Kieliszek do wina BUTELKA (6922416492)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
49,99 zł
z 999 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 11,50 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
Zakupy od 299 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Łódź, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • dostawa z Polski: tak

RudeFood - Śmieszne i niegrzeczne prezenty

Prezenty dla niej i dla niego. Upominki na wieczory kawalerskie, panieńskie, osiemnaski, śluby oraz rocznice.
Nie możesz się zdecydować? Masz pytania?

O nas * Dane do przelewów * Odbiór osobisty w Łodzi * Dlaczego warto kupować u nas?
Dlaczego warto wybrać wysyłkę kurierem? * Pełen regulamin aukcji * Czy powinienem wiedzieć coś jeszcze?

Lampka wina bez dna

W końcu lampka wina, która zaspokoi potrzeby nawet najbardziej spragnionych amatorów tego trunku.

600 ml + lampka wina będąca przedłużeniem butelki pozwoli cieszyć się tym szlachetnym napojem przez cały wieczór.

Dowcipny prezent dla tych, którym dobrego wina nigdy za wiele;).

UWAGA: Według najnowszych badań 1 kieliszek wina wpływa pozytywnie na zdrowie i humor. Przekonaj się sam;)

Za wysyłkę kurierem płacisz tylko raz! Więc:





wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u RudeFood za co najmniej 299 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Paczkomaty 24/7 11,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

MegaArt
Zatokowa 7
93-468 Łódź
NIP: 727-244-45-36
REGON: 100219540
Śmieszne, niegrzeczne i oryginalne prezenty - dla niej i dla niego. Gadzety na wieczór kawalerski i panieński oraz 18 urodziny. Jaki prezent? Oryginalny prezent! Kup i odbierz w Łodzi. Nr konta (mBank): 15 1140 2004 0000 3902 4297 3788

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
MegaArt
Zatokowa 7
93-468 Łódź
 
PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: gosia@rudefood.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: MegaArt ul. Zatokowa 7, 93-468 Łódź Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): Przykład: MegaArt ul. Zatokowa 7, 93-468 Łódź Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

reklamacje

OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące nabytych towarów w drodze umowy zawartej na odległość pod adresem gosia@rudefood.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy, tj. MegaArt, 93-468 Łódź, ul. Zatokowa 7. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: * imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, * datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, * przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, * wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, * dowód zakupu towarów. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Żądania Kupującego w razie zgłoszenia reklmacji: Jeśli Kupujący żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Kupującego: * byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedającego – np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru albo * w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości. Odmawiając, Sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od tego, w tej sytuacji konsument może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób. Jeżeli zatem np. odmowa Sprzedającego dotyczyła wymiany produktu, to można następnie żądać naprawy. Istnieje również możliwość skorzystania z dwóch innych opcji, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Wówczas stosuje się następującą procedurę. Kupujący reklamujący rzecz u sprzedawcy w ramach rękojmi ma również prawo żądać odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny. Bardzo ważne są tu jednak dwie zasady: * Kupujący może żądać odstąpienia od umowy tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny – np. poważne uszkodzenie silnika w samochodzie; * żądaniu obniżenia ceny powinno towarzyszyć określenie kwoty, o którą cena ma być obniżona (z uwzględnieniem wartości towaru z wadą i towaru pełnowartościowego). Jeżeli jest to pierwsze żądanie złożone w ramach reklamacji dotyczącej danego towaru, Sprzedawca może zaproponować Kupującemu niezwłoczną wymianę lub naprawę – niewiążącą się z nadmiernymi niedogodnościami. Zmiana propozycji Sprzedawcy nie będzie możliwa, jeśli to, czego chce konsument, jest: * niemożliwe do spełnienia dla sprzedawcy – np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru albo * w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymaga nadmiernych kosztów przedsiębiorcy – np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości. Sprzedawca nie ma prawa odmówić konsumentowi obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, jeżeli nie wywiązał się ze swych obowiązków przy pierwszym żądaniu złożonym przez konsumenta w ramach pierwszej reklamacji bądź jest to druga lub kolejna reklamacja danego towaru. Nie ma tu znaczenia, czy chodzi o tę samą, czy też inną wadę lub usterkę.

pozostałe informacje

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Na zakupione nowe towary udzielamy 12 miesięcznej gwarancji.