KLOCKI HEROES ASSEMBLE SPIDER-MAN (6484033367)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
18,00 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
Zakupy powyżej 300 zł
  • lokalizacja: Konstantynow Lodzki
  • stan: nowy
  • bohater: inny
  • marka: inna
  • wiek dziecka: 3 lata +
  • materiał: plastik
  • certyfikaty i opinie: CE
  • płeć: chłopcy, dziewczynki

SUPER ZESTAW KLOCKÓW FIRMY KSZ

HEROES ASSEMBLE

PRZYGODA SPIDER-MANA

ZESTAW ZAWIERA 106 ELEMENTÓW

JESTEŚ FANEM SPIDER-MANA ?

WIĘC MUSISZ MIEĆ TEN ZESTAW KLOCKÓW W SWOIM POKOJU !

STWÓRZ ŚWIAT SUPER HEROES BEZ INTERNETU .

TWÓRZ WSPANIAŁE PRZYGODY I BAW SIĘ WIELE GODZIN BEZ UŻYCIA NETA .

ZESTAW POZWOLI NA SUPER FAJNĄ ZABAWĘ W ŚWIECIE SUPER HEROES.

WSPANIALE WYKONANE KLOCKI Z CZYTELNĄ INSTRUKCJĄ UŁOŻENIA ZESTAWU ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W PUDEŁKU.

ZESTAWY NOWE - ZAPAKOWANE W PUDEŁKA.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u skysly_pl za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 49 1140 2004 0000 3202 7586 5055
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 22,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

SKY SLY Sklep Internetowy Sylwester Szymczak 95-050 Konstantynów Łódzki Ul. Słowackiego 5 m 11 539 298 398 NIP 727 168 70 47

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 7 dni

adres do zwrotu:
 
Postanowienia ogólne 1. Sklep internetowy, działający na Allegro jako skysly_pl, prowadzony jest przez firmę SKY SLY Sklep Internetowy Sylwester Szymczak. Firma wpisana jest do Ewidencji Działalności Gospodarczej Urzędu Miasta Konstantynów Łódzki posiada numer REGON: 146978379 oraz numer NIP: 727 168 70 47 . 2. Biuro i magazyn sklepu skysly_pl mieści się w Konstantynowie Łódzki ul Słowackiego 5m11. 3. Kontakt za pomocą poczty elektronicznej pod adresem email skysly@onet.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu +48 793 560 506Oferta i ceny 1. Wszystkie oferowane klocki są fabrycznie nowe . 2. Wszystkie oferowane komiksy są nowe lub używane , co jest opisane w aukcji przedmiotu. 3. Ceny podawane przez skysly_pl są wyrażone w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. 4. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki. 5. Do każdego zamówienia wystawiany jest faktura VAT wedle życzenia Klienta, co należy zaznaczyć podczas składania zamówienia.Składanie zamówień 1. Sklep skysly_pl przyjmuje zamówienia przez całą dobę, w ciągu całego roku. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta będą rozpatrywane pierwszego dnia roboczego następującego po złożeniu zamówienia. 2. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji dokonywane jest drogą elektroniczną. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego, umowa uważana jest za zawartą. 3. Klient jest informowany o stanie realizacji jego zamówienia. Termin realizacji zamówienia wynosi 1 - 2 dni robocze, nie dłużej jednak niż 10 dni. W razie braku danego produktu Klient zostanie poinformowany o możliwości zmiany zamówienia, wydłużenia czasu dostawy lub anulowania zamówienia.Dostawa 1. Zamówione towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej na adres wskazany w formularzu zamówienia. 2. Prosimy napisać maila jeśli adres do wysyłki jest inny niż podany na allegro. 3. Koszty przesyłki są określone w aukcji danego przedmiotu i dotyczą przesyłek krajowych. 4. Kupujący ma obowiązek ocenienia stanu towaru i jego zgodności z zamówieniem w momencie dostawy przez kuriera lub listonosza w jego obecności. W przypadku uszkodzenia towaru należy w obecności doręczyciela sporządzić protokół reklamacyjny (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać doręczyciel), zawierający opis uszkodzenia, a następnie niezwłocznie poinformować o uszkodzeniu obsługę skysly_pl. 5. Zawiadom nas jeśli czas przesyłki wyda Ci się niepokojąco długi.Płatności 1. Kupujący jest zobowiązany zapłacić cenę końcową, będącą wynikową ceny zakupu towarów powiększoną o koszty transportu. Płatność za towar może być dokonywana przez Klienta w następujący sposób: 2. Formy płatności: 1. Wpłata poprzez PayU 2. Wpłata na podane konto firmowe wartości zamówienia + koszt przesyłki podane na aukcji. 3. Pobranie (płatne przy odbiorze). Przed wydaniem towaru przelewem na rachunek bankowy skysly_pl tradycyjnym przelewem bankowym lub szybkim przelewem internetowym za pośrednictwem usług PayU. Przy przelewie prosimy podać w tytule wpłaty swój nick z allegro.Gwarancje 1. Sprzedający oświadcza, że towary sprzedawane w sklepie skysly_pl są nowe, używane i objęte gwarancją producenta lub importera. 2. Zakupione u nas komiksy,klocki,zabawki przed wysyłką są sprawdzane . 3. Okres gwarancji na zakupiony produkt rozpoczyna się od daty sprzedaży i jest uzależniony od rodzaju sprzętu oraz producenta. Za wadę materiału i wykonania uważa się wadę tkwiącą w urządzeniu powodującą jego funkcjonowanie niezgodne ze specyfikacją producenta. 4. Warunkiem uznania reklamacji jest dostarczenie sprzętu do sklepu w stanie kompletnym, bez śladów ingerencji wraz z dowodem zakupu. 5. W celu realizacji uprawnień wynikających z gwarancji, Nabywca powinien dostarczyć do wskazanego przez nas punktu serwisowego lub do sklepu na adres: SKY SLY Sylwester Szymczak Ul. Słowackiego 5m11 95-050 Konstantynów .Ł., w opakowaniu zabezpieczającym towar, dokładnym opisem uszkodzenia, dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz adresem i danymi właściciela. 6. Zgłoszenie produktu do REKLAMACJI powinno nastąpić drogą elektroniczną.Reklamacje 1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji, w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z opisem lub wady produktu. 2. W przypadku skorzystania z tego prawa, należy odesłać reklamowany towar (za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) wraz z dokładnym opisem przyczyn reklamacji. 3. Zwrot reklamowanego produktu odbywa się w siedzibie sklepu – SKY SLY Sylwester Szymczak Ul. Słowackiego 5m11 95-050 Konstantynów Łódzki. Wszystkie koszty związane z przesyłką zwrotną reklamowanego produktu do Klienta pokrywa sklep, chyba że reklamacja będzie uznana za nieuzasadnioną lub bezpodstawną. 4. Warunkiem koniecznym do rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie dowodu zakupu (faktury VAT, rachunek lub paragon). 5. Klient zobligowany jest do przesłania reklamowanego produktu wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym (pobierz formularz) lub z przygotowanym odpowiednim pismem.Zwroty / Odstąpienie od umowy 1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Kupujący będący konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 10 dni kalendarzowych od daty wydania mu towaru bez podania przyczyny. W przypadku chęci skorzystania z tego prawa, towar musi zostać wysłany (za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) na adres sklepu skysly_pl. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć oryginał dowodu zakupu oraz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, numer zamówienia i numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Zwracany w związku z odstąpieniem od umowy towar musi powinien zostać odesłany przez Kupującego w takim stanie, jakim został zakupiony (kompletny, zawierający wszystkie oryginalne akcesoria będące zawartością zakupionego zestawu oraz oryginalnego opakowania). Kosz wysyłki zwracanych towarów ponosi Klient. Gwarantujemy zwrot wartości towarów, nie później niż w terminie do 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem na konto wskazane przez Klienta. 2. Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie obowiązuje w przypadku odbioru osobistego zamawianych produktów. W takim przypadku uznaje się, iż umowa została zawarta w siedzibie skysly_pl, a Klient w pełni potwierdza zgodność towaru ze złożonym zamówieniem. 3. skysly_pl odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.). Kupujący traci uprawnienia określone w art. 8 ww. ustawy, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi Sprzedającego o tym fakcie. W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w artykułach 556-576 Kodeksu Cywilnego. 4. Klient zobligowany jest do przesłania produktu do zwrotu wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym (pobierz formularz) lub z przygotowanym odpowiednim pismem. 5. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. 6. W przypadku, gdy do zamówienia wystawiana była faktura, po otrzymaniu zwrotu towaru zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury korygującej zostają wysłane do Klienta listem poleconym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po otrzymaniu podpisanej kopii faktury korygującej sklep dokonuje zwrotu pieniędzy nie później niż w terminie do 14 dni na konto wskazane przez Klienta.