Kia Picanto II od 2011r. dywaniki gumowe korytka (6911207678)

zakończona
45,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 20,00 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Biskupice Ołoboczne, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • liczba elementów: komplety
k k k k k k k k

Korytkowe dywaniki gumowe w kolorze czarnym OKAZJA

TYLKO DO ZAKOŃCZENIA AUKCJI
zamiast 55zł - cena promocyjna


Oferta dotyczy kompletu dywaników gumowych do samochodu model:

Kia Picanto II

od 2011r.

Model:

Kia Picanto II
)

Przedział rocznikowy:

od 2011r.

Ilość szt w kpl:

4szt

Produckcja:

Polska

Cechy charakterystyczne:

Korytkowy brzeg ochronny, zabezpieczający przed zabrudzeniem ok 2,5cm

Cechy charakterystyczne:

Dywanik kierowcy- specjalne wzmocnienie w miejscu narażonym na przetarcie kjnanarażonychnapprzetarcie

Cechy charakterystyczne:

Spód dywanika - kolce antypoślizgowe, dywanik nie ślizga się po podłodze

Czy dywaniki wydzielają zapach?

Dywaniki posiadają delikatny aromat gumy (neutralny zapachowo)

Zalety polskiej produkcji:

Zwiększona odporność na wycieranie, długotrwałe użytkowanie

Dostępność:

Wysyłka w 24h

Korytkowe dywaniki gumowe wykonano ze starannie dobranej mieszanki gumowej, opracowanej specjalnie

z myślą o produkcji dywaników samochodowych.

Zastosowanie nowej technologii umożliwiło wyeliminowanie przykrego zapachu gumy.

Dywaniki są neutralnie zapachowe.

Podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT (w pełni fakturujemy koszty wysyłki). Dywaniki wysyłamy dzień po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, lub po potwierdzeniu wysyłki za pobraniem. Towar dostarcza kurier DPD, dostawa w 24h od wysyłki. Istnieje możliwość wysyłki z możliwością odbioru w Paczkomaty 24/7

Informujemy, że przy jednoczesnym zakupie dwóch lub więcej artykułów o łącznej wadze do 30kg, koszt wysyłki przy wpłacie na konto 20zł lub wysyłka za pobraniem 25zł (Wysyłka kurierem DPD)

Ekspresowa dostawa

Wysyłka w 24h od zaksięgowana wpłaty na końcie, lub bezpośrednio po przyjęciu zamówienia za pobraniem.

Każde zamówienie jest ubezpieczone

W przypadku uszkodzenia towaru przez przewoźnika, dokonujemy bezpośredniej wymiany.

Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem dywaników samochodowych na polskim rynku

W trosce o naszych klientów, oferujemy jedynie sprawdzony towar.

Doświadczenie

Odpowiemy na każde pytanie związane z naszymi produktami. Bogata wiedza, oraz szerokie zainteresowanie pomoże rozwiać wszelkie wątpliwości.

k k k k k k k k k k k k k k k k k k k k

mapka

newstyling Mateusz Wojciechowski

Biskupice Ołoboczne Ul Ostrowska 47

63-460 Nowe Skalmierzyce

NIP: 6222623302

Telefon: (62) 580 40 50

Adres e-mail: kontakt@newstyling.p­l

Towar wysyłamy: Kurierem DPD (dostawa w 24h),

-Paczkomat (odbiór w punkcie),

-Odbiór osobisty w firmie

Dostępne metody płatności na naszych aukcjach:

Przelew bankowy bezpośrednio na konto:

Nr konta: (zakładka dostawa i płatność)

U kuriera - przy odbiorze Odbiór osobisty - gotówka

Paczkomat dostawa do punktu 24h/7

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u new-styling za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 52109011600000000129631221
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Paczkomaty 24/7 15,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Paczkomaty 24/7 20,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

newstyling
Biskupice Ołoboczne Ul Ostrowska 47
63-460 Nowe Skalmierzyce
NIP: 6222623302
REGON: 302861257

Sprzedawca – Mateusz Wojciechowski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: newStyling Mateusz Wojciechowski, Biskupice Ołoboczne, ul. Ostrowska 47, 63-460 Nowe Skalmierzyce, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP: 6222623302, REGON: 302861257.

Nr konta. 52109011600000000129631221

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Słownik pojęć

1. Sprzedawca – Mateusz Wojciechowski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą:

newstyling Mateusz Wojciechowski, Biskupice Ołoboczne, ul. Ostrowska 47, 63-460 Nowe

Skalmierzyce, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP: 6222623302, REGON: 302861257.

2. Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=38643900

3. Kupujący – każdy podmiot składający Zamówienie w Sklepie (Konsument lub osoba

nieposiadająca statusu Konsumenta).

4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej (umowy

sprzedaży za pośrednictwem Sklepu) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością

gospodarczą lub zawodową (art. 221 Kodeksu cywilnego).

5. Regulamin – niniejszy regulamin.

6. Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na założeniu przez Kupującego konta,

dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę

na stronie Sklepu.

7. Towar – rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Sklepie, w szczególności dywaniki,

kosmetyki i inne akcesoria samochodowe.

8. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży

Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu, określające co najmniej rodzaj i liczbę

Towarów.

Postanowienia ogólne

1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Towarów znajdujących

się w Sklepie oraz zasady korzystania ze Sklepu.

2. Do zawarcia umowy sprzedaży oraz korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie

urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty e-mail oraz przeglądarki zasobów

internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www.

3. Koszty wynikające z korzystania z sieci Internet przez Kupującego, uzależnione są od cennika

operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usługi dostępu do Internetu, z którego korzysta

Kupujący i obciążają go osobiście.

4. Sprzedawca może porozumiewać się z Kupującym, a Kupujący ze Sprzedawcą poprzez

pocztę e-mail (kontakt@newstyling.pl), telefonicznie (+48 795 855 405), pisemnie listem oraz

osobiście w siedzibie Sprzedawcy.

5. Wszelka korespondencja elektroniczna wysyłana przez Sprzedawcę podlega ochronie antywirusowej

i kierowana jest wyłącznie do określonego Kupującego.

6. Przedmiotem sprzedaży są Towary prezentowane przez Sklep w chwili składania

Zamówienia.

7. Ceny prezentowane na stronie internetowej Sklepu podawane są w polskich złotych i

zawierają podatek VAT. Ceny nie obejmują kosztów dostawy.

8. Sprzedawca dokonuje sprzedaży za pośrednictwem Sklepu na terenie Rzeczypospolitej

Polskiej

9. Wszystkie Towary prezentowane na stronie Sklepu są nowe i wolne od wad.

10. Sprzedawca ma prawo do zmiany ceny Towarów, wprowadzania oraz wycofania Towarów,

udzielania rabatów na poszczególne towary oraz przeprowadzania i odwoływania promocji

w Sklepie. Nie ogranicza to jednak w żaden sposób praw nabytych przez Kupujących; tj.zmiany nie dotyczą Zamówień, które zostały złożone.

11. W celu umożliwienia pełnego korzystania ze wszystkich możliwości Sklepu, Kupujący

może dokonać Rejestracji. Rejestracja jest jednorazowa, dobrowolna i nie jest konieczna do

składania Zamówień w Sklepie. Kolejne Zamówienia realizowane są na podstawie

logowania Kupującego do serwisu Sklepu.

12. Zakazuje się osobom korzystającym ze Sklepu (w tym Kupującym) zamieszczania w nim

treści bezprawnych (np. w opiniach o Towarze).

Składanie Zamówień

1. Sprzedawca umożliwia składanie Zamówień za pośrednictwem serwisu Sklepu wypełniając

interaktywny formularz.

2. W celu złożenia Zamówienia poprzez serwis Sklepu należy dodać wybrany Towar do

koszyka poprzez kliknięcie w przycisk „Do koszyka”, a następnie po kliknięciu w „Koszyk”

postępować zgodnie z dalszymi informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu aż do

kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę”.

3. Po złożeniu Zamówienia poprzez serwis allegro Kupujący otrzymuje:

1) e-mail będący potwierdzeniem złożenia Zamówienia u Sprzedawcy – wraz ze

wszystkimi istotnymi warunkami Zamówienia,

2) w ciągu 1 maksymalnie 2 dni roboczych od złożenia Zamówienia – informację

poprzez e-mail lub telefon, potwierdzającą przyjęcie Zamówienia do realizacji i

zawarcie umowy sprzedaży Towaru.

4. Anulowanie lub modyfikacja Zamówienia jest możliwa przez Kupującego do czasu

rozpoczęcia realizacji Zamówienia. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą

najszybciej jak to jest możliwe od złożenia Zamówienia. Nie narusza to w żaden sposób

praw Konsumentów do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od odebrania Towaru.

5. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby realizacji płatności:

1) przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy,

2) za pośrednictwem systemów elektronicznych płatności PayU (świadczonych przez

PayU S. A. ul. Grunwaldzka 182 60-166 Poznań),

3) gotówką za pobraniem lub przy odbiorze osobistym w siedzibie Sprzedawcy.

6. Kupujący dokonujący zapłaty przelewem powinien zapłacić za Towar w terminie 7 dni

roboczych od otrzymania informacji o potwierdzeniu Zamówienia. Po tym terminie oferta

Sprzedawcy nie jest wiążąca.

7. Informacje o kosztach dostawy są uwidaczniane przy każdym Towarze oraz w procedurze

składania Zamówienia (w interaktywnym formularzu). Koszty dostawy doliczane są do ceny

Towaru i ponoszone są przez Kupującego (z wyjątkiem osobistego odbioru Towaru, gdzie

koszty te dla Kupującego wynoszą 0 zł). Ponadto przy jednorazowym Zamówieniu na kwotę

powyżej 300zł brutto (wartość Towaru bez kosztów dostawy) koszty dostawy ponosi

Sprzedawca (pod warunkiem dostawy Towaru w jednej paczce o wadze nie przekraczającej

30 kg).

8. Informacja o koszcie dostawy Towaru ma charakter wiążący od momentu otrzymania przez

Kupującego informacji, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 Regulaminu.

9. Szczegółowe koszty dostawy Towaru, w zależności od wybranej formy dostawy, znajdują

się w zakładce „ Koszty wysyłki ”.

Realizacja Zamówień

1. Warunkiem realizacji Zamówienia złożonego przez Kupującego jest podanie przy

wypełnianiu interaktywnego formularza prawdziwych danych osobowych i kontaktowych (umożliwiających weryfikację i potwierdzenie przyjęcia Zamówienia).

2. W przypadku błędnego lub niedostatecznego wypełnienia interaktywnego formularza

Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby skontaktować się z Kupującym w celu

potwierdzenia złożenia Zamówienia. Jeśli Zamówienia nie będzie można potwierdzić w

terminie 3 dni roboczych z uwagi na brak możliwości kontaktu z Kupującym oferta

Sprzedawcy nie jest wiążąca.

3. Procedura realizacji Zamówienia zostaje uruchomiona po o otrzymaniu przez Kupującego

informacji, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 Regulaminu

4. Czas realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę zależy od dostępności danego Towaru i

wynosi od 2 do 14 dni roboczych. Do tego czasu należy doliczyć czas niezbędny na dostawę

zamówionego Towaru.

5. Czas dostawy przesyłki kurierem lub za pośrednictwem Paczkomatów InPost wynosi od 1

do 2 dni roboczych.

6. W przypadku ewentualnego wydłużenia czasu realizacji Zamówienia Kupujący jest o tym

niezwłocznie informowany.

7. Jeżeli kupującym jest Konsument, Sprzedawca wydaje Towar Kupującemu, nie później niż

trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy, chyba że umowa stanowi inaczej.

8. Dowodem dokonania zakupu jest paragon lub faktura VAT, które Kupujący otrzymuje wraz

z Towarem lub w oddzielnej przesyłce. Kupujący upoważnia Sprzedawcę do wystawienia

faktury bez podpisu Kupującego i przesłania jej drogą elektroniczną na wskazany przez

Kupującego adres mailowy, chyba że Kupujący powiadomi Sprzedawcę o zamiarze

otrzymania jej w formie papierowej.

9. Sprzedawca realizuje dostawę Towarów poprzez firmę kurierską i Paczkomaty InPost.

10. Miejscem spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę jest wskazane przez Kupującego w

procedurze składania Zamówienia miejsce odbioru Towaru (adres dostawy).

11. Odbierając dostarczoną przez kuriera przesyłkę Kupujący obowiązany jest ją zbadać (na

podstawie art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia przesyłki

Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczne

poinformowanie o tym Sprzedawcy. Brak sporządzenia protokołu szkody nie jest

równoznaczny z wygaśnięciem prawa Konsumenta do złożenia reklamacji w zakresie

uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki; protokół jest jednak pomocny w procedurze

reklamacji. Brak protokołu uszkodzenia przesyłki może utrudnić Konsumentowi

dochodzenie ewentualnych roszczeń od Sprzedawcy oraz ustalenie osoby odpowiedzialnej

za uszkodzenie przesyłki. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki

złożone przez Kupujących niebędących Konsumentami, bez załączonego protokołu szkody,

nie będą rozpatrywane.