KAYABA AMORTYZATORY PRZÓD MITSUBISHI PAJERO 00-07 (6912096936)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
239,00 zł
z 6 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 14,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 15,00 zł
Zakupy od 900 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Pionki, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: KYB
  • strona zabudowy: przód lewy, przód prawy

opis

604-177-188 668-300-550 48 612-12-23
sklepredcar24@gmail.­com
  • Pomoc on-line
  • Szybka realizacja
  • Gwarancja
  • 14 dni na zwrot
  • Faktura VAT

Amortyzator przód, gazowy KAYABA 341251

Opis produktu
  • Kod części: KYB341251
  • Producent: KAYABA
  • ProducentKAYABA
  • IndeksKYB341251
  • RekomendacjaOptymalny wybór
  • Rodzaj amortyzatoragazowy
  • Sposób mocowania amortyzatoradolne oko
  • Sposób mocowania amortyzatoragórny trzon
  • Strona zabudowyOś przednia
OEM
  • 1). BILSTEIN:19-1422412). BILSTEIN:19-142241
  • 3). MITSUBISHI:MR4481614). MITSUBISHI:MR448161
  • 5). MITSUBISHI:MR5104236). MITSUBISHI:MR510423
  • 7). MITSUBISHI:MR5544628). MITSUBISHI:MR554462
  • 9). SACHS:2810). SACHS:28
Montowany w autach
Mitsubishi
PAJERO III (V7_W, V6_W) 2000 - 2007
  • 3.2 Di-D 160 KM
  • 3.5 203 KM
    Informacja

    Producent mógł w tych samych latach stosować 2 lub więcej różnych typów.Jeżeli nie jesteś pewien dopasowania części po wymiarze i numerzekatalogowym,w­yślij do Nas email przed zakupem z zapytaniem. Podaj niezbędne dane do auta: model, nadwozie, rok produkcji, silnik, moc i numer nadwozia vin. Mamy możliwość sprawdzenia i wskazania właściwej części.

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u REDCARSC za co najmniej 900 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
14,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
4-5 dni roboczych
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Paczka48
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka:
19,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
4-5 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
19,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
4-5 dni roboczych
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
18,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze

Punkty odbioru

SKLEP STACJONARNY
Zwoleńska 19
26-670 Pionki
email: sklepredcar24@gmail.com
tel.: 604-177-188

  • Poniedziałek - Piątek 08:00 - 17:00
  • Sobota 08:00 - 13:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

GWARANCJA PRODUCENTA 24 MIESIĄCE OD DATY ZAKUPU CZĘŚCI, W PRZYPADKU REKLAMACJI CZĘŚCI WYSYŁAMY DO DYSTRYBUTORA DO DZIAŁU REKLAMACJI.

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

RED CAR S.C.
ZWOLEŃSKA 19
26-670 PIONKI
Dodatkowe informacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklepredcar24@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Odpowiedź zostanie wysłana do kupującego w ciągu 14dni od otrzymania prawidłowej postaci. Jeżeli oddział w Polsce nie uzna reklamacji oraz będzie miał wątpliwość i odeśle na reklamację do producenta gdzie rozpatrzenie reklamacji się przedłuży o takim przypadku kupujący zostanie poinformowany.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

RED CAR S.C.
ZWOLEŃSKA 19
26-670 PIONKI

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeżeli jesteś zainteresowany wymianą produktu na pasujący - skontaktuj się z Nami. Zaproponujemy właściwy towar - stworzymy dogodne warunki wymiany towaru. Uszkodzona przesyłka? Skontaktuj się z Nami poprzez email sklepredcar24@gmail.com dokumentując zdjęciami otrzymany produkt. Znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie problemu. Kupujący odsyła części na swój koszt. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

REDCARSC
99,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

8477

 

48

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Kontakt

  • 604177188
poniedziałek - piątek
sobota
08:00 - 17:00
08:00 - 13:00

Informacje o sprzedającym

Firma Red Car S.C. działa na rynku sprzedaży części od 2011.

Pozostałe informacje

Data w nawiasach oznacza całościowe lata produkcji danego modelu auta.  Nie są to konkretne lata zastosowania części w tym samochodzie. Producent mógł w tych samych latach stosować 2 lub więcej różnych typów. Jeżeli nie jesteś pewien dopasowania części po wymiarze i numerze katalogowym, wyślij do Nas email przed zakupem z zapytaniem. Podaj niezbędne dane do auta: model, nadwozie, rok produkcji, silnik, moc i numer nadwozia vin. Mamy możliwość sprawdzenia i wskazania właściwej części. Jeżeli nie jesteś pewien, przed zakupem porównaj wymiary części z założonymi w twoim samochodzie, ponieważ wyświetlone występowanie nie powinno być traktowane jako jedyne źródło informacji podczas doboru części zamiennych.

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta  (Dz.U.

2014 r. poz. 827 ze zm.), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy

kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w

przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.

Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje

wystawianie i przesyłanie przez

Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem

Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz

przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także  przechowywania oraz

udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych

faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119).  

W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na

podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność

sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w

szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także

za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z

postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia

1964  r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).


GWARANCJA PRODUCENTA 24 MIESIĄCE OD DATY ZAKUPU CZĘŚCI, W PRZYPADKU REKLAMACJI CZĘŚCI WYSYŁAMY DO DYSTRYBUTORA DO DZIAŁU REKLAMACJI.


 CZAS NA ZWROT 14 DNI OD OTRZYMANIA PACZKI, ZWROTY WYSYŁANE SĄ NA KOSZT KUPUJĄCEGO. NIE PRZYJMUJEMY PACZEK ZA POBRANIEM!!!


Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeżeli jesteś zainteresowany wymianą produktu na pasujący - skontaktuj się z Nami. Zaproponujemy właściwy towar - stworzymy dogodne warunki wymiany towaru. Uszkodzona przesyłka? Skontaktuj się z Nami poprzez email sklepredcar24@gmail.com dokumentując zdjęciami otrzymany produkt. Znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie problemu. Kupujący odsyła części na swój koszt. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.