Kingston KVR16LS11/8 - 8GB SO-DIMM 1.35V DDR3 (6541563707)

zakończona
170,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: WARSZAWA
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • typ: DDR3



Pamięć 8GB so-dimm 1600MHz 1.35V Kingston.





Specyfikacja techniczna:
Model: Kingston KVR16LS11/8
Rodzaj pamięci: SODIMM DDR3
SODIMM DDR3L (Low Voltage) 1.35V
Całkowita pojemność pamięci: 8192 MB
Częstotliwość szyny pamięci 1600 MHz
CAS Latency CL11
Opis ogólny: Linia ValueRAM
Konstrukcja Złocone styki
Oznaczenie PC3-12800
Opóźnienia
- 11 CL
- 11 tRCD
- 11 tRP
Prędkość transferu danych: 12800 MB/s
Gwarancja 36 miesięcy


W przypadku zakupu przedmiotów z kilku aukcji za przesyłkę płacisz tylko raz. Wysyłkę wybierz w przedmiocie gdzie jest ona najtańsza (możliwa również 0zł) a dla pozostałych wybierz opcje : Odbiór osobisty po przedpłacie - wtedy wyślemy wszystko w jednej paczce.





Oferujemy całościową obsługę "przez Internet" w systemie ratalnym Santander Consumer Bank SA, co pozwoli Ci na rozłożenie w czasie wydatku związanego z zakupem sprzętu. W przypadku gdy jesteś zainteresowany zakupem oferowanego przez nas sprzętu w tym systemie bez wychodzenia z domu , musisz najpierw wybrać ofertę z Allegro, a następnie napisać do nas maila w celu otrzymania od nas formularza ratalnego. Dokładny opis procedury ratalnej "krok po kroku" znajduje się tutaj :

Kliknij i poczytaj jak u nas kupisz na raty bez wychodzenia z domu.


Jednocześnie informujemy, że okres kredytowania w Santander Consumer Bank SA wynosi - od 10 do 36 miesięcy.

Informujemy , że nasz sklep stacjonarny jest czynny w następujących godzinach:

poniedziałek , wtorek, czwartek , piątek - 9:00-17:00
środa - 9:00-19:00
sobota - 10:00-14:00

Nasz dział handlowy jest do Państwa dyspozycji zawsze w godzinach pracy pod numerami telefonów :

22 / 691-42-90
22 / 877-42-66

a także pod numerem infolinii otwartej od poniedziałku do piątku w godzinach : 9:00-21:00

infolinia : 500-043-842

Zapraszamy także do kontaktu przez komunikator Gadu-Gadu


Handlowy 1: 3244221 | Handlowy 2: 57632579 | Handlowy 3: 59337721

Wszystkie paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, dzięki czemu w większości przypadków docierają one do Ciebie już następnego dnia roboczego. Paczki nadane w piątek docierają od poniedziałku. W niektórych przypadkach udostępniamy możliwość wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej jednak wtedy paczki są wysyłane tylko 2 razy w tygodniu.

Paczki wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL są ubezpieczone na wartość zamówionego towaru. Jeśli chcesz mieć pewność, że dostarczony towar nie ma usterek związanych z transportem po podpisaniu odbioru poproś kuriera aby poczekał kilka minut na sprawdzenie czy towar dotarł nieuszkodzony. Na ponad 5000 wysłanych paczek jeszcze nigdy nie zdarzył nam się problem z uszkodzeniem towaru w transporcie.

Zupełnie nic nie zarabiamy na przesyłkach, zysk mamy jedynie ze sprzedanego towaru. Niezależnie od ilości przedmiotów zakupionych u nas w ciągu jednego dnia (również w ramach innych naszych aukcji) płacisz tylko za jedną usługę transportową. W sytuacji gdy jeden z zakupionych przedmiotów oznaczony jest wysyłką gratis wtedy resztę zamówionych przedmiotów także wyślemy gratis.

U nas zakupione przez Ciebie wartościowe towary otrzymasz szybko i bezpiecznie.

Istnieje kilka możliwości zapłacenia za zakupiony u nas towar :

system szybkich płatności Allegro - PAYU - pieniądze z twojego konta od razu są przelewane na nasze konto
standardowy przelew internetowy na jedno z naszych kont podanych na aukcji:
PKO BP - 81 1020 1185 0000 4302 0097 1093
MBANK - 69 1140 2004 0000 3202 4754 9037
pobranie u kuriera do kwoty 5500zł
przelew bankowy na podstawie faktury proforma
płatność gotówką u nas w sklepie
płatność kartą u nas w sklepie - nie obowiązuje standardowo ustawiony rabat cenowy w wysokości 2%.

Nasza firma za każdym razem wystawia fakturę VAT. Faktura zostanie dostarczona razem z zamówioną przesyłką. W przypadku innych danych na fakturze niż w Allegro prosimy o poinformowanie o tym fakcie sprzedawcę.

Istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami. W kwestii procedury zwrotu towaru należy skontaktować się z naszym działem handlowym.

Siedziba oraz sklep naszej firmy znajdują się w Warszawie na ul. E. Ciołka 35 paw.41 . na styku dzielnic Bemowo oraz Woli. Cechą charakterystyczną naszego położenia jest bliskość tzw. "bazarku na Kole" na skrzyżowaniu ulic Obozowej i Ciołka. Nasz sklep usytuowany jest w sieci pawilonów handlowych na parterze obok apteki i naprzeciwko sklepu rowerowego "Szurkowski".



W pobliżu sklepu znajduje się przystanek tramwajowy "Dalibora", którym jeżdzą linie : 20,23,24 oraz 2 przystanki autobusowe z liniami : 159 , 197 , 201 oraz 167

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Odbiór osobisty - Warszawa Wola

Przedłużamy czas pracy w środy : 9:00-19:00

Wysyłka ubezpieczona firmą kurierską DHL
Kupując dodatkowo rozszerzenie gwarancji płacisz tylko za jedną wysyłkę.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 500043842
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 20:00
  • radek@malibupc.pl
    dział sprzedaży. Odpisujemy do 30 minut w godzinach sprzedaży.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: info@malibupc.pl.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem serwis@malibupc.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Malibupc sp. jawna Ul. E. Ciołka 35/41 01-445 Warszawa Tel. Kontaktowy: 22 8366700 2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.