KIA Cee'd CEED Hyundai i30 06-12 osłona silnika PE (6483599108)

12 dni do końca
cena kup teraz
85,00 zł
z 2 kompletów
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 24,00 zł
  • lokalizacja: Zaborów
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 5.00 [kg]
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 8.00 do 20.00

telefon

22 722 39 96 (8-16)

880 045 435 (8-20)
604 885 251 (8-20)

godziny pracy w sklepie stacjonarnym
Pon - Pt 8 - 16
Adres siedziby firmy

PHU Perfekt

Edyta Mikłaszewicz
Ul. Środkowa 20
05-083 Zaborów

Sklep stacjonarny

Wyględy

ul.Osiedlowa 27

05-083 Zaborów

(wjazd od ul. Topolowej)

Przedmioty wysyłamy do 24h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Możliwość zwrotu lub wymiany towaru do 14 dni

Osłona pod zderzak plus boczki Kia CEED 2006-2012
Hyundai i30 (2007-2012)
1.6 CRDI 2.0 CDRI
nr OE"(oryginalny) - 29110 1H400

Nr producenta Florimex - 313001 , 313002

Osłony silnika sprzedawane przez naszą firmę wykonane są z wysokojakościowego tworzywa HDPE ( polietylen), który charakteryzuje się dużą wytrzymałością na wysokie i niskie temperatury.Polietylen ma bardzo wysoką udarność (tj.odporność materiału na pękanie przy dużym obciążeniu dynamicznym). Obojętny na wszystkie eksploatacyjne płyny pojazdu.Osłona chroni komorę silnika jak i wszystkie elementy osprzętowe przed oddziaływaniem szkodliwych czynników zewnętrznych.Pomaga utrzymać silnik i jego osprzęt w czystości co ogranicza przedwczesne zużywanie się elementów mechanicznych (tj.pasków,rolek,nap­inaczy,alternatory,r­ozruszniki).

Wszystkie osłony wykonane są z HDPE ( POLIETYLEN)
Posiadamy osłonę pod silnik na innych naszych aukcjach w serwisie Allegro.


Na zakupiony towar wystawiamy fakturę VAT lub paragon.
KONTAKT:
Biuro PHU Perfekt:
Robert Mikłaszewicz
tel/fax : (22) - 722 39 96
tel. 880 045 435
tel 604 447 228
tel. 604 885 251

Życzymy udanych zakupów - PHU PERFEKT


© PanelReklamowy

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 45 1050 1924 1000 0091 4574 7136
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 24,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Nasza firma PHU PERFEKT specjalizuje się w sprzedaży akcesoriów samochodowych. Dokonując zakupów na naszych aukcjach masz pewność że dostaniesz towar wysokiej jakości w krótkim czasie . Obecnie posiadamy standard allegro co potwierdza, wysoką jakość naszych usług i produktów.

kontakt

  • 22 722 39 96
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
  • 880 045 435
    dział sprzedaży, infolinia czynna od poniedziałku do soboty 8:00-20:00
  • 604 447 228
    dział sprzedaży, infolinia czynna od poniedziałku do soboty 8:00-20:00
  • 604 885 251
    dział reklamacji

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
PHU Perfekt Edyta Mikłaszewicz
Osiedlowa 27
05-083 Zaborów
Polska
 
Bardzo prosimy o zachowanie otrzymanego paragonu, który jest potwierdzeniem transakcji zawartej z naszą firmą. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Reklamacje i zwroty Regulamin na podstawie art.8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną Dz.U. z 2002r., nr 144,poz.1204 z poźn.zm.) oraz art.8 i nast.ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz.827 z późn.zm.) 1. W celu zwrócenia zakupionego produktu należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod numerem tel. 604 885 251 poinformować o tym naszego pracownika lub wysłać zgłoszenie drogą elektroniczną wraz z załączoną kopią dowodu zakupu na adres: biuro@eperfekt.pl 2.Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r w przypadku zawierania umów na odległość ,konsument może zwrócić towar w ciągu 14 dni bez podania przyczyny z wyjątkiem produktów wyszczególnionych w art. 10 ust.3. Zgodnie z Ustawą z dnia30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem ,może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy formularz można uzyskać po skontaktowaniu się mailowym z pracownikiem naszego sklepu. 3.Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie towaru w stanie nie zmienionym, klient zobowiązany jest dostarczyć produkt na swój koszt do Naszej firmy wraz z oryginałem zakupu. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz naturalnego zużycia etc. . 4. W przeciągu 7 dni od daty otrzymania towaru, pieniądze za zamówienie zostaną zwrócone na podane konto bankowe. 5. Klient jest zobowiązany do starannego zapakowania (niezależnie od oryginalnego opakowania produktu, w którym został mu on dostarczony) i zabezpieczenia zwracanego Sprzedającemu towaru, ponosząc na zasadach ogólnych odpowiedzialność za jego utratę lub uszkodzenie podczas transportu. Miernikiem staranności wykonania obowiązku, o którym mowa, będzie oryginalny sposób zapakowania i zabezpieczenia towaru, jaki został dostarczony Klientowi. Na wypadek szkody transportowej Klient zobowiązany jest ubezpieczyć produkt na czas wysyłki zwrotnej (przez zadeklarowanie wartości przesyłki przy nadawaniu jej firmie kurierskiej). 6. W przypadku niedostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską reklamację można składać po 14 dniach roboczych od daty nadania paczki. 7. Zwroty prosimy przesyłać na adres sklepu: PHU PERFEKT 05-083 ZABORÓW UL.ŚRODKOWA 20 8. NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW I REKLAMACJI WYSYŁANYCH DO NAS ZA POBRANIEM !!!!

pozostałe informacje

Szkody powstałe podczas transportu 1. W sytuacji, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, Klient jest zobowiązany sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki. W protokole tym daty odbioru przesyłki, zgłoszenia szkody oraz spisania raportu muszą być jednakowe. W przypadkach kiedy protokół szkody będzie spisany niepoprawnie, daty będą rozbieżne, protokół będzie niekompletny itp. sprzedający może odrzucić reklamacje. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i reklamację w firmie transportowej. Jeśli protokół szkody zostanie spisany prawidłowo, reklamację w firmie transportowej składa Sprzedający, a Klient otrzymuje wymieniony towar lub zwrot gotówki. Klient ma również możliwość odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim przypadku jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym Sprzedającego. 2. Klient, który zaniechał obowiązków, o których mowa w ust. 1, przejmuje ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabywa produkt w takim stanie, w jakim go otrzymał. Reklamacje związane z uszkodzeniami mechanicznymi, powstałymi w czasie transportu, bez prawidłowo wypełnionego protokołu szkody oraz bez opakowania fabrycznego mogą być rozpatrywane przez Sprzedającego odmownie. 3. W przypadku odbioru towaru z niewidocznymi uszkodzeniami klient powinien niezwłocznie zgłosić tą sprawę sprzedającemu na adres mailowy lub telefonicznie. Komentarze Po otrzymaniu paczki prosimy o wystawienie komentarza, będzie to dla nas oznaczało, że paczka dotarła i wszystko jest w porządku. W razie gdyby komentarz miałby być inny niż pozytywny bardzo serdecznie prosimy o kontakt - wszystko zawsze można wyjaśnić, a przecież nerwy to najgorszy doradca - jesteśmy pewni, że każdą pomyłkę i nieporozumienie można wyjaśnić na korzyść klienta. Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz pomocy zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta. Jesteśmy do twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. pod nr. tel 22-722-39-96 lub 16- 20 tel : 604-885-251 ,604 447 228 PHU PERFEKT EDYTA MIKŁASZEWICZ 05-083 ZABORÓW UL.ŚRODKOWA 20 Sklep stacjonarny WYGLĘDY UL.OSIEDLOWA 27 czynny: poniedziałek - piątek 8 - 16 DANE DO PRZELEWU: PHU PERFEKT Edyta Mikłaszewicz 05-083 Zaborów UL. Środkowa 20 ING BANK ŚLĄSKI 45 1050 1924 1000 0091 4574 7136 Życzymy udanych zakupów i zapraszamy do współpracy