KASK - GIRO SCAMP (45-49cm) XS (6912169770)

Od 25-12-2017 do 31-12-2017 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
150,00 zł
z 5 sztuk
Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • List polecony priorytetowy darmowa
  • Paczka pocztowa priorytetowa darmowa
Zakupy od 350 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Inna marka
  • płeć: nie dotyczy
  • rodzaj: dziecięcy
  • rozmiar: XS

opis

Na tej aukcji sprzedajemy :

KASK - GIRO SCAMP (45-49cm) XS czerwony

Kask Giro Scamp został wyposażony w najnowocześniejsze technologie, które możemy znaleźć również w kaskach dla dorosłych. System Roc Loc pozwala idealnie dopasować kask do kształtu i rozmiaru głowy naszej pociechy. Dzięki dużemu zakresowi regulacji kask będzie towarzyszył dziecku wraz z jego wzrostem, przez długie lata

Specyfikacja:

  • Wtryskiwana pełna skorupa poliwęglanowa z wkładką EPS
  • Odblaskowa taśma
  • System regulacji Roc Loc Jr
  • 8 otworów wentylacyjnych
  • Wbudowany daszek
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u rowery_warszawa za co najmniej 350,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1-2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Punkty odbioru

Sklep rowerowy Ryszarda Szurkowskiego
Ciolka 35 Pawilon 31
01-445 warszawa
woj. mazowieckie
email: klub_szurkowski@wp.pl
tel.: 22-8361530

  • poniedziałek 11:00 - 18:00
  • wtorek 10:00 - 18:00
  • środa - czwartek 11:00 - 18:00
  • piątek 10:00 - 18:00
  • sobota 10:00 - 14:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 3 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora.
  2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca  istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na Stronie  Internetowej Sklepu.  

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Sklep rowerowy Ryszarda Szurkowskiego
Ciolka 35 Pawilon 31
01-445 Warszawa
Dodatkowe informacje

   1. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy  sprzedaży, Klient powinien kierować w formie pisemnej na adres  Sprzedawcy. Do reklamacji należy załączyć kserokopię dowodu zakupu  Towaru.
  2. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację  ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z  realizacją Umowy Sprzedaży zgłoszonej przez Klienta, chyba że  Sprzedający poinformuje Klienta o konieczności przedłużenia tego terminu  w przypadkach szczególnych, uzasadnionych np. koniecznością zebrania  dodatkowej dokumentacji, informacji na temat przyczyn, lub okoliczności  reklamacji. Jeżeli Klient będący Konsumentem zażądał wymiany Towaru lub  usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając  kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się  do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za  uzasadnione.
  3.Jeśli Klient domaga się naprawy, wymiany lub zwrotu zapłaty za Towar, który:
  a) był nienależycie użytkowany, nadużywany, otoczony niedbałą,  niewłaściwą lub niewystarczającą opieką, zaniedbany, uległ uszkodzeniu  lub był przechowywany w niewłaściwych warunkach;
  b) uległ wypadkowi lub uszkodzeniu spowodowanemu niewłaściwymi próbami modyfikacji lub naprawy;
  c) był obsługiwany lub używany w sposób niezgodny z zaleceniami producenta Produktu lub Sprzedawcy;
  d) uległ normalnemu zużyciu, Sprzedawca na podstawie należytej oceny  odmówi naprawy, wymiany lub zwrotu zapłaty za Towar. Ponadto Sprzedawca  może zażądać, aby Klient uiścił wszelkie koszty związane z  nieuzasadnioną reklamacją, w tym koszty przesyłki oraz obsługi zgodnie z  aktualnym cennikiem opłat i kosztów standardowych.
  4. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z  usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.  Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres  klub_szurkowski@wp.pl lub pisemnej i przesłane na adres SURFIA IWONA  ARKUSZEWSKA-SZURKOWSKA ul.Ciolka 35 Pawilon 31, 01-445 Warszawa. W  Formularzu Reklamacyjnym Klient powinien zawrzeć opis zaistniałego  problemu – usprawni to proces rozpatrywania reklamacji Towaru.  Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni  rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
  5. Zwracany Towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym, chyba  że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania Towaru oraz nie wykraczała poza zwyczajowo przyjęte  korzystanie z Towaru. Kupujący powinien zwrócić Towar w takim składzie  ilościowym i jakościowym, w jakim go otrzymał (z zastrzeżeniem zdania  poprzedniego). W szczególności do Towaru powinny być dołączone wszelkie  otrzymane wraz z Towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki  użytkowania i inne dokumenty, a także dokument poświadczający zakup.
  6. Sprzedawca nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem, usługą  “e-przesyłka” lub paczkomatem. Sposób opakowania i przewozu zwracanego  Towaru powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Towar powinien być  odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko powinno być  zapakowane w papier a następnie sklejone taśmą). Niedostosowanie się do  powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
  7. W przypadku uzasadnionej reklamacji, uszkodzony Towar zostanie  naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli będzie to  niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasu magazynowego), Sprzedawca  zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że  Klient wybierze inny, zaoferowany mu produkt alternatywny – wtedy koszty  poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego  produktu.
  8. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego  sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Sprzedawca na wniosek  Klienta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się  dla Sprzedawcy z żadnymi kosztami.
  9. Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana, ze względu np. na  jej bezzasadność, lub brak dowodu zakupu u Sprzedającego, zostanie  odesłany do Klienta. Sprzedający może w takiej sytuacji obciążyć Klienta  kosztami takiej przesyłki.  

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Sklep rowerowy Ryszarda Szurkowskiego
Ciolka 35 Pawilon 31
01-455 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Wymiana lub zwrot
  1. Wymiana lub zwrot zakupionego Towaru jest możliwa wyłącznie przez  skorzystanie z procedury Odstąpienia od Umowy zgodnie z par. 11 a  następnie złożenia i opłacenia nowego, niezależnego zamówienia.
 

 Odstąpienie od Umowy sprzedaży (Konsument)  
  1. Klientowi, będącemu Konsumentem w rozumieniu art. 22 1 Kodeksu  Cywilnego i korzystającemu ze Sklepu Internetowego Sprzedawcy  przysługuje - na podstawie ogólnych zasad wynikających z przepisów  Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).-  prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania  przyczyny w terminie 14 dni.  
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w  którym Klient będący Konsumentem wszedł w fizyczne posiadanie Towaru lub  w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta  weszła w fizyczne posiadanie Towaru.
  3. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został  zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu w  Regulaminie pod nazwą Oświadczenie o Odstąpieniu, które należy wypełnić i  wysłać drogą mailową lub tradycyjną pocztą na adres Sprzedawcy.  Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi drogą elektroniczną na  adres e-mail wskazany w Karcie Klienta otrzymanie Oświadczenia o  Odstąpieniu.
  4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od  dnia otrzymania Oświadczenia Klienta o Odstąpieniu od Umowy sprzedaży,  zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym  koszt Dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności  otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub  dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od  tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy z winy sprzedawcy, Sprzedawca zwróci  Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy za  wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta  sposobu dostawy, innego niż najtańszy standardowy sposób dostarczenia  oferowany przez Sprzedawcę).
  6. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy  niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym  odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu  wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego  terminu. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  7. Do przesyłki ze zwracanym Towarem powinien zostać dołączony oryginał podpisanego oświadczenia Odstąpienia od Umowy,  chyba że wcześniej takie oświadczenie zostało wysłane pocztą, kurierem,  albo złożone osobiście u Sprzedającego lub przesłane w postaci skanu na  adres email.
  8. Kupujący powinien zwrócić Towar w takim składzie ilościowym  i jakościowym, w jakim go otrzymał. W szczególności do Towaru powinny  być dołączone wszelkie otrzymane wraz z Towarem części, akcesoria,  instrukcje, warunki użytkowania i inne dokumenty, a także dokument  poświadczający zakup.
  9. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru  będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób  konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  10. Sprzedawca nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem,  usługą “e-przesyłka” lub paczkomatem. Sposób opakowania i przewozu  zwracanego Towaru powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Towar  powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko powinno  być zapakowane w papier a następnie sklejone taśmą). Niedostosowanie się  do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
  11. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym  trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu  rzeczy w korespondencji mailowej lub na Stronie Internetowej Sklepu.
  12. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego  sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził  się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi  kosztami.
  13. W razie skutecznego Odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za  niezawartą. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy  sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.  
  14. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w  odniesieniu do umów, o których mowa w art. 38 Ustawy z dnia 30.05.2014r.  o prawach konsumenta.  

O sprzedającym
rowery_warszawa
99,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

469

 

4

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 228361530
poniedziałek
11:00 - 18:00
wtorek
10:00 - 18:00
środa - czwartek
11:00 - 18:00
piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

surfia Iwona Arkuszewska-Szurkowska Ciolka 35 / 31 01-445 Warszawa POLSKA tel. 22-8361530 Email: info@surfia.net NIP: 7311974297 145951303

Sklep należący do najbardziej znanego polskiego kolarza wszechczasów Ryszarda Szurkowskiego, wielokrotnego triumfatora Wyścigu Pokoju i Mistrza Świata amatorów. Założony w roku 1991 początkowo zaczynał od tzw. „zwykłych” rowerów, jednak od początku specjalnością sklepu były wyścigowe rowery szosowe. Obecnie sklep przeszedł gruntowny remont i zmienił całkowicie swoją wizerunek. 

Znajdziecie tu Państwo produkty najbardziej renomowanych światowych firm. Nasze produkty objęte są kompleksowym, profesjonalnym serwisem i posiadają gwarancję. Sklep prowadzony jest przez zespół profesjonalistów. Menadżerem jest żona Ryszarda - Iwona Arkuszewska-Szurkowska, wielka pasjonatka kolarstwa. W sklepie pracuje też Szymon Krotosz – były kolarz, którzy zapewnia profesjonalną obsługę i fachowy serwis. Sklep od wielu lat specjalizuje się w budowie rowerów szosowych. 

W ofercie znajdują się rowery szosowe, MTB, Cross, BMX, dziecięce oraz szeroka gama markowych komponentów. Koła i obręcze Mavic, amortyzatory Rock Shox, hamulce AVID, komponenty SRAM, SHIMANO akcesoria BBB,KTM czy opony Continental, to produkty dla konsumentów wymagających. Tutaj klient kupi także profesjonalne buty szosowe i MTB firmy Mavic, Shiamno, SIDI oraz ubiory rowerowe Mavic, BBB, KTM, BIanchi. 

Mocnym atutem sklepu jest profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Specjalizujemy się również w montażu rowerów szosowych i MTB. W naszym sklepie dokonasz szybkiej naprawy kół, amortyzatorów, hamulców i całego roweru. Dla Państwa wygody za wszystko można zapłacić również kartą, dostępny jest również system ratalny. Serdecznie zapraszamy. 

Pozostałe informacje

email: klub_szurkowski@wp.pl
telefon: 228361530