Karty / Strony na banknoty Leuchtturm Optima 1C (6910944717)

zakończona
1,70 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczka48 12,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • lokalizacja: Szczecin, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT


CENTRUM NUMIZMATYCZNE DUKAT
ZAPRASZA NA ZAKUPY

Przeźroczyste karty OPTIMA 1C na 1 banknot wymiar karty 202 x 252 mm. Cena za szt. Rozmiar okienka na banknot w karcie dzielonej na jeden - 180 x 245 mm. Pasują do klasera na banknoty czy monety Optima, oraz FISCHERA na innej aukcji.


Posiadamy w sprzedaży holdery, klasery , palety, albumy, kasety
Zapraszamy na inne aukcje wszystko wyślemy w jednej paczce


Zawsze paragon na życzenie FV


Przed zakupem zapoznaj się z zakładką informacje od sprzedającego.
Centrum Numizmatyczne Dukat
Mbank
88 1140 2004 0000 3702 6010 7816
Przed zakupem zapoznaj z informacjami od sprzedającego

Zakładka

Dostawa i płatność

Dukat

Jana Długosza 20

71-554 Szczecin

Czynne

Pn-Pt 11.00 - 17.00

tel. 091/887 73 96

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 88 1140 2004 0000 3702 6010 7816
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Paczka48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Dane rejestracyjne firmy: Centrum Numizmatyczne Dukat Przemysław Kostas Szafarz Niemcewicza 10/19 71-553 Szczecin nip. 851-238-65-38, regon 320630578 Wpisana przez Prezydenta Miasta Szczecin do ewidencji działalności gospodarczej 06.03.2009 pod nr P/051632/09 Dane sklepu stacjonarnego: Centrum Numizmatyczne Dukat Jana Długosza 20, 71-554 Szczecin www.cndukat.pl pn.-pt. 11.00 - 17.00 tel. 91 887 73 96

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Dukat Przemysław Kostas Szafarz
Jana Długosza 20
71-554 Szczecin
Polska
 
Zwrot produktów Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu w ciągu kolejnych 14 dni bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.Koszt odesłania produktów w przypadku rezygnacji bez podania przyczyny ponosi konsument i jest zależny od ilości produktów cennik dostępny na stronie poczty polskiej. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu: Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie wraz z całą jego zawartością. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie według szablonu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy jest z całą jego zawartością). Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu.Produkt odpowiednio zabezpieczony należy odesłać na adres sklepu: Dukat ul. Jana Długosza 20 Szczecin 71-554 W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail lub telefonicznie 91 887 73 96. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

reklamacje

Reklamacje Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odbiór przesyłki komisyjnie na poczcie, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 91 887 73 96. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który należy odesłać z reklamowanym towarem. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: Prześlij do nas produkt Pocztą Polską, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie według szablonu, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).Przesyłka jest realizowana na Twój koszt Pocztą Polską. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni.Produkt odpowiednio zabezpieczony należy odesłać Pocztą Polską na adres sklepu: Dukat ul. Jana Długosza 20, Szczecin 71-554

pozostałe informacje

W przypadku możliwości wyboru koloru prosimy o informację zaraz po zakupie w przeciwnym razie pakujemy losowo. Koszt i czas nadania Koszt wysyłki według zakładki Dostawa i płatność Kurier UPS Nadajemy codziennie poniedziałek - piątek około 14.00 Poczta Polska Nadajemy poniedziałek, środa, piątek około 11.00 Proszę pamiętać paczki pakujemy w godzinach pracy więc paczki z soboty i niedzieli pakujemy poniedziałek i wychodzą w środę o 11 ;) W treści "tytułem" przelewu musi się znaleźć bezwzględnie Twój nick z Allegro Regulamin 1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet ( Allegro ) na terenie Polski zamówienia można składać 24h na dobę 7 dni w tygodniu. 2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie, są wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 3. Ceny towarów prezentowanych na stronie internetowej podane są w złotych polskich PLN i zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki które są dostępne po dodaniu produktu do koszyka. 4. Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy paragony lub faktury VAT, o fakturkę proszę pisać w formularzu dostawy. 5. Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje w momencie wysłania do klienta zwrotnego potwierdzenia jego złożenia. 6.W przypadku gdy z przyczyn niezależnych od sklepu realizacja zamówienia w całości lub w części nie będzie możliwa, sklep niezwłocznie przekaże klientowi informację o zaistnieniu takiej sytuacji. W przypadku wpłacenia należności, sklep zwraca klientowi należną kwotę. 7. Zamówiony towar wysyłamy w ciągu 1-3 dni za pomocą firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej od momentu opłacenia lub w przypadku płatności za pobraniem od momentu potwierdzenia zamówienia przez sklep. 8. Możliwe są następujące formy płatności: Za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi lub na poczcie. Przelewem. Rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.Szybkie płatności online Payu. Koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu w koszyku po wybraniu interesującej nas formy dostawy. 9. Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni. Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu. W przypadku braku przesyłki po 14 dniach należy napisać do nas maila. 10. W przypadku, gdy stwierdzicie Państwo, że zakupiona towar posiada wady lub jest uszkodzona, należy zgłosić reklamację. Aby zgłosić reklamację należy opisać przyczynę reklamacji i dołączyć pismo do wysłanej paczki Pocztą Polską na adres sklepu wraz z dowodem zakupu. W każdym przypadku, konieczne jest mailowe zgłoszenie reklamacji przed wysyłką przesyłki. Pismo reklamacyjne do pobrania w zakładce reklamacje i zwroty. 11. Ustosunkowujemy się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. 12. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient ma prawo zrezygnować z zakupionego w sklepie internetowym towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Towar należy w przeciągu kolejnych 14 dni odesłać do sklepu. Wzór pisma który należy odesłać z towarem do pobrania w zakładce reklamacje i zwroty. 13. Brak wpływu należności za zamówienie, w terminie 7 dni od daty potwierdzenia zamówienia, skutkuje anulowaniem zamówienia. 14. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 15. Koszt odesłania produktów w przypadku rezygnacji bez podania przyczyny ponosi konsument i jest zależny od ilości produktów, cennik dostępny na stronie poczty polskiej 16. Informujemy o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, ADR (alternative dispute resolution) alternatywne metody rozstrzygania sporów bez udziału sądów powszechnych, przy pomocy niezależnych osób trzecich, czyli arbitra czy mediatora.