KLEIN Łopata Bosch z drewnianym trzonkiem 2716 (6541689012)

zakończona
13,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • bohater: inny
  • płeć: chłopcy
  • marka: inna
  • wiek dziecka: 3 lata +


KLEIN Łopata Bosch z drewnianym trzonkiem 2716



Producent: KLEIN

Kod EAN: 4009847027160



Zestaw NOWY, oryginalnie zapakowany

od oficjalnego dystrybutora na Polskę.

Wystawiamy paragon lub fakturę VAT.

Łopata Bosch z drewnianym trzonkiem została stworzona przez uwielbianą przez dzieci firmę Klein. Powstała ona na licencji Bosch mini, dlatego też jest wierną kopią faktycznej łopaty produkowanej przez firmę Bosch. Zabawki Klein umożliwiają dzieciom naśladowanie rodziców podczas wykonywania codziennych czynności w sposób realistyczny, ale także bezpieczny. Łopata Bosch jest w kolorze ciemnej zieleni z wygodnym trzonkiem wykonanym z drewna z wykończeniem w naturalnym kolorze. Drewno trzonka zostało dobrze wyczyszczone i wypolerowane, dzięki czemu zapewnia komfort trzymania go, a także bezpieczeństwo. Dodatkowo łopata ta jest lekka, dzięki czemu dzieci bez problemu ją utrzymają w dłoniach. Trzonek łopaty zdobi czerwone logo Bosch. Dzięki tej łopacie dzieci w bezpieczny sposób będą mogły wcielić się w rolę ogrodnika i na przykład przerzucać jesienne liście, wspomagając rodziców podczas prac ogrodowych, a cała rodzina będzie mogła cieszyć się wspólnie spędzanym czasem.

DANE TECHNICZNE:

  • drewniany trzonek
  • wymiary łopaty: 85 x 14 x 5 cm
  • waga łopaty: około 280 g

Zabawka przeznaczona dla dzieci od 3 roku życia



wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Zabawki takie jak klocki lego czy gry planszowe znajdą Państwo w naszym sklepie z siedzibą w Krakowie w niezwykle atrakcyjnych cenach! Istniejemy od 2010 roku. Poważnie podchodzimy do realizacji zamówień, posiadamy szeroki asortyment i korzystne ceny. Oferowane przez nas produkty to artykuły najwyższej jakości, dostosowane do potrzeb dzieci i wspomagające ich rozwój.

kontakt

  • 531-471-131
    Obsługa Klienta czynna: pon - pt 9:00 - 18:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Magiczne Zabawki
ul. Przewóz 2
30-716 Kraków
Polska
darmowy zwrot
 
Na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Nabywca będący konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, a gdy Umowa dotyczyła usługi - w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy o świadczenie usług, z zastrzeżeniem ust. 1.8 poniżej. ODSTĄPIENIE OD UMOWY- postanowienia ogólne 1.1 Prawo do odstąpienia przysługuje wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem. 1.2. Klient, który zawarł umowę na odległość z Krakowskie Centrum Rozwoju Łukasz Nieckula, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów za wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej, o ile został o konieczności ich poniesienia prawidłowo poinformowany podczas procesu składania zamówienia. Mogące mieć zastosowanie ustawowe wyjątki od prawa do odstąpienia podane są w punkcie 1.8 poniżej. 1.3. Jeżeli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, przestaje ona wiązać. 1.4. Bieg terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży rzeczy rozpoczyna się od dnia, w którym Klient lub wskazana przez niego osoba inna niż przewoźnik weszła w jej posiadanie (w przypadku sprzedaży wielu rzeczy – w posiadanie ostatniej z nich), a w przypadku pozostałych umów od dnia ich zawarcia. 1.5. W celu wykonania prawa odstąpienia Klient powinien złożyć Sprzedawcy oświadczenie w tym zakresie. Dla zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie to może zostać wysłane e-mailem lub pocztą. 1.6. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi na trwałym nośniku otrzymanie oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 1.7. W chwili odstąpienia od umowy wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez Klienta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez przedsiębiorcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia z przedsiębiorcą. 1.8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w tym m. in. umów o: 1.8.1. świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 1.8.2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 1.8.3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 1.8.4. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 1.8.5. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym,jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY RZECZY 2.1. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży rzeczy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy odpowiadające najtańszemu oferowanemu przez Sprzedawcę sposobowi dostarczenia, o ile ma to zastosowanie. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 2.2. Przy zakupie zestawu lub kilku rzeczy które zostały wysłane do Kupującego razem, koszty dostawy nie będą zwracane w przypadku odstąpienie od umowy jednej z rzeczy. 2.3. Sprzedawca może zaproponować Klientowi, że sam odbierze od niego rzecz. Jeżeli Sprzedawca nie złożył takiej propozycji Klientowi: 2.3.1. Klient zwróci rzecz Sprzedawcy (lub osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru) niezwłocznie, jednak nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 2.3.2. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 2.4. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (w tym koszt dostarczenia go do Sprzedawcy) oraz jest odpowiedzialny za zmniejszenie jego wartości wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY ŚWIADCZENIA USŁUG 3.1. Jeżeli Klient wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu wyraźnego żądania, aby Sprzedawca rozpoczął świadczenie usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, ma on obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy, o ile świadczenie takich usług przez Sprzedawcę odbywało się za wynagrodzeniem. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WADY TOWARU I ZA JEGO ZGODNOŚĆ Z UMOWĄ ORAZ PROCEDURY REKLAMACYJNE 4.1. Towary oferowane przez Krakowskie Centrum Rozwoju Łukasz Nieckula są objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub Sprzedawcy. W przypadku kiedy z towarem dostarczona jest oryginalna karta gwarancyjna, napraw gwarancyjnych dokonują autoryzowane punkty serwisowe w całym kraju. W niektórych przypadkach naprawy gwarancyjne realizowane są w autoryzowanych punktach serwisowych za okazaniem dowodu zakupu. Okres i warunki gwarancji oznaczone są w karcie gwarancyjnej oraz przy opisie danego towaru. 4.2. Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera dokonać jej otwarcia i ewentualnie sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY: WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i przesłać do Krakowskie Centrum Rozwoju tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Do: Krakowskie Centrum Rozwoju Łukasz Nieckula, ul. Chmieleniec 19a/43, 30-348 Kraków, NIP: 676-211-00-84, OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY Ja............................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej(ych) rzeczy ............................................................................................................................................ Numer oferty.......................... Data zawarcia umowy to .................... Data odbioru ....................... Imię i nazwisko............................... Login Allegro........................ Adres ...................... Data................................. ........................................

reklamacje

Zdajemy sobie sprawę, że czasem nawet najlepszy produkt może mieć wadę. Gwarantujemy, że zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby pomóc Państwu w zaistniałej sytuacji. Poniżej przedstawiamy drogę jaką musi Państwa reklamacja Uważasz, że Twój towar ma usterkę lub uległ uszkodzeniu w trakcie transportu. Aby dokonać reklamacji należy: 1. Formularz reklamacyjny Skontaktuj się z nami w celu uzyskania formularza. Formularz prześlemy Ci na maila możliwie szybko. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny dokładnie opisując usterkę towaru. Przygotuj przesyłkę zawierającą protokół reklamacyjny wraz kopią dowodem zakupu oraz kompletnym towar w oryginalnym opakowaniu. 2. Zgłoś odbiór towaru Skontaktuj się z naszą obsługą klienta. Podaj telefonicznie adres odbioru towaru. Wyślemy do Ciebie naszego kuriera który odbierze od Ciebie przesyłkę. 3. Odbiór towaru W ciągu 3 dni powinien przyjechać kurier po odbiór towaru. Przekaż mu paczkę w której znajduje się: reklamowany towar kopia dowodu zakupu wypełniony protokół reklamacyjny Reklamowany produkt powinien być zapakowany w opakowanie gwarantujące bezpieczną wysyłkę. 4. Procesy reklamacyjne W ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji skontaktuje się z Tobą nasz pracownik, który poinformuje Cie o przebiegu reklamacji. Jeśli reklamacja zostanie uznana otrzymasz produkt pozbawiony wad.

pozostałe informacje

Odbiory osobiste: Magiczne Zabawki ul. Przewóz 2 30-716 Kraków Czynne: poniedziałek - piątek: 9:00 - 17:00 sobota: nieczynne