Kask rowerowy Disney (6912183235)

zakończona
62,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka48 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska 17,90 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 23,00 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Otwock, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

                                 Kask Rowerowy Disney

                                                                                                                                                Kod produktu: 9004

                                                                                                                                                W kartonie: 1 szt.

                                                                                                                                                 Producent: Licencja Disney

Kask jest przeznaczony dla dzieci jeżdżących na rowerze, rolkach, wrotkach, hulajnodze itp.

Na zewnątrz pokryty jest warstwą PVC z kolorowymi wzorami przedstawiających bohaterów z bajek Disney.

Wnętrze wyściela wysokiej jakości styropian.

Kask jest wyposażony we wkładkę z mechanizmem umożliwiającym dokładne dopasowanie kasku do główki dziecka. Po obu stronach kask posiada paski mocujące, zapinane pod brodą na klamrę z miękkim podbródkiem.

W powłoce kasku znajduje się system otworów zapewniających wentylację podczas noszenia kasku oraz siatkę chroniącą głowę przed owadami.

Kask jest bardzo lekki, spełnia wymagania odpowiednich standardów.

Specyfikacja

  • waga: 245-260g
  • obwód 52-56 cm

Kask rowerowy Disney:

  • Myszka Minnie
  • Cars Auta
  • Kubuś Puchatek
  • Księżniczki Princess
  • Myszka Mickey
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Damfol21 za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 55 1050 1894 1000 0092 1524 8734
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Paczka48 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 23,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Damfol - Usługi Handlowe Damian Foltyn
os. Orła Białego 34/5
59-920 Bogatynia
NIP: 6151789997
REGON: 230910110

Jesteśmy Firmą działającą na rynku od 2007 roku. Mamy już spore doświadczenie współpracując na wielu rynkach. Począwszy od rynku ze sprzętem elektrycznym, antenowym, oświetleniowym, a kończąc na zabawkach i artykułąch dekoracyjnych w domu. Wybieramy produkty tylko wysokiej jakości i adekwatne do rozsądnej ceny.

Wciąż się rozwijamy i poszerzamy swój asortyment tym razem na rynku internetowym. Chcemy nasze doświadczenia na rynku tradycyjnym i nowoczesnym przenieść tam, gdzie znajduje się coraz więcej klientów. 

Zapewniamy profesjonalną i szybką obsługę podchodząc do naszych klientów indywidualnie. Chcemy by każdy z Was kto zakupi raz na naszych aukcajch i sklepach, z łątwością mógł jeszcze raz nas odnaleźć i ponownie był zadowolony z zakupów. 

Jak nas zarekomendujesz, możesz liczyć na naszą wdzięczność i konkretne działanie przy kolejnych pełnych satysfakcji zakupów. Wystarczy, że twoi znajomi podadzą twój nick i wskażą jako naszego klienta, który nas polecił:)..... Wystarczy 5 różnych rekomendacji przy skutecznych zakupach...


kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Zwrot


Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Dlatego zakupiony przedmiot musi zostać odesłany w stanie nienaruszonym nadającym się do dalszej sprzedaży. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: damfol21@gmail.com. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy.  Formularz zwrotu można samodzielnie pobrać. W tym celu wejdź na stronę aukcji a następnie na samym dole strony w zakładce zwroty kliknij w formularz zwrotu. Do formularza proszę załączyć dowód zakupu. Przesyłkę należy nadać na adres:  Damfol - Usługi Handlowe Damian Foltyn ul:Żeromskiego 16, 64-200 Wolsztyn z dopiskiem SERWIS,   Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Kupujący odsyła produkt na swój koszt. Wybierając opcje wysyłki Allegro Paczkomaty InPost w przypadku zwrotu wysyłka jest darmowa ( do 14 dni od zakupu później taka opcja znika )  Dokonując zakupu zgadzasz się z regulaminem sklepu.  W pozostałych przypadkach obowiązują przepisy kodeksu prawnego oraz prawa konsumenta.


Reklamacje


Produkty sprzedawane prze użytkownika kecja_pl są objęte 12 miesięcznym okresem gwarancji.  ( w przypadku gwarancji producenta niektóre produkty mogą mieć gwarancje od 3 miesięcy do 24 miesięcy)  W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia towaru prosimy o skontaktowanie się z działem reklamacji mailowo damfol21@gmail.com lub istnieje również możliwość kontaktu telefonicznego 509708433.  Aby złożyć reklamacje należy wypełnić Sprzedającemu stosowny formularz reklamacyjny, pisząc na adres e-mail: damfol21@gmail.com. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy.  Formularz reklamacyjny można samodzielnie pobrać. W tym celu wejdź na stronę aukcji a następnie na samym dole strony w zakładce zwroty kliknij w formularz reklamacyjny. Do formularza proszę załączyć dowód zakupu oraz inne ważne i pomocne załączniki typu zdjęcia czy protokół szkody spisany w obecności kuriera.  Przesyłkę należy nadać na adres:  Damfol - Usługi Handlowe ul:Żeromskiego 16, 64-200 Wolsztyn z dopiskiem SERWIS,  Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Prosimy nie odsyłać reklamowanych przedmiotów przed skontaktowaniem się z działem reklamacji. Dział reklamacji poinformuje Państwa w jaki sposób reklamacja zostanie zrealizowana (np.: dosłanie elementów, wymiana towaru, pomoc telefoniczna, itd.). 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:      

  - NICK allegro,      

  - imię, nazwisko,       

  - adres, adres e-mail Kupującego,     

   - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,     

   - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,      

  - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.    

    -wskazanie zauważonych wad 

( powyżej opisano jak pobrać gotowy formularz zwrotu można również napisać na adres damian.foltyn21@gmail.com w celu wysłania takiego formularza mailem)     Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji  Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.  BARDZO WAŻNE!!! ZAWSZE SPRAWDZAJ PRZESYŁKĘ W OBECNOŚCI KURIERA NAWET JEŻELI NIE NOSI ŚLADÓW USZKODZENIA NA ZEWNĄTRZ. W WYPADKU ZAUWAŻONEJ SZKODY SPISZ PROTOKÓŁ SZKODY. Na każdej przesyłce kurierskiej umieszczamy informacje o protokole szkody oraz są przyklejone naklejki ostrzegawcze.  Kurierzy często wypisują sami protokół, a klient nie sprawdzając treści podpisuje. Podczas spisywania protokołu szkody MUSISZ sprawdzić dokładnie następujące elementy:  - data spisania protokołu szkody musi być taka sama jak data odbioru paczki - sprawdź czy wszystkie elementy zabezpieczenie są wymienione na zewnątrz i wewnątrz - zaznacz wszystkie naklejki ostrzegawcze jakie były na przesyłce - wykonaj dokumentacje fotograficzną Najczęściej reklamacje są odrzucone w firmie kurierskiej z powodu nieprawidłowo wypełnionego protokołu szkody. Kupujący odsyła produkt na swój koszt. Wybierając opcje wysyłki Allegro Paczkomaty InPost w przypadku zwrotu wysyłka jest darmowa ( do 14 dni od zakupu później taka opcja znika ) Dokonując zakupu zgadzasz się z regulaminem sklepu.  W pozostałych przypadkach obowiązują przepisy kodeksu prawnego oraz prawa konsumenta.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Damfol - Usługi Handlowe Damian Foltyn
ul. Emilii Plater 37/5
05-400 Otwock
PL
Dodatkowe informacje

 Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.  

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.  Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Dlatego zakupiony przedmiot musi zostać odesłany w stanie nienaruszonym nadającym się do dalszej sprzedaży.  Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: damfol21@gmail.com Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy.   Formularz zwrotu można samodzielnie pobrać. W tym celu wejdź na stronę aukcji a następnie na samym dole strony w zakładce zwroty kliknij w formularz zwrotu. Do formularza proszę załączyć dowód zakupu.  Przesyłkę należy nadać na adres:  Damfol - Usługi Handlowe  ul. Emilii Plater 37/5, 05-400 Otwock z dopiskiem SERWIS, 

Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.  Kupujący odsyła produkt na swój koszt. Wybierając opcje wysyłki Allegro Paczkomaty InPost w przypadku zwrotu wysyłka jest darmowa ( do 14 dni od zakupu później taka opcja znika )  

 Dokonując zakupu zgadzasz się z regulaminem sklepu.  W pozostałych przypadkach obowiązują przepisy kodeksu prawnego oraz prawa konsumenta. 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
Damfol - Usługi Handlowe Damian Foltyn
ul. Żeromskiego 16
64-200 Wolsztyn
PL
Dodatkowe informacje

 
Produkty sprzedawane prze użytkownika Damfol są objęte 12 miesięcznym okresem gwarancji. ( w przypadku gwarancji producenta niektóre produkty mogą mieć gwarancje od 3 miesięcy do 24 miesięcy) W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia towaru prosimy o skontaktowanie się z działem reklamacji mailowo damfol21@gmail.com lub w formie pisemnej na adres Damfol - Usługi Handlowe ul. Emilii Plater 37/5, 05-400 Otwock. Istnieje również możliwość kontaktu telefonicznego 509708433. Aby złożyć reklamacje należy wypełnić Sprzedającemu stosowny formularz reklamacyjny, pisząc na adres e-mail: damfol21@gmail.com. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy. Formularz reklamacyjny można samodzielnie pobrać. W tym celu wejdź na stronę aukcji a następnie na samym dole strony w zakładce zwroty kliknij w formularz reklamacyjny. Do formularza proszę załączyć dowód zakupu oraz inne ważne i pomocne załączniki typu zdjęcia czy protokół szkody spisany w obecności kuriera. Przesyłkę należy nadać na adres: Damfol Usługi Handlowe ul. Żeromskiego 16, 64-200 Wolsztyn z dopiskiem SERWIS, Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Prosimy nie odsyłać reklamowanych przedmiotów przed skontaktowaniem się z działem reklamacji. Dział reklamacji poinformuje Państwa w jaki sposób reklamacja zostanie zrealizowana (np.: dosłanie elementów, wymiana towaru, pomoc telefoniczna, itd.). Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - NICK allegro, - imię, nazwisko, - adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. -wskazanie zauważonych wad ( powyżej opisano jak pobrać gotowy formularz zwrotu można również napisać na adres damfol21@gmail.com w celu wysłania takiego formularza mailem) Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. BARDZO WAŻNE!!! ZAWSZE SPRAWDZAJ PRZESYŁKĘ W OBECNOŚCI KURIERA NAWET JEŻELI NIE NOSI ŚLADÓW USZKODZENIA NA ZEWNĄTRZ. W WYPADKU ZAUWAŻONEJ SZKODY SPISZ PROTOKÓŁ SZKODY. Na każdej przesyłce kurierskiej umieszczamy informacje o protokole szkody oraz są przyklejone naklejki ostrzegawcze. Kurierzy często wypisują sami protokół, a klient nie sprawdzając treści podpisuje. Podczas spisywania protokołu szkody MUSISZ sprawdzić dokładnie następujące elementy: - data spisania protokołu szkody musi być taka sama jak data odbioru paczki - sprawdź czy wszystkie elementy zabezpieczenie są wymienione na zewnątrz i wewnątrz - zaznacz wszystkie naklejki ostrzegawcze jakie były na przesyłce - wykonaj dokumentacje fotograficzną Najczęściej reklamacje są odrzucone w firmie kurierskiej z powodu nieprawidłowo wypełnionego protokołu szkody. Kupujący odsyła produkt na swój koszt. Wybierając opcje wysyłki Allegro Paczkomaty InPost w przypadku zwrotu wysyłka jest darmowa ( do 14 dni od zakupu później taka opcja znika ) Dokonując zakupu zgadzasz się z regulaminem sklepu. W pozostałych przypadkach obowiązują przepisy kodeksu prawnego oraz prawa konsumenta. 

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 12 miesięcy