KLOCKI HAMULCOWE SACCON PM78 V-brake 70 trzpień (6910875265)

zakończona
10,90 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,19 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ: szczękowe
  • dedykowany/a do: cross-country, kolarstwo górskie, trekking, pozostałe
  • płeć: kobieta, mężczyzna, dziewczynka, chłopiec, nie dotyczy

opis

Przedmiotem aukcji jest nowa para klocków hamulcowych firmy SACCON model PM78.

Specyfikacja:

  • Sygnatura: KAT44526
  • Model: PM78
  • Typ: V-brake
  • Mocowane na trzpień
  • Bardzo dobra jakość wykonania
  • Bardzo dobre hamowanie
  • Szerokość: 70mm
  • Rodzaj: asymetryczne
  • Waga: 70g (para)
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u DTbikes za co najmniej 500 zł.
Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost
pierwsza sztuka:
7,19 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
5 dni roboczych
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
12,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Niemcy
pierwsza sztuka:
26,00 zł
kolejna sztuka:
1,00 zł
maksymalnie w paczce:
50
przybliżony czas realizacji:
5-7 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

Warszawa, 7 min. od metra Kabaty
Mielczarskiego 1 lok. sportown.pl
02-798 Warszawa
email: allegro@sportown.pl
tel.: 224031875

  • Poniedziałek - Piątek 10:00 - 19:00
  • Sobota 10:00 - 15:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Do odbioru w 2 dni robocze
Poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie posiadają 24-miesięczną gwarancję. Uszkodzony towar klient ma prawo zareklamować w naszym sklepie, osobiście lub drogą wysyłkową, poprzedzając swój zamiar mailem wysłanym na adres reklamacje.dtbikes@gmail.com gdzie dostanie konkretne wytyczne. 


Wyjątek stanowią rowery firmy Arkus, Romet, Dahon które należy reklamować w autoryzowanych punktach, których adresy podane są na stronie www.romet.pl w zakładce serwis rowerów i w karcie gwarancyjnej. Odpowiadamy za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. 

 

Rowery firmy Arkus, Romet, Dahin należy reklamować w autoryzowanych punktach ROMETA, których adresy podane są na stronie www.romet.pl w zakładce serwis rowerów i w karcie gwarancyjnej.  

W przypadku gdy klient kupuje rower i wybiera dostawę do domu, rower należy zaprowadzić do najbliższego punktu serwisowego firmy Romet (adresy podane są na stronie www.romet.pl w zakładce serwis rowerów i w karcie gwarancyjnej) i tam dokonać odpłatnego złożenia i podbicia gwarancji, jeśli w naszym mieście tego punktu nie ma należy rower zaprowadzić do dowolnego serwisu rowerowego, a otrzymany paragon podpiąć pod kartę gwarancyjną. W przypadku rowerów Medano i Maxim zasada jest podobna, z tym że nasza firma odpowiada za gwarancyjne zgłoszenia, a rowery należy składać w dowolnych serwisach rowerowych. Rower należy złożyć maksymalnie w ciągu 7 dni od zakupu. W przypadku odbioru roweru w naszym sklepie istnieje możliwość przygotowania go do jazdy i podbicia gwarancji – cennik tej usługi podany jest na każdej aukcji. 

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

DPS POL DOMINIK POLAK
Mielczarskiego 1 lok. B
02-798 Warszawa
Dodatkowe informacje

Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie posiadają 24-miesięczną gwarancję. Uszkodzony towar klient ma prawo zareklamować w naszym sklepie, osobiście lub drogą wysyłkową, poprzedzając swój zamiar mailem wysłanym na adres reklamacje@sportown.pl gdzie dostanie konkretne wytyczne. Protokół reklamacyjny można pobrać w zakładce "GWARANCJA". 


Wyjątek stanowią rowery firmy ROMET, które należy reklamować w autoryzowanych punktach, których adresy podane są na stronie www.romet.pl w zakładce serwis rowerów i w karcie gwarancyjnej. Odpowiadamy za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa.   W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej na adres mailowy reklamacje.dtbikes@gmail.com  lub w formie pisemnej na adres  DPS POL Dominik Polak ul. Mielczarskiego 1 lokal c 02-798 Warszawa. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymienimy produkt wadliwy na wolny od wad albo usuniemy wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już przez nas wymieniony lub naprawiony albo nie wymieniliśmy produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęliśmy. Rozpoznajemy reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni nie ustosunkujemy się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznaliśmy żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosimy my, natomiast przysłanie towaru do nas leży po stronie kupującego – wyjątek stanowi otrzymanie uszkodzonego towaru i poinformowanie nas o tym niezwłocznie bez użytkowania sprzętu. 


 Odbiór przesyłek kurierskich:  Klient ma obowiązek przed odbiorem paczki upewnić się czy ta nie jest uszkodzona, jeśli zauważy tzw. uszkodzenia jawne powinien od razu spisać protokół z kurierem, w którym dokładnie opisze w co była zapakowana paczka i jakich uszkodzeń doznała. Jeśli stan zewnętrzny paczki nie zbudzi naszych zastrzeżeń, kurier nie ma obowiązku czekać aż otworzymy ją przy nim. Jeśli stan paczki nie wzbudził naszych podejrzeń, a po otworzeniu jej zauważyliśmy uszkodzenie tzw. niejawne ( potłuczenie, porysowanie itp.) należy w terminie 7 dni skontaktować się z firmą kurierską i poinformować o chęci sporządzenia protokołu szkody. Złożeniem reklamacji w firmie kurierskiej zajmuje się nasza firma, w tym celu potrzebujemy zdjęć uszkodzenia, opakowania w którym towar się znajdował oraz oryginału protokołu uszkodzenia spisanego z kurierem.    


UWAGA !! PISZĄC PROTOKÓŁ SZKODY PROSIMY DOKŁADNIE OPISYWAĆ W CO BYŁ ZAPAKOWANY TOWAR NP. FOLIA BĄBELKOWA, GĄBKA, PIANKA, KARTON. W przypadku uszkodzonego kartonu musi być zaznaczona informacja "otrzymano paczkę z zastrzerzeniami". Tę opcję można zaznaczyć tylko i wyłącznie przy odbiorze przesyłki i tylko w takim przypadku reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

DPS POL DOMINIK POLAK
Mielczarskiego 1 lok. B
02-798 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy.  Np. Towar otrzymaliśmy 10 września, termin na odstąpienie od umowy upływa z końcem 24 września.   Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci  otrzymane od Kupującego płatności.   Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć stosowne oświadczenie woli. 


Prosimy o zwrot towaru wraz z paragonem i wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy, przyśpieszy to zwrot należności na Państwa konto. Paragony znajdują się w środku opakowania lub są naklejane na foliopak/karton. W razie stwierdzenia braku paragonu prosimy o wcześniejszy kontakt. Formularz zwrotu można pobrać z naszej oferty na allegro w zakładce "zwroty". Nie ma możliwości zwrotu towaru, który posiada ślady użytkowania.  Nie ma możliwości zwrotu towaru bez oryginalnego opakowania chyba że towar był zabezpieczony tylko w folię przezroczystą. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.  Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru. 

O sprzedającym

DTbikes
98,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

6844

 

86

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Kontakt

  • 692 125 543
  • 22 403 18 75
poniedziałek - piątek
sobota
10:00 - 19:00
10:00 - 15:00

Informacje o sprzedającym

Przesyłki kurierskie nadajemy firmą InPost. W sklepie posiadamy terminal płatniczy ale nie ma możliwości zapłacenia kartą za zakupy kupione na Allegro. Taką płatność można dokonać przez płatności payU (po zakupie należy wypełnić formularz i tam dokonać płatnosći).

Nasza firma mieści się 650m od stacji metra Kabaty. Sklep stacjonarny czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 19 a w soboty od 10 do 15. W tych godzinach odbieramy również połączenia telefoniczne. Ceny w naszym sklepie są takie same jak na Allegro. Zapraszamy. 

Pozostałe informacje

Przesyłki kurierskie nadajemy firmą InPost.