KLAPKA TYŁ KLAPA SONY XPERIA Z1 Compact MINI D5503 (6483231554)

2 osoby kupiły 2 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
30,00 zł
z 48 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: WARSZAWA
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]
nowA tylna klapka
sony xperia z1 Compact (Mini) D5503
w skład zestawu wchodzi:
- tylna klapka - uszczelka (klej)
DOSTĘPNY KOLOR BIAŁY lub CZARNY
- Dodatkowe: Folia ochronna
- Stan/Gwarancja: Nowy / 3 miesiące
Wyświetlacz jest nowy, zabezpieczony jest folią od zewnątrz chroniącą przed zarysowaniami.
TOWAR DOSTĘPNY OD RĘKI, WYSYŁANY Z POLSKI
30 zł
.

Możliwe są 4 opcje płatności: Przelew na konto, PAYU Allegro, oraz pobranie przy dostawie, gotówka

71 1160 2202 0000 0001 6085 6663
Bank Millenium

Jako tytuł wpłaty prosimy podać nick Allegro oraz numer aukcji pozwoli to szybciej zidentyfikować wpłacającego oraz przyspieszy wysyłkę.

Jeśli wysłka będzie za pobraniem, prosimy o zaznaczenie tego w formularzu po zakupie lub poinformowanie nas.

.
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
ARCOM
Al. Solidarności 83/89
00-144 Warszawa
Polska
 
Zgodnie z art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo zwrotu towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i towary, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać wraz z dokumentem zakupu oraz Oświadczeniem Odstąpienia od Umowy wraz z numer konta do zwrotu wpłaty. Formularz zwrotu: http://img.matryca.com.pl/gfx/oGNR4.jpg Towar zwracany w związku z odstąpieniem od umowy musi być kompletny (wraz z pełnym wyposażeniem i akcesoriami, stanowiącymi jego integralną część), nie może nosić śladów użytkowania wykraczających poza zwykły zarząd rzeczą. Koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, Arcom zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia zwrotu lub dochodzenia od Kupującego odszkodowania, w zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa

reklamacje

W przypadku stwierdzenia wad i chęci skorzystania z możliwości reklamacji towaru w ramach gwarancji, produkt należy odesłać na adres Arcom podany na fakturze bądź dostarczyć osobiście wraz z kopią dokumentu zakupu, opisem usterki oraz adresem zwrotnym i numerem kontaktowym. § 27 Przed wysłaniem sprzętu w ramach gwarancji należy najpierw skontaktować się ze firmą celem poinformowania nas o uszkodzeniu oraz zamiaru skorzystania z gwarancji. Formularz reklamacji: http://img.matryca.com.pl/gfx/Q77D1.jpg § 28 Warunkiem gwarancji jest nienaruszona plomba gwarancyjna (plomba gwarancyjna posiada nasz znak firmowy oraz wybitą datą końcową gwarancji, znajduje się na tylnej części towaru) Towar z naruszoną plombą gwarancyjną nie podlega gwarancji. § 29 Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń termicznych, chemicznych oraz powstałych na skutek niezgodnego z przeznaczeniem używania towaru oraz niewłaściwego jego montażu § 30 Gwarancja 0% BAD PIXELI" – gwarancja udzielana przez firmę Arcom na wybrane towary. Informacja o towarach objętych w/w gwarancją znajduje się w aukcjach. Gwarancji obejmuje pierwszy tydzień licząc od dnia odbioru towaru. Jeśli w tym czasie na matrycy pojawi się martwy pixel lub sub pixel zostanie ona wymieniona, kupujący zobowiązany jest dostarczyć matrycę do serwisu na koszt własny. § 31 Politykę reklamacji, zwrotów w przypadku pikseli lub sub pixeli określa norma ISO 13406-2, klasa2

pozostałe informacje

Jeżeli w aukcji jest zaznaczona opcja "odbiór osobisty" można zrealizować pod adresem: ARCOM Al. Solidarności 83/89 00-144 Warszawa Godz. otwarcia 10-18 PN.-PT. KUPUJĄCY JEST ZOBOWIĄZANY DO SPRAWDZENIA ZAWARTOŚCI PRZESYŁKI W CHWILI DOSTAWY W OBECNOŚCI KURIERA POD KĄTEM OCENY STANU TOWARU I JEGO ZGODNOŚCI Z ZAMÓWIENIEM. Obowiązek ten spoczywa na Kliencie bez względu na to czy opakowanie nosi ślady uszkodzenia w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku stwierdzenia wady mechanicznej towaru należy spisać protokół szkody z kurierem lub w przypadku braku protokołów u kuriera zgłosić telefonicznie u przewoźnika wadę dostarczonego towaru. W terminie do 7 dni kurier zgłosi się do klienta w celu spisania protokołu szkody. Klient może na podstawie protokołu dochodzić zwrotu kosztów u przewoźnika. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia towaru w obecności kuriera należy sporządzić protokół reklamacyjny (druk tego protokołu obowiązany jest posiadać kurier), lub zgłosić telefonicznie u przewoźnika wadę dostarczonego towaru. Kupujący jest zobowiązany do starannego i rzetelnego wypełnienia protokołu szkody zawierający opis uszkodzenia.