KINDER MAXI JAJO NIESPODZIANKA Boże Narodzenie DE (6999822198)
- Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
- Przesyłka kurierska 16,00 zł
- Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
- Zakupy od 333 zł darmowa dostawa
- lokalizacja: @, Polska
- czas wysyłki: natychmiast
parametry
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- forma: w tabliczkach
Lokalizacja: @, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u taniachemia1 za co najmniej 333.00 zł.
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Proszę w obecności kuriera upewnić się, że zawartość paczki zgadza się z dokonanymi zakupami - kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzą Państwo stan otrzymanej przesyłki. Wszelkie roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki przyjmujemy wyłącznie wraz z załączonym protokołem szkody.
W przypadku stwierdzenia braku, prosimy o przesłanie mailem na adres: taniachemiazniemiec@interia.pl a jeśli sporządzony został protokół szkody - prosimy załączyć go do wiadomości.
Adres do reklamacji: firma handlowa bienemaja, ul. Rolna 26, 62-200 Gniezno
Opis procedury reklamacyjnej:
a) Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: taniachemiazniemiec@interia.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
b) Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
c) Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
d) Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Zasady zwrotu produktu
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub - w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu w przeciągu 14 dni stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail:taniachemiazniemiec@interia.pl Konsument ma wtedy prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni.
Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- Tan****************@********** (pokaż)
Pozostałe informacje
ŁĄCZENIE ZAMÓWIEŃ
W przypadku zakupu na kilku aukcjach - wszystko pakujemy w jedną paczką (do 30 kg) - za wysyłkę zapłacisz tylko raz!
W przypadku wagi zakupów przekraczających wagę 30 kg koszt przesyłki będzie naliczany podwójnie.
Przy zakupie za 333zł przesyłka DO 30 KG GRATIS. JEŚLI ZAMÓWIENIE PRZEKROCZY 30 KG, KAŻDA NASTĘPNA PACZKA DO 30 KG TO KOSZT 16 ZŁ (WEDŁUG CENNIKA)
Waga każdej przesyłki kurierskiej nie może przekroczyć 30kg. Przekroczenie jej wiąże się z nadaniem kolejnej przesyłki i dopłatą do kosztów wysyłki. Waga wysyłkowa przedmiotu podana jest w każdej ofercie.
paczki za pobraniem NIE wysyłamy GRATIS.
Przesyłki za pobraniem przekraczające 30kg są zawsze potwierdzane mailowo z Klientem z tytułu różnicy w kwocie pobrania. Do czasu potwierdzenia przez Klienta wyższej kwoty pobrania przesyłki są wstrzymane.
Dlaczego nie każdy produkt można zamówić do Paczkomatu Inpost?
Nie każdy produkt możemy wysłać do Paczkomatu Inpost. Zabronione jest przesyłanie produktów płynnych np. żeli, płynów. Regulamin Paczkomatów Inpost nie pozwala nam na wysłanie takich produktów.
Zdjęcia produktów są poglądowe i mogą się różnić w zależności od partii towaru, jak również w przypadku zmian szat graficznych, które wprowadza producent.
W przypadku nieodebrania przesyłki nadanej za pobraniem klient obciążony zostaje kosztami nadania (20zł) oraz zwrotu paczki do nadawcy (20zł). W przypadku nieuregulowania powstałych po stronie adresata kosztów wszczęte zostanie postępowanie egzekucyjne
Zapraszam do skompletowania paczki z produktami przez nas oferowanymi na innych naszych aukcjach.Wybierając nasze aukcje, nie musisz się obawiać.JESTEŚMY LEGALNIE DZIAŁAJĄCĄ FIRMĄ.Jeśli masz jakieś wątpliwości NAPISZ DO NAS.
Regulamin
1.Po zakupie wybierz opcję dostawy i płatności
2.Jeśli adres do wysyłki jest inny niż w allegro, proszę podaj go w formularzu podczas dokonywania zakupów.
3.Jeśli masz poniżej 10 pozytywnych komentarzy, nie wysyłamy za POBRANIEM.
4.Zawsze podpisuj się NICKIEM allegro, przyspieszy to realizację zamówienia
.5.Zakupy po godzinie 13.00 traktowane są jako dokonane dnia następnego.6.Kupując na naszych aukcjach, akceptujesz regulamin allegro i naszej firmy.7.Towar wysyłamy kurierem, TYLKO W DNI ROBOCZE.8.Na łączną wpłatę czekamy do 7 dni od dokonania pierwszych zakupów.
Płatność WBK Bank Zachodni 41 1090 1375 0000 0001 0559 2353
Za zakupiony towar, nasza firma wystawia paragon lub FAKTURĘ VAT NA ŻADANIE KLIENTA
Wysyłka zakupionego towar nastąpi NAJPÓŹNIEJ w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty na koncie lub wpłaty PAYU.
Każdy konsument, bez podania przyczyny, może zrezygnować z zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. (Podstawa prawna:Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Mogą Państwo zrezygnować jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Proszę pamiętać jednak, że koszt przesyłki nie podlega zwrotowi oraz, iż są Państwo zobowiązani do pokrycia kosztów odesłania towaru.
Co zrobić jeśli paczka przyszła do mnie uszkodzona?
1. W przypadku gdy paczka jest widocznie uszkodzona, oklejona taśmą kuriera lub przepakowana (posiada naklejkę "paczka przepakowana") prosimy ODMÓWIĆ PRZYJĘCIA PRZESYŁKI i zlecić ZWROT DO NADAWCY. Jest to najszybsza i najskuteczniejsza droga do otrzymania nowego towaru.
2. W przypadku odebrania przesyłki uszkodzonej prosimy niezwłocznie o kontakt celem ustalenia terminu spisania przez kuriera protokołu szkody, który jest niezbędny do złożenia reklamacji i otrzymania nowego towaru. W takim przypadku KONIECZNE jest pozostawienia uszkodzonej paczki w stanie niezmienionym do czasu przyjazdu kuriera. W przypadku ingerencji w uszkodzoną paczkę (bez obecności kuriera), nie ma możliwości złożenia skutecznej reklamacji.
UWAGA! dot. wysyłki PACZKOMATY INPOST - przy zakupie większej ilości prosimy o kontakt w celu ustalenia możliwości wysyłki. Paczkomat jest ograniczony gabarytowo.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu