KLOCKI LEGO FRIENDS LIMUZYNA POPSTAR + 2 FIGURKI (6541545764)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
149,99 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,50 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 11,99 zł
  • Przesyłka kurierska 12,98 zł
Zakupy powyżej 399 zł
  • lokalizacja: Pabianice
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • bohater: brak
  • marka: inna
  • rodzaj: kompletny zestaw
  • wiek dziecka: 6 lat +
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
  • materiał: plastik, papier, karton, inny
  • certyfikaty i opinie: FSC, CE

oglądacie Państwo artykuł oferowany przez naszą firmę jako:

KLOCKI LEGO FRIENDS

>

Zestaw klocków LEGO FRIENDS

Zestaw składa się z elementów niezbędnych do złożenia

limuzyny i miejsca na wywiad

Cały zestaw posiada: limuzynę z otwieranym bagażnikiem, czerwony dywan,

podest ze ścianką, krzesełkami i stolikiem

W zestawie znajdują się: 2 minilaleczki Livi i Olivia

a także akcesoria: kwiaty, walizeczka, reflektory, barierki, kieliszki, głośniki, plakat, aparat, mikrofon, okulary

Materiał z którego wykonano klocki,

to wysokiej jakości tworzywo typu plastik

Układanie klocków ćwiczy

zdolności manualne,kreatywność i umiejętność koncentracji dziecka

Kategoria wiekowa: od 6 do 12 roku życia

Wysokość figurki laleczki wynosi ok. 4,5 cm

Wymiary opakowania wynoszą ok. 34 / 19 / 5 cm

Naszym zdaniem porządne wykonanie, dlatego definiujemy zestaw jako:

produkt wysokiej jakości

Producent : LEGO

Seria : FRIENDS

Numer katalogowy : 41107

Ten artykuł posiada CERTYFIKAT CE

czyli spełnia wymagania dyrektyw Unii Europejskiej (UE)

`

Polecamy Wam prezentowany produkt jako atrakcyjny pomysł na prezent

Zachęcamy Was do zapoznania się z tysiącami pozostałych ofert u nas: nasze aukcje

-- więcej informacji o nas znajdą Państwo na stronie: o mnie --

Autor treści: AD

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u rademenesBajkowo za co najmniej 399 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 60 1050 1461 1000 0090 7111 0986
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 12,98 zł
kolejna sztuka: 0,99 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,98 zł
kolejna sztuka: 0,99 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

krótko o nas: Jesteśmy FIRMĄ dla Was ZAWSZE działamy: SZYBKO ----- MIŁO ----- RZECZOWO ---------------- rademenes.bajkowo GODZINY naszej PRACY w HALI - sklepie stacjonarnym: od PONIEDZIAŁKU do PIĄTKU: ------- 08.30 - 18.00 ------- SOBOTA: 09.00 - 14.00 NIEDZIELA: 10.00 - 14.00 Oferujemy Wam TYSIĄCE ZABAWEK sprawdzonej jakości. Od 2009 roku sprzedajemy PLUSZOWE MASKOTKI oraz ZABAWKI jako sklep internetowo-stacjonarny. W naszej ofercie znajdą Państwo TYSIĄCE artykułów dla dzieci. Oferujemy Wam: - MASKOTKI licencjonowane - ZABAWKI interaktywne - MISIE pluszowe - KLOCKI, PUZZLE, i GRY edukacyjne - FOTELE i LEŻANKI dla najmłodszych - BUJAKI na biegunach - AUTA zdalnie sterowane - PLUSZAKI z bajek - LALKI i akcesoria - FIGURKI - MODELE do sklejania - POŚCIELE i ręczniki - GRZECHOTKI gryzaki - ROWERKI odpychacze Zapraszamy Was do zapoznania się z naszą ofertą. SZYBKO --- MIŁO --- RZECZOWO --- rademenes.bajkowo

kontakt

  • 791 789 799
    TYSIĄCE ZABAWEK sprawdzonej jakości. SZYBKO ----- MIŁO ----- RZECZOWO : rademenes bajkowo

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Reklamacje 1. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie rademenesBajkowo są towarami legalnie nabytymi przez sprzedawcę 2. rademenesBajkowo jest zobowiązany dostarczyć Klientowi towary zgodny z opisem aukcji. W przypadku, gdy dostarczony towar okaże się niezgodny z umową, Klient ma prawo złożyć reklamację wraz ze wskazaniem żądania: 1) obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, chyba że rademenesBajkowo niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta dostarczy do Klienta towar zgodny z opisem aukcji. 2) wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. rademenesBajkowo może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, rademenesBajkowo może odmówić wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę towaru. 3. W przypadkach określonych w ust. 2 Klient ma prawo złożyć reklamację bezpośrednio w rademenesBajkowo. 4. Pierwszym etapem reklamacji jest kontakt z Obsługą Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rademenes.bajkowo@tlen.pl bądź telefonicznie pod numerem : 791-789-799. Następnie w celu skorzystania ze swoich uprawnień Klient zobowiązany jest do odesłania reklamowanego towaru i opisu przyczyn jego reklamacji. W przypadku odesłania reklamowanego towaru bezpośrednio do centrali firmy, prosimy o przesłanie towaru na następujący adres: rademenes.bajkowo Ewa Cyran ul. Toruńska 6 /8 95-200 Pabianice dopiskiem: \\\"reklamacja\\\" 5. W przypadku, gdy Klient odeśle reklamowany towar, rademenesBajkowo zwróci mu koszt nadania takiej przesyłki do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie dla zwrotu przedmiotowego artykułu .Zwrot pełnych kosztów uznanej reklamacji zostanie przekazany najdalej w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji Klienta na wskazany przez Klienta rachunek bankowy. 6. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje są niepełne i wymagają uzupełnienia – przed rozpoznaniem reklamacji rademenesBajkowo zwróci się do Klienta o uzupełnienie braków we wskazanym zakresie. 7. Wszelkie reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. Wszystkie reklamacje będą rozpatrywane w możliwie jak najszybszym , rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, od dnia otrzymania przez rademenesBajkowo reklamacji. 8.Gdy składana przez Klienta reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, rademenesBajkowo wykona wskazane przez Klienta żądania zgodnie z przysługującymi mu prawami wymienionymi w niniejszym paragrafie, punkt 2. W razie odstąpienia od umowy rademenesBajkowo zwróci Klientowi pełną należność za zakupiony towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. 9. Klient nie jest uprawniony do odstąpienia od umowy, jeśli wada towaru jest nieistotna. 10. Istnieje również możliwość zaoferowania przez rademenesBajkowo innego towaru w zamian za towar reklamowany, w przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, ale zgoda na jego wysłanie wymaga potwierdzenia przez Klienta w drodze e-mailowej przyjęcia takiej propozycji. § 7. Gwarancja 1. Towary sprzedawane przez rademenesBajkowo są objęte 24-miesięczną gwarancją. 2. Wszelkie reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. 3. Prosimy o dostarczenie nam produktu z otrzymanym potwierdzeniem zakupu (paragonem/fakturą Vat) . Prosimy koniecznie dołączyć nam zwrotnie: - dowód zakupu , podpisując go na odwrocie czytelnie imieniem i nazwiskiem z adnotacją ZWROT lub REZYGNACJA Z ZAKUPU oraz datą zwrotu towaru (dzień/miesiąc/rok), - wypełniony formularz / protokół reklamacyjny § 8. Prawo odstąpienia od umowy 1. Klient ma możliwość rezygnacji ze złożonego zamówienia, jeżeli nie zostało ono jeszcze zrealizowane (towar nie został wysłany), kontaktując się z Obsługą Klienta przy pomocy poczty elektronicznej na adres e-mail: rademenes.bajkowo@tlen.pl bądź telefonicznie po numerem: 791-789-799 W przypadku wysłania zamówienia, odstąpienie od umowy następuje na zasadach określonych w ust. 2-5. 2. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy, bez podania przyczyny, składając oświadczenie woli w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia: - odebrania towaru przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, - odebrania ostatniego towaru, w przypadku zamówień więcej niż jednego towaru dostarczanych partiami, - zawarcia umowy dla pozostałych umów. 3. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia, w którym Klient odstąpił od umowy. Jeżeli Klient wybrał sposób zwrotu (dostarczenia) towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez rademenesBajkowo, rademenesBajkowo nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego kosztów, przekraczających koszty zwykłego sposobu dostarczenia. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru związane z dostarczeniem towaru do rademenesBajkowo. Oświadczenia o odstąpieniu od umowy powinno zawierać: określenie adresata (zgodnie z danymi podanymi poniżej) datę zawarcia umowy/odbioru towaru, imię, nazwisko oraz adres Klienta, informację o przedmiocie umowy, datę sporządzenia oraz stwierdzenie, że Klient odstępuje od umowy ze sklepem internetowym rademenesBajkowo, jak również – w przypadku oświadczenia w wersji papierowej - winno być podpisane. Zwracany towar powinien zostać wysłany na adres: rademenes.bajkowo Ewa Cyran ul Toruńska 6/8 95-200 Pabianice z dopiskiem: \\\"zwrot\\\" 4. Zwrot środków pieniężnych Klienta nastąpi w terminie 14 dni kalendarzowych przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, z zastrzeżeniem ust. 7. 5. rademenesBajkowo może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania towaru lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania. § 9. Dane osobowe 1. Podawane przez Klienta dane (imię, nazwisko, adres, numer telefonu) niezbędne do wysyłki zamówionych towarów umieszczane są w bazie rademenesBajkowo. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych w bazie rademenesBajkowo. Podanie danych oraz zgoda na ich przetwarzanie są konieczne do realizacji przez rademenesBajkowo zamówienia. Zarówno przechowywanie, jak i przetwarzanie przez rademenesBajkowo danych odbywa się w celu realizacji umowy sprzedaży Klientowi towarów. Klient we własnym zakresie jest odpowiedzialny za prawdziwość podanych danych osobowych. 2. Podawane przez Klienta dane niezbędne do zrealizowania wysyłki zamówienia, tj. adres, imię, nazwisko, nazwa firmy, telefon, mogą zostać przekazane firmie kurierskiej InPost w tym Paczkomaty InPost Sp. z o.o. lub realizującym wysyłkę w imieniu rademenesBajkowo.

reklamacje

Reklamacje 1. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie rademenesBajkowo są towarami legalnie nabytymi przez sprzedawcę 2. rademenesBajkowo jest zobowiązany dostarczyć Klientowi towary zgodny z opisem aukcji. W przypadku, gdy dostarczony towar okaże się niezgodny z umową, Klient ma prawo złożyć reklamację wraz ze wskazaniem żądania: 1) obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, chyba że rademenesBajkowo niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta dostarczy do Klienta towar zgodny z opisem aukcji. 2) wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. rademenesBajkowo może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, rademenesBajkowo może odmówić wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę towaru. 3. W przypadkach określonych w ust. 2 Klient ma prawo złożyć reklamację bezpośrednio w rademenesBajkowo. 4. Pierwszym etapem reklamacji jest kontakt z Obsługą Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rademenes.bajkowo@tlen.pl bądź telefonicznie pod numerem : 791-789-799. Następnie w celu skorzystania ze swoich uprawnień Klient zobowiązany jest do odesłania reklamowanego towaru i opisu przyczyn jego reklamacji. W przypadku odesłania reklamowanego towaru bezpośrednio do centrali firmy, prosimy o przesłanie towaru na następujący adres: rademenes.bajkowo Ewa Cyran ul. Toruńska 6 /8 95-200 Pabianice dopiskiem: \\\"reklamacja\\\" 5. W przypadku, gdy Klient odeśle reklamowany towar, rademenesBajkowo zwróci mu koszt nadania takiej przesyłki do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie dla zwrotu przedmiotowego artykułu .Zwrot pełnych kosztów uznanej reklamacji zostanie przekazany najdalej w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji Klienta na wskazany przez Klienta rachunek bankowy. 6. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje są niepełne i wymagają uzupełnienia – przed rozpoznaniem reklamacji rademenesBajkowo zwróci się do Klienta o uzupełnienie braków we wskazanym zakresie. 7. Wszelkie reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. Wszystkie reklamacje będą rozpatrywane w możliwie jak najszybszym , rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, od dnia otrzymania przez rademenesBajkowo reklamacji. 8.Gdy składana przez Klienta reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, rademenesBajkowo wykona wskazane przez Klienta żądania zgodnie z przysługującymi mu prawami wymienionymi w niniejszym paragrafie, punkt 2. W razie odstąpienia od umowy rademenesBajkowo zwróci Klientowi pełną należność za zakupiony towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. 9. Klient nie jest uprawniony do odstąpienia od umowy, jeśli wada towaru jest nieistotna. 10. Istnieje również możliwość zaoferowania przez rademenesBajkowo innego towaru w zamian za towar reklamowany, w przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, ale zgoda na jego wysłanie wymaga potwierdzenia przez Klienta w drodze e-mailowej przyjęcia takiej propozycji. § 7. Gwarancja 1. Towary sprzedawane przez rademenesBajkowo są objęte 24-miesięczną gwarancją. 2. Wszelkie reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. 3. Prosimy o dostarczenie nam produktu z otrzymanym potwierdzeniem zakupu (paragonem/fakturą Vat) . Prosimy koniecznie dołączyć nam zwrotnie: - dowód zakupu , podpisując go na odwrocie czytelnie imieniem i nazwiskiem z adnotacją ZWROT lub REZYGNACJA Z ZAKUPU oraz datą zwrotu towaru (dzień/miesiąc/rok), - wypełniony formularz / protokół reklamacyjny § 8. Prawo odstąpienia od umowy 1. Klient ma możliwość rezygnacji ze złożonego zamówienia, jeżeli nie zostało ono jeszcze zrealizowane (towar nie został wysłany), kontaktując się z Obsługą Klienta przy pomocy poczty elektronicznej na adres e-mail: rademenes.bajkowo@tlen.pl bądź telefonicznie po numerem: 791-789-799 W przypadku wysłania zamówienia, odstąpienie od umowy następuje na zasadach określonych w ust. 2-5. 2. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy, bez podania przyczyny, składając oświadczenie woli w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia: - odebrania towaru przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, - odebrania ostatniego towaru, w przypadku zamówień więcej niż jednego towaru dostarczanych partiami, - zawarcia umowy dla pozostałych umów. 3. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia, w którym Klient odstąpił od umowy. Jeżeli Klient wybrał sposób zwrotu (dostarczenia) towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez rademenesBajkowo, rademenesBajkowo nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego kosztów, przekraczających koszty zwykłego sposobu dostarczenia. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru związane z dostarczeniem towaru do rademenesBajkowo. Oświadczenia o odstąpieniu od umowy powinno zawierać: określenie adresata (zgodnie z danymi podanymi poniżej) datę zawarcia umowy/odbioru towaru, imię, nazwisko oraz adres Klienta, informację o przedmiocie umowy, datę sporządzenia oraz stwierdzenie, że Klient odstępuje od umowy ze sklepem internetowym rademenesBajkowo, jak również – w przypadku oświadczenia w wersji papierowej - winno być podpisane. Zwracany towar powinien zostać wysłany na adres: rademenes.bajkowo Ewa Cyran ul Toruńska 6/8 95-200 Pabianice z dopiskiem: \\\"zwrot\\\" 4. Zwrot środków pieniężnych Klienta nastąpi w terminie 14 dni kalendarzowych przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, z zastrzeżeniem ust. 7. 5. rademenesBajkowo może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania towaru lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania. § 9. Dane osobowe 1. Podawane przez Klienta dane (imię, nazwisko, adres, numer telefonu) niezbędne do wysyłki zamówionych towarów umieszczane są w bazie rademenesBajkowo. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych w bazie rademenesBajkowo. Podanie danych oraz zgoda na ich przetwarzanie są konieczne do realizacji przez rademenesBajkowo zamówienia. Zarówno przechowywanie, jak i przetwarzanie przez rademenesBajkowo danych odbywa się w celu realizacji umowy sprzedaży Klientowi towarów. Klient we własnym zakresie jest odpowiedzialny za prawdziwość podanych danych osobowych. 2. Podawane przez Klienta dane niezbędne do zrealizowania wysyłki zamówienia, tj. adres, imię, nazwisko, nazwa firmy, telefon, mogą zostać przekazane firmie kurierskiej InPost w tym Paczkomaty InPost Sp. z o.o. lub realizującym wysyłkę w imieniu rademenesBajkowo.

pozostałe informacje

GODZINY naszej PRACY w HALI - sklepie stacjonarnym: Poniedziałek: 08.30 ----------------------------------------------- 18.00 Wtorek: 08.30 ----------------------------------------------- 18.00 Środa: 08.30 ----------------------------------------------- 18.00 Czwartek: 08.30 ---------------------------------------------- 18.00 Piątek: 08.30 ----------------------------------------------- 18.00 Sobota: 09.00 -------------- 14.00 Niedziela: 10.00 ------------ 14.00 3. Klient, dokonując zakupu w rademenesBajkowo, oddzielnie wyraża zgodę na wysyłanie za pomocą poczty e-mail informacji dotyczących oferty sklepu, ofert specjalnych – promocji, przecen (tzw. newsletter) i kodów rabatowych. 4. Dane osobowe są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim. 5. Klient ma pełne prawo wglądu do podanych przez siebie danych osobowych, ich modyfikacji oraz żądania ich usunięcia z bazy Sklepu. § 10. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 1.Klient posiada w szczególności następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży, 3. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a rademenesBajkowo, 4. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a rademenesBajkowo, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. 5.. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (http://www.uokik.gov.pl). § 11. Postanowienia końcowe 1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 25 grudnia 2014 r . 2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a przede wszystkim kodeksu cywilnego, jak również przepisy ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy o ochronie danych osobowych. 3. W przypadku zmiany Regulaminu, zamówienia złożone przed dniem wprowadzenia zmiany są realizowane na podstawie regulaminu w brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia zamówienia.