Karuzela plastikowa Elfy (6999893547)

zakończona
55,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
  • Pocztex Kurier48 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
Zakupy od 199 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Włoszczowa, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: inna
  • bohater: inny
  • wiek dziecka: 0 +
  • materiał: plastik
  • płeć: chłopcy, dziewczynki

opis

Wystawiając aukcje zawsze kierujemy się zasadą, aby wystawiać takie rzeczy, z których zakupu sami bylibyśmy zadowoleni.

Robimy dokładne opisy, zgodne ze stanem rzeczywistym, bo przecież nikt nie lubi, gdy próbuje się go wprowadzić w błąd.
tel.: 515136000

GG 11426914

KARUZELA PLASTIKOWA

ELFY



Przeznaczona dla dzieci, które jeszcze nie poruszają się samodzielnie.
Przystosowana do zamocowania na łóżeczku.
Kolorowe, plastikowe, bardzo lekkie zabawki wypełnione powietrzem wzbudzają zainteresowanie dziecka, pozwalając na doskonalenie zmysłu wzroku oraz rozwijają koordynację ruchową.
Delikatne dźwięki pozytywki uspokajają malucha i ułatwiają zasypianie.
Karuzela jest łatwa w utrzymaniu w czystości.
Może być używana przez alergików.
57,20
Dostawa i płatność
od 8,00 zł

Lokalizacja: Włoszczowa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u hejho_com_pl za co najmniej 199,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
250
czas realizacji
3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
8,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
25
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
250
czas realizacji
3 dni robocze

Punkty odbioru

HEJHO
Plac Wolności 9
29-100 Włoszczowa
woj. świętokrzyskie
email: allegro@hejho.com.pl
tel.: 515136000

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 Produkty posiadają gwarancję producenta lub dystrybutora obowiązującą na  terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji  są określone w  druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada  gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane  punkty serwisowe  producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych  znajdują się na  kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na  stronach  internetowych producentów.   

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

HEJHO
Plac Wolności 9
29-100 Włoszczowa
Dodatkowe informacje


  • Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).         
     
  • W  przypadku stwierdzenia wady, Zamawiający może skorzystać z rękojmi i  złożyć reklamację lub skorzystać z gwarancji zgodnie z umową  gwarancyjną.         
     
  • Reklamacja powinna być złożona na  piśmie na Adres korespondencyjny Sprzedawcy i powinna zawierać co  najmniej oznaczenie Zamawiającego, w tym jego imię i nazwisko, adres  pocztowy, adres e-mail, numer telefoniczny, a w przypadku osób prawnych  nazwę, adres siedziby oraz dane kontaktowe osoby upoważnionej do  załatwiania spraw związanych ze złożoną reklamacją oraz opis wady  będącej podstawą złożenia reklamacji.         
     
  • Sprzedawca  rozpatrzy reklamację niezwłocznie jednak nie później niż w terminie do  14 dni od jej otrzymania i o rezultacie rozpatrzenia reklamacji  zawiadomi składającego reklamację pisemnie lub za pośrednictwem poczty  elektronicznej na adres e-mail podany w reklamacji.         
     
  • Zamawiający,  który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na swój koszt dostarczyć rzecz wadliwą na Adres korespondencyjny  Sprzedawcy.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

HEJHO
Plac Wolności 9
29-100 Włoszczowa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje


  • Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.         
     
  • Konsument  może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu  od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór  dostarcza Sprzedawca, jednak nie jest to obowiązkowe. Do zachowania  terminu wystarczy wysłanie oświadczenia na Adres korespondencyjny  Sprzedawcy przed jego upływem.         
     
  • Bieg terminu do  odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia  rzeczy w posiadanie  przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż  przewoźnik, a w przypadku umowy, która  obejmuje wiele rzeczy, które są  dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie  ostatniej rzeczy,  partii lub części.         
     
  • Sprzedawca  ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia  otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić  Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty  dostarczenia rzeczy.         
     
  • Sprzedawca dokonuje zwrotu  płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył  Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób  zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.         
     
  • Jeżeli  Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od  Konsumenta, może  wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili  otrzymania rzeczy z powrotem lub  dostarczenia przez Konsumenta dowodu  jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.          
     
  • Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia  rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez  Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi  poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.         
     
  • Konsument  ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją  osobie  upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie  później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od  Umowy sprzedaży, chyba  że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania  terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed  jego upływem.         
     
  • Konsument  ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W  przypadku gdy ze  względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie  odesłane pocztą, wówczas ponoszony przez  Konsumenta koszt zwrotu rzeczy  jest równy kosztowi dostawy tej rzeczy do Konsumenta.         
     
  • Konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem  korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia  charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.         
     
  • Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
             a) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku   finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które  mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od  umowy;
              b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz   nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub   służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
             c)  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca  szybkiemu  zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;         
              d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w   zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można  zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów  higienicznych,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;         
              e) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po   dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie  połączone z innymi rzeczami;
             f) w której przedmiotem  świadczenia są napoje alkoholowe,  których cena została uzgodniona przy  zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero  po upływie 30 dni i  których wartość zależy od wahań na rynku, nad  którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
             g) w której  Konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do  niego przyjechał w celu  dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca  świadczy dodatkowo inne usługi niż te,  których wykonania Konsument  żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do  wykonania naprawy lub konserwacji,  prawo odstąpienia od umowy  przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
              h) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub   wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym  opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
             i) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
             j) zawartej w drodze aukcji publicznej;
              k) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na   nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za  wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia  od umowy i  po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie  prawa odstąpienia  od umowy.   

O sprzedającym
hejho_com_pl
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

1601

 

4

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 515136000
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Witamy Serdecznie 

 Od samego początku staramy się stworzyć najlepszy sklep z artykułami dla dzieci i ich rodziców, więc na pierwszym miejscu stawiamy przede wszystkim wysoką jakość towaru oraz standard obsługi klienta. 

U Nas znajdą Państwo artykuły dla niemowląt i dla mam, oraz wiele innych produktów. 

Produkty, które wybieramy do oferty są starannie przez nas wyselekcjonowane.

Współpracujemy z najlepszymi, aby oferować wszystkim Maluszkom produkty najwyżej jakości, a tym samym najbezpieczniejsze dla nich. 

Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie pochodzą od bezpośredniego dystrybutora, znajdują się w oryginalnych opakowaniach i posiadają wszystkie niezbędne atesty. 

 Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z Nami.  

Nasze główne zasady: 

zadowolenie klienta jest piorytetem w naszej firmie, dlatego zawsze odpowiadamy na maile i telefony w każdej sprawie

w naszej ofercie znajdują się tylko towary pochodzące wyłącznie z legalnej dystrybucji

wszystkie produkty pokazane na stronie sklepu są dostępne natychmiast, 

wszystkie ceny jakie prezentujemy zawierają podatek, natomiast każdy zakup potwierdzany jest paragonem fiskalnym lub fakturą. 

Koszty przesyłki nie zawierają żadnych ukrytych dodatkowych kosztów i są jawnie podane.

Dostawa realizowana jest zawsze według podanych oraz wybranych przez Klienta form przesyłek  (wyjątek Wysyłka Gratis powyżej 199zł - wysyłka Pocztex Kurier 48 wyłącznie po przedpłacie) 

Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty  hejho_com_pl

Pozostałe informacje

NIE WYSYŁAMY za GRANICĘ! 

REGULAMIN AUKCJI INFORMACJE OGÓLNE 

1. W przypadku gdy na aukcji do wyboru są kolory lub wzory, koniecznie prosimy o potwierdzenie wybranego parametru po zalicytowaniu w formularzu dostawy. Informację o kolorach/wzorach przyjmujemy wyłącznie mailowo zaraz po zakupie. Podając kolorystykę w późniejszym terminie prosimy liczyć się z możliwymi brakami.

2. Na każdego maila odpowiadamy jak najszybciej w wolnej chwili. Jeżeli nie dostaliście Państwo odpowiedzi, a wysyłaliście ważne informacje, np. zmianę adresu lub formę dostawy za pobraniem, wówczas pilnie prosimy o ponowny kontakt, najlepiej telefoniczny. (W przypadku wysyłki Mini Paczka Inpost nie mamy możliwości zmiany danych wysyłki) 

3. Jeżeli adres wysyłki jest inny niż na Allegro to prosimy koniecznie podać go w formularzu dostawy. 

4. Koszty przesyłki konkretnego produktu podane są zawsze na aukcji w zakładce opcje dostawy. Wybierając przesyłkę kurierską i kupując kilka rzeczy na naszych aukcjach za przesyłkę płaci się tylko raz! UWAGA!! Nie wysyłamy paczek za granice! Specjalnie dla Państwa uruchomiliśmy promocję : KUP produkty powyżej 199 zł a po przedpłacie wysyłkę dostaniesz Gratis (wysyłka Pocztex Kurier48).

 5. Wszystkie zamówienia staramy się realizować jak najszybciej, zwykle do 48h. Możliwość wysyłki w ten sam dzień istnieje tylko dla przesyłek kurierskich i zamówień składanych nie później niż do godz 12.00. 

6. Przesyłki kurierskie prosimy sprawdzać w obecności kuriera! Zwłaszcza jeżeli przesyłka wygląda na uszkodzoną (potargany lub wgnieciony karton!). Jeżeli przesyłka jest ewidentnie uszkodzona, prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem. 

7. Ze względu na to, iż sprzedajemy towar nowy, nieużywany, który w większości przypadków pakowany i zabezpieczany jest fabrycznie przez producentów w oddzielne opakowania, nie otwieramy i nie sprawdzamy dokładnie zawartości przed wysyłką. Jest to niemożliwe ze względów logistycznych jak i możliwości uszkodzenia samego opakowania. Towar jest wypakowywany i sprawdzany dokładnie przed wysyłką tylko na wyraźne życzenie kupującego. Oczywiście nie jest to konieczne, gdyż jakiekolwiek niezgodności zdarzają się naprawdę bardzo rzadko (towar wówczas wymieniany jest od razu na nowy na nasz koszt)

 8. W przypadku wyboru przesyłki kurierskiej prosimy koniecznie podać aktualny numer telefonu kontaktowego, ułatwi to kurierowi dostarczenie przesyłki. Jednocześnie zaznaczamy, iż kurier nie ma obowiązku dzwonić przed dostawą. Jeżeli chcą Państwo aby kurier kontaktował się przed dostarczeniem przesyłki, proszę to zaznaczyć w formularzu dostawy. 

9. Komentarze - Stosujemy zasadę, iż to kupujący wystawia pierwszy komentarz. W przypadku wysyłki "za pobraniem" komentarz wystawiamy dopiero po wpłynięciu pieniędzy na konto. Wystawiamy je zawsze hurtem co kilkanaście dni! 

10. Nie odpowiadamy na SMSy! 

11. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem (chyba, że wcześniej zostało to uzgodnione).

12. Do każdego zakupionego towaru zawsze dołączamy paragon fiskalny lub na życzenie fakturę VAT. Paragon zwykle znajduje się w środku opakowania. Wszelkie ewentualne braki i reklamacje dotyczące dowodu zakupu należy składać drogą mailową w miarę jak najkrótszym czasie od daty otrzymania przesyłki. 

Należy pamiętać, iż m.in. na podstawie dowodu zakupu przyjmowane są reklamacje.             

Wysyłki zamówień realizujemy od poniedziałku do piątku.            

@mail: allegro@hejho.com.pl  

tel. 51 51 36 000 - czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. 

DZIĘKUJEMY SERDECZNIE za wybranie naszej oferty oraz zaufanie i ZAPRASZAMY PONOWNIE :)  Pozdrawiamy hejho_com_pl