające wyłącznie wadom ukrytym powstałym z winy producenta.

    8. Na wszystkie sprzedawane produkty udzielamy 24-miesięcznej rękojmi.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

CELMAN A.K.C.K. MANULIK S.C.
ul. Chwaszczyńska 170 C
81-571 Gdynia

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie nagrania dźwiękowego, wizualnego lub programu komputerowego (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Jest ono jednak ograniczone w czasie i przysługuje przez 14 dni. Termin ten liczy się od dnia otrzymania towaru. Konsument ma obowiązek odesłać zakupiony towar, a przedsiębiorca powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia przez konsumenta od umowy) zwrócić wpłacone pieniądze. Towary kupione stacjonarnie nie podlegają zwrotom.

Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument.


Prawo do odstąpienia w ciągu 14 dni od umowy kupna towaru uzależnione jest od dwóch warunków:

1. Sprzedający musi być przedsiębiorcą, a kupujący konsumentem.

2. Nie można dokonać zwrotu towaru zakupionego w drodze licytacji (kto zapłaci więcej).

W przypadku niespełnienia powyższych warunków ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obowiązuje.


Poniżej przedstawiamy procedurę zwrotu towaru w naszym sklepie internetowym:

1. Pobierz i wypełnij drukowanymi literami poniższy Formularz Zwrotu:

http://celman.vxm.pl/pdf/Zwrot.pdf

2. Towar odeślij na własny koszt (przesyłki wysyłane za pobraniem nie są odbierane) na adres: CELMAN A.K.C.K. MANULIK S.C. ul. Chwaszczyńska 170C 81-571 Gdynia.

Na przesyłce prosimy umieścić dopisek „Zwrot".

3. Do przesyłki dołącz oryginalny dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT oraz wypełniony formularz zwrotu.

4. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki i zostanie przekazany na konto podane w formularzu.

 

Zwrot pieniędzy może być dokonany tylko na konto w polskim banku.

Klientowi przysługuje prawo zwrotu kosztów wysyłki towaru do klienta w kwocie najtańszej formy wysyłki dostępnej na danej aukcji.


Towar należy zapakować w sposób zapewniający bezpieczną dostawę do Sprzedającego i umożliwiający rozpakowanie go bez pozostawienia na nim żadnych śladów.

Oklejenie oryginalnego opakowania taśmą lub etykietami powoduje jego uszkodzenie.

Wysyłany do zwrotu towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, zabrudzeń, musi być oryginalnie zapakowany i pozbawiony niepożądanych zapachów.

W przypadku gdy towar dotrze do serwisu uszkodzony, noszący ślady użytkowania, zabrudzony, nie będzie posiadał oryginalnego opakowania, lub jego opakowanie zostało zniszczone, wówczas zwrócona może zostać jedynie kwota adekwatna do aktualnej wartości towaru wynikającej z jego stanu.

O sprzedającym
e-antena
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

2871

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 58 690-71-77
  • 882-076-871
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Numer konta do wpłat: 

81 2490 0005 0000 4600 8506 9423

Pozostałe informacje

PRZY ODBIORZE PRZESYŁKI ZAWSZE SPRAWDŹ JEJ STAN !!  

Poniżej znajdziesz wskazówki jak bezpiecznie odebrać swoją przesyłkę:  

1. Sprawdź dokładnie stan opakowania zewnętrznego:  

- Czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub zamoczone;  

- Czy taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzecinane lub poprzerywane;  

2. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku gdy, wybrałeś płatność „za pobraniem” przekaż kurierowi należną kwotę. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera!  

3. Po odebraniu paczki otwórz przesyłkę w obecności kuriera i sprawdź, czy dostawa jest kompletna (zgodna z dołączoną specyfikacją wydania do zamówienia), a produkty nieuszkodzone. Gdyby kurier odmówił, poinformuj go, że w przypadku uszkodzenia, bądź niezgodności przesyłki z zamówieniem, będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody. Firma kurierska ma obowiązek natychmiast sporządzić protokoł szkody z odbiorcą przesyłki. Należy jednak pamiętać, że każdy dzień zwłoki może spowodować, iż firma kurierska nie uzna reklamacji.  

4. Jeśli wygląd zewnętrzny paczki wzbudza twoje zastrzeżenia, sporządź protokół szkody w obecności kuriera. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Poproś kuriera o protokół szkody (powinien zawsze mieć go przy sobie). Pamiętaj, aby:  

- Wypełnić wszystkie pola protokołu szkody; 

- Zachować kopię protokołu dla siebie.  

5. Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera, skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta GLS: +48 804 262 262/ 48 46 814 82 20 mail- https://gls-group.eu/PL/pl/gls-kontaktw celu zgłoszenia interwencji. Konsultant przyjmie zgłoszenie, zostanie nadany numer zgłoszenia i wyznaczona data wizyty kuriera GLS w celu sporządzenia protokołu szkody.  

6. Każdą reklamację musisz również zgłoś do nas najpóźniej w ciągu 24 godzin. W tym celu wyślij do nas wiadomość (wraz z załącznikami) na maila celmanallegro@gmail.com. W wiadomości podaj numer zamówienia, napisz co się dokładnie stało. W załączeniu wyślij zdjęcia uszkodzonego opakowania z każdej strony/ zdjęcia uszkodzonego, brakującego produktu. O dalszym postępowaniu reklamacyjnym powiadomimy Cię drogą mailową.