Kask Narciarski Snowboardowy IDM M/L 56-59 cm (6541945253)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
49,00 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: Poznań
  • czas wysyłki: natychmiast
  • rozmiar: M
  • marka: Inna marka
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]

Witamy na naszej aukcji!!!
KASK NARCIARSKI SNOWBOARDOWY IDM
M/L CHOCO 56-59 CM


Lekki i wytrzymały kask narciarski i snowboardowy o najwyższych parametrach i agresywnej
stylistyce. Zaprojektowany by spełniać swoje zadanie w każdych warunkach. Nisko-profilowy kask z mocną konstrukcją ABS wyposażony w najlepsze cechy i cenę, która nie zwala z nóg.

Cechy produktu:

- Wspaniały kask narciarski marki Idm posiada 15 otworów wentylacyjnych oraz doskonały system regulacji cyrkulacji powietrza
- Kask ponadto posiada skorupę , która jest bardzo odporna na wstrząsy i uderzenia a tym samy ma długą żywotność
- Uchwyt na gogle
- Producent: IDM
- Model: Chocolate
- Rozmiar: M/L (obwód 56 - 59 cm)
- Kolor: Chocolate

PRODUKT: Nowy GWARANCJA: 24 miesiące
OPAKOWANIE: oryginalne
INNE: wysyłka natychmiastowa,
do każdego produktu wystawiamy dowód zakupu
(paragon lub fakturę VAT)
*Przed wysyłką wszystkie nasze produkty są sprawdzane pod względem ilościowym i jakościowym oraz znakowane plombą.



  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 9.00 do 20.00
telefon
+48 660 704 025
email
brosystem@o2.pl
godziny otwarcia
Pon - Pt 9.00 - 16.00
adres

BROSYSTEM
Nowak Stefan
Ul. Karbowska 6
61-625 Poznań
NIP:777-188-3­1-59

Paczki wysyłamy
Kupując akceptujesz nasz regulamin, treść regulaminu znajdziesz na stronie
"o mnie"

Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!

Przyjmujemy płatności

88 1140 2004 0000 3402 6282 8037

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u AlleBazar24 za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 88114020040000340262828037
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Nasza firma, BROSYSTEM działa w dziedzinie re-marketingu detalicznego, jesteśmy jedną z pierwszych firm detalicznych w Polsce w tym sektorze. Specjalizujemy się w sprzedaży różnego rodzaju produktów, pochodzących z nadwyżek magazynowych, wystaw sklepowych, stoisk targowych, prezentacji handlowych, zajęć komorniczych, po leasingowych, nie odebranych przesyłek, przesyłek uszkodzonych w transporcie. Zakupy u nas najlepiej określa nasza misja tanio, szybko i bezpiecznie! Dzięki bezpośredniej współpracy z naszymi dostawcami, oferujemy markowe produkty po konkurencyjnych cenach. Nowoczesne rozwiązania informatyczne oraz logistyczne umożliwiają nam szybką realizację zamówień. Dbamy o wysoką jakość sprzedaży. Od początku swojej działalności staramy się słuchać naszych klientów. Zależy nam na tym, aby byli oni zawsze w pełni zadowoleni. Dzięki wam możemy się rozwijać i doskonalić, dziękujemy.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
darmowy zwrot
 
DARMOWY ZWROT DOTYCZY PRODUKTÓW WYSŁANYCH ZA POŚREDNICTWEM PACZKOMATÓW Niniejszy punkt dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: -pisemnie: ul. Karbowska 6, 61-625 Poznań; -mailowo: brosystem@o2.pl; Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY Ja....................................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .................................................................................................... numer oferty..................................................................................... nr paragonu...................................................................................... login Allegro..................................................................................... data zawarcia umowy to .................... data odbioru ....................... Imię i nazwisko..................... Adres .................................. Data ................................... W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2)polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. Zwrot wzajemnych świadczeń: Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Karbowska 6, 61-625 Poznań. UWAGA: Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Możliwe koszty odstąpienia od umowy - możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy - prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: - świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; -w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi. Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację Gwarancja jest udzielana w przypadku umieszczenia takiej informacji w opisie aukcji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicz, ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). W przypadku Produktów używanych, będących przedmiotem Umowy Sprzedaży, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą zostaje ograniczona do roku od momentu zawarcia Umowy Sprzedaży. Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Chyba, że opis aukcji stanowi inaczej.Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Reklamację możesz złożyć na przykład: - pisemnie na adres: ul. Karbowska 6, 61-625 Poznań; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biosystem@o2.pl; PRZYKŁADOWY FORMULARZ REKLAMACYJNY: Imię i nazwisko nabywcy/ nazwa firmy:..................................................................................... Adres nabywcy: ............... .................................................................................................................. Telefony kontaktowe: .......................................... adres e-mail: ................................................................ Data nabycia towaru .. ............................. Numer paragonu/faktury vat zakupu: ................................... Transport towaru: kurier sprzedawcy : - ............... inny kurier, jeśli tak, telefon kontaktowy .................... Nazwa towaru: ......................................................................... ilość: ........ Dokładny opis towaru / rodzaj, typ, nr fabryczny/ ....................... Cena zakupu.................................................................. Powód reklamacji: /Szczegółowy opis wady/uszkodzenia towaru/.................... ................................................................................................ ............................................................................................. ..................................................................................................... ...................................................................................................... Data stwierdzenia wady/uszkodzenia towaru: ........................................... Żądanie reklamującego dotyczące toku reklamacji : ......................................... Sprzedawca rozpatrzy zgłoszenie reklamacyjne w ciągu 14 dni od otrzymania niniejszego protokołu reklamacyjnego. Uwagi i inne postanowienia szczegółowe: Decyzja sprzedawcy , co do sposobu załatwienia reklamacji :............................... ................................................ ............................................... Miejscowość i data ( podpis reklamującego ) W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na swój koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Karbowska 6, 61-625 Poznań. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców - Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. - Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności konsument może skorzystać z: - stałego polubownego sąd konsumenckiego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej - postępowania mediacyjnego prowadzonego przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej - bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej

pozostałe informacje

UWAGA: w okresie świątecznym czas realizacji zamówienia może się wydłużyć z powodu dużej ilości zamówień, okres ten obowiązuje od 01.11.2016 do 24.12.2016 r. KARTA GWARANCYJNA SPRZEDAWCY 1 BROSYSTEM Nowak Stefan gwarantuje Użytkownikowi dobrą jakość i sprawne działanie produktu pod warunkiem prawidłowego przechowywania i eksploatowania produktu. 2. Gwarancja udzielana jest na okres....miesięcy od momentu sprzedaży, wysyłki,doręczenia produktu Użytkownikowi. 3. Przekazując produkt do naprawy gwarancyjnej Użytkownik ma obowiązek okazania ważnej Karty Gwarancyjnej, bez śladów zmian i ingerencji użytkownika lub osób trzecich oraz dowód zakupu. 4. Gwarancja: naprawa lub wymiana jeżeli została stwierdzona wada z winy Sprzedawcy, możliwy zwrot należności w przypadku braku możliwości naprawy. 5. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych zewnętrznych. 6. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych zdarzeniami takimi jak: uderzenie pioruna, przepięcie w linii energetycznej lub telefonicznej, udarem mechanicznym, pożarem, zalaniem lub innym niekontrolowanym zjawiskiem, niezależnym od Sprzedawcy. 7. W celu wykonania gwarancji Użytkownik zobowiązany jest do dostarczenia, a później odebrania urządzenia z serwisu Sprzedawcy na własny koszt. 8. Naprawa lub wymiana nastąpi w terminie do 14 dni, z wyłączeniem szczególnych przypadków, kiedy wada nie ma charakteru trwałego i konieczna jest dłuższa diagnostyka urządzenia. W szczególnych przypadkach zwrot należności. 9. Użytkownik traci prawo gwarancji w przypadku ingerencji w układ elektroniczny, mechaniczny, strukturę produktu lub każdą jego integralną część urządzenia, produktu. (np. dokonanej przez punkt napraw inny niż autoryzowany serwis Sprzedawcy). Utrata gwarancji następuje w przypadku rozerwania plomb gwarancyjnych. 10. Gwarancja nie daje Użytkownikowi prawa do domagania się zwrotu utraconych zysków związanych z uszkodzeniem urządzenia oraz danych zapisanych na nośnikach takich jak dyski twarde, płyty CD-dvd itp. 11. Gwarancją nie są objęte: elementy eksploatacyjne ulegające naturalnemu zużyciu 12. Odpowiedzialność Sprzedawcy jest ograniczona do wysokości równej cenie reklamowanego produktu. 14. Postanowienia gwarancji nie mają wpływu na ustawowe prawa konsumenta, zgodne z aktualnie obowiązującymi regulacjami prawnymi, ani na uprawnienia konsumenta względem sprzedawcy które wynikają z umowy kupna-sprzedaży. 15. W przypadku naruszenia warunków gwarancji (uszkodzenie z winy użytkownika) zostaną naliczone koszty diagnozy/serwisu, które pokrywa w całości użytkownik. 17. Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za niekompatybilność urządzeń/sprzętów/części klienta wobec sprzedawanego urządzenia (np. komputera czy laptopa) 18. Karta bez podpisu nabywcy jest nieważna Pieczątka i podpis Sprzedawcy Podpis nabywcy Zapoznałem się i akceptuję warunki zawarte w niniejszej Karcie Gwarancyjnej. Zapoznałem się i akceptuje stan techniczny, wizualny urządzenia.Czytelny podpis kupującego