KAWA ZIARNISTA LAVAZZA QUALITA ROSSA 1KG F/VAT (6542525006)

zakończona
49,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: Myszków
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • marka: Lavazza
  • waga (z opakowaniem): 1.20 [kg]
SKLEP ALLEKAWA
“SenzoMall” Roksana Słabosz
ul. Gałczyńskiego 4
42-300 Myszków

e - mail: biuro@allekawa.pl

Tel. 517-522-845
Kontakt

“SenzoMall” Roksana Słabosz
ul. Gałczyńskiego 4
42-300 Myszków

e - mail: biuro@allekawa.pl

T­el. 517-522-845

Płatność

Nr konta Bankowego:
ING Bank Śląski
60 1050 1168 1000 0091 3032 2820

Wysyłka

Towar wysyłamy kurierem UPS:

UPS

Koszt wysyłki: 17.00 PLN
Za pobraniem: 22.00 PLN

POCZTA POLSKA

Paczka ekonomiczna: 14.00 PLN
Paczka priorytet: 17.00 PLN
Obiór osobisty: 0.00 PLN

Czas dostawy

SZYBKA WYSYŁKA !!
Towar wysyłamy do 24h od momentu zaksięgowania wpłaty.

Kawa ziarnista Lavazza Qualita Rossa 1kg
Czy wiesz że..

Nazwa kawy pochodzi od arabskiego kahwa. Do większości języków europejskich przeniknęła poprzez tureckie słowo kahve i utworzoną od niego włoską nazwę caffe. W Polsce kawa pojawiła się po bitwie pod Wiedniem w 1683 w formie tureckiej. Kahva oznacza po arabsku zarówno kawę jak i wino, z czego drugie znaczenie jest znacznie starsze.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SenzoMall za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 60 1050 1168 1000 0091 3032 2820
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 517 522 845
    Zapraszamy do kontaktu od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:30

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo odstąpienia od umowy: Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie pierwszej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie pierwszej z rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować mnie Roksanę Słabosz prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą „SenzoMall” Roksana Słabosz, ul. Gałczyńskiego 4, 42-300 Myszków, e-mail biuro@allekawa.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Prawo odstąpienia nie przysługuje m.in. w przypadku umów: - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której Konsument wyraźnie żądał, aby Prowadzący do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Prowadzący świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

reklamacje

Ogólne warunki składania i uznania reklamacji Klienta 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; b) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; c) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; d) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym. 2. Jeżeli kupującym jest konsument, na równi z zapewnieniem sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent. 3. Jeżeli kupującym jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego. 4. Sprzedawca jest odpowiedzialny za wady prawne względem kupującego tj. jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa. 5. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. - Gdy przedmiotem sprzedaży są rzeczy oznaczone tylko co do gatunku albo rzeczy mające powstać w przyszłości, sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili wydania rzeczy. Przepisu tego nie stosuje się, gdy kupującym jest konsument. - Sprzedawca nie jest odpowiedzialny względem kupującego będącego konsumentem za to, że rzecz sprzedana nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień, o których mowa w pkt. 2, jeżeli zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję kupującego o zawarciu umowy sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży. 6. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. 7. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. - Jeżeli kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia. - Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. - Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 8. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. 9. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat, od dnia wydania rzeczy kupującemu. 10.Reklamację należy złożyć najpóźniej w terminie roku od dnia stwierdzenia wady, zaleca się, by zgłoszenie reklamacyjne zostało dokonane zgodnie z załączonym wzorem formularza reklamacyjnego, brak zastosowania się do zalecenia nie wpływa na skuteczność złożonej reklamacji. Zgłoszenie reklamacyjne można zostać złożone: a) osobiście pod adresem ul. Gałczyńskiego 4, 42-300 Myszków lub b) pisemnie na adres ul. Gałczyńskiego 4, 42-300 Myszków lub 11.Reklamowany Towar należy dostarczyć na koszt sprzedawcy na adres ul. Gałczyńskiego 4, 42-300 Myszków. 12.W przypadku otrzymania przez sprzedawcę zgłoszenia reklamacyjnego bez Towaru, którego reklamacja dotyczy a sprzedawca celem ustosunkowania się do reklamacji uzna dostarczenie Towaru za niezbędne, kupujący zostanie poinformowany o konieczności dostarczenia Towaru na adres wskazany w pkt. 11. 13. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji kupującego na piśmie w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania na adres podany przez kupującego. Brak ustosunkowania się sprzedawcy we wskazanym terminie oznacza, że sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. Poinformowanie kupującego o konieczności dostarczenia Towaru zgodnie z pkt. 12, nie wpływa na bieg terminu na ustosunkowanie się sprzedawcy do reklamacji zgłoszonej przez kupującego. 14.W przypadku wątpliwości związanych z procedurą składania reklamacji kupujący może niezwłocznie skontaktować się z obsługą Sklepu internetowego pod nr tel. 517522845 lub na adres e-mail biuro@allekawa.pl.

pozostałe informacje

FORMULARZE DO POBRANIA: Wszystkie formularze dostępne są 24h/7dni w tygodniu pod wskazanymi poniżej linkami. Aby pobrać dany formularz należy skopiować poniższy link i wkleić go paska przeglądarki Internetowej. Formularz reklamacyjny: https://www.allekawa.pl/pdf/formularz-reklamacyjny.pdf Formularz odstąpienia od umowy: https://www.allekawa.pl/pdf/formularz-odstapienia-od-umowy.pdf Pobierz wzór pouczenia odstąpienia od umowy: https://www.allekawa.pl/pdf/wzor-pouczenia-odstapienia-od-umowy.pdf