KIERUNKOWSKAZ MIGACZ BOCZNY PRAWY OPEL VECTRA C (6922332855)

zakończona
32,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 10,00 zł
  • List polecony priorytetowy 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • lokalizacja: Siedlce, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: opel (oryginalne OEM)
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • kolor klosza: biały
  • strona zabudowy: prawe boczne
  • informacje dodatkowe: żarówki w zestawie, oprawy żarówek w zestawie

opis

POTRZEBUJESZ POMOCY LUB MASZ JAKIEŚ PYTANIA DOTYCZĄCE DANEJ CZĘŚĆI ? 

ZADZWOŃ PRZED NACIŚNIECIEM KUP TERAZ, POMOŻEMY CI DOBRAĆ ODPOWIEDNIĄ CZĘŚĆ I ODPOWIEMY NA WSZYSTKIE PYTANIA . TEL: 799 323 336

ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW F.H.U. AUTO PARTS AM.

Karta informacyjna części

Przedstawione tu informacje dotyczą tylko jednego zastosowania części.

5518206X

Nazwa Części - Migacz boczny w błotniku

Jakość - Q ( oryginał )

Strona - prawa / pasażera

Homologacja - ECE

Kolor - biały

Lokalizacja - Przód

Ruch - ruch prawostronny oraz lewostronny

Producent - OEM/OES

Marka OPEL

Model VECTRA C, 09.2001-09.2005

Model VECTRA C, 09.2005-09.2008

Model SIGNUM, 06.2003-09.2005

OE 1226021; 1226288; 13101911; 93172539; 93192381

CENA DOTYCZY 1 SZTUKI

NA KAŻDY ZAKUPIONY NA NASZEJ AUKCJI PRZEDMIOT UDZIELAMY GWARANCJI PRODUCENTA. OD 12 DO 24 MIESIĘCY

POSIADAMY DUŻO INNYCH CZĘŚCI DO TEGO MODELU NA INNYCH NASZYCH AUKCJACH

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI KONIECZNIE PO PRZEZ ALLEGRO.

TELEFONICZNIE: 799-323-336 lub autoparts.am2015@gmail.com 

 

 ZAMÓWIENIA ZBIERAMY W 

GODZINACH OD 8:00 DO 18:00

SOBOTA OD 10:00 DO 18:00

W NIEDZIELE ODPOCZYWAMY

PACZKI WYSYŁAMY W DNI ROBOCZE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU.

O GODZINIE 10:00 !!!

ZA POŚREDNICTWEM FIRMY KURIERSKIEJ DPD, GLS, inPOST I POCZTY POLSKIEJ.

 DOSTAWA ZAZWYCZAJ NIE TRWA DŁUŻEJ NIŻ 48 GODZIN. LICZĄC DNI ROBOCZE

KOSZT PRZESYŁKI JEST UZALEŻNIONY OD WIELKOŚCI PRZEDMIOTU I JEST ZAWARTY W ZAKŁADCE "DOSTAWA I PŁATNOŚCI".

ODBIÓR OSOBISTY JEST MOŻLIWY PO WCZEŚNIEJSZYM KONTAKCIE, POPRZEZ @EMAIL autoparts.am2015@gmail.com lub TELEFONICZNIE. 799-323-336

 

 WPŁATY PROSIMY DOKONYWAĆ ZA POŚREDNICTWEM ALLEGRO "PAYU" LUB PRZELEWEM TRADYCYJNYM.

 NR.KONTA: 65 1240 2685 1111 0010 6921 8353

POLECAMY PŁATNOŚCI PO PRZEZ ALLEGRO, PRZYŚPIESZY TO WYSYŁKĘ TOWARU.

 

Mimo dołożonych wszelkich starań nie jesteśmy w stanie zagwarantować w 100% dostępności każdej części, ze względu na brak możliwości monitorowania stanów magazynów ze stanami aukcji allegro. dotyczy to części zagranicznych producentów, jak i produktów krajowych. Jak każdy inny sklep jesteśmy uzależnieni od dostaw, prosimy o wyrozumiałość.

Zapraszamy Państwa do kontaktu, chętnie odpowiemy na wszelkie pytania, sugestie czy wątpliwości oraz udzielimy wyczerpującej informacji na temat oferty naszej firmy.

Skontaktujemy się najszybciej jak to możliwe.

Zapraszamy do współpracy. Zgłoś się do nas. Przedstawimy Ci wiele możliwości i pomożemy wybrać najodpowiedniejszy wariant.

 

 

POZDRAWIAMY ZESPÓŁ AUTO PARTS AM.

Jakość OE –część oryginalna* OE1 oznakowana logo - znakiem towarowym producenta pojazdu

Jakość Q –część oryginalna* OEM/OES2 oznakowana logo - znakiem towarowym producenta części, dostarczającego dany element na pierwszy montaż

Jakość PC –część nadwozia lub element oświetlenia o porównywalnej jakości**. Część nadwozia lub element oświetlenia, który posiada dodatkowo certyfikat jakości wydany przez jeden z instytutów certyfikujących: Centro Zaragoza, Thatcham lub TÜV Rheinland

Jakość PJ/PJB -część o porównywalnej jakości**, szczególnie polecana przez dostawcę (dystrybutora) / część o porównywalnej jakości**, szczególnie polecana przez dostawcę (dystrybutora), której jakość jest gwarantowana przez wskazanego i zawsze tego samego Producenta

Jakość P –część o porównywalnej jakości**

Jakość ZJ –zamiennik o podwyższonej jakości, polecany przez dostawcę (dystrybutora)

Jakość Z –pozostałe zamienniki

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
12,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
10,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Punkty odbioru

Siedlce Roskosz
Partyzantów 64
08-110 Siedlce
email: autoparts.am2015@gmail.com
tel.: 799-323-336

  • Poniedziałek - Piątek 09:00 - 17:00
  • Sobota 10:00 - 14:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Do odbioru w 2 dni robocze
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

AUTO PARTS AM.
CEGLANA 99
08-110 SIEDLCE
Dodatkowe informacje

 

REKLAMACJA

  1. Kupujący, nie będący Konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy Kodeksu Cywilnego (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) obowiązany jest do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia braków lub uszkodzeń Produktów, należy sporządzić protokół szkody, który będzie podstawą do rozpatrzenia reklamacji.
  2. W przypadku Konsumentów, Sprzedawca zaleca sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. Niesprawdzenie przesyłki nie wstrzymuje ewentualnej reklamacji, aczkolwiek w przypadku dokonania takiej weryfikacji procedura reklamacyjna będzie znacznie usprawniona.
  3. W przypadku stwierdzenia, iż Produkt jest wadliwy, Kupujący obowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę.
  4. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia zawartości przesyłki, jej stanu faktycznego oraz zgodności ze złożonym zamówieniem w ciągu trzech dni od daty jej dostarczenia. Po tym terminie wszelkie reklamacje nie będą uwzględniane.
  5. Reklamacja powinna zawierać opis wady Produktu, datę jej powstania oraz żądanie Kupującego. W celu ułatwienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia drogą email.
  6. Do reklamowanego Produktu należy dołączyć Dowód zakupu lub jego kopię.
  7. Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Produktu na własny koszt. 
  8. Reklamacje należy kierować na adres:

AUTO PARTS AM.

ul. CEGLANA 99

08-110 SIEDLCE


  1. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  2. Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Kupującego reklamacji w przeciągu 14 dni. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną.
  3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada została stwierdzona przed upływem 2 lat od wydania produktu kupującemu, nie prowadzącemu działalności gospodarczej. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c.strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy,w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryteprzedmiotu sprzedaży.
  4. Nieznaczne różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego – a w szczególności monitora – nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.
  5. Sprzedawca wyłącza stosowanie przepisów tytułu XI działu II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.) w obrocie z Kupującymi będącymi przedsiębiorcami (B2B).

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

AUTO PARTS AM.
CEGLANA 99 WEJŚCIE OD PARTYZANTÓW
08-110 SIEDLCE

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zaznaczamy również, że towar musi być montowany i w stanie nienaruszonym wraz z opakowaniem.




Jeżeli zakupiony towar na Naszej Aukcji, nie spełnia Państwa oczekiwań. Posiadają Państwo prawo zwrotu w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny. Koszt przesyłki i opakowania w obie strony pokrywa nabywca. 


Warunkiem zwrotu towaru jest: 

1. Towar nieużywany ( niemontowany ) 

2. Nieuszkodzony  

3. Oryginalne opakowanie ( nieuszkodzone ) 

4. Poprawnie wypełniony "FORMULARZ ZWROTU TOWARU" który dostarczamy drogą      elektroniczną.@email.

5. Dowód zakupu ( PARAGON, F-VAT )

6. Odesłanie towaru na adres podany w formularzu