KATIVA KEEP CURL Aktywator do loków 200 ml (6482717401)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
34,13 zł
z 99999 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • List polecony ekonomiczny 7,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,90 zł
Zakupy powyżej 750 zł
  • lokalizacja: Opole, Nysa
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • marka: inna marka
  • wielkość: produkt pełnowymiarowy

PROFILOOK to młoda prężnie rozwijającą się firma, stawiającą głównie na jakość sprzedawanych produktów i zadowolenie naszych klientów. Sprzedajemy tylko najlepsze i w 100% oryginalne produkty kosmetyczne. Szeroki asortyment i miła obsługa zapewnią Państwu radość z zakupów.

KATVIA

KEEP CURL Activator de rizos Aktywator do loków 200 ml
Opis produktu:

Uzyskaj doskonale zdefiniowane loki ! Kativa pozostawi zdrowe i rewitalizujące loki bez kędziorów, trzymając je pod kontrolą.

Zastosowanie:

Na wilgotne lub suche włosy , stosować kativa utrzymać curl aktywator 10-15 cm od głowy od nasady aż po końce zakończyć zwykłej codziennej stylizacji. nie spłukiwać. zdmuchnąć naturalnie lub użyć suszarki.

  • Rodzaj:

    Aktywator

  • Działanie:

    Pielęgnacyjne

  • Pojemność:

    200 ml


  • CENA KUP TERAZ: 34,13 zł

Aplon.pl

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u profilookopole za co najmniej 750 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Deutsche Bank PBC S.A. 49191010482792625266870001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Paczkomaty 24/7 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 77 542 26 46
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku od 8.00 - 18.00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
IX. ODSTĄPIENIE OD UMOWY 3. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 4. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. 5. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę w załączniku nr 1 do Regulaminu oraz na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem 6. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem mailowo na adres: zakupy@profilook.pl lub w formie pisemnej na adres: Profilook Sp. z o.o., ul. Sosnkowskiego 40-42, 45-273 Opole. Oświadczenie to może również zostać wysłane w przesyłce wrazze zwracanym towarem. W przypadku formularza złożonego za pośrednictwem e-mail Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi jego otrzymanie na trwałym nośniku. 7. Zwracany towar należy przesłać na adres: Profilook Sp. z o.o., ul. Sosnkowskiego 40-42, 45-273 Opole. 8. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 9. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 10. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 11. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 12. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 13. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 15 PLN. 14. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 15. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. 16. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu m. in. do umowy: a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;e) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;f) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną Twoją zgodą, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

reklamacje

VIII. REKLAMACJE 1. Wszystkie produkty dostępne w http://www.profilook.pl/ są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 2. Produkty mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas udzielenia gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach: http://www.profilook.pl/ 3. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta, udostępnionym w opisie każdego produktu. 4. Ponadto Sprzedawca jest zawsze odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną. 5. Jeżeli towar ma wadę, Klient może w ramach rękojmi: a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolnyod wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynieniu żądaniu Klienta, wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. Koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 7. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. 1. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować mailowo na adres:zakupy@profilook.pl lub w formie pisemnej na adres: Profilook Sp. z o.o., ul. Sosnkowskiego 40-42, 45-273 Opole. 2. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar do Sprzedawcy na adres: Profilook Sp. z o.o., ul. Sosnkowskiego 40-42, 45-273 Opole. 8. W wypadku Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca pokrywa wszystkie udokumentowane koszty reklamacji, w szczególności koszt dostarczenia reklamowanego Towaru do Sprzedawcy i koszt odesłania Towaru do Klienta. 9. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

pozostałe informacje

PROFILOOK to sklep w którym sprzedajemy tylko najlepsze i w 100% oryginalne produkty kosmetyczne.Nasz sklep mieści się w Opolu przy ulicy Sosnowskiego 40-42.Szeroki asortyment i miła obsługa zapewnią Państwu radość z zakupów. KONTAKT: Tel. 77-542 26 46 Email: zakupy@profilook.pl Profilook Sp. z o.o.ul. Sosnkowskiego 40-4245-273 Opole NIP: 7543083293 NUMER KONTA: 49 1910 1048 2792 6252 6687 0001