KLEJ PERMANENTNY DO PAPIERU ODIF 303 (6483013013)

zakończona
25,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: natychmiast

EMB SYSTEMS

ul. Szczotkarska 50

01-382 Warszawa

sklep@emb.com.pl

tel.kom. 660 629 909

Telefon stacjonarny:

(0-22) 664-41-40

(0-22) 664-41-41

Pracujemy od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00

Kurier przedpłata: 16 zł

Kurier pobranie: 26 zł

Paczka pocztowa: 16 zł

Odbiór osobisty: 0 zł

29 2130 0004 2001 0183 6063 0001

KLEJ PERMANENTNY DO PAPIERU ODIF 303

Klej umożliwia przyklejanie papieru na wszelkie powierzchnie nie pozostawiając zmarszczeń na papierze oraz pozwala na tworzenie NALEPEK na każdym papierze, które można potem nakleić na dowolną powierzchnię. Ponieważ nie zawiera kwasów, nie uszkadza zdjęć, a nawet chroni je przed blaknięciem. Dodatkowo ma bezbarwny kolor, nie pozostawia plam oraz nie powoduje żółknięcia papieru. Jest nietoksyczny i przyjazny dla środowiska.

Pojemność 250 ml

DLACZEGO ODIF 303?

- umożliwia tworzenie NALEPEK - przykleja papier do wszystkich powierzchni

- nie uszkadza zdjęć, a chroni je przed blaknięciem

- nie powoduje marszczeń papieru

- nie pozostawia plam

- nie powoduje żółknięcia papieru

- jest nietoksyczny i przyjazny dla środowiska

Sprawdź nasze inne aukcje! Mamy w ofercie jeszcze 6 innych produktów marki ODIF!


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • VOLKSWAGEN BANK POLSKA S.A. 29 2130 0004 2001 0183 6063 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka pocztowa ekonomiczna 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Hafciarki i maszyny do szycia wyznaczają główny nurt naszej działalności od 1990 roku. Jesteśmy przedstawicielem wiodących japońskich marek: Brother i Happy. Zajmujemy się dystrybucją, serwisem i szkoleniami. Świadczymy także usługi hafciarskie. Haft jest naszą pasją. Zapraszamy do naszego sklepu w Warszawie, gdzie pod okiem specjalisty można obejrzeć, porównać i wypróbować maszyny do szycia, hafciarki, jednogłowicowe i wielogłowicowe maszyny hafciarskie, steamery albo tylko po prostu wypić kawę.... Nowością w naszej ofercie są rewelacyjne plotery Brother ScanNCut. Zapraszamy na prezentacje!

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "Oprawach konsumenta" masz prawo zrezygnować z zakupu bez przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej. Zamawiany produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres naszego przedsiębiorstwa dostępny w zakładce "kontakt". Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie. Orientacyjny koszt zwrotu możesz ustalić naszej zakładki "Dostawa i płatność", pamiętaj jednak, że sklep może mieć zniżki u przewoźników, w związku z czym indywidualny koszt zwrotu może być wyższy od kosztu wysyłki od Ciebie Pamiętaj, że prawo do odstąpienie od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości. W przypadku odstąpienia od umowy otrzymasz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianej wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba, że wyrażasz zgodę na inną formę. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu. POZASĄDOWA DROGA ROZSTRZYGNIĘCIA SPORU W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowane sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.

reklamacje

GWARANCJA Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres. Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@emb.com.pl, lub w formie pisemnej na adres EMB SYSTEMS, ul. Szczotkarska 50, 01-382 Warszawa. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru! Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest: - rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta, - rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, - rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względówhigienicznych, - rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, - nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, - dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę, - treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta. POZASĄDOWA DROGA ROZSTRZYGNIĘCIA SPORU W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.