KETTLER RACE bieżnia elektryczna NOWA OD RĘKI ! (6999450116)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
3 599,00 zł
z 3 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 90,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 90,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Kettler
  • waga (z opakowaniem): 95 [kg]
  • płeć: kobieta, mężczyzna, dziewczynka, chłopiec

opis

  • Masz pytania?
telefon
81 533 30 50 wew.127
email
info@profitness.pl
godziny otwarcia
Pon - Pt 9:00 - 18:00
adres sklepu

FLOREXPOL SP ZOO
Dębówka 17A
20-050 Lublin

Paczki wysyłamy od 24h do 72h
Paczki wysyłamy kurierem:

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub gotówką kurierowi za pobraniem.

Nr. konta
16 1240 1503 1111 0000 1752 7921

Regulamin dostępny na naszej stronie o mnie.

Bieżnia elektryczna KETTLER RACE (7884-300)

3 letnia gwarancja w usłudze DOOR TO DOOR

POLSKA DYSTRYBUCJA

Oryginalna karta gwarancyjna KETTLER POLSKA

PARAGON LUB FAKTURA VAT

MONTAŻ GRATIS NA TERENIE LUBLINA

Na RACE możesz codziennie biegać w domu. Różne zaprogramowane treningi, prędkości i wzniesienia oraz zintegrowany głośnik do odtwarzania dźwięku sprawiają, że każdy trening będzie czystą przyjemnością. Wbudowany Shock Absorber zapewnia skuteczną amortyzację.

Wyposażenie
Klucz bezpieczeństwa tak
Kolor srebrno czarny
Kółka transportowe System Kombi ROLLER
Pas piersiowy do bezprzewodowego pomiaru częstotliwości uderzeń serca brak w zestawie
System amortyzacji SHOCK ABSORBER
Wyrównanie wysokości tak
Zasilanie sieciowe 230 V / 50 Hz
Komputer treningowy
Kompatybilny z systemem POLAR odbiornik tętna, 5kHz, zintegrowany tak
Pomiar czasu, odcinek treningowy, prędkość, zużycie energii tak
Pomiar tętna W zestawie czujniki tętna w uchwytach
Pomiar tętna w fazie spoczynku z oceną sprawności tak
Programy sterowane nachyleniem 1
Programy sterowane prędkością 8
Dostawa i płatność
od 90,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
90,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
90,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze

Punkty odbioru

Dębówka 17A
20-050 Lublin
woj. lubelskie

  • poniedziałek - sobota 09:00 - 17:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
36 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

36 miesięcy
Dodatkowe informacje

 

Gwarancja producenta KETTLER POLSKA ważna tylko z naszą oryginalną kartą gwarancyjną.

Gwarancja DOOR TO DOOR dotyczy tylko urządzeń (bieżnie, rowery treningowe, orbitreki, steppery, wioślarze, atlasy do ćwiczeń).

Tylko gwarancja producenta zapewnia nieodpłatny serwis w okresie objętym gwarancją.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

P.U.H. Florexpol Sp z o.o.
Dębówka 17A
20-050 Lublin
Dodatkowe informacje

 

Procedura rozpatrywania reklamacji. 


Sprzedawca odpowiada, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub wadę prawną (Rękojmia) w zakresie określonym kodeksem cywilnym, z zastrzeżeniem postanowień poniżej. 


Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu Rękojmi, jeżeli klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy sprzedaży na odległość.


Sprzedawca jest uprawniony do rozszerzenia, ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności z tytułu Rękojmi w zakresie określonym kodeksem cywilnym. Informacja o rozszerzeniu, ograniczeniu lub wyłączeniu odpowiedzialności z tytułu Rękojmi będzie każdorazowo wskazana na stronie zawierającej towar.


Sprzedawca nie jest gwarantem towarów. W przypadku udzielenia przez gwaranta gwarancji jakości obejmującej towary (Gwarancja) jej warunki są udostępniane na karcie gwarancyjnej lub przy towarze. 

Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do towaru. 

Reklamacje z tytułu Rękojmi lub Gwarancji należy przesłać na adres: P.U.H. FLOREXPOL SP  Z O.O., Dębówka 17A, 20-050 Lublin, a w przypadku roszczeń z tytułu Gwarancji także bezpośrednio w autoryzowanych serwisach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym. Informacji o sposobie odsyłania reklamowanego towaru i składaniu reklamacji można uzyskać pod numerem telefonu 81 533-30-50 (wew. 127).


Informacja o braku prawa odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 Ustawy o prawach konsumenta lub o okolicznościach, w których Konsument traci prawo odstąpienia od umowy.


Jeżeli Sprzedawca nie poinformowałby konsumenta o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy od upływu terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość, zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta. Jeżeli konsument został poinformowany przez Sprzedawcę o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość przed upływem terminu, o którym mowa w art. 27 Ustawy o prawach konsumenta, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość upływa po 14 dniach od udzielenia konsumentowi informacji o tym prawie. 


Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę, za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,

b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość;  

c) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;  

d) w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; 

e) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

f) w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

g) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 

h) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 


Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur. 


Konsument posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 

a) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży, 

b) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem, a Sprzedawcą, 

c) konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między konsumentem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

P.U.H. Florexpol Sp z o.o.
Dębówka 17A
20-050 Lublin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy:


a) Konsument, który zawarł umowę sprzedaży na odległość może odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej.

b) Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość wygasa po upływie 14 dni od objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik, a w przypadku gdy umowa sprzedaży na odległość obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, dla pozostałych umów – od dnia ich zawarcia.

c) Uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość może zostać zrealizowane przez konsumenta poprzez przesłanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu na adres:

P.U.H. FLOREXPOL SP. Z O.O., Dębówka 17A, 20-050 Lublin lub na adres e-mail: info@profitness.pl. 

Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na prezentowanym wzorze formularza. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

d) W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia towarów oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

e) Sprzedawca wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

f) Towar należy odesłać lub przekazać na adres: P.U.H. FLOREXPOL SP. Z O.O., Dębówka 17A, 20-050 Lublin, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość. Termin jest zachowany, jeżeli konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni. 

g) Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość towaru , który ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

h) Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 

i) Jeżeli konsument zażądał rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość zobowiązany jest do uiszczenia ich ceny proporcjonalnie do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość. 

j). W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy sprzedaży na odległość wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze Sprzedawcą. Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych powyżej. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, przedsiębiorca informuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy sprzedaży na odległość.

O sprzedającym
profitnesspl
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

36

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem w handlu detalicznym i hurtowym. Pierwsze sukcesy w branży fitness związane są z początkami udanej współpracy z firmą KETTLER POLSKA SP. Z O.O. Wspólnymi siłami stworzyliśmy największą ekspozycję urządzeń fitness marki KETTLER w Polsce, która mieści się na terenie naszej firmy w Lublinie. Posiadając odpowiednie zaplecze logistyczne i magazynowe oraz bardzo dobrą infrastrukturę, naturalnym krokiem było umożliwienie naszym klientom zakupu artykułów przy pomocy sklepu internetowego. Naszym priorytetem jest ciągły rozwój i najwyższa jakość obsługi klienta. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. PROFITNESSPL info@profitness.pl Adres siedziby i magazyn: FLOREXPOL SP Z O.O. DĘBÓWKA 17A 20 - 050 LUBLIN

Pozostałe informacje

Dane firmy: FLOREXPOL SP Z O.O. DĘBÓWKA 17A 20 - 050 LUBLIN NIP: 526-020-11-23 REGON: 006210230 KRS: 0000100090 Konto bankowe: BANK PEKAO SA Nr konta: 16 1240 1503 1111 0000 1752 7921