Kinga GŁYK - Happy Birthday (CD) (6482655937)

zakończona
28,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 5,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 14,00 zł
  • lokalizacja: Sosnowiec
  • stan: nowy
  • liczba płyt w wydaniu: jedna

Okrzyknięta przez prasę muzyczną najlepszą basistką młodego pokolenia, Kinga Głyk powraca ze swoim drugim albumem. Tym razem w porywającym, koncertowym wydaniu.

Zaledwie rok po debiutanckiej „Rejestracji”, nagranej na 18 urodziny, Kinga Głyk powraca z doskonałym koncertowym albumem zawierającym dojrzały brzmieniowo jazz najwyższej próby. Zarówno we własnych kompozycjach jak i standardach (na płycie m.in. „Donna Lee” Charliego Parkera!) Kinga Głyk sprawdza się jako uważny, kreatywny akompaniator oraz nieprzeciętny talent solistyczny. Popisy dla samych popisów? Nie tutaj – najważniejsze są piękne melodie i gorące rytmy!

Materiał został nagrany na żywo 27 lutego 2016 roku w Rybniku. Obok liderki w koncercie udział wzięło dwóch pianistów – Paweł Tomaszewski i Kuba Gwardecki, gitarzysta Andrzej Gondek oraz jeden z najciekawszych polskich perkusistów – Irek Głyk, prywatnie – tata Kingi. Album uzupełnia obszerna książeczka z pięknymi zdjęciami Dominiki Czyż.

Skład:
Kinga Głyk – b
Irek Głyk – dr
Paweł Tomaszewski – p, moog
Andrzej Gondek – g
Kuba Gwardecki – keyb, org

TRACK LISTA:
1. Simple Blues
2. Zbliża się nowe
3. Hope
4. Donna Lee
5. Spinnerlied
6. Sad and Happy Blues
7. Happy Birthday

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 61 1140 2004 0000 3002 5533 8282
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny 5,00 zł
kolejna sztuka: 4,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Paczka pocztowa ekonomiczna 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty dostarczenia. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Środki pieniężne (towar + koszty wysyłki) zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Klienta lub innym kanałem płatności, z którego korzystał Klient. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (czyli płyty CD, DVD, kasety magnetofonowe czy płyty winylowe). Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: kultowe@gadrecords.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres GAD Records, Kazimierza Wielkiego 8, 41-219 Sosnowiec Oświadczenie o odstąpieniu od umowy (wzór) (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] GAD Records Michał Wilczyński Kazimierza Wielkiego 8 41-219 Sosnowiec kultowe@gadrecords.pl Ja.....................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ......................, numer oferty............................................. Data zawarcia umowy to ............................, data odbioru ................................... Imię i nazwisko................................................................... Login Allegro....................................................................... Adres ................................................................................. Data.......... ..................................................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu przesyłki Klient odkryje w dowolnym z przesłanych artykułów wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adres sprzedawcy. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sprzedawca zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sprzedawca zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w jego ofercie towary do wyboru.

pozostałe informacje

Klient będący konsumentem ma możliwośc skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Procedury takie umożliwają rzecznicy konsumenta, organizacje społeczne które w zadaniach statutowych mają ochronę konsumentów, Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Więcej informacji pod adresami: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php Klient będący konsumentem ma przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: a) Zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). b) Zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. c) Bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą oferuje powiatowy (miejski) rzecznik konsumentów oraz organizacje społeczne chroniące konsumentów ((m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. Wszystkie towary oferowane przez Sprzedającego są bez wad.