KLOCKI LEGO 10507 MÓJ PIERWSZY POCIĄG KOLEJKA (6482379229)

zakończona
208,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 12,50 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 14,50 zł
  • lokalizacja: TYCZYN
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • bohater: inny
  • marka: inna
  • rodzaj: kompletny zestaw
  • seria: pociąg
  • wiek dziecka: 2 lata +
  • materiał: plastik
  • certyfikaty i opinie: CE
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
GWARANCJA UDANYCH ZAKUPÓW
RADOŚĆ TWOJEGO DZIECKA GWARANTOWANA

KONTAKT


TELEFON:

667-191-827

Codziennie 7:00 - 21:00

E-MAIL:

kapuscinskabeata@one­t.pl

GG: 31286718

____________________­____________________

WYSYŁKA

Codziennie ok. godz 11:30

PRZESYŁKA KURIERSKA - 12,50 ZŁ

PRZESYŁKA POBRANIOWA - 14,50 ZŁ

PŁATNOŚCI


LUB

50 1020 5558 1111 1923 7810 0017

____________________­____________________

DOWÓD ZAKUPU

Wszystkie transakcje dokumentujemy

Fakturą Vat 0% (rachunek).

Rachunki przesyłamy elektronicznie

____________________­____________________

DOSTAWY I REKLAMACJE

Po nadaniu przesyłki otrzymają Państwo numer

listu przewozowego oraz link do sprawdzania statusu.

Otrzymany towar prosimy sprawdzać

w obecności kuriera.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń w transporcie

rozpatrywane są tylko z protokołem szkody.

____________________­____________________­______

ZWROTY

Kupując w naszej firmie masz prawo do zwrotu

w terminie 14 dni od otrzymania towaru.

Nie musisz podawać powodu.

Wystarczy poinformować nas o zwrocie.

Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy koszty zakupu zabawki i

przesyłki

Sprzedawca nie ponosi kosztów odesłania

przesyłki___________

ZAPRASZAMY DO AUKCJI

Lego Duplo, Mój pierwszy pociąg, klocki, 10507, 52 elementy

Wprowadź dziecko do świata pociągów i budowania z pierwszą kolejką Lego Duplo!

Zbudujcie kolorowy pociąg parowy z efektami dźwiękowymi, wagonem pasażerskim, stacją z kasą biletową, pompą i sygnalizatorem.

Zestaw zawiera: - mnóstwo klocków Duplo
- ponad 55 cm torów
- figurkę maszynisty
- figurkę dziecka



Dodano 2016-08-06 06:15
UWAGA!!!! Zabawki zakupione w dniach 06.08.2016 - do 14.08.2016 zostaną nadane 15.08.2016. Za utrudnienia przepraszamy!
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 50 1020 5558 1111 1923 7810 0017
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 14,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kapuscinskabeata@onet.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Wysyłka towaru. Towar zawsze i bez wyjątku staramy się wysłać jak najszybciej! W dniu wysyłki na adres mailowy wyślemy link do strony jej monitorowania oraz numer przesyłki. Zamówienia z wybranym sposobem wysyłki złożone i opłacone do godziny 10.00 zrealizowane zostaną jeszcze tego samego dnia! Zamówienia z wybranym sposobem wysyłki „Przesyłka kurierska / Przesyłka kurierska pobraniowa” złożone i opłacone do godziny 10.00 zrealizowane zostaną jeszcze tego samego dnia! Uwaga: W okresie przedświątecznym muszą się Państwo liczyć się z możliwym jednodniowym opóźnieniem wysyłki spowodowanym olbrzymią ilością zamówień. Czasy doręczeń deklarowane przez przewoźników: Przesyłka kurierska DPD: 1 dzień roboczy. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia z winy przewoźnika. Numery infolinii: DPD: +48 22 577 55 55 lub 801 400 373 Telefoniczna Obsługa Klienta w Contact Center DPD Polska (Infolinia) czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00. Uwagi. a) Prosimy pamiętać że wszystkie terminy wysyłek dotyczą dni roboczych! Odbiór osobisty jest możliwy tylko po dokonaniu wcześniejszej przedpłaty na konto. b) Zabawki w zależności od opakowania pakowane mogą być w czarną nieprzezroczystą folię stretch, karton, lub koperty bąbelkowe(w zależności od gabarytów) c) Pamiętaj że dane do realizacji zamówienia pobierane są z prawidłowo wypełnionego formularza. Brak wypełnionego formularza lub podanie niepełnych danych może skutkować niepełną lub błędną realizacją zamówienia. d) Nie mamy możliwości narzucenia kurierowi godziny doręczenia przesyłki! Oznacza to że próba doręczenia może zostać dokonana w ciągu całego dnia roboczego. Kurier będzie miał podany numer telefonu, jednak nie ma obowiązku dzwonić przed dostawą. Gwarancja. Wszystkie sprzedawane przez nas towary są fabrycznie nowe. Do każdego zakupu wystawiamy Fakturę Vat 0%. Dowód zakupu wysyłany jest na adres e-mail przypisany do konta allegro. Dokument wysyłany jest w dniu wysyłki towaru. W przypadku braku wiadomości z załączonym dokumentem prosimy o sprawdzenie folderu spam. Każdy klient dokonując zakupu oferowanych produktów akceptuje wystawienie i wysłanie faktur w formie elektronicznej.