Kask HJC CS-15 RÓŻNE KOLORY + KOMINIARKA 5 LAT 2XL (6541591895)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
399,00 zł
z 9 sztuk

Rozmiar:

Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa darmowa
  • lokalizacja: Chełm, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: XXL
  • typ: integralne / Pełne
  • producent: HJC

opis

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl

Jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą i serwisowaniem motorowerów, quadów, motocykli, skuterów, a także częściami zamiennymi do nich.

W ofercie mamy też ubrania, kaski, rękawice.

Posiadamy pojazdy marek
ROMET, JUNAK, KEEWAY, KYMCO, BENZER, WM MOTO, FERRO

Części zamienne do SIMSON, WSK, MZ ETZ JAWA CZ

Posiadamy duży magazyn części zamiennych co pozwala nam na szybką realizację zamówień.

Produkty pochodzą z oficjalnej polskiej sieci dystrybucji
co gwarantuje 100% zadowolenia z zakupów
KONTAKT
e-mail:
moto_car@poczta.onet­.pl

tel/fax:

(082) 565 27 49
kom: 505 274 864

Adres:

22-100 Chełm
ul. Narutowicza 18
WYSYŁKA
Wpłata na konto bankowe
(płatność z góry)
numer konta :
PKO
36 1020 1563 0000 5402 0012 4495


Płatność przy odbiorze
(za pobraniem)

Wystawiam Faktury VAT
PŁATNOŚĆ
Sprzedaję towary tylko NOWE.

Jeśli towar nie spełni twoich oczekiwań możesz go wymienić na inny rozmiar, model lub zwrócić.
REGULAMIN
Kupując u nas masz pewność szybkiej wysyłki i jakości kupowanego towaru.
Serdecznie witamy na naszej aukcji

Mam do sprzedania fabrycznie nowy kask renomowane marki HJC model CS-15

KOLOR CZARNY MAT CZARNY POŁYSK LUB BIAŁY

PO ZAKUPIE NAPISZ JAKI KOLOR MAM WYSŁAĆ

!!! GRATIS WYSYŁKA I KOMINIARKA !!!

CHARAKTERYSTYKA:


• Zaawansowana skorupa kasku wykonana z POLICARBONU zaprojektowana w technologii CAD jest wytrzymała, a przy tym bardzo lekka
• Kask wyposażony jest w ACS (Advenced Channeling Ventylation System), czyli system zaawansowanych kanałów i wlotów wentylacyjnych połączonych z wylotami odprowadzającymi ciepłe powietrze
• Wyjmowane komfortowe wnętrze wykonane z Nylexu nadaje się do prania
• Wizjer HJ-09 Pinlock ready z powierzchnią odbijającą promienie UV jest wykonany z materiału odpornego na zarysowania
• Specjalny układ wnętrza pozwala na jazdę w okularach
• Szybkie zapięcie MickroBuckle może być obsługiwane jedną ręką
• System szybkiej wymiany szyby RapidFire™
• Do kasku dołączona jest kurtyna pod podbródek zapobiegająca podwiewaniu

ROZMIAR 2XL

AUKCJA DOTYCZY ROZMIARU 2XL

NA INNYCH NASZYCH AUKCJACH SĄ INNE ROZMIARY :

KOLOR CZARNY POŁYSK : XS, S, M, L, XL, 2XL

KOLOR CZARNY MAT: XS, S, M, L, XL, 2XL

KOLOR BIAŁY: XS, S, M, L, XL

Tabela rozmiarów:

XS – 53 – 54
S – 55 – 56
M – 57 – 58
L – 59 – 60
XL – 61 – 62
XXL – 63 – 64



Kupując kilka przedmiotów z naszych aukcji płacisz za jeden transport.

Poszukujesz części do swojego pojazdu sprawdź nasze pozostałe aukcje.

Polecam i zapraszam do kupna.

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: 04.12.2017 – 17.12.2017. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Chełm, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Punkty odbioru

MOTO-CAR FILIPCZUK
NARUTOWICZA 18
22100 CHEŁM
woj. lubelskie
email: moto_car@poczta.onet.pl
tel.: 825652749

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota 09:00 - 13:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

MOTO-CAR FILIPCZUK
NARUTOWICZA 18
22-100 CHEŁM
Dodatkowe informacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail [moto_car@poczta.onet.pl], lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego kopię dowodu zakupu (ksero czy skan paragonu), wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

MOTO-CAR FILIPCZUK
NARUTOWICZA 18
22-100 CHEŁM

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

DOTYCZY TYLKO KLIENTA DETALICZNEGO


Opis procedury reklamacyjnej:  Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail [moto_car@poczta.onet.pl], lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego kopię dowodu zakupu (ksero czy skan paragonu), wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci całkowity koszt towaru + najtańszą opcję dostawy zawartą w ofercie danego towaru. Jeżeli jedną z opcji był transport gratis za 0zł. to to jest najtańsza opcja transportu. Jeżeli wystąpił zakup kilku przedmiotów i został policzony jeden koszt transportu, sprzedawca również zwraca jeden koszt dostawy. Zwrot kosztu dostawy następuje po zwróceniu wszystkich towarów. Jeżeli będzie zwracany jeden towar zwrot kosztów transportu nie przysługuje. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Kupujący ma prawo użyć towaru na warunkach przewidzianych w ustawie. W takim przypadku Sprzedający ma prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o stosowną cześć proporcjonalną do stopnia zużycia. Towar Powinien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu, z oryginalnymi metkami i oznaczeniami. Proszę zwrócić też dowód zakupu (może to być paragon lub inny dokument potwierdzający zakup). Towar należy bezpiecznie zapakować i zabezpieczyć przed uszkodzeniem w transporcie. Za powstałe uszkodzenia w transporcie odpowiada Kupujący. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: [moto_car@poczta.onet.pl]. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres siedziby przedsiębiorstwa. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] nr konta bankowego do zwrotu pieniędzy Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. (Koszt odesłania towaru ponosi kupujący). Przesyłki wysyłane za pobraniem przez Kupującego nie będą przez Sprzedającego odbierane. Zwrot pieniądze nastąpi na podane przez Kupującego konto w ciągu 14 dni od otrzymania towaru przez Sprzedającego. Wszystkie sprzedawane przez nas towary posiadają gwarancję producenta (1 rok lub 2 lata zależnie od towaru) lub można skorzystać z prawa rękojmi lub niezgodności towaru z umową. Jeżeli kupujący nie odbierze zamówionego towaru i przyczyną nie jest uszkodzenie towaru w transporcie, a towar do nas wróci,zostanie obarczony kosztem transportu do nas ,którego kwota zależy od indywidualnych ustaleń między sprzedającym a firmą kurierską. Jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce przy wpłacie pieniędzy na nasze konto a klient zrezygnuje z zakupu, kwota zwrócona kupującemu będzie pomniejszona o koszt transportu do nas. Przy opcji pobrania kwota za transport do nas zostanie wystawiona na paragon lub fakturę. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Wszelkie prawa konsumenta i sprzedawcy reguluje Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta i według niej realizowane są procedury reklamacji czy zwrotu towaru.

O sprzedającym
MotoCarFilipczuk
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

2046

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 825652749
  • 505274864
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Moto-Car Filipczuk ul. Narutowicza 18 22-100 Chełm tel. 82 5652749 kom. 505274864 NIP: 563-137-60-07 Zaświadczenie o wpisie do EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ wydano pod nr. 946 przez Wójta Gminy Rejowiec. Rozpoczęcie Działalności Gospodarczej - 01 sierpień 1998 r. Oświadczam iż zobowiązuję się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży (jeżeli takie są).

Pozostałe informacje

Wysyłka zamówionych towarów następuje zwykle w ciągu 2 dni roboczych. Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia z przyczyn losowych do 7 dni roboczych. Jeżeli takie opóźnienie nastąpi każdorazowo będziemy informowali o tym klientów mailowo bądź telefonicznie. Oczywiście będziemy robili wszystko aby do opóźnień nie dochodziło.