Kawa Kimbo filiżanka kubek espresso szkło (6910852416)

zakończona
11,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 10,80 zł
  • List polecony priorytetowy 11,00 zł
  • Paczka48 11,00 zł
Zakupy od 501 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Jerzmanowice, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
KIMBO - FILIŻANKA WRAZ Z PODSTAWKĄ SZKLANA

Zapraszamy na nasz facebook: CZARKAWY

Zapraszamy:

Sobota: Giełda Elektroniczna, ul. Balicka, Kraków: 8.00-12.30
Niedziela: Giełda Elektroniczna, ul. Balicka, Kraków: 8.00-13.30

Nasza firma powstała z miłości do kawy. Zajmujemy się importem kawy ziarnistej, mielonej i rozpuszczalnej. Kawę którą można u nas kupić pochodzi z rynków zagranicznych i nie była przeznaczona do sprzedaży w Polsce. Głównie kupujemy kawę w Niemczech, Holandii, Włoszech i Francji. Wszystkie nasze oferowane produkty sami przywozimy i nie korzystamy z usług polskich hurtowni czy sprzedawców. Chcemy mieć pewność iż kawa spełnia wszystkie wymagania jakościowe i jest oryginalna.

Mamy wieloletnie doświadczenie w serwisowaniu ekspresów automatycznych. Specjalizujemy się w markach Jura i Saeco. Także tutaj korzystamy z części sprowadzanymi z zagranicy, głownie z Niemczech. Współpracujemy z niemieckimi serwisami i rozwijamy swoje umiejętności. Serwisujemy także Bosch, Siemens, Nivona, Gaggia, La Pavoni, DeLonghi, Franke, Miele, AEG.
W naszej ofercie znajdą Państwo także używane ekspresy, które są po pełnym przeglądzie, sprawdzone i gotowe do użytku.
Kupując u nas masz pewność iż produkt pochodzi od legalnie działającej firmy, która ma doświadczenie, spełnia jakościowe wymogi i dba o pochodzenie swoich towarów.

Dla nas liczy się jakość.
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u CzarKawy za co najmniej 501 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 26 1090 1665 0000 0001 3145 1430
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
List polecony ekonomiczny 10,80 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
List polecony priorytetowy 11,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Paczka24 16,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Paczka48 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Paczka24 Odbiór w Punkcie 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Czechy 43,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Słowacja 43,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Paczka24 Odbiór w Punkcie 17,50 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

4DS
Łazy 108C
32-048 Jerzmanowice
NIP: 945-177-26-66
REGON: 367501350
Zajmujemy się importem kawy z Niemiec, Włoch, Francji, Austrii oraz Holandii. W naszej sprzedaży posiadamy produkty które były przeznaczone na rynki zagraniczne. W sprzedaży mamy takie marki jak: Vergnano, Mauro, Lucaffe, Zicaffe, Mille Soli, Tre Forze, Badilatti, Blasercafe Mamis, Pellini, Lamborghini, Lavazza, Segafredo, Movenpick, Dallmayr, Douwe Egberts, Senseo, Jacobs, Melitta, Nescafe i inne.

kontakt

  • 535047958
    telefon kontaktowy czynny w godzinach 9.00 do 15.00
  • czarkawy@wp.pl
    kantakt mailowy w każdej sprawie, zarówno informacji, zwrotu, reklamacji

pozostałe informacje

Oświadczamy dostarczyć rzeczy/towar bez wad z wyłączeniem wad wskazanych w naszej ofercie i klientowi znane przed zakupem towaru. W chwili odbioru przesyłki Kupujący ma obowiązek sprawdzić jej zawartość i ogólny stan zamówionego towaru w obecności kuriera. Jest to możliwe po podpisaniu listu przewozowego. Przesyłka jest zawsze ubezpieczona do pełnej wartości przedmiotu.Paczkę z uszkodzonym przedmiotem musi zabrać ten sam kurier, który ją dostarczył. Jest to podstawa do uzyskania odszkodowania w firmie kurierskiej . Sprzedający nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenie zawartości paczki. Ekspresy są przed wysyłką wyczyszczone, lecz podczas przesyłki sprzęt jest przenoszony i w ruchu stąd resztki kawy oraz wody, które znajduję się w środku w układach, może wylatywać na powierzchnię, za co sprzedający nie bierze odpowiedzialności oraz za ubrudzenia powstałe podczas transportu paczki. Po dostarczeniu przesyłki proszę pamiętać aby odczekać 24 godziny (zimą 36 godzin) zanim się go uruchomi. Paczkę proszę rozpakować oraz zawartość pozostawić w ciepłym pomieszczeniu. Wcześniejsze uruchomienie może uszkodzić elektronikę która jest bardzo wrażliwa lub inne podzespoły. Gwarancja Rozruchowa i Rękojmia nie obejmuję uszkodzeń po wcześniejszym uruchomieniu. Po upływie gwarancji Sprzedający może zapewnić serwis pogwarancyjny. Wszystkie ekspresy przed sprzedażą przechodzą gruntowny serwis. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce - Rozstrzyganie sporów konsumenckich. Działalność została zarejestrowana w Urzędzie Gminy Jerzmanowice-Przeginia.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Czar Kawy
Łazy 108c
32-048 Jerzmanowice
PL
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy "Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy". Konsument odstępujący od umowy może korzystać z towaru tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: -w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; -jeśli kupujący bez zgody sprzedającego dokonał samowolnych napraw, otwierania ekspresu, odkręcania śrub, uszkodzenia plomb, wymiany, podmiany części, jakiejkolwiek ingerencji w kupowany towar, ekspres; -zakup kupującego był związany z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą; - jeśli wada powstała z winy Kupującego na skutek niewłaściwego użytkowania i/lub konserwacji Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: czarkawy@wp.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres Czar Kawy, Łazy 108C, 32-048 Jerzmanowice Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) (DANE SPRZEDAJĄCEGO) Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy 1. 2. 3. numer oferty: Data zawarcia umowy to: data odbioru: Imię i nazwisko: Login Allegro: Adres: Data: Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Czar Kawy
Łazy 108c
32-048 Jerzmanowice
PL
Dodatkowe informacje

Opis procedury reklamacyjnej: 

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem czarkawy@wp.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 (aktualna ustawa o prawach konsumenta) sprzedający udziela rękojmi na rzeczy używane na okres 12 miesięcy od daty zakupu towaru. Rękojmia jest to tryb dochodzenia odpowiedzialności od przedsiębiorcy w związku z ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub prawną kupionego towaru konsumpcyjnego. Jeśli kupujący bez zgody sprzedającego dokonał samowolnych napraw, otwierania ekspresu, odkręcania śrub, uszkodzenia plomb, wymiany, podmiany części, jakiejkolwiek ingerencji w kupowany towar, ekspres kupujący traci prawo do rękojmi. Jeśli wada powstała z winy Kupującego na skutek niewłaściwego użytkowania i/lub konserwacji kupujący traci prawo do rękojmi. Z związku z zakupem rzeczy używanej nie ma możliwości wymiany tej rzeczy na nową lub o zwrocie pieniędzy (po upływie okresu 14 dni od daty zakupu, ten okres dotyczy prawa zwrotu z związku zakupem sprzętu przez internet). Na zakupione ekspresy używane udzielamy gwarancji rozruchowej: -dla Saeco, Saeco Philips, DeLonghi: 14 dni od daty otrzymania sprzętu-dla Jura: 30 dni od daty otrzymania sprzętu Przez ten okres Sprzedający gwarantuje poprawne działanie urządzenia. W przypadku wystąpienia wady zapewnia on nieodpłatne usunięcie usterki. Sprzedający ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji. W razie potrzeby ze względów na które nie ma wpływu może ten okres przedłużyć o czym Kupujący zostanie poinformowany droga mailową lub listowną. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji naliczana jest opłata za pracę serwisanta w wysokości 69 pln oraz koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący. W razie reklamacji kupujący odsyła sprzęt na swój koszt, po jej rozpatrzeniu sprzedający pokrywa koszty odesłania. Urządzenia które będą odsyłane powinny być dobrze zapakowane, oraz wysłane ubezpieczoną paczką, w razie ich uszkodzenia podczas wysyłki sporządzimy protokół uszkodzenia. Kupujący odpowiada za sprzęt wysyłany do sprzedającego. Jeżeli odesłany sprzęt na reklamację będzie uszkodzony z winy kupującego, niewłaściwego użytkowania, nie stosowania się do instrukcji obsługi, Sprzedający ma prawo odmówić naprawy gwarancyjnej. W tym przypadku koszt odesłania paczki pokrywa kupujący. Prosimy również o dołączenie dokumentu zawierającego krótki opis usterki. Ekspres powinien być wyczyszczony (opróżniony zbiornik na wodę, zbiornik na kawę oraz pojemnik na fusy). Do przesyłki powinny być również dołączone akcesoria (zestawy do spieniania mleka itp). Przesyłki pobraniowe nie będą przyjmowane. Jeśli kupujący bez zgody sprzedającego dokonał samowolnych napraw, otwierania ekspresu, odkręcania śrub, uszkodzenia plomb, wymiany, podmiany części, jakiejkolwiek ingerencji w kupowany towar, ekspres; kupujący traci prawo do gwarancji rozruchowej. Jeśli wada powstała z winy Kupującego na skutek niewłaściwego użytkowania i/lub konserwacji kupujący traci prawo do gwarancji rozruchowej.