Kaudani ETNICZNY dywan kilim z Afganistanu 200x300 (7016186434)

do wyczerpania przedmiotów
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 35,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 40,00 zł
  • lokalizacja: Dzierżoniów, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 20 [kg]

opis

Kaudani ETNICZNY dywan kilim z Afganistanu 100% wełna VINTAGE 200x291cm pastelowe kolory



Wymiary - 200x291cm

Skład - 100% wełna owcza, osnowa 100% wełna

Wysokość runa - 0,6 cm

Sposób tkania - ręczny

Kraj pochodzenia - Afganistan - KAUDANI

Kolorystyka - dobrze odwzorowana na fotografiach

Wartość sklepowa - 5850 zł 1 299 euro

Gęstość tkania - --- pęczków/m2

Waga całkowita - około 2-3 kg/m2

Ręcznie tkany dywan typu kilim / gobelin (Kaudani)


Mamy zaszczyt przedstawić Państwu RĘCZNIE TKANY dywan typu kilim wykonany z czystej wełny owczej na osnowie z wełny. Dywan posiada wspaniale dobraną kolorystykę orientalne wzornictwo i jest bardzo gęsto tkany. Naturalne materiały, z których został ręcznie wykonany podkreśla jego charakter.

Każdy egzemplarz to UNIKAT!

Charakterystyka dywanu

Dywan utkany jest z wysokiej jakości materiałów i posiada orientalny charakter.

Dzięki wysokiej gęstości tkania prezentowany na tej aukcji egzemplarz prezentuje się bardzo dobrze.

W przeciwieństwie do tańszych odpowiedników, prezentowany na tej aukcji dywan jest oryginalnym dywanem ręcznie tkanym.

Wzory na dywanie posiadają etniczny charakter.

Dywan został utkany przez rdzennych Uzbeków z Afganistanu.

Dywan ma gładką strukturę i jest dwustronny.

Egzemplarz Vintage z pięknymi wzorami i kolorami.

Kilimy Kaudani są to plemienne dywany, tkane przez Uzbeków z centralnego Afganistanu, w pobliżu miasta o tej samej nazwie. W tej grupie kilmów wzory są tradycyjne, ale kolory są o wiele bardziej radosne i pastelowe w porównaniu do zwykłych, tradycyjnych kilimów z Afganistanu. Wełna jest tkana według tradycji, ręcznie. Kilim (w języku perskim Ghelim) oznacza "tkany dywan" i reprezentuje główną formę sztuki nomadycznych plemion, różni się jednak od tradycyjnego tkanego dywanu, ponieważ kilim jest tkany płasko.

.

Zaletami dywanu są:

Wysoka wytrzymałość

Łatwość w czyszczeniu

Solidne wykonanie

Orientalny charakter
Szersze informacje na temat tego gatunku dywanu znajdą państwo w naszej encyklopedii dywanów.
06080

Akceptujemy:

  • Odiór osobisty po przedplacie (Dzierżoniów, Wrocław, Hamburg)
  • Odbiór osobisty i zapłata na konto
  • Przelew tradycyjny SWIFT: INGBPLPW
    IBAN: PL681050157510000092­15103863 BANK ING
  • PAYU - płatości online allegro
  • Za pobraniem (wysyłka tylko z magazyu w Polsce, może wydłużyć termin realziacji do 22 dni ze względu na konieczność przetransportowania dywanu na magazyn w Polsce)

Dostawa kurierska na terytorium Polski oraz Unii Europejskiej w ciągu 7 dni roboczych (wysyłka przy wpłacie na konto w ciągu 1-3 dni). W zależnosci od tego na którym magazynie dywan się znajduje (magazyny w Dzierżoniowie (Polska) oraz Hamburgu (Niemcy) termin odbioru osobistego może ulec wydłużeniu do 22 dni. Mniejsze dywany wysyłamy także firma Inpost - paczkomaty. Na terytorium RP paczki w 90% dostarcza firma FEDEX, DPD (paczki powyżej 2 m) oraz DHL (powyżej 2,5m, do 50kg). wysyłka kurierska z magazynu w Niemczech odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS, DPD i UPS, w zależności od wagi, gabarytu paczki.

Nasza firma istnieje od 2006 r., a serwis powstał w 2017 r. Dzięki bardzo dynamicznemu rozwojowi firmy, jak także konkurencyjnym cenom produktów, jesteśmy jednym z największych sklepów on-line oferującym dywany ręcznie tkane.W swojej ofercie posiadamy szeroki wybór wysokiej jakości dywanów ręcznie tkanych z Afganistanu, Azerbejdżanu, Chin, Indii, Iranu, Nepalu, Pakistanu, Turcji, Tybetu, Turkmenistanu. Dywany, które Państwu oferujemy najczęściej wykonane są z wełny, jedwabiu oraz bawełny. Obecnie firma rodzinna to już 4 marki znane i cenione na rynku.

Dostawa i płatność
od 35,00 zł

Lokalizacja: Dzierżoniów, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze
Dodatkowe informacje

Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu wysyłki, o czym klient zostanie powiadomiony niezwłocznie w razie zaistnienia takiej sytuacji.

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Zasady gwarancjiTerminy oraz zady zgłaszania reklamacji

Gwarancja Zasady gwarancji Terminy oraz zady zgłaszania reklamacji

  

Każdy towar  sprzedawany na stronie www.carpetverse.com podlega 12 miesięcznej  ochronie gwarancyjnej liczonej od dnia dostarczenia paczki.

 

  1. Czas trwania gwarancji opisany jest na stronie przedmiotu o ile przedmiot posiada gwarancję.
  2. Gwarancja zostanie rozpatrzona pozytywnie tylko wtedy, gdy przedmiot jest w stanie nienaruszonym.
  3. Gwarancja nie obejmuje wad powstałych w wyniku złego użytkowania  oraz stosowania przedmiotu, w tym m.in. złego zabezpieczenia dywanów  wełnianych przed molami lub wyciągania pojedynczych nitek z dywanu  (niektóre z dywanów mogą zostać w ten sposób poprute, w celu usunięcia  wystającej nitki z dywanu zawsze należy ją przyciąć - nie wyrywać).
  4. Podstawą gwarancji jest paragon z kasy fiskalnej.
  5. Gwarancja i rękojmia za wady fizyczne towarów nie obejmuje efektu  pylenia się dywanów. Jest to proces naturalny i nieunikniony przy  dywanach które oferujemy.
  6. Gwarancja nie obejmuje także wypadania pojedynczych włosów z dywanów  wykonanych metodą ręczną - przy tej metodzie może wypadać nadmiar (do  5%) pojedynczych włosów. Luźne włosy należy przycinać, nigdy nie ciągnąć  - może to doprowadzić do uszkodzenia dywanu.
  7. Gwarancja nie obejmuje naturalnej skóry bydlęcej. Cechą wyrobu  wykonanego ze skóry naturalnej z włosem na zewnątrz, jest wycieranie się  okrywy włosowej, co nie stanowi wady.
  8. Gwarancja nie obejmuje blaknięcia dywanów lub zmian kolorów runa  związanych z nadmierny nasłonecznieniem. Celem zabezpieczenia dywanu  przed tego typu zjawiskiem jest przesuwanie dywanu i jego obracanie.
  9. Jeśli uszkodzenie powstało na skutek niewłaściwego używania  produktu, Klient pokrywa koszty ewentualnej naprawy oraz wszelkie koszty  transportu.
  10. W razie reklamacji na podstawie gwarancji, klient pokrywa wszystkie koszty transportu.
  11. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w transporcie.  Uszkodzenia takie należy zgłaszać kurierowi podczas dostarczania paczki.

 

  1. Każda reklamacja przyjmowana będzie tylko poprzez email pod adresem  contact@carpetverse.com lub listownie na adres  P.H.U. Dywanik, Filip  Pilarczyk, os. Kolorowe 1b/1, 58-200 Dzierżoniów.
  2. Rozpatrywane będą reklamacje w języku polskim angielskim oraz niemieckim.
  3. W celu złożenia reklamacji prosimy o przesłanie opisu wady oraz zdjęć opisanej wady.
  4. Wady należy zgłaszać zgodnie z terminami obowiązującymi w kodeksie cywilnym.
  5. Termin rozpatrzenia reklamacji przez naszego eksperta to 30 dni.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

P.H.U. Dywanik, Filip Pilarczyk
os. Kolorowe 1B/1
58-200 Dzierżoniów
Dodatkowe informacje

Reklamacje należy składać listownie na adres siedziby firmy lub emailowo na adres poland@carpetverse.com

 

W przypadku stwierdzenia przez Kupującego wady zakupionego towaru, przysłania innego towaru niż zamawiany, bądź braku jakiegoś produktu prosimy o kontakt w celu ustalenia dalszego toku postępowania.

Każda przesyłka musi być sprawdzona w obecności kuriera w chwili przyjęcia towaru. W  przypadku uszkodzenia towaru należy spisać protokół z kurierem w dniu otrzymania towaru.  Jeżeli opakowanie jest uszkodzone należy koniecznie umieścić taką informację na protokole szkody.

Termin na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni.

Reklamacj podlegają wady towaru oraz niezgodność z ofertą sprzedaży.

Reklamacji w szczególności nie podlega:

1. wymiar - może się różnić o 5% od podanego na aukcjo

2. kolor - może się różnić od przedstawionego na zdjęciach ze względu na ustawienia wyświetlacza

3. pylenie się dywanów - jest to proces naturalny, nieunikniony

4. Wypadanie do 5% pojedynczych włosów, w przypadku luśnych - należy je podcinać, nie wyrywać

5. Wypadanie włosia skóry naturalnej

6. Nierówna linia brzegowa dywanu ręcznie tkanego oraz podobne cechy dywanu ręcznie tkanego (np zastosowanie innego koloru wełny)

7. Wady powstałe wskutek nieprawdłowego (niewłaściwego) używania towaru.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

 Towar musi być w stanie niezmienionym, do wysyłki zabezpieczony przed uszkodzeniem. W przeciwnym wypadku, reklamacja nie będzie uznana. 

Zwroty
30 dni

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

P.H.U. Dywanik, Filip Pilarczyk
os Kolorowe 1B/1
58-200 Dzierzoniów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zwroty

  


  1. Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym można odesłać do 30 dni bez podania przyczyny
  2. Adres do zwrotu dywanów:P.H.U. Dywanik, Filip Pilarczyk, os. Kolorowe 1b/1, 58-200 Dzierżoniów, telefon: +48 511 591 511.
  3. Przed możliwością skorzystania prawa do zwrotu prosimy o kontakt  poprze e-mail (contact@carpetverse.com) lub telefoniczny (+48 511 591  511) w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki celem wyrażenia  chęci skorzystania z tej możliwości.
  4. W przypadku zwrotu kupujący pokrywa koszty odesłania przedmiotu do siedziby firmy.
  5. Istnieje możliwość zorganizowania podjazdu przez kuriera ze strony naszej firmy.
  6. Jeżeli towar jest sprzedawany jako drugi gatunek nie podlega  zwrotowi. Nie podlegają także zwrotowi towary "na zamówienie" - pod  klienta.
  7. Zwroty dotyczą zakupów konsumenckich w rozumieniu kodeksu cywilnego.
  8. Dokument potwierdzający sprzedaż musi być dołączony do zwracanego przedmiotu.
  9. Przedmiot zwracany musi znajdować się w nienaruszonym stanie.
  10. Zwroty rozpatrywane będą tylko na podstawie oświadczenia złożonego w  e-mejlu lub na piśmie w postaci oświadczenia o odstąpieniu od umowy  zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.
  11. Zwrot zostanie uznany dopiero po odebraniu i skontrolowaniu towaru  (czy nie był używany itp). W przypadku uznania zwrotu, zapłacona kwota  zostanie zwrócona w taki sam sposób, w jaki dokonano zapłaty lub  odesłana na wskazany przez klienta numer rachunku.
  12. Zwrotu można dokonać osobiście do siedziby naszej firmy lub za  pomocą firmy kurierskiej, w przypadku wyboru drugiej formy prosimy o  dokładne zabezpieczenie paczki przed wysyłką oraz ubezpieczenie paczki  na czas transportu do wartości przedmiotu.

O sprzedającym
carpetverse
Użytkownik nie otrzymał żadnego komentarza
w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Witamy w Sklepie Internetowym carpetverse.com Luksusowe, wysokogatunkowe dywany z całego Świata. Nasza firma istnieje od 2006 r., a serwis powstał w 2017 r. Dzięki bardzo dynamicznemu rozwojowi firmy, jak także konkurencyjnym cenom produktów, jesteśmy jednym z największych sklepów on-line oferującym dywany ręcznie tkane. W swojej ofercie posiadamy szeroki wybór wysokiej jakości dywanów ręcznie tkanych z Afganistanu, Azerbejdżanu, Chin, Indii, Iranu, Nepalu, Pakistanu, Turcji, Tybetu, Turkmenistanu. Dywany, które Państwu oferujemy najczęściej wykonane są z wełny, jedwabiu oraz bawełny. Posiadamy dywany w praktycznie każdym wzornictwie – od starożytnych perskich motywów po dywany o nowoczesnej stylistyce. Oferujemy Państwu setki unikatowych egzemplarzy, w różnych rozmiarach i kolorach w najniższych na rynku cenach. Obecnie firma rodzinna to już 4 marki znane i cenione na rynku: carpetverse - luksusowe dywany ręcznie tkane Galeria Dywanów - dywany z całego świata na każdą kieszeń Dywany Online - markowe dywany maszynowo i ręcznie tkane Kashmir - okazje cenowe 

Pozostałe informacje

Regulamin sklepu carpetverse: 

Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy carpetverse na allegro.pl jest P.H.U. Dywanik, Filip Pilarczyk, os. Kolorowe 1b/1, 58-200 Dzierżoniów, NIP: 8821930081, REGON: 020442892 telefon: +48 511 591 511, email: poland@carpetverse.com 

§1.Opis, ceny 1. Każdy przedmiot w naszym sklepie jest indywidualnie opisywany. 2. Opis przedmiotu jest zawsze zgodny z rzeczywistym wyglądem i cechami rzeczy. Integralną częścią opisu są zdjęcia produktu, które na różnych ekranach mogą minimalnie się różnić. 3. Ceny przedmiotów podawane są indywidualnie, są cenami brutto, zawierają także koszta dostawy na terytorium Unii Europejskiej i Wielkiej Brytanii. 4. Wymiary dywanów ręcznie tkanych mogą odbiegać o 5% od podanych w treści opisu przedmiotu. 

§2.Zamówienie – umowa 1. Dokonując zamówienia klient oświadcza, iż zna niniejszy regulamin i akceptuje jego warunki w całości. 2. Umowa zostaje zawarta z chwilą prawidłowego złożenia zamówienia. 3. Każdy produkt w sklepie jest oznaczony szczegółowo. 4. Wymiary mogą się różnić maksymalnie do 5% od podanego wymiaru na stronie przedmiotu. Kolor może być przekłamany ze względu na rozbieżności ustawień ekranów wyświetlających jak także urządzeń do obrazowania (aparatu fotograficznego). 5. Do każdego zamówienia, które obejmuje minimum 1 dywan oferujemy darmową dostawę na terytorium Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii. 

§3.Formy płatności 1. Płatność należy uiścić w ciągu 7 dni roboczych od daty potwierdzenia dostępności towaru. 2. Należność za towar należy przesłać dopiero po potwierdzeniu dostępności towaru. 3. Dostępne formy płatności: o Przelew bankowy; tzw. Tradycyjny przelew bankowy: Klient, po otrzymaniu informacji o dostępności dywanu, dokonuje wpłaty na konto: P.H.U Dywanik, Filip Pilarczyk, os. Kolorowe 1B/1, 58-200 Dzierżoniów, Numer konta: 68 1050 1575 1000 0092 1510 3863 Bank ING, SWIFT: INGBPLPW, IBAN: PL68105015751000009215103863. o Za pobraniem – płatność przy odbiorze; tylko na terytorium RP. o Zapłata przy odbiorze osobistym w Dzierżoniowie (Polska) lub Hamburgu (Niemcy). Niezbędny jest wcześniejszy kontakt mejlowy lub telefoniczny. o Odbiór osobisty po przedpłacie w Dzierżoniowie lub Hamburgu. Niezbędny jest wcześniejszy kontakt mejlowy lub telefoniczny. o Płatność bezpiecznym przelewem on-line za PAYU: 

§4.Koszt dostawy, czas realizacji, odbiór osobisty 1. Koszt dostawy każdego produktu opisany jest na stronie przedmiotu. W przypadku zakupu 2 lub więcej dywanów wysyłka jest darmowa. 2. Koszty zwrotu na terytorium Polski, Unii Europejskiej i Wielkiej Brytanii pokrywa kupujący. 3. Każdy przedmiot kupiony w naszym sklepie można odebrać osobiście w Dzierżoniowie lub Hamburgu. Przed odbiorem należy skontaktować się z nami telefonicznie lub e-mailowo. Możliwa jest również wysyłka każdego produktu na odpowiedzialność kupującego, sklep nie ponosi odpowiedzialności za działanie firm kurierskich. Do roszczeń z tym związanych służą odpowiednie procedury firm kurierskich. Każda paczka zostanie ubezpieczona do wartości towaru. 4. Wysyłka kurierska z magazynu w Polsce odbywa się pośrednictwem firmy kurierskiej FEDEX, DPD, UPS oraz DHL; wysyłka kurierska z magazynu w Niemczech odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS, DPD i UPS w zależności od wagi, gabarytu paczki. 5. W przypadku nieodebrania paczki mimo wykorzystania wszelkich prób doręczenia przewidzianych standardowo dla danej firmy kurierskiej będzie pobierana opłata administracyjna tytułem powrotu paczki do adresata. Opłata ta wynosi równowartość 30 euro dla krajów Unii Europejskiej i Wielkiej Brytanii oraz 30 zł dla Polski. 6. Czas realizacji dostawy, w zależności od tego na którym magazynie dywan się znajduje wynosi od 2 do 22 dni w zależności od wybranej formy dostawy. W skrajnych przypadkach zastrzegamy sobie jednak wydłużenie tego terminu. Zastrzegamy sobie także możliwość wydłużenia terminu wysyłki ze względu na urlop lub sytuacje niezależne od nas (np. remanent) – o opóźnieniu klient otrzyma stosowne powiadomienie w możliwie najszybszym czasie od momentu zakupu, 7. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od wybranej metody płatności: • Płatność online: Wysyłka natychmiastowa (w ciągu 1-3 dni roboczych) z magazynu w Polsce lub Niemczech. • Tradycyjny przelew: Wysyłka w ciągu 1-3 dni roboczych od daty zaksięgowaniu wpłaty. Wysyłka z magazynu w Polsce lub Niemczech. • Pobranie: Tylko dla Polski, może wydłużyć termin realizacji niektórych zamówień do 21 dni roboczych, ze względu na potrzebę przewiezienia niektórych produktów z magazynu w Niemczech na magazyn w Polsce. Prosimy o kontakt w celu ustalenia dokładnego terminu wysyłki. • Odbiór osobisty: Natychmiast, po wcześniejszym kontakcie mejlowym lub telefonicznym w celu potwierdzenia na którym magazynie dywan się znajduje. 

§5.Zwroty 1. Każdą rzecz zakupioną na naszych aukcjach można zwrócić bez podania przyczyny. 2. Termin zwrotu towaru wynosi 30 dni. 3. W przypadku zwrotu kupujący pokrywa koszty odesłania przedmiotu do siedziby firmy. 4. Aby zwrócić przedmiot należy skontaktować się z nami przed skorzystaniem z tej możliwości. Zwrot należności następuje do 14 dni na wskazane przez kupującego w emailu konto. 5. Jeżeli towar jest sprzedawany jako drugi gatunek nie podlega zwrotowi. Nie podlegają także zwrotowi towary "na zamówienie" - pod klienta. 6. Zwroty dotyczą zakupów konsumenckich w rozumieniu kodeksu cywilnego. 7. Dokument potwierdzający sprzedaż musi być dołączony do zwracanego przedmiotu. 8. Przedmiot zwracany musi znajdować się w nienaruszonym stanie. 9. Zwroty rozpatrywane będą tylko na podstawie oświadczenia złożonego w mejlu lub na piśmie w postaci oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.  

§6.Gwarancja 1. Czas trwania gwarancji opisany jest na stronie przedmiotu o ile przedmiot posiada gwarancję. 2. Gwarancja zostanie rozpatrzona pozytywnie tylko wtedy, gdy przedmiot jest w stanie nienaruszonym. 3. Gwarancja nie obejmuje wad powstałych w wyniku złego użytkowania oraz stosowania przedmiotu, w tym m.in. złego zabezpieczenia dywanów wełnianych przed molami lub wyciągania pojedynczych nitek z dywanu (niektóre z dywanów mogą zostać w ten sposób poprute, w celu usunięcia wystającej nitki z dywanu zawsze należy ją przyciąć - nie wyrywać). 4. Podstawą gwarancji jest paragon z kasy fiskalnej. 5. Gwarancja i rękojmia za wady fizyczne towarów nie obejmuje efektu pylenia się dywanów. Jest to proces naturalny i nieunikniony przy dywanach które oferujemy. 6. Gwarancja nie obejmuje także wypadania pojedynczych włosów z dywanów wykonanych metodą ręczną - przy tej metodzie może wypadać nadmiar (do 5%) pojedynczych włosów. Luźne włosy należy przycinać, nigdy nie ciągnąć - może to doprowadzić do uszkodzenia dywanu. 7. Gwarancja nie obejmuje naturalnej skóry bydlęcej. Cechą wyrobu wykonanego ze skóry naturalnej z włosem na zewnątrz, jest wycieranie się okrywy włosowej, co nie stanowi wady. 

§7.Postanowienia końcowe 1. Do każdego przedmiotu zakupionego w sklepie zostanie dołączony paragon lub faktura VAT 23% (na życzenie klienta). 2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w sklepie, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży. zatwierdzania i odwoływania cen promocyjnych, oraz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny ze względu na częste zmiany magazynowe w kilku kanałach naszej sprzedaży oraz systemy informatyczne i ich błędy jak także uszkodzenie towaru np. przez mole. 3. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację niniejszego regulaminu. 4. Kopiowanie zdjęć lub opisów serwisu jest zabronione bez pozwolenia właściciela.