KLAPKA BATERII MICROSOFT NOKIA LUMIA 535 kolory (7061929465)

2 osoby kupiły 2 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
12,97 zł
z 24 sztuk

kolor/wzór:

Dostawa
  • List ekonomiczny 7,97 zł
  • List polecony ekonomiczny 9,97 zł
  • Pocztex Kurier48 15,97 zł
  • lokalizacja: Sprzedaż wysyłkowa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis



ogólna charakterystyka

KLAPKA BATERII MICROSOFT NOKIA LUMIA 535 kolory

Dedykowana klapka telefonu, element obudowy, chroniący tył telefonu przed uszkodzeniem, kurzem oraz wilgocią. Klapka jest gotowa do montażu, kompletna.

Towar zabezpieczamy na czas transportu w odpowiedni dla niego sposób - pudełka, folie bąbelkowe, wypełniacze etc.

Poniżej specyfikacja i zdjęcia produktu.



specyfikacja produktu
do Marki
do Modelu
Kolor
Stan
Gwarancja
Kod towaru
Microsoft
535
Czarny
Nowa
12 m-cy
20536


Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 7,97 zł

Lokalizacja: Sprzedaż wysyłkowa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
List ekonomiczny
pierwsza sztuka
7,97 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
9,97 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
18,97 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
15,97 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
19,97 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze
Dodatkowe informacje

Sprzedaż wysyłkowa. Jeśli chcesz kupić kilka różnych towarów - dodawaj je do KOSZYKA, ułatwia to zakupy. Po dokonaniu zakupu nie zapomnij o wypełnieniu formularza z danymi do wysyłki, sposobem zapłaty. Na każdym etapie realizacji zamówienia wysyłamy e-maila: potwierdzenie zakup, otrzymania płatności, wysyłce. Zapraszamy do zakupów !

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

         Na zakupiony towar udzielana jest gwarancja, której okres trwania podany jest w treści oferty i wynosi od 3 do 24 miesięcy. Podstawą do uznania praw gwarancyjnych jest posiadanie dowodu zakupu  oraz nasza plomba na produkcie.   


         Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, pęknięć, ukruszeń, zagięć taśm, wystąpienia do dwóch uszkodzonych pixeli na wyświetlaczach, zawilgoceń, wad wynikłych z niewłaściwego montażu oraz użytkowania, użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem oraz naturalnego zużycia lub śladami naturalnego zużycia. 


         W przypadku wystąpienia wady, towar należy odesłać na nasz adres listem poleconym (prosimy o odpowiednie zabezpieczonie na czas transportu oraz o załączenie paragonu). Do przesyłki proszę dołączyć opis uszkodzenia/wady oraz dane niezbędne do identyfikacji reklamacji (nick z allegro, adres e-mail). Klient dostarcza reklamowany towar na swój koszt - nie odbieramy niezamawianych przesyłek za pobraniem. Można skorzystać z formularza: 


   http://www.techpolis.pl/doc/formularz_reklamacja.pdf  


         Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni. W przypadku wydłużenia tego terminu - poinformujemy o tym. Jeśli towar okaże się zgodny z umową (sprawny) lub niesprawny z winy Klienta, Klient może go odebrać osobiście w naszym sklepie w Sosnowcu w godz. 10-15 w dni robocze lub zlecić nam przesłanie towaru, koszt wysyłki jak w ofercie - list polecony. 

  
         Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. W odniesieniu do Klientów, którzy nie są konsumentami w rozumieniu art. 221 k.c. sprzedawca wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia) oraz gwarancji jakości na podstawie art. 558§1 k.c.   

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Telkom
ul.Modrzejowska 39
41-200 Sosnowiec
Dodatkowe informacje

         W przypadku wystąpienia wady, towar należy odesłać na nasz adres listem poleconym (prosimy o odpowiednie zabezpieczonie na czas transportu oraz o załączenie paragonu). Do przesyłki proszę dołączyć opis uszkodzenia/wady oraz dane niezbędne do identyfikacji reklamacji (nick z allegro, adres e-mail). Klient dostarcza reklamowany towar na swój koszt - nie odbieramy niezamawianych przesyłek za pobraniem. Można skorzystać z formularza:  


http://www.techpolis.pl/doc/formularz_reklamacja.pdf 


  Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni. Jeśli towar okaże się zgodny z umową (sprawny) lub niesprawny z winy Klienta, Klient może go odebrać osobiście w naszym sklepie w Sosnowcu w godz. 10-15 w dni robocze lub zlecić nam przesłanie towaru, koszt wysyłki jak w ofercie - list polecony.

   
  W odniesieniu do Klientów, którzy nie są konsumentami w rozumieniu art. 221 k.c. sprzedawca wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia) oraz gwarancji jakości na podstawie art. 558§1 k.c.   

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Telkom
ul.Modrzejowska 39
41-200 Sosnowiec

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. 


  Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.   


  Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: w przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru, sprzedawca zwraca najniższy koszt dostawy dostępny w ofercie.   


  Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli. Można skorzystać z formularza: 


 http://www.techpolis.pl/doc/formularz_odstapienie.pdf

O sprzedającym
igrez
96,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

8653

 

245

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy firmą działającą w branży GSM od ponad 13 lat, na Allegro obecni od 2002r. Główny profil działalności: sprzedaż akcesorii oraz części zamiennych do telefonów, tabletów, skup i sprzedaż telefonów oraz serwis telefonów i tabletów. Oferta, którą prezentujemy na Allegro, to oferta sprzedaży ważna tylko przy sprzedaży wysyłkowej, bez opcji odbioru osobistego. Ceny w sklepie stacjonarnym w Sosnowcu są wyższe od cen przy sprzedaży wysyłkowej.

Pozostałe informacje

Na zakupiony towar udzielana jest gwarancja, której okres trwania podany jest w treści oferty i wynosi od 3 do 24 miesięcy. Podstawą do uznania praw gwarancyjnych jest posiadanie dowodu zakupu (prosimy nie wyrzucać) oraz nasza plomba na produkcie.  

   Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, pęknięć, ukruszeń, zagięć taśm, wystąpienia do dwóch uszkodzonych pixeli na wyświetlaczach, zawilgoceń, wad wynikłych z niewłaściwego montażu oraz użytkowania, użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem oraz naturalnego zużycia lub śladami naturalnego zużycia.

   W przypadku wystąpienia wady, towar należy odesłać na nasz adres listem poleconym (prosimy o odpowiednie zabezpiecznie na czas transportu oraz o załączenie paragonu). Do przesyłki proszę dołączyć opis uszkodzenia/wady oraz dane niezbędne do identyfikacji reklamacji (nick z allegro, adres e-mail). Klient dostarcza reklamowany towar na swój koszt - nie odbieramy niezamawianych przesyłek za pobraniem. Można skorzystać z formularza:

   http://www.techpolis.pl/doc/formularz_reklamacja.pdf

   Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni. W przypadku wydłużenia tego terminu - poinformujemy o tym. Jeśli towar okaże się zgodny z umową (sprawny) lub niesprawny z winy Klienta, Klient może go odebrać osobiście w naszym sklepie w Sosnowcu w godz. 10-15 w dni robocze lub zlecić nam przesłanie towaru, koszt wysyłki jak w ofercie - list polecony.

  

   Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. W odniesieniu do Klientów, którzy nie są konsumentami w rozumieniu art. 221 k.c. sprzedawca wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia) oraz gwarancji jakości na podstawie art. 558§1 k.c.

   Dokonując zakupu akceptują Państwo otrzymanie Faktury drogą elektroniczną w formacie pdf, przesłaną jako załącznik do wiadomości e-mail.


 W zakładce "Dostawa i płatność" może znajdować się nieaktualny, nieważny zapis o treści: "Wysyłka LISTEM EKONOMICZNYM (jest to list ZWYKŁY - NIEREJESTROWANY) na odpowiedzialność Kupującego. Nie odpowiadamy za tego rodzaju przesyłki. Jeśli przesyłka nie dojdzie, nie będą mogli mieć Państwo żadnych roszczeń wobec naszej firmy. Tylko LISTY POLECONE, POBRANIA, PACZKI, KURIER posiadają numery nadawcze potrzebne w przypadku reklamacji przesyłki. Polecamy wybór przesyłek REJESTROWANYCH." 


Powyższy zapis proszę uważać za nieważny, anulowany.