KINGSTON 2 GB SODIMM DDR3 1600MHz CL11 DO LAPTOPA (7062712528)

6 monet
12 dni do końca
cena kup teraz
98,50 zł
z 4 sztuk
Dostawa
  • PACZKA W RUCHu 6,90 zł
  • List polecony ekonomiczny 7,00 zł
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • lokalizacja: Łomża, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ: DDR3

opis

:: Kontakt ::

:: Formy Płatności ::

  • Obsługiwane kanały PzA:
    INTELIGO, iPKO, BZ WBK, Nordea, Bank BPH, Bank PEKAO S.A., ING Bank, Raiffeisen Bank, Millennium Bank, Bank BGŻ, Kredyt Bank, Polbank EFG, CitiBank, Deutsche Bank oraz karty VISA, Mastercard

:: Wysyłka ::


  • Poczta Polska:

    Koszty wysyłki zgodne z Cennikiem Dostawy

    - Listy polecone objęte są standardowym ubezpieczeniem Poczty Polskiej (do 110zł).
    - Przesyłki pocztowe biznesowe (Kurier 48) ubezpieczone są na całkowitą wartość towaru.
    - Za pobraniem Pocztą Polską wysyłamy maksymalnie 2 sztuki.


  • Kurier DPD:

    Koszty wysyłki zgodne z Cennikiem Dostawy

    - Przesyłki kurierskie ubezpieczone są na całkowitą wartość towaru.
    - Możliwość monitorowania stanu przesyłki.



  • InPost Paczkomaty 24/7:

    Koszty wysyłki zgodne z Cennikiem Dostawy

    - Przesyłki InPost Paczkomaty 24/7 ubezpieczone są na całkowitą wartość towaru.
    - Możliwość monitorowania stanu przesyłki.

KINGSTON 2GB DDR3 SO-DIMM

PC3-12800 1600MHz CL11

Pamięć do notebook'ów

P/N producenta: KVR16S11S6/2

256M x 64-bit (2GB) DDR3-1600 CL11 SDRAM (Synchronous DRAM) 1Rx16, moduł pamięci,
bazowane na czterech komponentach 256M x 16-bit FBGA

Pamięci Kingston z polskiej dystrybucji - gwarancja i legalność.
Należymy do programu partnerskiego Kingston Technology!

Markowa pamięć RAM firmy KINGSTON!. Kingston Technology ValueRAM SO-DIMM to najlepsza zgodna ze standardami branżowymi pamięć do komputerów przenośnych — niezawodny produkt objęty bardzo dobrą gwarancją i bezpłatną pomocą techniczną producenta. Pamięć ValueRAM firmy Kingston Technology jest uznawana za kompatybilną z systemami na stronach internetowych wszystkich producentów płyt głównych do komputerów przenośnych. Nie wszystkie moduły pamięci do komputerów przenośnych są takie same — firma Kingston Technology inwestuje miliony dolarów w zapewnianie wysokiej jakości swoich modułów i obniżanie całkowitego kosztu ich eksploatacji. Wszystkie moduły pamięci ValueRAM do komputerów przenośnych są sprawdzone w testach funkcjonalnych. Dzięki ścisłej współpracy firmy Kingston Technology z innymi firmami z tej branży ValueRAM jest jedną z najbardziej niezawodnych pamięci do komputerów przenośnych. Pamięci poddawane są rygorystycznym testom przed opuszczeniem linii produkcyjnej, minimalizując w ten sposób wypuszczenie wadliwego produktu.

Pamięci Kingston objęte są dożywotnią gwarancją producenta. Pamięci starannie pakujemy i wysyłamy w wysokiej jakości kopertach bąbelkowych, zabezpieczających przed uderzeniami i wstrząsami. Jest to wersja BOX czyli pamięć w pudełku antystatycznym. Pamięć jest nowa, nieużywana.


Pomagamy w prawidłowym doborze pamięci do twojego komputera !

Przy zakupie 2 sztuk parujemy pamięci do optymalnego działania w
DUAL CHANNEL
!

UWAGA ! POMAGAMY W PRAWIDŁOWYM DOBORZE PAMIĘCI DO TWOJEGO KOMPUTERA ! Jeżeli nie jesteś pewny co do kompatybilności, zapytaj nas przed zakupem !

Dane techniczne:

Producent: KINGSTON
RODZAJ:
DDR3 SO-DIMM
POJEMNOŚĆ:
2 GB (w jednej kości!)
Częstotliwość
1600MHz (PC3-12800)
CAS Latency: CL11
Przepustowość: 12800 MB/s
Napięcie zasilania: 1,5 V
Złącze: 204-pinowe
Wersja opakowania:
BOX
Gwarancja:
dożywotnia


Zdjęcia poglądowe (kliknij aby powiększyć):

Istotne informacje:

  • Wysyłki towaru realizujemy na bieżąco, od poniedziałku do piątku. Gwarantujemy możliwie szybką wysyłkę.
  • Towar wysyłamy przesyłką poleconą z uwagi na wyższą wartość standardowego ubezpieczenia takiej przesyłki w porównaniu do paczki pocztowej (dotyczy wysyłki Pocztą Polską).
  • Posiadamy kilka kont bankowych oraz udostępniamy usługę Płacę z Allegro. Dzięki temu w większości przypadków masz możliwość wykonania szybkiego i darmowego przelewu, a co za tym idzie - najszybszego otrzymania towaru.
  • Numery kont bankowych, dane do przelewu oraz informacje potrzebne do zakończenia transakcji otrzymasz w auto-emailu po zakupie poprzez "Kup Teraz!".
  • Koszty przesyłki zawierają 23% VAT.
  • Na zakupiony towar wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie Fakturę VAT. Wszystkie podawane na aukcji ceny to ceny brutto zawierające 23% VAT.
  • Dokonując zakupu poprzez "Kup Teraz" akceptujesz Regulamin sklepu, zawarty na stronie "O Mnie".

Dlaczego my?

Działamy na Allegro już ponad 8 lat. Nasze wieloletnie doświadczenie w branży IT daje nam możliwość fachowej obsługi klienta. Naszym klientom udzielamy rzetelnej pomocy w zakresie realizacji transakcji oraz wyboru odpowiedniego rodzaju pamięci. Zaufało nam już przeszło ponad 70.000 klientów !

[DANE_EU]5mBtnRT6cfx­vzz7CysioHbzRQEhkUsr­fSzZTmg3/4XkdeIReeWF­2MEcZsIT9HmIwlRndIQS­/JhUb6mEkygZz/Q==[/D­ANE_EU]
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 6,90 zł

Lokalizacja: Łomża, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
200
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,18 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
200
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
7,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
200
czas realizacji
2 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
6,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
200
czas realizacji
2-3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
200
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
200
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze
Dodatkowe informacje

1. Koszt wysyłki kurierskiej zgodny z Cennikiem Dostawy. 2. Koszty wysyłki Pocztą Polską - Szczegółowy CENNIK DOSTAWY. 3. Ze względu na charakter aukcji możliwa jest sprzedaż hurtowa. 4. Nie ma możliwości odbioru osobistego Dodatkowe informacje dotyczące wysyłki znajdują się w sekcji :: Wysyłka :: z lewej strony aukcji.

Płatności

  • Allegro Finanse
  • Zwykły przelew bankowy
    84 1090 2587 0000 0001 0729 9877
    50 1020 5558 1111 1662 2990 0033

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
dożywotnia

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

Dożywotnia
60 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

Gwarancja dożywotnia


Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego będącego konsumentem wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.  

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Jay NET Przemysław Chyliński
ul. Hugona Kołłątaja 2/29
18-400 Łomża
Dodatkowe informacje

1. REKLAMACJA

1.1. Kupujący będący konsumentem ma prawo wyboru, czy chce reklamować towar na podstawie gwarancji, czy też na podstawie przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. 

1.2. Kupujący będący konsumentem ma prawo zwrócić towar w przypadku wystąpienia wady fizycznej rzeczy. 

1.2.1. Kupujący zobowiązany jest w tym celu niezwłocznie poinformować Sprzedającego, załączając szczegółowy opis wady; 

1.2.2. Reklamację można złożyć w formie pisemnej na adres: Jay NET Przemysław Chyliński, ul. Hugona Kołłątaja 2/29, 18-400 Łomża lub pocztą elektroniczną e-mail na adres: jaychyl@gmail.com; 

1.2.3. Reklamowany towar Kupujący powinien dostarczyć na adres siedziby Sprzedającego: Jay NET Przemysław Chyliński ul. Hugona Kołłątaja 2/29 18-400 Łomża; 

1.2.4. Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, konsument może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów; 

1.2.5. Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta wymieni wadliwą rzecz na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Konsument nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna;

1.2.6. Sprzedający zobowiązany jest ustosunkować się do żądania konsumenta w terminie 14 dni. 

1.3. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Jay NET Przemysław Chyliński
ul. Hugona Kołłątaja 2/29
18-400 Łomża

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. Odstąpienie od umowy, zwrot towaru. 

1.1 Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta weszła w posiadanie rzeczy. 

W powyższym przypadku: 

1.1.1. Konsument musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 

Wzór dostępny poniżej: 


WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) 

– Adresat: Jay NET Przemysław Chyliński 

ul. Hugona Kołłątaja 2/29 

18-400 Łomża 

e-mail: jaychyl@gmail.com 


– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*): ................................................................. 

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*): ................................................................ 

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów): .................................................................. 

– Adres konsumenta(-ów): ............................................................................ 

– Nr konta bankowego do zwrotu świadczenia(**): ................................................................. 

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):................................ – Data:............................. 

(*) Niepotrzebne skreślić;

(**) Podanie nr konta bankowego nie jest obowiązkowe. Jeżeli konsument zapłacił za świadczenie przelewem bankowym, zaleca się podanie nr konta bankowego bezpośrednio w oświadczeniu w celu przyśpieszenia procedury zwrotu świadczenia konsumentowi; 


1.1.2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy konsument może również przesłać w formie elektronicznej na adres e-mail: jaychyl@gmail.com. W przypadku skorzystania z powyższej formy Sprzedający niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną); 

1.1.3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

1.2. Sprzedający zwraca wszystkie otrzymane od konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem; 

1.3. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia Sprzedającemu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej; 

1.4. Konsument zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu towaru, nie później niż w terminie 14 dni licząc od dnia, w którym Sprzedający otrzymał informację od konsumenta o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli konsument odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. 


1.4.1. Rzecz należy odesłać lub przekazać na adres: 

Jay NET Przemysław Chyliński 

ul. Hugona Kołłątaja 2/29 

18-400 Łomża; 


1.4.2. Zaleca się wysyłać odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniami towar do Sprzedającego przesyłkami rejestrowanymi; 

1.4.3. Zaleca się dołączyć do przesyłki dowód zakupu (np. oryginał paragonu fiskalnego) oraz, o ile nie zostało wcześniej złożone, oświadczenie o odstąpieniu od umowy; 

1.5. Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi konsument; 

1.6. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

1.7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 

h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 

i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

k) zawartej w drodze aukcji publicznej; 

l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
Przem-0
99,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

10816

 

45

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

1. INFORMACJE O SPRZEDAJĄCYM

1.1. Sklep internetowy Jay NET działający pod nazwą użytkownika Przem-0 w serwisie Allegro prowadzony jest przez Jay NET Przemysław Chyliński - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, z siedzibą: ul. Hugona Kołłątaja 2/29, 18-400 Łomża, Nr REGON 200222935, NIP 718-20-60-878, Firma wpisana jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki. 

1.2. Sklep internetowy Jay NET działający pod nazwą użytkownika Przem-0 w serwisie Allegro prowadzi działalność handlową w zakresie sprzedaży detalicznej sprzętu komputerowego, kart pamięci, usług do gier MMORPG. Sklep internetowy JayNET prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie Rzeczpospolitej Polski. 

1.3. Stroną dokonującą zakupów poprzez "Kup Teraz", zwaną dalej Kupującym jest użytkownik zarejestrowany w serwisie Allegro. Stroną dokonującą sprzedaży jest Sklep internetowy Jay NET, zwany dalej Sprzedającym. 

Pozostałe informacje

1. POZOSTAŁE INFORMACJE

1.1. Wszelkie spory wynikające z umów zawieranych pomiędzy Sprzedającym a Kupującym, lub w związku z nimi, będą przedmiotem mediacji. Gdyby w terminie 30 dni od wyznaczenia mediatora lub w innym dodatkowym terminie uzgodnionym przez strony mediacja nie doprowadziła do zawarcia ugody, spór zostanie ostatecznie rozstrzygnięty przed sądem właściwym. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami stron internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php .

Kupujący będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

- Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.

- Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym, a Sprzedawcą.

- Kupujący może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Kupującym, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są m.in. przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

1.2. Sprzedający nie udostępnia danych osobowych Kupujących podmiotom trzecim w celach ich przetwarzania i wykorzystywania na potrzeby marketingu.

1.3. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji umowy.

1.4. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity: Dz. U. 2011r. Nr 177 poz. 1054), kupujący niebędący konsumentem akceptuje wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej. Zgoda kupującego niebędącego konsumentem na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej. Do otwarcia faktury w formie elektronicznej wymagane jest oprogramowanie do otwierania plików PDF, np. Adobe AcrobatReader.

2. GWARANCJA

2.1. Gwarantem jest Jay NET Przemysław Chyliński - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, z siedzibą: ul. Hugona Kołłątaja 2/29, 18-400 Łomża, Nr REGON 200222935, NIP 718-20-60-878, Firma uzyskała wpis do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 16633. Organem rejestrującym jest Prezydent Miasta Łomży. 

2.2. Niniejsza gwarancja ma zastosowanie do towarów nabywanych na podstawie umów sprzedaży zawieranych pomiędzy Sprzedającym a Kupującym. Zasięg terytorialny ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej. 

2.3. Czas trwania Gwarancji określony jest w opisie oferty oraz liczy się od momentu wydania towaru. 

2.4. Utrata gwarancji następuje w przypadku:     

a) uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych lub elektrycznych sprzętu, wynikłych z winy Kupującego;      

b) uszkodzeń powstałych w skutek niezgodnego z przeznaczeniem używania sprzętu;      

c) zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych naniesionych przez producenta. 

2.5. Towar wysyłany w ramach gwarancji powinien być kompletny (w szczególności powinien zawierać wszystkie elementy zestawu, w skład którego wchodziły) oraz powinien zostać przesłany na adres siedziby firmy Sprzedającego: 

Jay NET Przemysław Chyliński 

ul. Hugona Kołłątaja 2/29 

18-400 Łomża. 

2.6. W przypadku reklamacji na podstawie gwarancji, Kupujący powinien załączyć do reklamowanego towaru Opis Usterki. Wzór Opisu Usterki - .pdf lub .doc . 

2.7. Kupujący zobowiązany jest prawidłowo zabezpieczyć oraz dostarczyć towar na swój koszt. 

2.8. Sprzedający zobowiązany jest do rozpatrzenia roszczenia gwarancyjnego w terminie 14 dni. 

2.9. W razie uznania roszczenia gwarancyjnego za zasadne, Sprzedający zobowiązany jest do nieodpłatnej naprawy lub wymiany towaru na nowy. 

2.10. Jeżeli naprawa lub wymiana towaru nie będzie możliwa, Sprzedający dokona zwrotu zapłaty za produkt, którego dotyczy roszczenie gwarancyjne.

2.11. W przypadku nieuzasadnionego roszczenia gwarancyjnego, towar zostanie odesłany z powrotem na koszt Kupującego (nie dotyczy konsumentów). 

2.12. Gwarancja nie daje prawa Kupującemu do domagania się zwrotu utraconych zysków związanych z uszkodzeniem urządzenia oraz strat związanych z utratą danych na dysku i innych nośnikach danych. 

2.13. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego będącego konsumentem wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

3. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW 

3.1. Postanowienia zawarte w niniejszym punkcie oraz poniżej dotyczą wyłącznie Kupujących nie będących konsumentami. 

3.2. Sprzedającemu przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Kupującym niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Kupującego niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedającego. 

3.3. W wypadku Kupujących nie będących konsumentami Sprzedający ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Kupującego niebędącego konsumentem sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży. 

3.4. Z chwilą wydania przez Sprzedającego Produktu przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu niebędącemu konsumentem oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. 

3.5. W razie przesłania Produktu do Kupującego za pośrednictwem przewoźnika Kupujący nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. 

3.6. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. 

3.7. Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. 

3.8. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego